Levitatie

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Anet

Levitatie

Bericht door Anet » 03 jan 2006, 15:53

Ik weet dat het een goocheltruc is en ik vind het knap gedaan!
De mensen op straat schrikken er zelfs van, geweldig hé?
Wat vinden jullie hiervan? Leviteren krijgt zo ook wel wat inhoud zien is geloven en geloven is zien ... :shock:
Ook vind ik het geweldig hoe hij tegen die muur oploopt, moet je die mensen eens verbaast zien kijken ...

http://www.lookatentertainment.com/v/v-1861.htm

O, ik heb hier ook nog wat ... wat vinden jullie, goed hé!

http://www.lookatentertainment.com/v/v-1752.htm

P.s: Wist niet waar ik dit moest plaatsen, Fox ... ?

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 03 jan 2006, 17:14

Paranormale zaken, Anet ;)
;P!

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 03 jan 2006, 17:17

Wat indrukwekkend zeg. Vooral dat zweven !! :shock:
Ik weet dat het een goocheltruc is en ik vind het knap gedaan!
De mensen op straat schrikken er zelfs van, geweldig hé?
Wat vinden jullie hiervan? Leviteren krijgt zo ook wel wat inhoud zien is geloven en geloven is zien ...
Ook vind ik het geweldig hoe hij tegen die muur oploopt, moet je die mensen eens verbaast zien kijken ...
Hoe weet je dat zo zeker, heb je daar een bron van die dit bevestigt.

Terror-squad

Bericht door Terror-squad » 03 jan 2006, 18:29

Denk dat het trucage is.

Terror-squad

Bericht door Terror-squad » 03 jan 2006, 18:32

Is het eigenlijk allemaal

[EDIT DOOR FOX: Terror-squad let in het vervolg op dat bepaalde berichten in een post kunnen gezet worden]

Romaine

Bericht door Romaine » 03 jan 2006, 18:35

Volgens mij heet dit goochelen...

brown-eyed-girl

Bericht door brown-eyed-girl » 03 jan 2006, 19:12

ik denk niet dat het trucage is eigenlijk....... :| ziet er wel indrukl wekkend uit :D

Romaine

Bericht door Romaine » 03 jan 2006, 19:55

brown-eyed-girl schreef:ik denk niet dat het trucage is eigenlijk....... :| ziet er wel indrukl wekkend uit :D
Een bekende goochelaar zei dat hij vier manieren wist om zichzelf te laten zweven. Hoe zie jij dat het dan goochelen is?

Anet

Bericht door Anet » 03 jan 2006, 21:15

terror-squad schreef:
[EDIT DOOR FOX: Terror-squad let in het vervolg op dat bepaalde berichten in een post kunnen gezet worden]
:?: Wat bedoel je hiermee, Sander?

Fox schreef:
Hoe weet je dat zo zeker, heb je daar een bron van die dit bevestigt.
Ja, ik heb een bron voor je!
Die bron heet Anet! :wink:
Ik heb meerdere filmpjes gezien hierover op internet en daar kon je zien dat de mensen die deze truc mochten zien niet te dichtbij mochten staan.
Je wordt zogezegt bedonderd waar je bij staat, wel goed gedaan en zeer amusant ... :mrgreen:

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 04 jan 2006, 13:45

Anet schreef:terror-squad schreef:
[EDIT DOOR FOX: Terror-squad let in het vervolg op dat bepaalde berichten in een post kunnen gezet worden]
:?: Wat bedoel je hiermee, Sander?
Dat zei ik, Anet :) .

Terror-squad

Bericht door Terror-squad » 04 jan 2006, 17:15

brown-eyed-girl schreef:ik denk niet dat het trucage is eigenlijk....... :| ziet er wel indrukl wekkend uit :D
Dat is de bedoeling denk ik van dit soort goocheltrucjes

Japairman

Bericht door Japairman » 05 jan 2006, 16:53

Van Criss Angel weet ik hoe hij veel van die trucks doet en vaak met medewerking van publiek en in filmjes stopt de opname soms om vervolgens de boel aan te passen zodat het lijkt of hij zweeft.

willy5

Bericht door willy5 » 06 jan 2006, 02:14

Er is nog niemand op aarde die kan leviteren. Er was onlangs op discovery of geographic een docu over mensen met bepaalde gaven. Daar kwam dit onderwerp ook voor. Er zijn wel scholen, waarin mensen dit door meditatie en oefening proberen te bereiken, maar hoger dan een halve meter heen en weer wippen komen ze niet.
Veel zaken die op dit forum te vinden zijn, worden ook grondig behandeld door deze zenders.
Laten we wel realistisch blijven en niet zelf dingen gaan creeren of mooier maken, hoe leuk ze ook zijn.

Japairman

Bericht door Japairman » 06 jan 2006, 07:50

Nu moet je natuurlijk niet denken dat alles wat deze zenders uitzenden allemaal waar is. Bij een aantal ufo documentaires pikken ze toevallig de ufo hoaxen eruit en niet de onverklaarbare ufo gevallen en dat is natuurlijk wel jammer. Knap staaltje van desinformatie.
En zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden te noemen.

Plaats reactie