Wie is ook paranormaalbegaafd?

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Mysterygirl

Bericht door Mysterygirl » 22 mei 2005, 19:04

Tja, t is maar wat je onder 'paranormaal' verstaat.. sommige mensen vinden een goede gok al paranormaal en sommige zijn zich er niet eens van bewust dat ze een bepaalde gave hebben. Maar ik heb wel respect voor paranormaalmeisje. :wink:
Maar zelf heb ik ook al wat opmerkelijke dingen meegemaakt.. Ik kan af en toe de toekomst voorspellen, ik zie altijd hoe mensen werkelijk zijn (aura), ik voel heel veel energie, overal om me heen, ik zie veel flitsen (visioenen), voel de aanwezigheid van overledenen, enz. Maar ik maak er niet zo'n 'big deal' van. Ik doe wel me best om die dingen te ontwikkelen, maar dat is niet het belangrijkste in het leven en ik probeer dan ook gewoon dicht bij de realiteit te blijven. Zo boeiend zal dit voor jullie niet zijn om te lezen, maar ik laat andere mensen graag weten wat ik denk en misschien is iemand het wel met me eens.. :wink:
xXx

Wanda

Re: Wie is ook paranormaalbegaafd?

Bericht door Wanda » 22 mei 2005, 21:10

Ieder mens = uniek,ieder bekijkt de wereld op z'n eigen manier,ieder z'n werkelijkheid.
De ene mens ziet meer als d'ander,staat meer open voor allerlei zaken...
In de loop der jaren heb ik heel wat 'vreemde' dingen meegemaakt die wetenschappelijk niet te verklaren zijn en tot nu toe heeft ook niemand me 'n uitleg kunnen geven.Ik praat er zelf niet vaak over,je ziet mensen denken & twijfelen.Ik hoef niemand te overtuigen.
Ik heb 5 jaar in 'n huis in R'dam gewoond waar het 'spookte'.Heb vaak als versteend in m'n bed gelegen...Het meest bedreigende was toen er 'n glazen asbak kapot klapte.Er lag geen peuk in.
De eerste 2 jaar woonde er ook nog een andere student,ik heb hem wel gevraagt of hij nooit vreemde dingen meemaakte.Nee,nooit.
Tsja,ben ik dan para of paranormaal (grapje)? Neehôr,voor mij geen twijfel maar ik sluit me er toch liever voor af,voor zover mogenlijk.
Kan nog veeeel meer vertellen,misschien later.
Tsjuus...
p.s: K'ep ook 'n 2-lingzus...samen uit 1 ei haha!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80665
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 13 jun 2005, 16:30

p.s: K'ep ook 'n 2-lingzus...samen uit 1 ei haha!
Ik ook Wanda :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Shizo

Bericht door Shizo » 13 jun 2005, 20:27

Tammy schreef:
p.s: K'ep ook 'n 2-lingzus...samen uit 1 ei haha!
Ik ook Wanda :mrgreen:

Ben ook tweeling x]
Maar dan twee eitjes x]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80665
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 13 jun 2005, 20:28

Och wat leuk Shizo :D

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

alifoeroe

Bericht door alifoeroe » 13 jun 2005, 20:39

ik ben tweeling van sterrebeeld, maar met een helm geboren.... het kunnen zien, voelen, ruiken en dromen (visioenachtige dromen) is eigenlijk de normaalste zaak van de wereld bij mij... :)

een paar jaar heb ik eigenlijk al niks meer gehad, maar de dromen en het aanvoelen van ontzichtbaar aanwezigheid komen terug.... :|

brown-eyed-girl

Bericht door brown-eyed-girl » 14 jun 2005, 13:21

ik ook van sterrenbeeld (hoor ik er toch ook een beetje bij haha :mrgreen: )

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 14 jun 2005, 15:20

brown-eyed-girl schreef:ik ook van sterrenbeeld (hoor ik er toch ook een beetje bij haha :mrgreen: )
Ik ook van sterrenbeeld :D

alifoeroe

Bericht door alifoeroe » 15 jun 2005, 16:53

twins rules ghehe geintje tussendoor, en nu weer ontopic 8)

keesie14

Bericht door keesie14 » 16 aug 2005, 12:00

Ik kan mensen genezen bijvoorbeeld hoofdpijn en buikpijn alleen krijg ik dan zelf ook een hoofdpijn en mijn ma zegt dat alle afstamelingen van mijn overgrootmoeder een gave hebben mijn moeder kan zien wie dood gaat voordat het gebeurt en dit kan mijn oma ook in haar dromen ik hoop dat ik straks als ik ouder ben mijn gave wat meer onder controle heb.

Romaine

Bericht door Romaine » 16 aug 2005, 12:26

Keesie: genezen of de mensen energie/kracht geven om er tegen te kunnen?

Romaine

keesie14

Bericht door keesie14 » 16 aug 2005, 18:20

Romaine schreef:Keesie: genezen of de mensen energie/kracht geven om er tegen te kunnen?

Romaine
Hun geven mij hun pijn maar ik heb minder pijn dan hun daarvoor zegmaar.

Gewoon Peter

Bericht door Gewoon Peter » 17 aug 2005, 22:52

Hee Kees. Werkt dit bij iedereen of moet degene die je helpt er in geloven?

keesie14

Bericht door keesie14 » 17 aug 2005, 23:03

Gewoon Peter schreef:Hee Kees. Werkt dit bij iedereen of moet degene die je helpt er in geloven?
De eerste keer dat het gebeurde was toen ik bij een helderziende was met mijn moeder en die zij dat ik genezende krachten had een paar dagen later had mijn moeder hoofdpijn en toen heb ik het geprobeerd en toen ik lechte mijn hand om mijn moeders voorhoofd en toen voelden ik gelijk iets een soort energie stroomde door mijn lichaam naar mijn hooft ik deed het ongeveer 1 minuut en toen was mijn moeders hoofdpijn over terwijl ze daarvoor echt er ziek van op bed lach ik had wel een lichte hoofdpijn maar die was naar 5 minuten alweer weg.
Maar daarna heb ik het alleen bij mensen gedaan aan wie ze het had verteld, ook allemaal familie.

Romaine

Bericht door Romaine » 17 aug 2005, 23:04

Het overnemen van pijn is op zich niet genezen, maar wel het verminderen/weghalen van het probleem. De oorzaak ligt meestal dieper.
Romaine

keesie14

Bericht door keesie14 » 17 aug 2005, 23:06

Romaine schreef:Het overnemen van pijn is op zich niet genezen, maar wel het verminderen/weghalen van het probleem. De oorzaak ligt meestal dieper.
Romaine
Ja dat is waar maar het vreemde is dat ik dus niet evenveel hoofdpijn heb als haar, en dat het bij haar wel helemaal weg is.
En wat bedoel je met ''De oorzaak ligt meestal dieper''.

Romaine

Bericht door Romaine » 17 aug 2005, 23:13

Pijn is een 'leuk' verschijnsel. Syel dat ik het in getallen uitdruk (die ik even verzin), stel dat je een pijn van 6 hebt in sterkte, kun je dat ervaren als een 7 (sterker ervaren). Stel iemand heeft voor 4 aan pijnsterkte, jij neemt 3 over, dan kan het resterende deel voor haar nauwelijks voelbaar zijn (bijvoorbeeld). Een aspirine haalt de pijn overigens niet weg, die verdooft de plek maar de pijn blijft zitten.

Dat er in de mens ergens een pijn zit is niet zomaar, het wordt ergens door veroorzaakt... What's the cause?

Romaine

keesie14

Bericht door keesie14 » 17 aug 2005, 23:17

Romaine schreef:Pijn is een 'leuk' verschijnsel. Syel dat ik het in getallen uitdruk (die ik even verzin), stel dat je een pijn van 6 hebt in sterkte, kun je dat ervaren als een 7 (sterker ervaren). Stel iemand heeft voor 4 aan pijnsterkte, jij neemt 3 over, dan kan het resterende deel voor haar nauwelijks voelbaar zijn (bijvoorbeeld). Een aspirine haalt de pijn overigens niet weg, die verdooft de plek maar de pijn blijft zitten.

Dat er in de mens ergens een pijn zit is niet zomaar, het wordt ergens door veroorzaakt... What's the cause?

Romaine
Van wie mij of mijn moeder ?

Romaine

Bericht door Romaine » 17 aug 2005, 23:18

Van diegene met de pijn als orginine.
Ro

keesie14

Bericht door keesie14 » 17 aug 2005, 23:22

Romaine schreef:Van diegene met de pijn als orginine.
Ro
Ik weet niet wat orgine is dus geef ik op mezelf en mijn moeder antwoord
Mijn ma had een daarvoor griep na de overdraging van de pijn zegmaar kwam die trouwens ook niet meer terug en ik had geen pijn daarvoor dus ik denk dat je mijn ma bedoelt.

Plaats reactie