Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door MetalPig » 01 mei 2006, 08:38

Wat is healen?

Een healing geven kan op verschillende manieren.
Men brengt o.a energie over: pijn verzachten en als je geluk hebt de oorzaak wegnemen.
Je hoeft er geen cursus voor te volgen.
Het is een natuurlijk gegeven.

Zoals vele mensen al jaren op een natuurlijke manier een kind sussen wanneer het zich pijn heeft gedaan.
Met liefde wordt het kind gesust, het werkt altijd.

Hiermee wil ik benadrukken, dat alles wat liefdevol wordt overgebracht altijd werkt.
Liefde kun niet leren op een cursus, liefde kun je alleen zelf ontwikkelen.
De beste manier om te helpen is samenwerken door je intuïtie.
Luister en voel wat je intuïtie je aangeeft.
Is je intuïtie goed ontwikkelt, dan zul je voelen dat je handen geleid worden.
Je kunt de pijnlijke plek voelen en dan weet deze kunt behandelen.

Behandel cliënten, vrienden of familie niet wanneer je zelf niet lekker in je vel zit.
Je kunt namelijk energie weghalen van de persoon die op dat moment behandeld wordt.
Jouw klachten zou je over kunnen geven, kijk daar goed voor uit.

http://www.xs4all.nl/~vdleem/velleda/healen.htm


keesie14 schreef:Nee, sirieus ik kan healen, zonder daar veel geoefend voor te hebben, ik leg gewoon mijn hand op de plek waar iemand pijn heeft en binnen 2 minuten is het weg,
Jeuj, je bent een wandelend aspirientje.
Kun je ook echt dingen genezen? Verkoudheid, botbreuken, hernia's, herpes, hiv?

Anet

Bericht door Anet » 01 mei 2006, 11:04

Keesie14 schreef:
Nee, sirieus ik kan healen, zonder daar veel geoefend voor te hebben, ik leg gewoon mijn hand op de plek waar iemand pijn heeft en binnen 2 minuten is het weg, dit is een gave en dit heeft niet iedereen,
Die gave heeft wel iedereen ... als mijn kind gevallen is op haar knie ofzo, ga ik haar troosten en als ik er een kusjes op geef is de pijn plotsklaps vedwenen.

Keesie14 schreef:
mijn moeder was voor mijn geboorte een keer bij een helderziende geweest en die had tegen haar gezegt dat het in de familie zit en dat alle afstammelingen van mijn moeders oma gaves hebben en tot nu toe is dat zo, want mijn oma mijn moeder en ik zal beide paranormaal begaafd, en mijn neefjes en nichtjes en broertje en zusje waarschijnlijk ook, vandaar ''familie-kwestie''.
Het valt me op dat je het alleen hebt over je oma, je moeder en jezelf.
Waar is je vader?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80379
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 01 mei 2006, 19:11

Verdomd interessant dit [think]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

CB Interactive

Bericht door CB Interactive » 02 mei 2006, 00:27

Awel,

Ik kan ook healen, tankcontainers wel te verstaan :o
Een tank komt lek binnen, ik pruts er een een uurtje aan en tank gaat helemaal in orde naar buiten :P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vindt je niet???

Zonder gein:
Healen kan ieder mens die er een beetje voor open staat leren, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je gelijk alle ziekten kunt genezen.
Anet schreef:Het valt me op dat je het alleen hebt over je oma, je moeder en jezelf.
Waar is je vader?
Dat is op zich niet zo heel vreemd, dat kan meerdere oorzaken hebben.
De een hangt meer aan zijn moeder vast en de ander bouwt op zijn vader. Dat is per mens verschillend en bovendien speelt de leefttijd ook vaak een rol.

Zo hebben wij hier een hond in huis, maar ik ben voor de hond duidelijk de baas en niet mijn vrouw.

billy bonny

Bericht door billy bonny » 02 mei 2006, 18:35

Kunnen we niet een aparte topic maken over dat healen want het is best interressant ,ik heb er wel oren naar

CB Interactive

Bericht door CB Interactive » 02 mei 2006, 18:37

billy bonny schreef:Kunnen we niet een aparte topic maken over dat healen want het is best interressant ,ik heb er wel oren naar
Ik zal zeggen:
Dan maak je er een ;)

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80379
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 02 mei 2006, 18:40

Ja, goed idee ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Bericht door Anet » 02 mei 2006, 21:22

billy bonny schreef:Kunnen we niet een aparte topic maken over dat healen want het is best interressant ,ik heb er wel oren naar
Begrijp ik het goed?
Kan jij met je oren healen? :mrgreen:

billy bonny

Bericht door billy bonny » 03 mei 2006, 17:29

Ha ha ha leuk hoor Anet , maar dit is echt interressant genoeg om apart te houden hier heb je mischien wel wat aan

keesie14

Bericht door keesie14 » 03 mei 2006, 18:54

MetalPig schreef:
keesie14 schreef:Nee, sirieus ik kan healen, zonder daar veel geoefend voor te hebben, ik leg gewoon mijn hand op de plek waar iemand pijn heeft en binnen 2 minuten is het weg,
Jeuj, je bent een wandelend aspirientje.
Kun je ook echt dingen genezen? Verkoudheid, botbreuken, hernia's, herpes, hiv?
Ik kan de pijn in iedergeval genezen, als ik mijn hand erop leg en als ik vaak genoeg op bepaalde plekken ga healen, kan ik inderdaad de genezing van botbreuken versnellen en hernia's ook genezen, maar ik ken iemand die me gaat leren met deze gave om te gaan, want die healt haar hele leven al mensen (als beroep).

keesie14

Bericht door keesie14 » 03 mei 2006, 18:59

Anet schreef:
Die gave heeft wel iedereen ... als mijn kind gevallen is op haar knie ofzo, ga ik haar troosten en als ik er een kusjes op geef is de pijn plotsklaps vedwenen.
Ik had eerst de gave en toen heb ik hem ontdekt, ook voordat ik er voor open stond en me niet bezig hield met spiritualiteit had ik het al, of heeft iedereen dit soms ook? :wink:
Het valt me op dat je het alleen hebt over je oma, je moeder en jezelf.
Waar is je vader?
Mijn vader stamt niet af van die oma, dus die heeft niks met mijn gavens te maken.

The Return

Bericht door The Return » 03 mei 2006, 19:48

Je behandelt het als een feit, terwijl het nimmer gemeten is of is aangetoond.

Anet

Bericht door Anet » 03 mei 2006, 20:04

Keesie schreef:
of heeft iedereen dit soms ook?
Ja!

Keesie schreef:
Mijn vader stamt niet af van die oma, dus die heeft niks met mijn gavens te maken.
Hou je daarom evengoed van hem?

keesie14

Bericht door keesie14 » 03 mei 2006, 21:31

The Return schreef:Je behandelt het als een feit, terwijl het nimmer gemeten is of is aangetoond.
Een paragnost/healer heeft voor mijn geboorte tegen mijn moeder vertelt dat iedereen die van haar oma (van haar moeders kant), afstamt paranormaal-begaafd is, dus dat staat los of je er open voor staat of niet, je bent het gewoon, als jij wil gaan zeggen dat iedereen dit heeft, dan heb je het dus mis.
Ik heb dit niet van mijn vader, hij gelooft niet in zo een beetje alles wat met spiritualiteit te maken heeft en hij is niet begaafd en niemand in zijn familie is dat zover hij weet ook geweest.
Mijn moeder, mijn oma en mijn moeders oma zijn wel begaafd, daarbij komt nog dat die paragnost dat heeft gezegt, nou kan het toevallig zijn dat mijn handen genezen en dat die paragnost heeft gezegt dat de kinderen van mijn moeder begaafd zullen zijn, maar ik heb denk ik toch een vermoeden dat het geen toeval is, ik heb ook zelf een paranormale ervaring gehad op mijn 8e, toen ik een lichtwezen zag.
Ik heb nou één maal een gave in mijn handen en ik krijg waarschijnlijk nog meer gavens en wordt sterker naarmater ik ouder wordt en ik er klaar voor ben, dit is mij verteld door iemand die dezelfde gave als ik heeft en hier dus veel van af weet.
Natuurlijk kunnen dit niet allemaal wetenschappelijke feiten zijn, het zijn dingen die gezegt zijn door begaafde mensen en die kan nou eenmaal niet een wetenschapelijk feit zijn, het is gewoon zoals het is.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 03 mei 2006, 21:41

keesie14 schreef: als jij wil gaan zeggen dat iedereen dit heeft, dan heb je het dus mis.
Dat kun jij niet weten.
Jouw vader kan best een gave hebben, maar als hij er zelf niet voor open staat kom je daar nooit achter.

keesie14

Bericht door keesie14 » 03 mei 2006, 21:44

MetalPig schreef:
keesie14 schreef: als jij wil gaan zeggen dat iedereen dit heeft, dan heb je het dus mis.
Dat kun jij niet weten.
Jouw vader kan best een gave hebben, maar als hij er zelf niet voor open staat kom je daar nooit achter.
Ooo... geloof me, hij heeft zeker weten geen gave, ik zie en praat met mijn vader elke dag en ik weet dat hij geen gave heeft, als hij iets had wat daar ook maar in de buurt van kwam had ik dat al langgg gemerkt.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 03 mei 2006, 22:33

keesie14 schreef:geloof me,
Nee dus.

keesie14

Bericht door keesie14 » 04 mei 2006, 13:12

MetalPig schreef:
keesie14 schreef:geloof me,
Nee dus.
Het boeit me ook niks dat jij me niet gelooft, want ik kan de realiteit toch niet veranderen.
Mijn vader is vaak genoeg bij een healer geweest met mijn moeder en die hebben niks bij hem gezien in tegenstelling tot mijn moeder, die laatst in Amsterdam werd aangehouden door één of andere gast die begaafd is en daarvoor mensen vet veel geld voor wil laten betalen, maar hij hielt haar wel aan omdat hij voelde dat ze een sterke geest had en paranormaal-begaafd was.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 04 mei 2006, 13:24

keesie14 schreef:Het boeit me ook niks dat jij me niet gelooft, want ik kan de realiteit toch niet veranderen.
Ik kan de realiteit ook niet veranderen, maar ik wel een heel ander beeld van de realiteit dan jij.

Er is namelijk nog nooit aangetoond dat genezen door handoplegging mogelijk is, dus ik weet vrij zeker dat jij die gave ook niet hebt.

keesie14

Bericht door keesie14 » 04 mei 2006, 14:57

MetalPig schreef:
keesie14 schreef:Het boeit me ook niks dat jij me niet gelooft, want ik kan de realiteit toch niet veranderen.
Ik kan de realiteit ook niet veranderen, maar ik wel een heel ander beeld van de realiteit dan jij.

Er is namelijk nog nooit aangetoond dat genezen door handoplegging mogelijk is, dus ik weet vrij zeker dat jij die gave ook niet hebt.
Wow, dan wordt het inderdaad wel tijd dat jouw realiteit veranderd :|

Plaats reactie