Mijn famillie beheerst Guna-Guna

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
BDS

Mijn famillie beheerst Guna-Guna

Bericht door BDS » 27 jun 2006, 22:21

Ik ben nu 14, en heb een indische afkomst.

Ik ben er achter gekomen dat vanaf mijn oma en opa, mijn famillie zich bezig hield met paranormale kunsten.

Ik heb me hier een beetje in verdiept, en ben er achter gekomen dat het Guna-Guna is. dit is de indische naam van zwarte magie.

En dat dit een vreselijke soort is.
Je kunt mensen zo dusdanig gek maken dat ze psychiatrische hulp nodig hebben of zelfs zelfmoord plegen.

ik heb het aan mijn moeder gevraagd, en ze hebben me het volgende gezegd : Blijf uit de buurt van Guna-Guna, ontwijk het, en verdiep je er niet in, het is gevaarlijker dan het lijkt.

maar ik wil me er wel in verdiepen.
ik voel een soort aantrekkingskracht.
ik wil gewoon weten wat dit voor een magie is.

Maar mijn famillie wil er niks over kwijt, en internet geeft ook niets weg.

als jullie een plek weten waar je je meer in guna-guna kunt verdiepen,
of zelfs weten waar ze het je kunnen leren,
Of als jij er dingen van afweet,

Zou je het me dan asjeblieft willen zeggen ?.

alvast bedankt.

jopiter

Bericht door jopiter » 27 jun 2006, 22:26

Guna Guna

Guna Guna ook wel geschreven als Goena Goena, bij de Indische families bekend als Zwarte Magie, Black Magic, De Stille Kracht staat bij Indische mensen in het daglicht van iets waar je beter niet mee te maken kan hebben. Als je op internet zoekt naar dit onderwerp zul je er maar weinig over vinden. Guna Guna is namelijk de toverkunst van de magiers uit Indonesie en de Molukken. Iets waar je niet mee moet spotten, dat kunnen zeker degenen vertellen die er mee te maken hebben gehad. Mijn moeder zei vaak van personen dat ze "gemaakt zijn". Hiermee bedoelde ze dat die mensen onder invloed van Guna Guna bezweerd zijn, en van zo'n bezwering is moeilijk van los te komen.

De kunst van de magie, toverspreuken en rituelen worden in Indische families van generatie op generatie doorgegeven. De geheimen blijven dus in de familie en zal dus nooit naar buiten toe komen. Niet elke Indische familie heeft deze traditie gehandhaafd. Zover ik weet mag iemand die de kunst overneemt van zijn vader bepaalde dingen niet meer doen en moet zich houden aan bepaalde eisen. Niet iedereen wil zo toegewijd zijn dus dat betekent dus dat het bij bepaalde generaties deze traditie van doorgeven stopt. De familie moet dan de boeken met toverspreuken en rituele dingen vernietigen om te voorkomen dat anderen deze in bezit krijgen. In mijn eigen familie is het gestopt bij mijn grootvader. Hij zou de magie erven zolang hij niet ging trouwen, maar hij trouwde dus wel.

De kunst van Guna Guna is dus alleen in bezit bij bepaalde families en dat maakt deze families berucht bij de Indische en Molukse samenleving. De bezweringen waarbij de Guna Guna meester gebruikt maakt van diverse voorwerpen is vaak heel sterk. Eenmaal getroffen door de bezwering is het slachtoffer weerloos overgeleverd aan de sterke negatieve krachten. Meestal merkt men nog niets, maar men wordt of meestal zonder enige reden ernstig ziek en/of sterft zonder dat artsen een oorzaak kunnen vinden; iemand begint zich vreemd te gedragen of men pleegt zelfmoord, zijn de meest bekende symptonen dat men behekst is. Het gebeurt alleen geniepig.

De reden is meestal haat, jaloezie, ruzies, wraak, afwijzingen bij liefde, etc. Degene gaat naar een tovenaar of wicca en vraagt hem te helpen. De magier zal negatieve energie focussen op het slachtoffer of via een voorwerp negatieve energie overbrengen.

Dit gebeurt door zich via rituelen, spreuken of bezweringen zich scherp te concentreren waardoor hij met zijn aura bepaalde krachten losmaakt en deze overbrengt aan andere personen of voorwerpen.

Eenmaal bezeten door negatieve energie wordt men getroffen door ramp en tegenspoed of wordt men geteisterd door demonen. De Indische en Molukse mensen weten dat alleen heel veel bidden de enige oplossing is tegen Guna Guna. Maar ook hulp van paragnosten en therapeuten die zich bezig houden met het verwijderen van negatieve energie uit iemand's aura kunnen helpen. Guna Guna is heel hardnekkig en vaak zijn meerdere behandelingen nodig.

Niet alleen mensen kunnen drager worden van deze negatieve krachten, ook voorwerpen kunnen behekst worden zodat ze de bezitter veel ellende brengen. Bekend zijn de kris (een kleine kromme dolk), wajang poppen, kleden en kleine afgodsbeeldjes afkomstig uit Indonesie. Deze voorwerpen kan je beter nooit in huis nemen want ze kunnen vreemde krachten bij zich dragen die na enige tijd loskomen. Op een of ander manier belichamen entiteiten deze voorwerpen. De paragnost Jan Kleyn beschreef zo'n geval waar hij een probleem behandelde waarbij een entiteit uit een kris problemen veroorzaakte. Tot zijn verbazing trof hij de geest van een oude Javaan in de kris aan, aan wie hij duidelijk kon maken dat zijn eigenaars geen kwade bedoelingen hadden.

Ik heb zelf ervaring in wajang poppen die behekst waren met krachten die in ons huis loskwamen en ik heb genoeg verhalen gehoord over soortgelijke situaties. Verhalen over Guna Guna over bomen die met een klap verdorde en omviel, mensen die gek worden of dood gaan en waarbij je niets kan zien aan hun lichaam dat ze dood zijn gegaan of vertonen geen sporen van ziekte, mensen die last krijgen van boze dromen, etc. Niet alle krissen of wajang poppen bevatten kwade krachten, maar als buitenstaander is het niet te zien of er iets aanwezig is.

Guna Guna is aanverwant met Voodoo, Wintie en andere magieen die dezelfde soort krachten en rituelen kennen. Naast de zwarte kant van Guna Guna kent men ook witte Guna Guna waarbij men positieve dingen doet met deze magie.

Het beoefenen van de zwarte kunst is niet zonder gevaar. Vroeg of laat worden de beoefenaars zelf getroffen door hun daden, hetzij tijdens hun leven of later in een volgende leven (via hun karma). Mijn raad aan ieder is : hou je buiten wat Guna Guna betreft, ga het uit de weg en laat je er niet in beinvloeden, het is gevaarlijker dan het lijkt.

De volgende dingen kunnen door Guna Guna gebeuren :

- bezetenheid, maar dan in de extreemste vorm, meestal leidend naar ernstige psychiatrische problemen die kunnen leiden naar zelfdoding of complete geestelijke isolatie zoals schizofreen gedrag

- last van vreselijke nachtmerries hebben

- ernstig ziek worden waarbij artsen geen verklaring voor kunnen vinden, totdat men overlijdt. het dode lichaam vertoont niets van ernstige ziekte, het is net of diegene in diepe slaap is.

- last krijgen van geesten die treiteren, plagen, je achtervolgen totdat je compleet psychisch eronder door gaat. deze geesten zijn zeer sterk en hebben veel kracht. een familielid vertelde ooit dat ze in de spiegel keek en niet haar eigen gezicht zag maar die van een oude vrouw. ook willen ze schreeuwen in je oor als je net in slaap wil vallen.

- de aanwezigheid van geesten kan zich op vreemde manieren manifesteren; een collega vertelde over familie die een behekste wajang-pop in huis nam. de volgende morgen lag er in de asbak op tafel een opgerookte sigaret alsof er iemand die nacht even langsgeweest was en daar een sigaret heeft gerookt.

BDS

Bericht door BDS » 27 jun 2006, 22:30

jopiter.

Hoe heb je dat gevonden ?!.

Dit verklaart een hele hoop vragen bij mij.
Nu is de enige vraag, (al is hij ,misschien erg dom,)

Hoe kun je in Guna-Guna betrokken raken.
Ik bedoel, mijn famillie kan het ook, en mijn oma en opa schijnen het te beheersen.

Kan ik dit ook beheersen ?


keesie14

Bericht door keesie14 » 28 jun 2006, 11:20

Ik heb maar één tip voor je, blijf weg van zwarte magie, hoe mooi het ook klinkt, het is de makkelijkste weg, de gevaarlijkste weg en de weg waar je ongelukkig zal worden, als je echt magie wil leren moet je hiervoor trainen (meditatie), ik wou een jaar geleden me ook gaan verdiepen in zwarte magie, gelukkig stopte ik er optijd mee.
Als je magie wilt leren, dan raad ik je een paar sites aan, als je dit kan is het veel leuker.

Hier heb ik 2 sites die je misschien wel zullen intresseren.

http://www.psibron.nl/
http://groups.msn.com/spiritueelenparan ... ssageboard

Anet

Bericht door Anet » 28 jun 2006, 11:36

BDS schreef:
Hoe heb je dat gevonden ?!.
.. ga naar Google .. typ guna guna .. enter. :|

The Return

Bericht door The Return » 28 jun 2006, 11:39

Nee, dat is magie Anet.

Anet

Bericht door Anet » 28 jun 2006, 11:42

:mrgreen:

jopiter

Bericht door jopiter » 28 jun 2006, 16:19

Hoe kun je in Guna-Guna betrokken raken.
Ik bedoel, mijn famillie kan het ook, en mijn oma en opa schijnen het te beheersen.
Geen flauw benul, waarom zou je zwarte (negatieve) magie uberhaupt willen leren ?

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 jun 2006, 16:43

keesie14 schreef:Ik heb maar één tip voor je, blijf weg van zwarte magie, hoe mooi het ook klinkt, het is de makkelijkste weg, de gevaarlijkste weg en de weg waar je ongelukkig zal worden, als je echt magie wil leren moet je hiervoor trainen (meditatie), ik wou een jaar geleden me ook gaan verdiepen in zwarte magie, gelukkig stopte ik er optijd mee.
Als je (niet negatieve) magie wilt leren, dan raad ik je een paar sites aan, als je dit kan is het veel leuker.

Hier heb ik 2 sites die je misschien wel zullen intresseren.

http://www.psibron.nl/
http://groups.msn.com/spiritueelenparan ... ssageboard

The Return

Bericht door The Return » 28 jun 2006, 23:31

Waarom quote je dat ? Een keer is duidelijk.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 29 jun 2006, 07:26

Welkom op dit forum BDS :D
Veel plezier hier. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

keesie14

Bericht door keesie14 » 29 jun 2006, 10:49

The Return schreef:Waarom quote je dat ? Een keer is duidelijk.
Was een foutje, sorry :roll:

Lizac

Bericht door Lizac » 14 okt 2006, 16:56

mij lijkt het best interesant om Guna Guna te beheersen

Plaats reactie