Verborgen afbeelding Da Vinci schilderij

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Verborgen afbeelding Da Vinci schilderij

Bericht door Tammy » 31 jul 2007, 16:33

De Italiaanse computer analist Slavisa Pesci beweerd een nieuwe afbeelding ontdekt te hebben in het beroemde schilderij "Het laatste Avondmaal" van Leonardo Da Vinci. Deze ontdekking zorgde voor zoveel belangstelling dat de publicerende websites onderuit gingen en nog steeds onbereikbaar zijn. Gelukkig heb ik een afbeelding op het internet kunnen vinden waardoor de nieuwe theorie iets duidelijker wordt. Natuurlijk vergezeld van een filmpje. Oordeel zelf, werkelijkheid of pure sensatie?
Klik hier voor het filmpje.

Kan aan mij liggen maar ik zie niks.
Misschien jullie wel?
Ik kom er geen wijs uit.
Oordeel zelf en graag uitleg erbij . :D

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Maan

Bericht door Maan » 31 jul 2007, 16:46

Ik heb het filmpje bekeken. Het is allemaal nogal vergezocht lijkt me. Als ik ga knippen en plakken met foto's zal ik waarschijnlijk ook wel verrassende resultaten krijgen.
Dat Maria Magdalena een baby voor moet stellen als je haar torso knipt en ergens anders plakt vind ik zelf een beetje ver gezocht.
Ook dat gedeelte over de mantel vond ik niet erg geloofwaardig.
Het zou op een Tempeliers mantel moeten gaan lijken, maar ik zag het er niet in.
Voor mijn idee word er te ver gezicht in dit geval.

Liefs Maan

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 31 jul 2007, 16:55

De site werkt niet bij mij.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 31 jul 2007, 16:55

Ik zie er zelfs een joint in en een lijntje coke :/ dus ja
Tis maar wat je net wilt zien

MMe

Bericht door MMe » 31 jul 2007, 17:05

Naja ik zie helemaal niks :shock:

Shizo

Bericht door Shizo » 31 jul 2007, 20:57

Ik zie helemaal geen fluit

Gijs

Bericht door Gijs » 31 jul 2007, 22:59

waarom zou Da vinci zo mysterieus en zo moeilijk doen? Als ik schildertalent had en een schilderij maakt dan zal ik hem niet zo maken dat ze eeuwen later de boodschap erachter nog niet begrijpen. Of ik wil later vanachter de wolken lekker lachen naar de mensen die zo moeilijk doen om er een boodschap achter te zoeken. Die hun kostbare tijd verdoen aan een onzin boodschap te zoeken.

Maan

Bericht door Maan » 02 aug 2007, 09:34

Da vinci had nu eenmaal de neiging om geheime boodschappen in zijn schilderijen te stoppen net als andere schilders uit die tijd. Ze werkten vaak in opdracht van de kerk, maar waren het niet ens met de dogma's. Toch moest er brood op de plank komen.

In de kapel van Rennes-Le-Chateau schijnt ook een hele vreemde boodschap in de koepelschildering te zitten.

Het is dus niet zo vreemd dat mensen nog steeds naar meer verborgen zaken zoeken in schilderijen. Alleen zijn deze mensen een beetje te ver gaan zoeken volgens mij.

Plaats reactie