Australische man toont mogelijk echte telekinese in video

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80665
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Australische man toont mogelijk echte telekinese in video

Bericht door Tammy » 25 mei 2008, 15:20

AUSTRALIE - Een man uit Australie claimt de techniek van telekinese te beheersen. Dat is materie door middel van geesteskracht te laten bewegen. Hij heeft vorige week een zeer overtuigend filmpje gemaakt van deze paranormale demonstratie.

De man beschrijft zijn filmpje als "genuine telekinesis", wat authentieke telekinese betekent. Dat wil zeggen dat hij impliceert dat de pen echt met zijn geest in beweging gebracht wordt, en er geen sprake is van goochelarij of hulpmiddelen.

De man, die zich Genuine Wizard noemt, toont eerst aan dat er geen draadjes bevestigd zijn, of dat hij er tegenaanblaast. Ook de beweging van de pen komt erg echt over, zoals het inderdaad zou bewegen als je de hele pen zou laten rollen. Een magneet of draadjes zou de pen eerder laten schuiven dan rollen. Om aan te tonen dat er geen magneet onder de tafel ligt, demonstreert hij de paranormale beheersing ook nog eens buiten op het asfalt.

Telekinese is volgens mystieke stromingen mogelijk doordat mensen een geest hebben, en het mogelijk is jouw geest één te laten worden met de universele geest waaruit de materie continu in de werkelijkheid springt, als een driedimensionale filmprojector. Dit éénheidsbewustzijn kan tot stand komen door transcendente meditatie, en het absolute geloven dat wat je wil ook gebeurt.
Bron: Xerson.nl

Kijk hier de video

************************

Echt of nep?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

MMe

Re: Australische man toont mogelijk echte telekinese in video

Bericht door MMe » 25 mei 2008, 19:11

Ik geloof er wel in, ik heb vaker dat soort dingen gezien, ook bij "De Nieuwe Uri Geller", maar ook op Zone Reality, het is geen truuk [whistle]

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Australische man toont mogelijk echte telekinese in video

Bericht door MetalPig » 25 mei 2008, 19:15

Draadjes. Daarom wordt er niet uitgezoomd.

MMe

Re: Australische man toont mogelijk echte telekinese in video

Bericht door MMe » 25 mei 2008, 20:47

MetalPig schreef:Draadjes. Daarom wordt er niet uitgezoomd.
Dat vraag ik me ook af [think]

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: Australische man toont mogelijk echte telekinese in video

Bericht door FoX » 26 mei 2008, 01:21

Bij 33 seconden beweegt het pennnetje zich vreemd. Ondanks dat hij het ontkent denk ik dat hij gebruikt maakt van magneetjes.

tofu_kronos

Re: Australische man toont mogelijk echte telekinese in video

Bericht door tofu_kronos » 26 mei 2008, 16:11

Ik denk wel dat het kan, men is misschien instaat om met de hersenen een veld te creeeren. Die het weer mogelijk maakt om objecten te manipuleren.

Rob

Re: Australische man toont mogelijk echte telekinese in video

Bericht door Rob » 26 mei 2008, 17:49

tofu_kronos schreef:Ik denk wel dat het kan, men is misschien instaat om met de hersenen een veld te creeeren. Die het weer mogelijk maakt om objecten te manipuleren.
Dat is ook zomaar wat zeggen hè...

Plaats reactie