Nostradamus - een nieuwe visie

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
ReneL

Nostradamus - een nieuwe visie

Bericht door ReneL » 23 mei 2011, 15:20

Hallo allemaal, zal me even voorstellen.
Ik ben René, 56 jaar, woon in de kop van Noord Holland en al vele jaren gaat m'n interesse uit naar ons verleden, onze herkomst, maar ook naar datgeen wat ons ooit te wachten zal staan. De Centuriën van Nostradamus zijn daarbij inspirerend en geven een onmiskenbare en fascinerende bron van informatie.
Er zijn al heel veel sites over Nostradamus, maar in mijn opinie tot op heden geen één die de kwatrijnen uit de Centuriën voldoende uitdiept en tegelijkertijd juist interpreteert.
Velen hebben met oneindige berekeningen en met allerlei kunst en vliegwerk getracht de kwatrijnen uit te leggen, terwijl als er terdege kennis was genomen van geschiedschrijvingen en gebeurtenissen, een bekend aantal kwatrijnen (rebussen) eenvoudig uit te leggen zouden zijn geweest.
Daarom heb ik op 21 mei 2011 een website gepubliceerd, waarmee ik een begin wil maken om zijn kwatrijnen (waar veel discussie over is) regel voor regel met feiten toe te lichten.
Voor iedereen die geinteresseerd is:
http://nostradamus-web.nl

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Nostradamus - een nieuwe visie

Bericht door Tammy » 23 mei 2011, 16:38

Welkom ReneL, en mooie site heb je :grin:

Altijd leuk vind ik dat er mensen zijn die websites maken over wat ze interesseerd.
Ik had vroeger ook 2 websites en daarna ben ik met dit forum begonnen.

Succes met de site , ik zal het deze week eens gaan lezen wat je te vertellen hebt. ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gusteman

Re: Nostradamus - een nieuwe visie

Bericht door gusteman » 23 mei 2011, 19:11

Hoi, Rene, leuk dat je er ook bij komt.
ReneL schreef:Velen hebben met oneindige berekeningen en met allerlei kunst en vliegwerk getracht de kwatrijnen uit te leggen,
Ja, en dat is ook de reden waarom ik, tot nog toe, de voorspellingen en uitleggingen aan de hand van Nostradamus's geschriften vooral zie als klare onzin.
Ben benieuwd naar je aanpak. Alhoewel het volgens mij niet mogelijk is om voorspellingen te doen over zaken die in de verre toekomst zouden staan te gebeuren, sta ik wel open voor een nieuwe benadering van de kwatrijnen.
Veel succes gewenst.

Plaats reactie