Test: Wie was u in een vorig leven........

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Gast1

Re: Test: Wie was u in een vorig leven........

Bericht door Gast1 » 14 apr 2013, 09:28

taigitu schreef:
Gast1 schreef:Opmerkelijk dat ik een vrouw was én een zeeman, schoenmaker ............
Je was natuurlijk aan boord voor de catering......
Afbeelding
en na werktijd pimpte de schoenen op van de boys........
Geloof het of niet, inmiddels heb ik de 'catering' er ook bij als acquisitiegebied ... :shock:

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Test: Wie was u in een vorig leven........

Bericht door Osiris » 14 apr 2013, 19:12

Gast1 schreef:
Ben je ook bekend met deze staf?:

Afbeelding
Wel wat tegengekomen over het uiteinde van de staf ( granaatappel ??),lang geleden, wat bijvoorbeeld ook in andere oude afbeeldingen ,maar ook als soort koepel bij Aziatische oude tempels,hoofdtooi/haardracht bij oa. Boedha-beelden en afbeeldingen, een bepaalde belangrijke betekenis heeft, iets met vruchtbaarheid/creatie ??.

Maar zal eerlijkheidshalve toegeven dat de precieze functie en betekenis me is ontschoten na zoveel jaren.

Schiet me nog iets te binnen,
Waren deze granaatappels ook niet veelvuldig zichtbaar op de reliefs van de Borobodurtempel in Indonesie,waar ook het scheppingsverhaal uitgebeeld werd en er genetische manipulatie ( waar deze appels onderdeel van waren) eveneens uitgebeeld werd ??
Wat weer het verhaal van genetische manipulatie van de mensheid, geschreven door wijlen Zecharia Sitchin, ondersteunde.

Iets staat me daar nog van bij i.i.g.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Test: Wie was u in een vorig leven........

Bericht door Witte wel » 15 apr 2013, 00:22

Dit is de pijnappel op het uiteinde van de staf en symboliseerd de pijnappelklier.
Een belangrijk onderdeeltje in de hersenen waar al veel over is geschreven.
Overigens op het eerste plaatje met de twee slangen om de steel staat boven de vleugels ook een zelfde pijnappel.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: Test: Wie was u in een vorig leven........

Bericht door Gast1 » 15 apr 2013, 00:37

Wauw ... Je bent mij nét voor. Prachtig en zo is het. In mijn manuscript heb ik er een aantal pagina's over geschreven. Het is de thyrsusstaf. :wink:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Test: Wie was u in een vorig leven........

Bericht door Vitharr » 15 apr 2013, 08:42

taigitu schreef:
Gast1 schreef:Opmerkelijk dat ik een vrouw was én een zeeman, schoenmaker ............
Je was natuurlijk aan boord voor de catering......
Afbeelding
en na werktijd pimpte de schoenen op van de boys........
Slaat deze bijzondere anekdote uit 1750 dan toevallig op jou Pierre?
Er zit een meisje in een cafe nogal sip te kijken en te zuchten. Een jongen gaat naar haar toe, en vraagt wat er aan de hand is. "Nou," zegt het meisje, "ik zou zo graag mijn zus eens bezoeken in Amerika, maar de bootreis is veel te duur." "O, maar dat komt goed uit," zegt de jongen, "want ik ben matroos. Ik wil je best in mijn plunjezak het schip op smokkelen." "Dat zou geweldig zijn," zegt het meisje, "maar wat moet ik daar voor doen?" "Nou," zegt de jongen, "ik kom je elke avond eten brengen. En dan zou ik het fijn vinden als ik een half uurtje bij je mag komen liggen." "Dat is wel goed," zegt het meisje. Dus wordt het meisje het schip op gesmokkeld. Elke avond komt de matroos haar eten brengen, en blijft dan een half uurtje bij haar. Na drie weken vindt het meisje de reis wel lang gaan duren. Ze besluit maar eens naar boven te gaan. Boven gekomen ziet ze de kapitein lopen, en aan hem vraagt ze: "Kapitein, duurt het nog lang voordat we in Amerika zijn?" "Nogal," zegt de kapitein, "want dit is de veerboot naar Gran Canaria."
:mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Test: Wie was u in een vorig leven........

Bericht door Vitharr » 15 apr 2013, 08:55

Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.
U werd geboren ergens in het moderne Turkije omstreeks 1000.
Uw beroep was ontwerper, ingenieur, vakman.
--------------------------------------------------------------------------------
Uw kort psychologisch profiel toentertijd :
Je reisde graag, je hield ervan dingen te onderzoeken, uit te pluizen, je kon een detective of een spion zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
Hetgene u onbewust onthouden heeft uit de levensloop van dit vorig leven :
Uw les - ontwikkeling en uitbreiding van je geestelijke gevoel. Zoek een goede leraar, spendeer een deel van je tijd en energie aan zijn wijsheid.


Dat klinkt verbazingwekkend treffend! Haha, in Turkije rond 1000. Varangian Guard? :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Test: Wie was u in een vorig leven........

Bericht door Fenna » 15 apr 2013, 13:37

Susan schreef:: chemicus, alchimist, gifmenger.
Toch niet zo'n gemenene gifkikker hè? :hahaha:




Mijn diagnose was een vrouw uit het moderne Thailand van, jawel 1150.
Mijn beroep was leraar (terwijl ik een vrouw zou zijn), wiskundige en geoloog.
Mijn psycholochische profiel was nieuwschierig, vindingrijk, nauwkuerig uitpluizen van zaken en leest veel boeken (hier kan ik mij wel in vinden).
Ik zou een goed tallent hebben gehad voor drama en acteur. :rolfl:
Wat ik onbewust zou hebben onthouden; onzichtbare link tussen materiële en spirituele wereld (helemaal waar).
Mijn les; zoeken en gebruiken van deze link "nee
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Test: Wie was u in een vorig leven........

Bericht door Susan » 15 apr 2013, 14:39

Fenna schreef:
Susan schreef:: chemicus, alchimist, gifmenger.
Toch niet zo'n gemenene gifkikker hè? :hahaha:
Nee hoor, was wel in vorige levens met geneeskundige planten/kruiden bezig, voorspellen van gebeurtenissen, en op spiritueel gebied.
Een GOEDE HEKS dus Fenna :rolfl: :mrgreen:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Test: Wie was u in een vorig leven........

Bericht door Susan » 15 apr 2013, 15:29

vergissing...
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Plaats reactie