Spiertest - hoe reageert je lichaam op div. stoffen

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Spiertest - hoe reageert je lichaam op div. stoffen

Bericht door taigitu » 23 feb 2013, 17:17

Instructional how-to video on a simple kinesiology or muscle testing technique. This simple technique lets you determine your affinity for products like foods, medicines, herbs, and vitamins. In addition, you can see how strongly you resonate with particular people an ideas.


Deze manier van testen op hoe je lichaam zal reageren (resonantie) op diverse
stoffen heb ik zelf ervaren tijdens workshops. Wij deden dit met edelstenen om te
kijken welke wel bij je paste op dat moment en welke niet.
Edelstenen hebben een energieveld die helend kan werken bij de mens. Zodoende
hebben we bij alle aanwezigen gekeken welke steen de spieren versterkte en voor
welke lichamelijke ongemakken ze kunnen worden gebruikt.
Best interessant om eens uit te proberen.

Je kan het zelf proberen en kijken wat je er zelf uithaalt.
Test bijvoorbeeld het verschil tussen een stuk fruit en een 'suikerbom'.
Probeer te voelen of er verschil is tussen die twee. De 'suikerbom', (een plastic
zakje met alleen suiker) zou dus de spieren verslappen. Maar je kan ook andere
voedingsstoffen uittesten, vloeistoffen of gekleurde kaartjes. Misschien woorden
die je op een papiertje schrijft.


Op de workshop gebruikten we de techniek met de arm uitgestoken en de ander
duwde de arm naar beneden. De ander kon dus aanvoelen hoeveel kracht er voor
nodig was om de arm naar beneden te drukken.
Dus als je met z'n tweeën bent kan je elkaar testen.
Op bovenstaande video wordt deze methode wordt gebruikt bij een voedseltest.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Spiertest - hoe reageert je lichaam op div. stoffen

Bericht door Susan » 23 feb 2013, 19:18

Dit 'foefje' leerde ik vele vele jaren geleden al. Zonder workshops ed daar heb ik nooit zo'n goed gevoel bij gehad. Maar zo kon je om even iets te noemen idd ook in de winkels voedingswaren 'voelen', bij een bakker bijv 'testen' welk brood goed voor je was.
Zelf doe ik het anders en houd oa bij stenen testen deze voor me in mijn handen, ter hoogte van maag/navel gebied, ogen dicht doen,blijf je stabiel en rustig staan, dan is het positief,ga je achterover/voorover hellen,is het negatief.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Spiertest - hoe reageert je lichaam op div. stoffen

Bericht door taigitu » 23 feb 2013, 21:41

Susan schreef:Dit 'foefje' leerde ik vele vele jaren geleden al. Zonder workshops ed daar heb ik nooit zo'n goed gevoel bij gehad. Maar zo kon je om even iets te noemen idd ook in de winkels voedingswaren 'voelen', bij een bakker bijv 'testen' welk brood goed voor je was.
Zelf doe ik het anders en houd oa bij stenen testen deze voor me in mijn handen, ter hoogte van maag/navel gebied, ogen dicht doen,blijf je stabiel en rustig staan, dan is het positief,ga je achterover/voorover hellen,is het negatief.
Ja, van mij is het ook al jaren geleden. Onder andere dit soort workshops organiseer ik
af en toe voor de vereniging waar ik bestuurslid van ben. Het is ook weer werken met
energie.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Spiertest - hoe reageert je lichaam op div. stoffen

Bericht door Gast1 » 24 feb 2013, 09:21

Interessant, nee ... dit kende ik niet. Het kost mij overigens moeite de oefening van de bovenste clip met de linkerhand te doen. Rechts is geen enkel probleem. Ik weet dat mijn energieveld momenteel verstoort is en weet dat het ook weer goed gaat komen. Ego's spelen mij te parten en helaas ook dat van mijzelf, maar ik laat het gebeuren omdat het nodig is en omdat ik dát nodig heb om nog beter te zien en daarbij observeer ik mijzelf. Ik kan me momenteel niet goed 'Aarden' ...
Edelstenen hebben een energieveld die helend kan werken bij de mens.
Beslist! Maar dat heb ik dus ook heel sterk met zwerfstenen, mijn tuin ligt er vol mee. En jawel, ik heb het ook met bomen, Aarde en water en ... lucht. Met bomen misschien nog wel het sterkst, ze staan in de Aarde en transporteren (maar bestaan ook uit) water én ademen. Ik verlang er naar om mij weer te 'Aarden' en om bomen te knuffelen, om me zodoende weer op te laden. Wonderlijk dat ik dat nog steeds niet doe en het lijkt wel alsof ik nog even 'wil' (?) slapen om dadelijk heerlijk te ontwaken. Buiten is het hier een wit sprookje en (even kijken) er ligt hier een laag van ongeveer 8 cm. sneeuw en toch geloof ik dat ik nog nooit zo naar het voorjaar heb verlangt zoals nu. Misschien ook wel om het winterspek kwijt te raken en om mijn spieren weer vol te benutten. Ik ga eerst maar eens oefenen met mijn linkerhand ...

Plaats reactie