Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Tammy » 23 apr 2013, 04:39

De betekenis van het getal Een.

Mensen met een 1 als persoonlijk getal zijn pioniers en vernieuwers. Hun vasthoudendheid stelt hen in staat om gezag en respect te verwerven. Enen zijn bereid om hard te werken en ze zijn ook in staat om de dingen voor elkaar te krijgen. Ze zijn geboren leiders en gaan recht op hun doel af. Een echte Een zoekt zelden hulp bij anderen want ze lossen hun problemen liever zelf op. Als ze eenmaal een bepaalde koers gekozen hebben, wijken ze er niet snel meer van af. Enen zijn trouw, oprecht en hartelijk.


Het klinkergetal van je naam.

In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 6


De betekenis van het Klinkergetal 6

Mensen met zes als klinkergetal hebben de opdracht om de inzichten die zij in vorige levens vergaard hebben door te geven door hun sympathie, affectie en loyaliteit. Je bent sterk betrokken bij het geluk en het welzijn van je naaste familie. Sleutelwoorden van mensen met zes als klikergetal zijn: schoonhied, harmonie en vooral vrede.


Het medeklinkergetal van je naam.

Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 4


De betekenis van het Medeklinkergetal 4

Mensen met het medeklinkergetal 4 zijn in wezen natuurliefhebbers die het buitenleven verkiezen. Ze zijn eerlijk en nuchter en ze zullen niet snel de regels overtreden.
Dit kwam eruit toen ik mijn doopnaam invulde. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Gast1 » 23 apr 2013, 06:49

Hééj Tammy, dat kwam er dus ook bij mij uit. :grin:

Ik heb mijn vrouw eens een keer 'mijn' horoscoop voorgelezen. Toen ik klaar was met lezen zei ze dat dat toch wel behoorlijk klopte. Ik vertelde dat het haar horoscoop was en dat kon ze amper geloven. Ze las de tekst even later zelf en plots bleek de tekst ook bij haar te passen. Dat is lang geleden en ik heb dat soort zaken altijd tot het rijk der fabelen verwezen. Op een bepaald moment echter kwam ik er achter, hoe ik het ook wende of keerde, dat ik een sterke affiniteit heb met het getal 12. Dat was in de periode dat ik heel veel toevalstreffers mee maakte en ik dacht dat ik me zelf iets wijs maakte. Maar elke keer weer opnieuw gebeurde er iets vreemds. The law of attraction of confirmation bias? Ik heb het allemaal laten passeren en ben heel kritisch geweest. Toch was er geen ontsnappen meer aan mogelijk. Er zijn dingen gebeurd waar ik onmogelijk omheen kan en die dus écht kloppen en ook uit zijn gekomen. Tarot en KIN kaarten en ook hier op dit forum zijn opmerkelijke zaken gebeurd die kloppen. Ook mijn naam en voornamen kloppen maar zeggen te weinig wie ik ben. Wie en wat ik ben laat zich niet in een bibliotheek van boeken vangen, maar is ook slechts in één zin te vangen. Ik heb er dus allemaal wat mee en ook in de Kracht van stenen, aanrakingen en inderdaad ook trillingen. Alles trilt ... (deze tekst plaats ik ook bij het topic; 'Wie ben je' ...)

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Tammy » 23 apr 2013, 06:57

Dat is apart Gast1. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Gast1 » 23 apr 2013, 07:33

Nee hoor ... Wij zijn één ... :wink:

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Susan » 23 apr 2013, 10:56

Tammy schreef:Dit kwam eruit toen ik mijn doopnaam invulde. :grin:
Zijn er ook grote (herkenbare) verschillen met jouw
tweelingzusje Tammy? Bij ons wel nml.

Dit kwam er dus bij mij uit, geen verrassing natuurlijk want wist dit al langer, wel leuk dat onder andere de uitkomst van m'n geboortedatum ook de zelfde cijfers in de uitkomst heeft 36/9 vooral de 9 komt in verdere uitkomsten van mij zelf ook voor.

De betekenis van je naam
De numerologische waarde van deze naam is: 9

De betekenis van het getal Negen
Mensen met een negen als persoonlijk getal zijn moedig en onzelfzuchtig en ze hebben een oprechte eerbied voor andere mensen. Negens zijn bevlogen en inspirerend voor anderen, maar ze kunnen tamelijk impulsief zijn. Ze zijn ondernemend en hebben veel fantasie. Sommige negens zijn artistiek begaafd, maar ze kunnen op vele andere terreinen ook uitblinken. Ze hebben er een hekel aan als anderen (familie, vrienden en kennissen) zich met hun zaken bemoeien. Ze zijn echter goed van vertrouwen en erg loyaal en doen erg hun best om zich aan te passen aan de wensen van hun partner. Negens zijn echte voorvechters voor de goede zaak en ze zijn niet bang om, als het nodig is, daarbij anderen tegen zich in het harnas te jagen.

Het klinkergetal van je naam
In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 3

De betekenis van het Klinkergetal 3
Vanuit vorige levens heb je een sterk plichtgevoel meegekregen. Je bent je ervan bewust dat je door anderen te helpen, ook jezelf helpt. Om je taak in het leven te kunnen vervullen moet je bereid zijn veel van je tijd te investeren om anderen gelukkig te maken. Je inventiviteit komt het beste tot zijn recht in dienst van anderen.

Het medeklinkergetal van je naam
Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 6

De betekenis van het Medeklinkergetal 6
Mensen met het medeklinkergetal 6 stralen verantwoordelijkheid uit. Anderen komen graag naar hen toe voor raad, hulp en bescherming. Ze zijn huiselijk, maar hebben een artistieke inslag die vooral in het gebruik van kleuren goed tot zijn recht komt.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Tammy » 24 apr 2013, 02:10

Who knows Gast1. :rolleys:


Susan, ja grote verschillen met mijn tweelingzusje.
Dat vind ik wel raar eigenlijk.
Hoe zou dat kunnen komen ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Gast1 » 24 apr 2013, 04:43

Who knows Gast1. :rolleys:
I know ... :peace:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Tammy » 25 apr 2013, 05:48

Dat denk ik ook. :aliensmile:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

aquarius

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door aquarius » 26 apr 2013, 12:18

Nog een mooie site over de Numerologie ;
Het geeft aan op welk niveau je nu zit in de cyclus van de levensfase.

http://numerologie.dehartog.nl/
Nog even dit ......
Er zijn vele bronnen waar men informatie en inzicht kan krijgen over je innerlijke zelf zoals de numerologie en de astrologie, de tarot kaarten zelf dobbelstenen en speelkaarten kunnen je inzicht geven .
Als je alle uitkomsten van deze bronnen eens naast elkaar legt ,zul je overeenkomsten kunnen zien ,dat alle uitkomsten uit één bron komen .

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door taigitu » 26 apr 2013, 13:35

aquarius schreef:Nog een mooie site over de Numerologie ;
Het geeft aan op welk niveau je nu zit in de cyclus van de levensfase.
Dat is een leuke site.
Ik zit in mijn 9-jaar.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Gast1 » 26 apr 2013, 18:54

Levensopdracht 8
Cyclus 0-28 jaar 1
Cyclus 28-56 jaar 3
Cyclus 56-... jaar 22
Persoonlijk jaar 1
Persoonlijke maand 5
Persoonlijke dag 4
Ascendant 8
Fundament 7
Verlangen 5
Zielsgetal 3
Bezieling 11


Getal Type Betekenis
1 Kracht Moed, onafhankelijkheid, inventief, initiatief, leiding, nieuwe start
2 Zorg Geduld, samenwerking, harmonie, verbindingen aangaan, zorg
3 Zorg Creativiteit, optimisme, gevoel, expressie, muziek, feest
4 Kracht Verantwoordelijkheid, structuur, grenzen stellen, werk, discipline, mouwen opstropen
5 Los Avontuur, flexibiliteit, vrijheid, ongebondenheid, afwisseling
6 Zorg Harmonie, verbondenheid, dienstbaarheid, verantwoordelijkheid, zorg voor gezin/familie, gevoeligheid, karma, gezondheidsproblemen, voor zichzelf opkomen, evenwicht in omgeving, leren genieten van zorg voor anderen, keuzes maken vanuit het hart
7 Los Studie, ethiek, eenling, innerlijke wijsheid, bezinning, introvert, introspectief, terugtrekken, mentaal
8 Kracht Wilskracht, doorzettingsvermogen, organiseren, zakelijk succes, materie, groot leren denken, leiderschap, doelgericht blijven, beren op de weg, veel focus op wat fout gaat, streven naar het ontvangen van erkenning, gerechtigheid, praktisch, fysiek en geestelijk uithoudingsvermogen
9 Los Tolerantie, veerkracht, menselijk begrip, educatie, meester, oude ziel, spirituele leraar, niet omlaag laten halen, geen makkelijk leven, wijsheid, afronding, spiegel voor anderen, laatste resten karma oplossen, eenzaamheid, kluizenaar
11 Spiritueel Geestelijk bewustzijn, spirituele begaafdheden, dualiteit, mogelijk labiel, zeer gevoelig, kracht
22 Spiritueel Geestelijk bewustzijn, spirituele begaafdheden, spiritualiteit concreet maken, spiritueel beroep

Plaats reactie