De geruchten gaan al meer dan vijftig jaar rond. Zij hebben alle de aspecten van SF maar er zijn mensen die blijven geloven dat de US Navy werkelijk een oorlogsschip onzichtbaar maakte en het naar en van de Philadelphia Naval Yard teleporteerde in een top-secret project.
Het ware verhaal over het Philadelphia Experiment verteld over de oorsprong en verspreiding van dit vreemde verhaal en openbaard hoe het onderzoek naar antionderzeeër technologie waarschijnlijk de katalysator is voor de ontwikkeling van het verhaal in de wereld van pulp fiction.
Natuurlijk, het zou niet eerlijk zijn om de andere kant van het verhaal te negeren, dus HISTORY'S MYSTERIES zoekt ooggetuigen van de vermeende gebeurtenissen om hun verhalen te horen over clandestiene operaties en vreemde gebeurtenissen bij de Philadelphia Naval Yard.
Tenslotte zullen we de wetenschap onderzoeken dat mogelijk de fantastische verhalen steunt in een bezoek aan Cal Tech, waar wetenschappers momenteel experimenten uitvoeren met teleportatie.
Reis terug in de tijd voor een onderzoek van het Philadelphia Experiment
<<<<<<<<<<<
Kijk HIER voor een 5 -delige documentaire over een experiment wat me al vanaf kinds af aan heeft geboeid.
Ik heb het nog niet gezien helemaal, maar begin alvast aan het eerste deel. Ben benieuwd!
Dit artikel is geplaatst op Wereldgeheimen.nl.
This time is unique in our history.............the moment when contact becomes possible.......
Ja het is wel gebeurd, misschien hebben ze ook wel wat ven geleerd, allen Amerikanen hebben een handje van om zulke informatie niet te delen . Het is erg jammer dat ze niet over vertellen ..
Met een hyperdrive, open je een soort wormhole in subspace. Waar het maximum van de lichtsnelhied niet van toepassing is, dus je kunt er sneller reizen dan het licht.
Met een hyperdrive, open je een soort wormhole in subspace. Waar het maximum van de lichtsnelhied niet van toepassing is, dus je kunt er sneller reizen dan het licht.
Het is alleen jammer dat als je 1 lichtjaar verderop wilt hyperdriven, de voorbereiding minstens een jaar duurt.
Ik geloof er wel in, maar dat zal wel jeugdsentiment zijn. Ach, de goede oude tijd . Ik Vind het zo fascinerend dat het gaat over vooraanstaande wetenschappers die dit hebben uitgevoerd, niet zomaar sjonnie die een ufo heeft gezien, maar experimenten met wetenschappelijke achtergrond én teleportatie, stel je toch voor .