Forumindex FAQ Zoeken Bekijk onbeantwoorde berichten Bekijk actieve onderwerpen Registreren Aanmelden
Mysterie & Wetenschap Forum
Waar mysterie en wetenschap elkaar kruisen...
Pagina 1 van 1 [ 9 berichten ] Nieuw onderwerp plaatsen Nieuw onderwerp plaatsen   Op dit onderwerp reageren Op dit onderwerp reageren

Eerst ongelezen bericht
Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Bericht Wat zijn de bedoelingen van the men in black? Geplaatst: Zo Feb 28, 2010 8:58 pm
Tammy
Forumbeheerster
Afbeelding

Iets wat opvalt in alle rapporten over de mysterieuze mannen in zwart, is dat ze volslagen incompetent lijken.
Ze geven zich vaak uit voor militairen maar dragen dan een verkeerd uniform. Wanneer ze zich als burgers voordoen, blijken ze minstens tien jaar achter te lopen, zowel qua kleding als qua auto. Vaak zijn de auto’s van een zeer oud model, maar lijken ze ongebruikt te zijn, en bij nader onderzoek blijken auto’s van dat type merk en type nooit bestaan te hebben.

Verrassend genoeg lieten mannen in zwart soms blijken dat ze niet vertrouwd waren met alledaagse voorwerpen als pennen en aanstekers. Een van de mannen wist tot grote verbazing van de gastheer niet eens hoe hij met mes en vork moest eten! Ondanks deze haast komische trekjes, blijven hun bedoelingen griezelig en raadselachtig.
Vaak bedreigen ze mensen die UFO’s hebben gezien en maken ze hun duidelijk wat de gevolgen zijn als ze hun waarschuwing negeren. Voor zover bekend is ooggetuigen die zich van deze dreigementen niets aantrokken echter nooit iets overkomen.

Een van de theorieën over de mannen in het zwart is dat ze een uitvinding zijn van de psyche van hun slachtoffers. Mensen die UFO’s hebben gezien zouden wegens hun paranormale begaafdheid extra kwetsbaar zijn. Deze theorie suggereert dat het verschijnen van een man in het zwart bij iemand die pas een UFO heeft gezien, iets te maken heeft met een telepathische verbinding tussen ooggetuige en vreemdeling, een die getuige tot een gemakkelijk te traceren doelwit maakt.

Een andere verklaring voor deze vreemde figuren is dat ze afkomstig zijn uit een rijk dat binnen onze eigen wereld ligt. Misschien zijn het afgezanten van een ras met gevestigde belangen in de aarde. Hun bezoeken aan mensen die UFO’s hebben gezien, moeten wellicht hun identiteit en misschien zelfs hun bases op aarde geheim houden. Het is ook mogelijk dat de mannen in het zwart robots zijn die een missie moeten vervullen. Hun zonderlinge gedrag, onwereldse voorkomen, het onvermogen te eten en hun plotselinge verdwijning (is de batterij leeg?) en hun gebrek aan emoties zouden hiermee verklaard zijn. Maar zullen we ooit een goede verklaring kunnen geven of bewijs van hun bestaan?

Bron : Wereldgeheimen.nl

Dit heeft me altijd geboeid deze men in black.
Wat denken jullie hiervan?

Zijn ze echt?
Ik weet al meer dan 35 jaar over deze mannen.
Zijn het aliens?
Zijn het mannen van de geheime dienst?

Tell me wat jullie er van vinden. :D

This time is unique in our history.............the moment when contact becomes possible.......
Profiel
Bericht Re: Wat zijn de bedoelingen van the men in black? Geplaatst: Zo Feb 28, 2010 9:25 pm
Tammy
Forumbeheerster
Ik heb zelf hier een theorie over.

Ik denk dat het leden van de geheime dienst zijn.
Die dus niet willen dat je over je ontvoering praat.
Of misschien aliens die dit doen.

Ik ben er na al die jaren nog niet over uit.

This time is unique in our history.............the moment when contact becomes possible.......
Profiel
Bericht Re: Wat zijn de bedoelingen van the men in black? Geplaatst: Zo Feb 28, 2010 10:21 pm
thaboy
Onderzoeker
Tijdreizigers uit de toekomst?
Profiel
Bericht Re: Wat zijn de bedoelingen van the men in black? Geplaatst: Ma Maa 01, 2010 2:15 pm
Tardis
Leraar
thaboy schreef:
Tijdreizigers uit de toekomst?
Of uit het verleden?

Kennis is weten dat een tomaat een vrucht is.
Wijsheid is hem niet in een fruitsalade te stoppen.
Profiel
Bericht Re: Wat zijn de bedoelingen van the men in black? Geplaatst: Ma Maa 01, 2010 3:21 pm
Tammy
Forumbeheerster
Waarom denken jullie dat Thaboy en Tardis?

Profiel
Bericht Re: Wat zijn de bedoelingen van the men in black? Geplaatst: Ma Maa 01, 2010 4:49 pm
Tardis
Leraar
Dat denk ik niet zozeer, het hoort tot de mogelijkheden. Ik heb ook ooit iets in de lucht gezien waar ik geen verklaring voor heb. Wat ik zag kan een aardse oorsprong hebben, vliegende voorwerpen uit onze tijd die nog geheim zijn. Het kan ook een aardse oorsprong hebben maar dan uit een andere tijd. Als je behalve afstand ook tijd kunt overbruggen maakt toekomst en verleden niet meer uit. Als een slimmerik morgen er achter komt hoe we door de tijd kunnen reizen kunnen we best een tot bloei komende kolonie in de préhistorie opbouwen en dan verder evolueren tot de opvolger van homo sapiens er uitziet als een grijze alien.

Tot slot kunnen het natuurlijk ook buitenaardse culturen zijn die hier eens een kijkje komen nemen, wij willen immers zelf ook graag andere planeten met bemande ruimtereizen bekijken.

Wel vreemd dat 'ze' zich dan wel aan ons laten zien, terwijl we 'ze' blijkbaar niet mògen zien. Wat is dat voor iets raars? Ik weet niet of het fenomeen 'the men in black' werkelijk bestaat of dat het ooit door iemand bedacht is, of verkeerd begrepen is en dat het fenomeen een eigen leven is gaan leiden.

Kennis is weten dat een tomaat een vrucht is.
Wijsheid is hem niet in een fruitsalade te stoppen.
Profiel
Bericht Re: Wat zijn de bedoelingen van the men in black? Geplaatst: Ma Maa 01, 2010 4:58 pm
Tammy
Forumbeheerster
Tardis schreef:
Citaat:
Wel vreemd dat 'ze' zich dan wel aan ons laten zien, terwijl we 'ze' blijkbaar niet mògen zien. Wat is dat voor iets raars? Ik weet niet of het fenomeen 'the men in black' werkelijk bestaat of dat het ooit door iemand bedacht is, of verkeerd begrepen is en dat het fenomeen een eigen leven is gaan leiden.

Ja, dat heb ik me ook vaak afgevraagd wat je schreef in de eerste zin.
Ikzelf denk dat ze wel bestaan.
Veel mensen die ufo/aliens hebben gezien of ontvoerd zijn geweest krijgen bezoek van deze heren.
Ik denk niet dat het bedacht is.
Zoveel verschillende mensen , er moet iets van waarheid in zitten.

Tijdreizigers heb ik nog niet over gedacht.
Interessante theorie, zou ook kunnen. [think]

Profiel
Bericht Re: Wat zijn de bedoelingen van the men in black? Geplaatst: Ma Maa 01, 2010 6:20 pm
thaboy
Onderzoeker
Stel je een bedrijfje voor in de toekomst dat UFO's produceerd, en er toeristen in vervoert.

De UFO's worden hier gezien, en om de tijdslijn niet al te veel te beïnvloeden worden er vanuit een speciale afdeling deze mensen gestuurd om de mensen uit onze tijd hun mond te laten houden.

Dat verklaard waarom ze niet meer weten hoe ze met aanstekers ed. moeten werken. In die tijd is het gewoon het knopje 'Fire' op je gsm indrukken. En mes en vork heb je ook al niet nodig om pillen te slikken.
Profiel
Bericht Re: Wat zijn de bedoelingen van the men in black? Geplaatst: Ma Maa 01, 2010 8:04 pm
Tammy
Forumbeheerster
Ook aparte theorie Thaboy, alleen geloof ik dat ufo`s van buitenaardse oorsprong zijn, dus niet wat hier is gefrabriceerd ook al is het in een anderen tijdzone.

Profiel
Pagina 1 van 1 [ 9 berichten ] Nieuw onderwerp plaatsen Nieuw onderwerp plaatsen   Op dit onderwerp reageren Op dit onderwerp reageren