Alien ship UFO Seen In Germany Multiple witnesses 2016 Blast

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Alien ship UFO Seen In Germany Multiple witnesses 2016 Blast

Bericht door univers » 22 jul 2016, 07:23

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Alien ship UFO Seen In Germany Multiple witnesses 2016 Blast

Bericht door gusteman » 22 jul 2016, 13:02

Zo'n UFO video is ook een open boek, beste univers, en helemaal niet moeilijk om lezen.

Deze bijvoorbeeld is zooooooo namaak dat het belachelijk wordt.

En nogmaals: het verspreiden van dit soort beelden doet echt geen goed aan het immense "ernstige" werk wat wordt verricht door mensen die op zoek zijn naar betrouwbare informatie betreffende buitenaardse intelligentie.

Door het maken en verspreiden van dit soort video's (en ook foto's en "getuigenissen") zal er altijd gegrinnikt worden wanneer iemand beweert een buitenaards schip of wezen te hebben gezien. De media (en het grote publiek) zullen niet snel bereid gevonden worden om het ernstig te nemen.
En wie kan hen dat kwalijk nemen na het bekijken van een dergelijk filmpje?

Het verwondert mij eigenlijk, beter gezegd ik begrijp volstrekt niet, dat iemand die beweert minstens één keer een echt buitenaards schip te hebben gezien dergelijke rommel plaatst binnen een forum over UFO's en Buitenaardse zaken.

Ufo

Re: Alien ship UFO Seen In Germany Multiple witnesses 2016 Blast

Bericht door Ufo » 22 jul 2016, 13:28

Er zitten wel een aantal interessante beelden tussen. Jammer dat er zoveel onzin op You tube word geplaatst. Hierdoor zien we het echte bewijs niet meer. Pas als mensen zelf met eigen ogen een ufo hebben gezien twijfelen ze niet meer aan het bestaan ervan. Het is alleen zo moeilijk om iemand anders te overtuigen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Alien ship UFO Seen In Germany Multiple witnesses 2016 Blast

Bericht door univers » 22 jul 2016, 14:03

Het verwondert mij eigenlijk, beter gezegd ik begrijp volstrekt niet, dat iemand die beweert minstens één keer een echt buitenaards schip te hebben gezien dergelijke rommel plaatst binnen een forum over UFO's en Buitenaardse zaken.
Dat is het verschil tussen jou en mij, ik heb geen zwijgplicht.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Just-me
Student
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 feb 2005, 20:16

Re: Alien ship UFO Seen In Germany Multiple witnesses 2016 Blast

Bericht door Just-me » 13 aug 2016, 20:50

Dat is het verschil tussen jou en mij, ik heb geen zwijgplicht.[/quote]

Zwijgplicht? over UFO's?

Maar ja, ik vind deze video ook erg vol zitten met duidelijke fake, dat is inderdaad erg jammer. Dat soort filmpjes zorgt er inderdaad wel voor dat veel mensen het niet (meer) serieus nemen.

Plaats reactie