Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Gast1

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door Gast1 » 20 feb 2014, 07:11

Tammy schreef:Vitharr schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jou aan Einstein's beweringen doet twijfelen Tammy?
Ik ben niet wiskundig onderlegd Vitharr. :grin:
Verre van dat.
Ik kom in geen miljoen jaar dicht bij Einsteins zijn intelligentie .
Of Hawkins.
Ik heb 9 jaar lang in de ondernemingsraad gezeten. Dat waren 3 periodes van 3 jaar. Het kwam wel eens voor dat in zo'n zittingsperiode mensen gekozen werden die amper konden schrijven of lezen. Ze maakten dan deel uit van een groep mensen die manager, teamleider, personeelsconsulent of wat dan ook waren. Ik heb het werkelijk meegemaakt dat deze mensen, die amper konden schrijven en lezen, vragen stelden aan de bestuurder waarbij iedereen met de oren ging klapperen. Vragen die de bestuurder niet alleen aan het denken zette, maar ook alle anderen.
Onderschat je zelf nooit Tammy :wink:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door Vitharr » 20 feb 2014, 11:00

Tammy schreef:Vitharr schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jou aan Einstein's beweringen doet twijfelen Tammy?
Ik ben niet wiskundig onderlegd Vitharr. :grin:
Verre van dat.
Ik kom in geen miljoen jaar dicht bij Einsteins zijn intelligentie .
Of Hawkins.
Ik ben het hier met Gast1 eens hoor Tam. En kijk eens wat Einstein zelf daarover te zeggen had:
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Read more at http://www.brainyquote.com/quotes/autho ... r3TCjla.99
Tammy schreef:Als forumbeheerdster lees ik alles hier.
Ook de wiskudige topics.
Vaak snap ik er helemaal niks van, maar ik probeer het te begrijpen.
Dat lukt dus niet altijd.
Wiskunde is eigenlijk ook een soort taal. Hoewel ik een gevoelsmens ben, houdt mijn brein ook erg van logica. En dan is wiskunde prettig. Maar de wiskunde die wij over het algemeen hier op het forum gebruiken kan ook vertaald worden naar begrijpelijk Nederlands hoor. Als je dus iets interessant vind, maar je volgt het niet, moet je het gewoon even zeggen. :wink:
Tammy schreef:Wat ik bedoelde met mijn opmerking is , dat ik bang ben soms dat sommige theorieën over bepaalde zaken aangaande de kosmos enz overboord al worden gegooid omdat het volgens Einstein niet kan.
Dat we dus niet verder onderzoeken omdat het onmogelijk is volgens onze eigen wetenschap.
Die vrees is helemaal terecht, maar heeft niets met Einstein van doen hoor. Einstein's visie overschreed het begripsvermogen van menig modern wetenschapper.

Wetenschap zelf is eigenlijk puur een methodiek. Die methodiek kun je op verschillende manieren toepassen. Persoonlijk vind ik Einstein's werk groots, maar het is verre van af. En dat wist hij zelf ook prima. Einstein's werk wordt echter door sommige wetenschappers gebruikt als instrument, zonder dat ze zijn achterliggende denkwijze doorgronden.

Einstein heeft dan zelf ook precies gedaan wat jij beschrijft, de toen gangbare wetenschap als onjuist bestempeld en de boel een flinke stap verder getild. Daarbij heeft hij fouten gemaakt, en het bijzondere was dat hij dat ruiterlijk toegaf en herstelde.

Kijk maar eens bij de link die ik bij bovenstaande quote heb geplaatst om te zien wat voor mens hij was. :wink:
Tammy schreef:Maar we staan als mensheid pas aan het begin van wetenschap, ook al denken we dat we al heel ver zijn.
Dat zijn we ook in onze beleving, maar de weg is nog ontiegelijk lang.
Juist dit vraag ik mezelf wel eens af eigenlijk. Zijn we wel zo ver? Ik heb juist het gevoel dat ieder nieuw gevonden antwoord 10 nieuwe vragen opwerpt. :wink:
Tammy schreef:Hetzelfde gevoel heb ik met zoeken naar leven op anderen planeten.

We zoeken naar planeten die op onze aarde lijken.
Want de condities die we hier hebben zorgen voor leven.
Maar we moeten zo niet denken.
Hoe wij leven hier betekend niet dat het voor anderen levensvormen ook geld.
We moeten dus ook naar planeten kijken die niet aan onze wetten voldoen zeg maar, want daar kan dus ook leven zijn.
En dat is dus het nadeel met populair wetenschappelijke artikelen die de wetenschap voor de leek begrijpelijk zouden moeten maken. Ze vergeten nogal eens de onderliggende details te vermelden.

Een wetenschapper kan niet 'uit de heup schieten', en heeft dus een bepaalde houvast nodig. Wetenschappers die zoeken naar leven in het universum hebben er dus voor gekozen om uit te gaan van wat ze kennen. Aards leven.

Dat heeft alles te maken met de aard van die zoektocht. Ze kunnen enkel grofweg de eigenschappen van verafgelegen planeten bepalen. Door de zoektocht te beperken naar aards leven is het dus een kwestie van bepalen welke planeten op aarde lijken, en of de condities daar overeen zouden komen met hier op aarde. Als zo'n planeet gevonden wordt, dan wordt die dus nader onderzocht op tekenen van leven.

Zouden ze die houvast los laten, dan kunnen ze niets zeggen over de condities waar zo'n planeet aan moet voldoen, en zouden ze ze dus allemaal moeten onderzoeken. Daar zijn er veel te veel voor, en in de nabije regio (ons zonnestelsel) lijken de aardse condities toch leidend. En dus kiest de wetenschap in deze zoektocht dus voor deze methodiek omdat het de grootste kans op ontdekking van leven biedt.

Bij andersoortige onderzoeken, zoals SETI, spelen die condities weer helemaal geen rol. Het is dus ook niet zozeer dat de wetenschap denkt dat er geen andere vormen van leven mogelijk zijn, zij gaan gewoon uit van wat ze zeker weten, en dat is dat onze levensvorm mogelijk is. Dat detail wordt zelden vermeld in populair wetenschappelijke publicaties. :wink:
Tammy schreef:Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd.
Zoniet, geef maar een gil dan Vitharr. :wink:
Jawel hoor. Ik hoop dat ik op mijn beurt een beetje goed uit heb kunnen leggen dat je zorgen meer van toepassing zijn op individuele wetenschappers, dan op de wetenschap zelf. Astrobiologie is niet voor niets een wetenschappelijk vakgebied. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door Tammy » 21 feb 2014, 04:50

Bedankt Vitharr en Gast1 . :hands:
Zeer goede uitleg, ik begrijp het nu een stuk beter.
En het is ook logisch wat ik lees.
Je moet ergens beginnen .
Heel verhelderend , bedankt. ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door oktagon » 22 feb 2014, 18:49

Ik bekeek ( 3e maal)de door Univers opgedoken film (15-12-2013) mbt. Hitlers UFO-onderzoek op Antartica en later onderzoek door de USA op Antartica en Alaska met waarnemingsstations.
Het verhaal zag ik voor het eerst op een Belg.zender dan wel Nat.Geogr. en vond dit zeer intrigerend en zag er geen onzin in verkondigd.

Men deed oa.onderzoek naar zg.Wormholes (Kip Thorne) om via deze "tunnels"in-een uitgangen voor Ufo's te ontwikkelen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kip_Thorne

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wormgat

https://www.google.nl/search?q=wormhole ... 80&bih=859

Zou dit tegenwoordig ook verband kunnen houden met de 2 VanAllen-gordels om de Aarde met raakpunten/aansluitingen op beide polen en boven de evenaar in twee magnetische gordels met de ene dichts bij om protonen en de hoger gelegen voor opvang van electronen,die oa. door de Zonnevlammen worden gelanceerd (de ruimte in) en een klein partje richting Aarde komen.

In een eerdere topic -een paar maanden geleden-onder ruimtevaart reageerde ik eens met het idee om ver in de toekomst via de VanAllen-gordel een opstart voor een sateliet uit te voeren.

De huidige systemen lijken me antiek en uiteindelijke Heelal-reizen met bemanning van mensen geef ik geen kans;mogelijk robot-systemen,maar ook die zouden ook LY nodig hebben om een eindje in het Heelal te komen.

Telepatische/paranormale contacten met Aliens blijven voor mij de enigste mogelijkheid. :aliensmile:

PS tav Univers'verslagdeel:
Onlangs lekte in Amerika een rapport uit waaruit bleek dat verschillende nazi-wetenschappers na de oorlog in dienst werden genomen door de NASA waar ze een grote bijdrage leverden aan de ontwikkeling van de Amerikaanse ruimtevaart. (EK)

Dit is al jarenlang bekend;ik meen al in 1946,toen Wernher von Braun met medegeleerden op V-gebied,al werden gefotografeerd in of op weg naar de USA;de Russen hadden ook hun verzamelwerk gedaan!
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door MetalPig » 25 feb 2014, 13:36

oktagon schreef:de 2 VanAllen-gordels om de Aarde met raakpunten/aansluitingen op beide polen
Niet echt; ze beginnen 1000 kilometer boven het aardoppervlak.
oktagon schreef:In een eerdere topic -een paar maanden geleden-onder ruimtevaart reageerde ik eens met het idee om ver in de toekomst via de VanAllen-gordel een opstart voor een sateliet uit te voeren.
En daarom gaat dit ook niet werken; tegen de tijd dat je bij de gordel bent is het zware werk al gedaan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door MetalPig » 25 feb 2014, 13:42

Osiris schreef:Er zijn zoveel onverklaarbare dingen ,die onze natuurwetten tarten.
Zoals?

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door oktagon » 25 feb 2014, 18:26

MetalPig schreef:
oktagon schreef:de 2 VanAllen-gordels om de Aarde met raakpunten/aansluitingen op beide polen
Niet echt; ze beginnen 1000 kilometer boven het aardoppervlak.
oktagon schreef:In een eerdere topic -een paar maanden geleden-onder ruimtevaart reageerde ik eens met het idee om ver in de toekomst via de VanAllen-gordel een opstart voor een sateliet uit te voeren.
En daarom gaat dit ook niet werken; tegen de tijd dat je bij de gordel bent is het zware werk al gedaan.
Zie Wiki: Rondom de polen raken de gordels de Aarde,dus hoe zit dat MP?
Laatst gewijzigd door oktagon op 26 feb 2014, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door MetalPig » 26 feb 2014, 10:51

oktagon schreef: Zie Wiki: Rondom de polen raken de gordels de Aarde,dus hoe zit dat MP?
De engelse Wikipedia zegt dit:
"The belts extend from an altitude of about 1,000 to 60,000 kilometers above the surface "

http://en.wikipedia.org/wiki/Van_allen_belt

Heel apart.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door Tardis » 26 feb 2014, 11:14

Een vraag aan Oktagon, wat zou volgens jou het voordeel zijn om satellieten vanaf de polen te lanceren? Of begrijp ik je verkeerd?
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door Vitharr » 26 feb 2014, 11:40

MetalPig schreef:
oktagon schreef: Zie Wiki: Rondom de polen raken de gordels de Aarde,dus hoe zit dat MP?
De engelse Wikipedia zegt dit:
"The belts extend from an altitude of about 1,000 to 60,000 kilometers above the surface "

http://en.wikipedia.org/wiki/Van_allen_belt

Heel apart.
Zeker als je in overweging neemt dat Engelstalige Fysica andere vormen kent dan Nederlandse:
Esthetische aspecten[bewerken]

De Van Allen-gordels liggen voor het grootste deel op aanzienlijke hoogte boven het aardoppervlak, maar dat is niet overal het geval. Rond de polen naderen de magnetische veldlijnen het aardoppervlak. Een groot deel van de geladen deeltjes wordt teruggestuurd naar de andere pool, een klein aantal weet tot 40 à 50 km hoogte te geraken. Op die hoogte zijn niet veel luchtmoleculen, maar genoeg om het noorder- en zuiderlicht te laten ontstaan in de botsing tussen snelle geladen deeltjes en luchtmoleculen.

Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_Allen-gordels
Da's ook zonde, als Engelstalig mens kun je dus blijkbaar geen Noorderlicht zien. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Third Reich - Operation UFO (Nazi Base In Antarctica)

Bericht door oktagon » 26 feb 2014, 14:56

Tardis schreef:Een vraag aan Oktagon, wat zou volgens jou het voordeel zijn om satellieten vanaf de polen te lanceren? Of begrijp ik je verkeerd?
Het is van mij een gedachte,dat in de toekomst er geen vuurwerk meer nodig is om satellieten af te schieten om een ruimtereis te maken,maar door mogelijk gebruik te maken van de in de bovenste Van Allen-gordel aanwezige electronenmassa en magnetisme en een opvangmechanisme in de satelliet zelf.

De upstart tot ca.55-60 km naar een basisstation boven de polen (Zuidpool als start en Noordpool als retour) zou met gelijksoortige hulpbronnen met een lagere snelheid een aanloop kunnen zijn om de hoofdbron in de satelliet in te schakelen en vervolgens op de top van de gordel te worden gelanceerd-na ca.10.000 a 12.000 km- de ruimte in met bijv.10% van de lichtsnelheid.


Het is tot heden science-fiction,maar mogelijk na een paar generaties (van ons) toch wel uit te voeren;met mensen aan boord zie ik dat nog steeds niet zitten en denk ik nog steeds na die paar generaties aan een paranormale mutatie bij ons soort om de contacten met Aliens virtueel te houden;ook al om het veiliger op Aarde te laten.Je weet niet wat je binnen haalt.
:aliensmile:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Third Reich - Oper. UFO (Nazi Bases In Antarctica en Polen)

Bericht door oktagon » 08 jan 2017, 20:35

Aanvullend :

Nazi Wonderwapens in ontwikkeling in Polen: https://www.youtube.com/watch?v=-fmO0A2zuWM

en : ........................................... https://www.youtube.com/watch?v=0EtFOEkf75E

incl.verdere ontwikkeling in de USA....https://www.youtube.com/watch?v=UI0Z6qZkFYo

Er was op deze sites wel schaduw te zien onder de geparkeerde "UFO's in zw Polen. [think] :aliensmile: :mrgreen:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie