'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door univers » 04 mei 2016, 18:12

Daar is geen speld tussen te krijgen. :aliensmile:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door chuen » 05 mei 2016, 10:26

Hoi Gast1 & univers

Bedankt voor jullie positieve reactie. Een warm welkom. :hands:
Mijn kennis en ervaring deelde ik op een forum bij http://www.united-lightworkers.be
Helaas zijn ze gestopt met dit forum. Jammer. Ik heb leuke mensen leren kennen die voor altijd in m’n hart zullen blijven. Ik ben in ieder geval blij dat ik dit leuke forum gevonden hebt.
Ga proberen om mijn kennis en ervaring met jullie te delen.

Gast1

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door Gast1 » 05 mei 2016, 13:01

Ik denk dat dat wel gaat lukken broeder, speciaal voor jou (ik heb 'm al vaker geplaatst).
En bekijk deze ook maar eens:
Ik omhels je.

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door chuen » 08 mei 2016, 22:15

Bedankt Pierre

Sorry voor de late reactie
Was aan het genieten van het heerlijke weer :rolleys:

Hoe voeg je eigenlijk een youtube filmpje in ?

groet
Chuen

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door univers » 08 mei 2016, 22:31

[youtube-2][/youtube-2], en dan de ip-adres er tussen. https://www.youtube.com/watch?v=GKihRaDulsE
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door chuen » 09 mei 2016, 11:01

bedankt univers

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door chuen » 09 mei 2016, 19:39

Hoi univers,
Ik zie ze elke nacht, zie ook waar ze atmosfeer binnen komen.
Momenteel draait er een aantal jaren een groot ruimteschip om de aarde, ik hoor wanneer hij voorbij komt.
Helaas heb ik het maar 1x kunnen aanschouwen, in optisch zicht was het groter dan de maan.
Hij vloog boven een satelliet, door sterbedekking heb ik het ontdekt.
Als je de UFO’s ziet, wat zie je dan precies ? vergelijkbaar in onderstaande filmpje ?
Ben je bekend met het werk van James Gilliland ? (ecetiI.org)
Hij heeft een ranch (Washington State USA ) waar je onze star relatives zelf kan waarnemen.

Low flying UFO over Eceti

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door Maxi » 09 mei 2016, 19:53

univers schreef:[youtube-2][/youtube-2], en dan de ip-adres er tussen. https://www.youtube.com/watch?v=GKihRaDulsE

die geluiden zijn al zeker geen aliens. Het is een soort graaf/kraan/werf machine die gebruikt word. Dit geluid werd gewoon op een filmpje gemonteerd en voila een mysterie. Andere filmpje zijn gewoon na gemaakt. Het zelfde geluid gepikt van het orginele filmpje en op hun eigen video gezet. een exacte kopie van het orgineel. Dit was duidelijk door de fluitende vogels die exact het zelfde op alle youtube filmpkes. Op sommige videos was het minder duidelijk omdat sommige een wat beetje met het geluid knoeide, ook deze zijn door het net gevallen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door univers » 10 mei 2016, 08:59

Als je de UFO’s ziet, wat zie je dan precies ? vergelijkbaar in onderstaande filmpje ?
o.a. ook in verschillende kleuren, van licht blauw, oranje, rood, zilverkleurig.
Ook dat de lichten splitsen, tot 3, 4, en weer samen voegen.
Ben je bekend met het werk van James Gilliland ? (ecetiI.org)
Nee, zal mij is er in verdiepen.
Ben wel bekend van de indianen en de Maya's.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door univers » 10 mei 2016, 10:03

Maxi schreef:
univers schreef:[youtube-2][/youtube-2], en dan de ip-adres er tussen. https://www.youtube.com/watch?v=GKihRaDulsE

die geluiden zijn al zeker geen aliens. Het is een soort graaf/kraan/werf machine die gebruikt word. Dit geluid werd gewoon op een filmpje gemonteerd en voila een mysterie. Andere filmpje zijn gewoon na gemaakt. Het zelfde geluid gepikt van het orginele filmpje en op hun eigen video gezet. een exacte kopie van het orgineel. Dit was duidelijk door de fluitende vogels die exact het zelfde op alle youtube filmpkes. Op sommige videos was het minder duidelijk omdat sommige een wat beetje met het geluid knoeide, ook deze zijn door het net gevallen.
Had de film zelf nog niet gezien, was enkel een voorbeeld, hoe je van youtube moet plaatsen.

Heb het gezien, stelt niet veel voor.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door chuen » 23 apr 2017, 09:06

Afbeelding

Wallace Black Elk (1921-2004), a traditional Lakota Elder and spiritual interpreter, was a Channupa (sacred pipe) bearing descendent of the legendary Nicholas Black Elk whose visionary experiences were recounted in the book "Black Elk Speaks." Grandfather Wallace was born and raised on the Rosebud Reservation in South Dakota and has been trained since childhood in the sacred ways of his people. He passed away on January 25, 2004 at his home in Denver, Colorado.
http://www.greatleap.org/blackelk/

12 november 2016 [think]
Sharing Sioux prophecy by Wallace Black Elk to support the Sioux Nation at Standing Rock, and to bring hope to the healing of Mother Earth and all Sentient Beings.
Prophecy by Wallace Black Elk
UFO'S AMAZING TWIN POWER UP (HD) Best UFO Footage- They Are Star People, "We Know Who They Are" Unci Keya innerlijk zien
Wat er ook gebeurt
Afbeelding
“There will be many strange beasts upon the Earth in those days, some from the past and some that we have never seen. . The nature of mankind will appear strange in these times we walk between worlds and we will house many spirits even within our bodies
After a time we will again walk with our brothers from the Stars, :wink: and rebuild this Earth But not until the Purifier has left his mark upon the universe.
“No thing living will go untouched, here or in the heavens. The way through this time it is said is to be found in our hearts, and reuniting with our spiritual self. Getting simple and returning to living with and upon the Earth and in harmony with her creatures. Remembering that we are the caretakers, the fire keepers of the Spirit.

Our relatives from the Stars are coming home to see how well we have faired in our journey. :wink:
http://awakeningasone.com/the-signs/the-hopi-prophecy/

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: 'We worden warm gemaakt voor het buitenaardse'

Bericht door chuen » 17 aug 2017, 09:57

ECETI Ranch 2017
Mount Adams Wilderness north of the Columbia River Gorge in south-central Washington State

Skywatch for UFOs & ET 14 jun. 2017 Amazing low flying Ufo ECETI RANCH - JULY 2017 Sioux Chief Speaks About Star People
Change your vibration :wink: Garrett Duncan (born and raised on the Navajo reservation)
on Star Knowledge Solar Eclipse Ceremony & 11:11 Teachings
2:25 min > hereniging met onze galactische families Afbeelding
Rainbow Eagle: (Okla-Choctaw) `Star people help us with ideas of life and death`

Afbeelding
Ik (Chuen) kom uit Barcelona....

Afbeelding

Plaats reactie