Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4747
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door Osiris » 24 jul 2016, 19:59

In deze Russische docu,misschien al eerder geplaatst, een uiteenzetting van de Antarctica missies van Nazi Duitsland.

De ontwikkeling van ufo technologie,mede mogelijk gemaakt door onderzoeken in esoterische en occulte kennis van over de wereld, door Vrill,Thule en Ahnenerbe genootschappen binnen de Nazi's, die overtuigd waren geraakt dat Antarctica het oude Atlantis was.

Of het allemaal 100% correct is laat ik in het midden,maar zeker een andere interessant blik op het hoe en waarom van ( aardse ) ufo's en welke rol Nazi Duitsland van Hitler hier in speelde en misschien nog speelt. ( maar ook de VS ,die gevluchte Duitse wetenschappers na de 2e wereld oorlog met open armen ontvingen ).

https://www.youtube.com/watch?v=MwUpPwyyvLw
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door gusteman » 25 jul 2016, 12:55

Osiris schreef:... de VS ,die gevluchte Duitse wetenschappers na de 2e wereld oorlog met open armen ontvingen.
Dit is niet helemaal correct.
Deze bewering doet de indruk wekken dat Duitse wetenschappers na het beëindigen van de oorlog naar de VS zouden gevlucht zijn en daar hartelijk werden verwelkomd.

De waarheid is enigszins anders: alhoewel Duitse wetenschappers, maar ook topfiguren uit legerleiding, administratie en bedrijfswereld, er alles aan deden om niet in handen van de Russen te vallen hebben de VS, Groot Brittannië en Frankrijk er ook alles aan gedaan om te vermijden dat zo veel mogelijk van die mensen (en dan voornamelijk hun kennis) zou in handen van het Stalin regime komen.
Zij beschikten over hele lijsten met namen en hadden speciale "squads" die intensief op zoek gingen naar die mensen, maar inderdaad voornamelijk wetenschappers en technisch ingenieurs.
Er werd hiervoor ook heel intensief samengewerkt met de weerstand groepen die reeds maanden voor D-Day daarvan waren op de hoogte gebracht. Veel van die ondergrondse groepen hebben ook contacten gelegd met de betrokken Duitsers.
Het was niet toevallig dat de Amerikanen alles op alles hebben gezet om voor de Russen in Peenemunde aan te komen.

gusteman

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door gusteman » 25 jul 2016, 15:18

Osiris schreef:Of het allemaal 100% correct is laat ik in het midden,maar zeker een andere interessant blik op het hoe en waarom van ( aardse ) ufo's en welke rol Nazi Duitsland van Hitler hier in speelde en misschien nog speelt.
Niet dat het voor mij als een verrassing komt, beste osiris, maar ik vind jouw aanpak toch wel, op zijn minst gezegd, verbazingwekkend.
Je stelt hier dus dat je beseft dat in die docu één en ander niet echt betrouwbaar is maar in wezen maakt dat voor jou geen verschil ..... zolang maar wordt aangetoond dat Nazi Duitsland "een rol speelde in het UFO fenomeen".

Dat heet: selectief redeneren; weten dat iets niet klopt met de werkelijkheid maar er bewust geen rekening mee houden omdat anders je theorie compleet onderuit gaat.

Wel, dan heb ik nog wat extra informatie die jouw "Nazi Duitsland UFO" theorie onderuit haalt, net zoals een hele hoop andere theorieën, zoals bijvoorbeeld het fameuze Majestic12.
Je kan dit dan ook naast je neer leggen en doen alsof het niet bestaat.

Ooit al gehoord van AFOSI?
Hier even een lijstje met de hen toebedeelde opdrachten:
  • Protect critical technologies and information
    Detect and mitigate threats
    Provide global specialized services
    Conduct major criminal investigations
    Engage foreign adversaries and threats offensively

    OSI's Cornerstone is to vigorously solve crime; protect secrets; warn of threats; exploit intelligence opportunities; operate in cyber.
Na het beëindigen van WO II werd al gauw duidelijk dat er een enorm spanningsveld was ontstaan, een Oostblok en een Westblok (NAVO). Elk van beide kampen was begonnen aan een wapenwedloop, voornamelijk op nucleair gebied, maar ook andere innovaties waaraan tijdens de oorlog hard was gewerkt en onderzoek gedaan stonden hoog op het "to do" lijstje van beide kampen.
In de VS bestond toen al een UFO beweging die voornamelijk bestond uit mensen die, uit nationalisme en patriottisme, voortdurend op zoek waren naar aanwezigheid van buitenaardse wezens en toestellen; zij beschouwden die namelijk als een bedreiging voor de nationale veiligheid.
Tot dan toe had de Amerikaanse Luchtmacht een goede verstandhouding met die groepen, zij lieten hen toe om foto's te nemen of te filmen in de buurt van militaire installaties.
Door de nieuwe machtsverhoudingen echter begon de vrees te rijzen dat Russische spionnen zouden infiltreren in die UFO spotters en op die manier geheime informatie zouden kunnen doorspelen aan de USSR.
En daar kwam AFOSI op de proppen met een nieuw idee. Nu ja, zo nieuw was het niet, maar het zou nu wel heel gericht worden toegepast: disinformatie.
De bedoeling was om aan UFO spotters vals informatie door te geven over UFO's en aliëns.
Dit had een dubbel doel: enerzijds gaf dit hen de mogelijkheid om rond militaire installaties de UFO spotters te weren (zij bezorgden hen zelf de informatie), anderzijds konden zij hiermee hun ultra geheime projecten verstoppen achter een Marsmannetjes-scherm.
Zij waren er van overtuigd (en waarschijnlijk terecht ook) dat het Kremlin geen geloof zou hechten aan dergelijke verhaaltjes, en elke waarneming van een echt geheim project zou worden afgedaan als "UFO-nonsens".

En daar komen ook die Nazi-UFO verhalen vandaan: die werden gelanceerd door AFOSI om de Russen op een dwaalspoor te zetten zodat zij geen idee hadden van welke technologieën de Amerikanen hadden verscheept naar de VS.

Maar dat zal jij, osiris, natuurlijk niet willen geloven. Natuurlijk niet, want het past niet in jouw theorieën.

Je kan misschien toch eens gaan nakijken op Bill (of William) Moore en zijn toespraak op de MUFON conferentie van 1989.

Misschien begrijp je dan beter waar al die verhaaltjes, foto's en filmpjes vandaan komen; maar vooral "waarom" ze worden gemaakt en verspreid.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4747
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door Osiris » 25 jul 2016, 21:10

gusteman schreef:
Osiris schreef:Of het allemaal 100% correct is laat ik in het midden,maar zeker een andere interessant blik op het hoe en waarom van ( aardse ) ufo's en welke rol Nazi Duitsland van Hitler hier in speelde en misschien nog speelt.
Niet dat het voor mij als een verrassing komt, beste osiris, maar ik vind jouw aanpak toch wel, op zijn minst gezegd, verbazingwekkend.
Je stelt hier dus dat je beseft dat in die docu één en ander niet echt betrouwbaar is maar in wezen maakt dat voor jou geen verschil ..... zolang maar wordt aangetoond dat Nazi Duitsland "een rol speelde in het UFO fenomeen".

Dat heet: selectief redeneren; weten dat iets niet klopt met de werkelijkheid maar er bewust geen rekening mee houden omdat anders je theorie compleet onderuit gaat.

Wel, dan heb ik nog wat extra informatie die jouw "Nazi Duitsland UFO" theorie onderuit haalt, net zoals een hele hoop andere theorieën, zoals bijvoorbeeld het fameuze Majestic12.
Je kan dit dan ook naast je neer leggen en doen alsof het niet bestaat.

Ooit al gehoord van AFOSI?
Hier even een lijstje met de hen toebedeelde opdrachten:
  • Protect critical technologies and information
    Detect and mitigate threats
    Provide global specialized services
    Conduct major criminal investigations
    Engage foreign adversaries and threats offensively

    OSI's Cornerstone is to vigorously solve crime; protect secrets; warn of threats; exploit intelligence opportunities; operate in cyber.
Na het beëindigen van WO II werd al gauw duidelijk dat er een enorm spanningsveld was ontstaan, een Oostblok en een Westblok (NAVO). Elk van beide kampen was begonnen aan een wapenwedloop, voornamelijk op nucleair gebied, maar ook andere innovaties waaraan tijdens de oorlog hard was gewerkt en onderzoek gedaan stonden hoog op het "to do" lijstje van beide kampen.
In de VS bestond toen al een UFO beweging die voornamelijk bestond uit mensen die, uit nationalisme en patriottisme, voortdurend op zoek waren naar aanwezigheid van buitenaardse wezens en toestellen; zij beschouwden die namelijk als een bedreiging voor de nationale veiligheid.
Tot dan toe had de Amerikaanse Luchtmacht een goede verstandhouding met die groepen, zij lieten hen toe om foto's te nemen of te filmen in de buurt van militaire installaties.
Door de nieuwe machtsverhoudingen echter begon de vrees te rijzen dat Russische spionnen zouden infiltreren in die UFO spotters en op die manier geheime informatie zouden kunnen doorspelen aan de USSR.
En daar kwam AFOSI op de proppen met een nieuw idee. Nu ja, zo nieuw was het niet, maar het zou nu wel heel gericht worden toegepast: disinformatie.
De bedoeling was om aan UFO spotters vals informatie door te geven over UFO's en aliëns.
Dit had een dubbel doel: enerzijds gaf dit hen de mogelijkheid om rond militaire installaties de UFO spotters te weren (zij bezorgden hen zelf de informatie), anderzijds konden zij hiermee hun ultra geheime projecten verstoppen achter een Marsmannetjes-scherm.
Zij waren er van overtuigd (en waarschijnlijk terecht ook) dat het Kremlin geen geloof zou hechten aan dergelijke verhaaltjes, en elke waarneming van een echt geheim project zou worden afgedaan als "UFO-nonsens".

En daar komen ook die Nazi-UFO verhalen vandaan: die werden gelanceerd door AFOSI om de Russen op een dwaalspoor te zetten zodat zij geen idee hadden van welke technologieën de Amerikanen hadden verscheept naar de VS.

Maar dat zal jij, osiris, natuurlijk niet willen geloven. Natuurlijk niet, want het past niet in jouw theorieën.

Je kan misschien toch eens gaan nakijken op Bill (of William) Moore en zijn toespraak op de MUFON conferentie van 1989.

Misschien begrijp je dan beter waar al die verhaaltjes, foto's en filmpjes vandaan komen; maar vooral "waarom" ze worden gemaakt en verspreid.
Ok, weer duidelijk jou manier van comuniceren,weer op de man spelen.

Dat ik iets in het midden laat of het 100% correct is,wil niet zeggen dat ik dat doelbewust maar negeer om 'mijn theorieen' te ondersteunen ( iets wat je zelf trouwens regelmatig doet ),zoals duidelijk je aantijging is.
Ik WEET simpelweg niet of het allemaal 100 % correct is.
Ook in de docu zelf,vooral aan het einde, geven ze toe dat er 'aannnames' kunnen zijn.
Voor mij ; waar rook is,is vuur [burn]

En als je beredeneert zoals je doet,dat het met doelbewuste reden verspreid is,
dan kun je in principe alles wat er nu gebeurt in de wereld ( militair/terrorisme politiek/financieel etc ) op dezelfde wijze onderwerpen aan die stelling.
En laat je daar nu zelf behoorlijk selectief in zijn;de pot verwijt de ketel ?? [doh]

En hier laat ik het verder maar weer bij,ook hier weer as usual, twee volledige contra's .
Maar goed iedereen,die geinteresseerd is, kan zelf verder onderzoek verrichten en zijn eigen conclusies trekken,betreffende het één of het ander, freedom of choice ..... [wave]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door univers » 25 jul 2016, 21:57

Maar goed iedereen,die geinteresseerd is, kan zelf verder onderzoek verrichten en zijn eigen conclusies trekken,
heb ik al lang gedaan
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door gusteman » 26 jul 2016, 08:09

Osiris schreef:En als je beredeneert zoals je doet,dat het met doelbewuste reden verspreid is,
dan kun je in principe alles wat er nu gebeurt in de wereld ( militair/terrorisme politiek/financieel etc ) op dezelfde wijze onderwerpen aan die stelling.
Neen, beste osiris, dat is NIET zo; als je zo denkt dan ga je uit van aannames. En het is trouwens geen redenering maar een vaststelling.

En dan kan je in principe NIET alles wat in de wereld gebeurt op dezelfde manier benaderen.
Je kan WEL alles wat in de wereld gebeurt onderzoeken om na te gaan of je ook DAAR dezelfde vaststelling doet.
Osiris schreef:Ok, weer duidelijk jou manier van comuniceren,weer op de man spelen.
En opnieuw: NEEN, beste osiris, ik speel NIET op de man; ik doe een VASTSTELLING.
Je doet me denken aan officieren die ik heb gekend bij de krijgsmacht: telkens ik een opmerking maakte kreeg ik te horen "jij hebt niet het recht om je oversten te controleren" waarop mijn antwoord telkens was "ik controleer niets, ik stel iets vast ... want aangezien u een hogere rang hebt dan ik verkeer ik niet in de mogelijkheid om u te controleren; het staat mij echter nog altijd vrij om iets waar te nemen en vast te stellen".

Jij brengt hier een video aan en kleeft daar een besluit aan, namelijk
Osiris schreef:... het hoe en waarom van ( aardse ) ufo's en welke rol Nazi Duitsland van Hitler hier in speelde en misschien nog speelt.
Ik wijs jou erop dat je bij het opmaken van je besluit geen rekening hebt gehouden met bepaalde argumenten (die trouwens je besluit volledig op de helling zetten) en verwijs er tevens naar dat ik die vorm van redeneren al vaker heb vastgesteld bij jou.
Ik trek uit die herhaalde vaststellingen de conclusie dat jij bewust deze vorm van redeneren toepast en wijt dit aan "selectief" redeneren. Ik geef jou hierbij trouwens het voordeel van de twijfel, anders rest mij niet veel anders dan de mogelijkheid dat je niet intelligent genoeg zou zijn om dit zelf in te zien, en je hebt al bewezen dat je meer dan intelligent genoeg bent.

Als jij me nu kan aantonen dat hetgeen ik heb aangevoerd geen enkele invloed heeft op de verhalen en theorieën rond "Nazi-UFO's" dan trek ik mijn woorden in.

Maar je kan er wel rekening mee houden dat ik elk door jou aangevoerd argument zal toetsen aan zijn betrouwbaarheid/waarheidsgehalte en er ook in die zin zal op reageren.

Je hebt echter één groot voordeel aan jouw kant: ik ben niet alleswetend, dus misschien ken jij wel een argument waar ik geen tegenargumenten voor heb ... en dan doe ik nederig een stapje achteruit.

Dus: waag je kans. :wink:

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4747
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door Osiris » 26 jul 2016, 10:00

Helaas, het hanteren van omgekeerde psychologie werkt bij mij niet :wink:
De spiegel die je mij voor houdt,zou je zelf moeten hanteren om te zien hoe je te werk gaat.

Voor mij staat vast dat Hitler niet de enige was die d.m.v. occulte esoterische kennis te gebruiken een wereldheerschappij wilde creeren ( getuige de vele archief beelden op oude Romeinse wijze gebaseerd ).

Napoleon ging hem voor en daarvoor de Romeinen/RK kerk ( de zwaarbewaakte archief kelders van Vaticaanstad zijn daar het bewijs van ).

Dat niet alles te staven is a.d.h.v. onomstotelijke bewijzen lijkt me logisch, want dat zou betekenen dat iedereen vrij toegang zou moeten hebben tot al die gegevens.
En dat zijn nu net de troefkaarten van ultieme macht.
Kan daar om die reden dus ook geen gehoor aan geven gevraagde bewijzen te leveren.

Gegevens die w.b. de video dus deels in handen van de VS en deels in handen van de toenmalige USSR terecht zijn gekomen en dus nooit volledig publiekelijk gemaakt zullen worden,vanwege de onderlinge machtsstrijd.

Hedentendage worden er nog steeds dezelfde soort technieken van beinvloeding toegepast, echter nu met behulp van de vooruitgestreven technologieen.
Zoals pharmacie,media,voedingmanipulatie,straling etc...
Ook hier weer om 1 wereldmacht te doen ontstaan ( voornamelijk Amerikaans gestoeld )

We hadden al Italiaans,Frans of Duits kunnen praten als voertaal,als het ze gelukt was in het verleden om dat wereld imperium van overheersing van de grond te krijgen.
We praten nu al bijna Amerikaans in de wereld als voertaal,dus kun je je afvragen hoe veel verder we gekomen zijn.

Maar ook deze poging zal jammerlijk falen, aangezien het gebruik van esoterische en occulte kennis altijd met een zuivere intentie gepaard zal moeten gaan en ten dienste moet zijn van de hele planeet en haar bewoners en niet een handjevol machtswellustige malloten.

Het splitsen van perceptie van ons verleden en heden is m.i. nu gaande en zal onderdeel zijn van dat falen.

Dus ga geen zinloze discussies meer voeren over elk onderwerp wat ik plaats of op reageer,als er,voor mij i.i.g. , vanuit die 2 verschillende tegengestelde percepties geredeneerd word.
Zullen niet bij elkaar komen,worden uiteindelijk definitief gescheiden.....
En dat is een keuze die voor iedereen persoonlijk zal gaan gelden,welke kant je op gaat/kiest :mrgreen:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door gusteman » 26 jul 2016, 14:29

Osiris schreef:We praten nu al bijna Amerikaans in de wereld als voertaal,dus kun je je afvragen hoe veel verder we gekomen zijn.
Het was mij inderdaad al opgevallen hoe vaak jij Angelsaksische woorden en uitdrukkingen gebruikt.
Zelf ben ik niet zo makkelijk beïnvloedbaar, en dat probeer ik ook zo te houden. :wink:

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1554
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door Kristof Piessens » 27 jul 2016, 00:00

De perceptie van de nazi duitsland gelinkt aan de esoterische occulte bezigheden zijn wat mij betreft wel zeker, Hitler zelf was niet echt op zoek naar de heilige graal maar naar het bewijs van atlantis, die hij dacht gevonden te hebben op Antarctica...dat is mij betreft toch al uitgekomen, onderzoek heeft dat al uitgewezen door die piri reis kaart waaruit bleek dat onder het ijs eigenlijk land lag.

Dan heb ik via een andere website, nibiru co het eigenlijke verhaal hierover ook via een filmpje gehoord en gezien...wat mij opvalt is het tijdstip waar Amerika en duitsland effectief via expedities iets getracht hebben daar in de buurt iets te vinden...betreft de ufo kwestie werd er vanuit gegaan dat Amerika door byrd's expeditie aldaar onterecht dacht dat duitsland daar achter stond, terwijl duitsland op dat gebied wel die technologie nog in ontwikkeling had en dus op verschillende geheime locaties de prototypes dus testte...maar de gebeurtenis met de ufo van de amerikaanse expeditie was verre van gelinkt aan duitse experimenten, dat blijkt nog steeds een mysterie, vanwaar komen die opgemerkte onbekende zaken vandaan, want de expeditie raakte blijkbaar ongewild verstrikt in een aanval van die onbekende toestellen en verloor zelfs 1 schip of twee door die aanval en wat mensenlevens ook van de gezonken schepen.

Nu is het zo, dat de aarde (of wereld) ook niet is zoals de huidige wetenschap ons voorspiegelt en denk wel degelijk dat Antarctica in vroegere tijden een centraal landmassief was waar de huidige continenten zich van afgescheurd hebben, dus de veranderingen van de aarde hebben dus een geologische oorsprong en niet als zodanig beïnvloed werd door de mens, op het eerste zicht wordt dat wel geveinsd, omdat er natuurkundige onmogelijkheden bestaan betreft het centraal stellen van een bepaald idee, ik heb maar 1 stelling in het achterhoofd "niets kan ontstaan uit toevallige processen".
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1554
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door Kristof Piessens » 27 jul 2016, 00:00

Nou moe....kan er met mijn verstand niet bij dat ik twee keer te veel heb gedrukt ...is effe balen...
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens op 27 jul 2016, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1554
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door Kristof Piessens » 27 jul 2016, 00:00

eentje te veel ingedrukt, mijn verontschuldiging, kom hier dan ook niet vaak en ben het wachten niet altijd gewend !
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door univers » 27 jul 2016, 05:22

eentje te veel ingedrukt, mijn verontschuldiging, kom hier dan ook niet vaak en ben het wachten niet altijd gewend !
1 van de redene dat de meeste forum leden een grijze baard hebben. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door gusteman » 27 jul 2016, 08:25

Kristof Piessens schreef: ik heb maar 1 stelling in het achterhoofd "niets kan ontstaan uit toevallige processen".
Is dat zo, beste Kristoff?

En wat doe je met (ik geef maar één voorbeeld) een vrijpartij waarbij noch de vrouw noch de man de bedoeling hebben een kind te verwekken maar die desondanks resulteert in een zwangerschap?
Die zwangerschap is niet gewenst, niet zo bedoeld, niet bewust gecreëerd, niet opzettelijk ontstaan ... die is er gewoon "toevallig" gekomen.

Indien zoiets geen toevallig proces zou zijn dan kan dit enkel indien er een allesoverheersende macht in het spel zou zijn, een macht die bewust processen creëert, het soort van wezen wat door mensen meestal wordt omschreven als een godheid.

En dan zitten we op het bekende spoor: waar komt dat wezen vandaan?
Hoe lang bestaat dit wezen al?
Indien er werkelijk geen toevallige processen bestaan dan is dat wezen ook verantwoordelijk voor het ontstaan van alles, verantwoordelijk voor hoe alles verloopt.
En als dat zo is dan blijkt opnieuw dat dit wezen een extreem sadistische, perverse, egoïstische, amorele en vooral heel erg narcistische psychopaat is.
En als dat inderdaad zo is dan zal het niks helpen om te hopen op een overgang naar een andere dimensie, een andere trillingsfrequentie want die zullen dan niet bestaan.

Als die echter wel zouden bestaan dan zou dit betekenen dat naast de huidige dimensie/trillingsfrequentie er ook nog andere zouden bestaan.
Als dit zo zou zijn dan zou dat betekenen dat het opperwezen wat zich manifesteert in de huidige dimensie enkel kan bestaan bij de gratie van een nog groter en sterker opperwezen, dat zou verantwoordelijk zijn voor het ontstaan van die verschillende dimensies.
Tenzij die dimensies er gewoon toevallig zijn gekomen ..... maar dan valt jouw theorie in duigen.

Als dit niet zo zou zijn dan is ook dat super-opperwezen, door het creëren van onze dimensie met aan het hoofd een psychopaat, zelf ook een psychopaat en heeft het geen zin om te hopen op een beter bestaan in een andere dimensie.
Tenzij natuurlijk ook dat super-opperwezen er toevallig is gekomen ..... maar dan valt jouw theorie in duigen.

Neen, beste Kristoff, indien we jouw theorie aanhouden draaien we in rondjes.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1554
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door Kristof Piessens » 27 jul 2016, 18:42

@gusteman...

Je citeert een stelling waarbij je het probleem aanhaalt, in het andere topic had ik het over 80% problemen en 20 % oplossingen, weet je dat nog ?

Goed, zowel mannen als vrouwen hebben eventueel wel hulpmiddelen om dat juist te voorkomen, dan is er ook geen excuus om iemand zwanger te maken en de verantwoordelijkheid hierom te ontwijken.

Een kind maken is een beslissing die niet zonder beide kan en trouwens in principe kan ieder man en vrouw best boven de seksuele drift staan en daar geen gevolg aan te geven hoe opgewonden je ook bent...het vermenigvuldigen gaat gepaard dat elke kind tot een bepaalde leeftijd volledig verantwoordelijk zal zijn voor zijn/haar leven, ongeacht wat je kiest vrouwen die zwanger worden door een man die zich niet heeft ingedekt met de hulpmiddelen om dit te voorkomen zijn geen haar beter dan vrouwen die zich gewillig zwanger laten worden zonder dat de man in kwestie dat bewust doet en achteraf daar zich geen zorgen over maakt, zo naief ben ik ook weer niet !

Aan de andere kant is er wel een behoefte om even los te komen met voorbehoedsmiddelen, ik vermijdt liever dat ik een vrouw zwanger maak terwijl zij dat op voorhand duidelijk niet wou maar alleen haar behoefte wou vervullen om seks te hebben, ik maak een duidelijk verschil in de manier waarop je toevalligheid interpreteert en de zaken hiervan bewust uit 1 of andere wraak een vrouw of man in de ellende of problemen laat storten, mannen denken te veel in termen van investering, maar een zwangerschap is duidelijk een investering voor de vrouw, en als ze aangeeft dat ze graag zwanger wil worden dan sluit ik niet uit dat ik mijn verantwoordelijkheid hiervoor neem, ben al jaren alleen nooit echt een goeie relatie gehad, maar als het zover komt, hou ik eerst hier rekening mee, dus het zal weken of maanden duren eer er beslissingen vallen die bepalend zijn voor de toekomst van mijn geluk en die van haar als mijn familie als mijn omgeving...

Maar goed, op dat gebied is het zelfs onmogelijk het toeval bij naam te noemen...ofwel is de toeval bewust of onbewust, maar de keuze om de zwakheid van je driften te misbruiken vindt ik al heel ver gaan en dat zeker wat betreft mannen die geen respect hebben voor de grenzen van de vrouwen, mag het nog leuk blijven ???
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

gusteman

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door gusteman » 28 jul 2016, 14:58

Beste kristoff,
jij verliest je hier helemaal in het fenomeen "bevruchting door een vrijpartij".
Ik heb dit inderdaad aangehaald, maar ik deed dit om een voorbeeld te geven van een toevallig gebeuren, niet om een discussie te starten over de mogelijkheden tot anticonceptie.
Want ook daar kan er al eens iets fout lopen, daarvoor bestaan voldoende bewijzen.

Wat dus weer onderstreept dat je stelling "niets kan ontstaan uit toevallige processen" niet verdedigbaar is.

En DAT is waar ik naar verwees.

gusteman

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door gusteman » 03 jan 2017, 15:48

Eventjes terug on-topic: Nazi Ufo's

Per toeval kwam ik een plaatje tegen met daarop een Nazi Ufo.
Volgens de bijgeleverde commentaar zou het om een test gaan die in februari 1945 werd uitgevoerd, ergens in de buurt van Warschau.
Het op de foto afgebeelde tuig zou slechts één testvlucht hebben uitgevoerd.

Het is natuurlijk zo goed als onmogelijk om van een foto uit die periode nog te kunnen achterhalen of die al dan niet authentiek is, met andere woorden of de foto "echt" zou zijn dan wel namaak.

Waar kunnen we ons wel aan vasthouden, welke onderdelen van een foto moeten altijd beantwoorden aan de natuurwetten?

Het antwoord hierop is: de schaduwen.
De invalshoek van het zonlicht op een foto is voor elk object identiek, waaruit volgt dat wanneer schaduwen laten zien dat objecten vanuit een andere hoek werden belicht we met zekerheid kunnen stellen dat het om bewerkte beelden gaat.

En dat is ook in dit plaatje van een vermeende Nazi Ufo het geval.

Als referentie heb ik de schaduw genomen van een SS officier op de voorgrond wat me toeliet om de invalshoek van het zonlicht te bepalen.
Alle andere voorwerpen op de foto zouden dus een schaduw moeten afwerpen die beantwoordt aan dezelfde lichtinval (gele lijn).

Niets is minder waar: elk voorwerp schijnt zijn eigen zonnetje te hebben, geen enkele schaduw heeft dezelfde licht invalshoek (rode lijnen).

Wat ook opvalt is dat de op het eerste zich boven de grond zwevende 'Ufo' een extreem smalle schaduw afwerpt, daar waar die enorm groot zou moeten zijn.

Conclusie: een nep-Ufo, maar vooral enorm gestuntel bij diegene die de foto heeft bewerkt.

Nochtans een foto die wereldwijd wordt gebruikt om te 'bewijzen' dat Nazi's Ufo-technologie kenden.

Naast de 'foutjes' die de foto laat zien is er dan ook nog de bewering dat deze (eerste en enige) 'test' in februari 1945 zou doorgang gevonden hebben in de buurt van Warschau.
De Russische velddagboeken zijn daar nochtans heel duidelijk in: op 12 januari begon het Wisla-Oder offensief van generaal Zjoekov waardoor op 2 februari 1945 volledig Polen in handen was van de Sovjet troepen.

En dan is er ook nog de aanwezigheid van slechts twee SS officieren bij een demonstratie van een dergelijk 'wonderwapen' waar Hitler zo zijn hoop had op gevestigd. Bij een echte demonstratie hadden daar minstens twintig stafofficieren gestaan, mèt hun begeleidende troepen en slippendragers, alsook de (in burger geklede) ingenieurs die verantwoordelijk waren voor het project.

Alles, maar dan ook werkelijk alles aan deze foto schreeuwt keihard: NEP !

En toch gebruikt men die als bewijs??? :shock:

Reden genoeg om met een gezonde dosis argwaan te kijken naar de andere argumenten die worden gehanteerd in de stelling dat de Nazi's bekend waren met Ufo technologieën van buitenaardse oorsprong.


Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door oktagon » 03 jan 2017, 21:19

Om weer ff retour te gaan naar Antarctica-geheimen;ik zag een site met daarop oa.de door de Nazies gebruikte of gemaakte toegang voor het maken van hun ondergrondse verblijf tbv.UFO-productie in de jaren 1938-vn 1943 .
(bezocht door de Nasa of in overleg door hun ; 23-02-2006 met coord. toegang: 66gr 36' 12.07" zuid en 99gr.43'11.58" Oost)

Mogelijk zagen jullie dit ook al eerder,het is zeer intrigerend,of YT dat nu publiceert dan wel andere instanties is niet zo belangrijk.

Bekijk eens : https://www.youtube.com/watch?v=xXHnnTs3IY8

en ook de russische film mbt Nazi acties op UFO-techniek en Antarctica, dus zie :

https://www.youtube.com/watch?v=MwUpPwyyvLw

en ook nog : https://www.youtube.com/watch?v=7Yz_1A4PmBQ

en

https://www.youtube.com/watch?v=5CyX7nC72fM

Met oa Obama's bezoek aan Antarctica ca.ruim een jaar geleden.

succes!
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door univers » 03 jan 2017, 22:18

:post:

De meeste had ik al gezien.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Nazi ufo's,connectie Atlantis/Antarctica

Bericht door univers » 03 jan 2017, 23:18

Wikileaks = USA At War With UFO's In Antarctica?

https://www.youtube.com/watch?v=e_-Y7LzAk94
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie