Honderden mensen zien vloot van ufo 's in Turkije

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Honderden mensen zien vloot van ufo 's in Turkije

Bericht door univers » 12 dec 2016, 10:32

Bedankt voor het delen, Guus.
Ik wordt er enkel niets wijzer van, de onderwerpen zijn toen ook al besproken bij ufoplaza, os die kolonel ook aan het woord geweest.
Vraag mij af wat ze met de banden hebben gedaan, die ze toentertijd meegenomen hebben.
Ik krijg de zelfde vieze smaak in mijn mond als bij Rosswell.
Ik vond het niet interessant omdat ik er van op de hoogte ben dat dergelijke "dansende lichten" makkelijk uit te voeren zijn door mensen.
De eerste keer dat ik dansende lichten heb gezien was s'nachts.
Mijn eerste gedachten was, dat een paar personen met zoeklichten bezig waren, het leken net cirkels, zoals je met een zaklamp op een muur schijnt.
Ben toen zelf nog de dijk opgelopen om een beter zicht te krijgen waar de stralen vandaan kwamen. (het waren vijf cirkels die door elkaar heen dansten).
Als je met een zoeklicht of een zaklamp schijn, zie je een lichtstraal, hier ontbrak dat.
Later heb ik het nog ettelijke malen gezien, ook op klaarlichte dag terwijl er geen wolkje aan de hemel te bekennen was.
Op klaarlichte dag leken de cirkels net op wolken, en het waren er velen die door elkaar heen schoten.
Voor mij is het nog steeds onverklaarbaar wat ik gezien hebt, de laatste keer dat ik het gezien hebt, kon ik het meer dan een uur volgen,
en ineens was het weg, leek wel of het oploste.
Fascineert mij nog steeds, de vraag is was het een natuurverschijnsel of iets anders.
1 ding weet ik zeker, er cirkelen (laten we het ruimtevaartschepen noemen) om de aarde die de maan aan het oog kan onttrekken.
En dat is mijn eigen waarneming, die ik met mijn aardse ogen heb kunnen waarnemen.
Niet alles is nep, Guus.
Je hebt er enkel van die kltzkkn tussen zitten die er jammer genoeg een potje van maken.

Ik zie dat Gast1 weer voor zijn neus is gegaan. :mrgreen:
Ga zo zijn post lezen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Honderden mensen zien vloot van ufo 's in Turkije

Bericht door Gast1 » 12 dec 2016, 11:01

gusteman schreef:... om exact aan te geven wat werkelijkheid is (geweest) en wat fictie, verzonnen door mensen.
De 'werkelijkheid' der mensen is enkel een fictie, een verzinsel van deze primatensoort zelf.
Het beperkt zich enkel tot die soort waarvan die schijnwerkelijkheid frequent aangepast wordt.
Lijkt een beetje op de Bijbelse bijbel, maar dan anders ... :mrgreen:
Dit genus denkt in termen dat het glas halfvol of halfleeg is.
De werkelijke werkelijkheid is dat dat glas altijd vol is, anderzijds is er geen glas, noch een vulling.

gusteman

Re: Honderden mensen zien vloot van ufo 's in Turkije

Bericht door gusteman » 12 dec 2016, 13:43

univers schreef: de laatste keer dat ik het gezien hebt, kon ik het meer dan een uur volgen,
en ineens was het weg, leek wel of het oploste.
Fascineert mij nog steeds, de vraag is was het een natuurverschijnsel of iets anders.
Het kan ook een afwijking in het oog geweest zijn, bijvoorbeeld onder invloed van de bloeddruk.

Ufo

Re: Honderden mensen zien vloot van ufo 's in Turkije

Bericht door Ufo » 27 dec 2016, 10:49

gusteman schreef:Hoeveel bewijs ik nodig heb?
Eén bewijs zou volstaan, maar dat heb ik nog niet gezien.
Hoe zou dat bewijs er volgens jou dan uit moeten zien?

gusteman

Re: Honderden mensen zien vloot van ufo 's in Turkije

Bericht door gusteman » 27 dec 2016, 16:26

Ufo schreef:Hoe zou dat bewijs er volgens jou dan uit moeten zien?
Kan je iets duidelijker zijn in je vraagstelling?
Bewijs van wat precies dan wel?
Dat een vliegend tuig afkomstig zou zijn van een andere planeet?
Dat dergelijke tuigen al duizenden jaren onze planeet komen bezoeken?
Of bewijs van nog andere theorieën?

Het heeft geen zin om hier een onderbouwde verklaring neer te zetten als dan achteraf zou blijken dat jij het over iets anders had. :wink:

Ufo

Re: Honderden mensen zien vloot van ufo 's in Turkije

Bericht door Ufo » 27 dec 2016, 18:04

gusteman schreef:
Ufo schreef:Hoe zou dat bewijs er volgens jou dan uit moeten zien?
Kan je iets duidelijker zijn in je vraagstelling?
Bewijs van wat precies dan wel?
Dat een vliegend tuig afkomstig zou zijn van een andere planeet?
Dat dergelijke tuigen al duizenden jaren onze planeet komen bezoeken?
Of bewijs van nog andere theorieën?

Het heeft geen zin om hier een onderbouwde verklaring neer te zetten als dan achteraf zou blijken dat jij het over iets anders had. :wink:
Dat een vliegend tuig afkomstig zou zijn van een andere planeet.

Dacht dat dat wel duidelijk was.

gusteman

Re: Honderden mensen zien vloot van ufo 's in Turkije

Bericht door gusteman » 28 dec 2016, 00:06

Ufo schreef:Dat een vliegend tuig afkomstig zou zijn van een andere planeet.

Dacht dat dat wel duidelijk was.
Ok, nou, het zou al een stuk helpen indien de bestuurder ervan eens zou landen en zich kenbaar maken aan de bewoners van deze planeet.
Liefst op een manier waarop zo veel mogelijk aardbewoners kunnen meegenieten van deze ontmoeting.

Die bestuurder zou meteen ook eens kunnen uitleggen waar hij/zij/het vandaan komt en waarom de aarde zo'n aantrekkelijk object is voor hen dat dit hen er toe brengt van om de haverklap eens te komen langs suizen en dan weer stiekem verdwijnen.

Ik bedoel maar: als alle UFO waarnemingen betrekking hebben op tuigen uit de ruimte afkomstig dan moet dat wel een heel vreemd volkje zijn: technologisch enorm ver vooruit op ons maar niet in staat om uit te vissen dat communicatie een eerste vereiste is om vriendjes te worden.
Ofwel zijn ze daar misschien te bekakt voor?

Mogen ze voor mijn part gewoon wegblijven ook hoor, dan interesseert het mij geen zier wie of wat ze zijn. :wink:

Plaats reactie