Chileense marine geeft opzienbarende beelden van UFO vrij

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Ufo

Chileense marine geeft opzienbarende beelden van UFO vrij

Bericht door Ufo » 07 jan 2017, 10:53

De Chileense marine heeft videobeelden vrijgegeven van een UFO die vreemde manoeuvres uithaalt.

Het voorval wordt al twee jaar bestudeerd door de Chileense autoriteiten, zo schrijft de Huffington Post.

Vele legerdeskundigen, technici en wetenschappers hebben zich al over het filmpje gebogen, maar geen van hen heeft een verklaring voor het vreemde vliegende object dat door twee officieren werd vastgelegd vanuit een helikopter.

Oceaan

“We weten niet wat het is, maar we weten wel wat het niet is,” zei generaal Ricardo Bermúdez, oud-hoofd van de CEFAA, het Chileense agentschap dat UFO’s onderzoekt.

Op 11 november 2014 vloog een helikopter van de Chileense marine ten westen van Santiago langs de kust toen de bemanning een vreemd object zag vliegen boven de oceaan.

Het object, dat zich op een afstand van zo’n 60 kilometer bevond, werd vastgelegd met infraroodapparatuur aan boord van de helikopter.

Communiceren

Er werd contact opgenomen met twee radarstations, maar die zagen het object niet op de radar verschijnen. Ook de radar aan boord van de helikopter pikte het object niet op.

Luchtverkeersleiders bevestigden dat er op dat moment verder geen vliegtuigen in het gebied vlogen. Er waren ook geen weerballonnen in de regio.

De piloot probeerde meerdere keren te communiceren met de UFO, maar kreeg geen antwoord.

Ovaalvormige structuur

“Dit object is waargenomen door getrainde professionals met vele jaren ervaring,” zei Bermúdez. “Ze konden niet verklaren wat ze hadden gezien.”

Het ging om een ‘witte, ovaalvormige structuur’ met twee schijnwerpers. Tot twee keer toe kwam er een soort gas of vloeistof uit het object.

“Dit is één van de belangrijkste cases geweest in mijn carrière als directeur van de CEFAA,” zei generaal Bermúdez, die in december met pensioen ging.

Bekijk hieronder de beelden van het vreemde object:
http://www.huffingtonpost.com/entry/gro ... p_ref=ufos

http://www.ninefornews.nl/chileense-marine-beelden-ufo/

Ufo

Re: Chileense marine geeft opzienbarende beelden van UFO vrij

Bericht door Ufo » 07 jan 2017, 18:15

Dit moet wel een buitenaards ruimteschip zijn. Het object was zelfs in staat om zich onzichtbaar te maken voor radar. Zijn er nog mensen die twijfelen?

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Chileense marine geeft opzienbarende beelden van UFO vrij

Bericht door oktagon » 07 jan 2017, 18:33

IK zie ook een vreemd vliegend object,maar vraag me af of die alle niet van of uit de veronderstelde binnenaarde komen en via de zuidpooluitgang-ik kon die via EarthGoogle nog steeds niet ontdekken.

Gezien de benodigde snelheden om vanuit een veronderstelde bewoonbare planeet,die op verschillende lichtjaren van ons verwijderd zouden kunnen zijn, een beetje om onze Aarde rond te vliegen,heb ik het idee,dat de UFO-piloten wel balen krijgen van de lange reistijd.
En als ze dan niet onzerzijds welkom zullen worden geheten en dat zolangzamerhand wel ontdekt zouden hebben,heb ik er dus geen redelijke verklaring voor,waarvan ze afkomstig zijn.

Het intrigeert me wel,maar maak me er niet druk om,het zal wel onder alle exponentiele snelle ontwikkelingen behoren,die wij mensen nu meemaken en niet verwerken kunnen en veel erg onrust veroorzaken. :aliensmile:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Ufo

Re: Chileense marine geeft opzienbarende beelden van UFO vrij

Bericht door Ufo » 15 jan 2017, 12:51

Volgens CEFAA kan het niet gaan om een vliegtuig, omdat er niets gezien werd door de radarstations die het gebied waar het object vloog konden waanemen. Een gezamelijke analyse op Metabunk maakt het echter zeer aannemelijk dat het wel degelijk gaat om een gewoon vliegtuig, dat zelfs geïdentificeerd kon worden. Het toestel in kwestie vliegt alleen wat verder dan de bemanning van de helicopter inschatte – niet op een afstand van 30-50 mijl, maar op 65 mijl.

Het vliegtuig dat erg goed bij de beelden past, vloog op veel grotere hoogte dan CEFAA bericht en dat maakt het voorkomen van een aerodynamic contrail aannemelijk. Zo’n spoor wordt niet veroorzaakt door de uitstoot van een straalmotor, maar door verstoring van de lucht door het hele vliegtuig en is daardoor vaak meteen ook veel breder.

https://kloptdatwel.nl/2017/01/09/chile ... s-vliegen/
Als het gewoon een vliegtuig was, was het wel vreemd dat ze niet reageerden toen de helikopter piloot contact zocht. Beetje twijfelachtige verklaring.

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Chileense marine geeft opzienbarende beelden van UFO vrij

Bericht door oktagon » 15 jan 2017, 16:29

Antarctica met het aangrende ZuidAmerika zijn zeer intrigerend mbt. Ufo´s en vroegere Nazi/activiteiten,al dan niet bewezen,Ufo! :peace: :cheers:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie