NOS Journaal uit 1989 over UFO-landing in Voronezj

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Ufo

NOS Journaal uit 1989 over UFO-landing in Voronezj

Bericht door Ufo » 06 feb 2017, 12:58

Oud-nieuwslezer Joop van Zijl berichtte in het Achtuurjournaal van 12 oktober 1989 over een ruimteschip dat in de Sovjet-Unie was geland.
Enkele dagen daarvoor werd Voronezj even wereldnieuws, toen een officieel sovjetpersbureau verslag deed van een UFO-landing in de stad. Ook veel kranten stonden bol van het fenomeen.
Getuigen aarzelden niet om hun verhaal voor de camera te doen. “Hij had geen hoofd en geen schouders. Hij had gewoon een soort bobbel,” zei een getuige. “Hij had drie ogen. Twee van opzij en één in het midden.” Een ruimtereiziger wist één van de getuigen met een apparaat onzichtbaar te maken.

https://m.youtube.com/watch?v=bZuRvJN1D ... e=youtu.be

Gast1

Re: NOS Journaal uit 1989 over UFO-landing in Voronezj

Bericht door Gast1 » 06 feb 2017, 16:18

12 oktober 1989 ... hey, da's mijn verjaardag en op die dag werd ik 32 jaar :mrgreen:

Ik kan me dat nog goed herinneren -van dat journaal dan- en jawel het boeide me.
Daarna nooit meer iets van vernomen en zelf ook geen moeite gedaan om iets te vinden.
Nu kwam ik deze video tegen:
De ogen van dat individu zitten allerminst aldaar waar het jongetje het omschreef.

Plaats reactie