Ufo ’s boven Winsum

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Ufo

Ufo ’s boven Winsum

Bericht door Ufo » 01 apr 2017, 10:05

Op het oog niet gerelateerd, maar bij nader inzien misschien toch wel.

Er zijn meerdere mensen die een onbekend object boven de Groningse plaats Winsum hebben waargenomen dat bovendien een vreemd geluid maakte.

Winsum is een landelijke gemeente dat ten noorden van de stad Groningen ligt en een plaats die niet zo vaak in het nieuws komt. Er gebeuren daar echter misschien toch wel wat vreemde zaken de laatste weken.

Wij ontvingen gisteren een bericht van een lezer (dank!) die samen met een vriend rustig in de tuin zat toen de hond opeens strak naar de lucht begon te kijken, iets wat hij niet doet als er een vliegtuig of iets dergelijks passeert.

De man en zijn vriend kijken ook naar boven en zien een vreemd object wat ze omschrijven als een bal met mini vleugels:

“We zaten 25-03-17 in de tuin aan het hangen samen met een vriend en onze hond. Toen opeens sprong mijn hond op en keek strak naar de lucht. Normaal bij een vliegtuig of straaljager doet ze dat niet. Maar goed dus wij keken ook naar de lucht en daar vloog erg laag een soort van bal met mini vleugels. De kleur was zwart met een zilveren gloed erover heen.

En het geluid was alsof er een boot langs voer, beetje blop geluid. Ik pakte snel mijn mobiel erbij en hebben dus een filmpje en een paar foto’s.

Op de foto’s lijkt het alles behalve een vliegtuig of drone. Verder vloog het recht door maar ging erg langzaam. Hopelijk geeft die verheldering.

De korte video geeft niet veel meer duidelijkheid, maar als je goed kijkt, dan zie je daar inderdaad het object dat ook op de foto’s zichtbaar is.”
Nu is een veel voorkomend kenmerk bij UFO waarnemingen dat die geluidloos zijn en als je dan een geluid hoort, dan denk je al snel aan iets aards en mechanisch zoals misschien toch een soort drone.

Het vreemde is echter dat iemand anders uit Winsum onlangs ook een heel vreemde ervaring had, waarbij sprake was van een licht in de lucht en ook een geluid.

Het volgende gebeurde op 14 maart 2017, eveneens in Winsum:

“Gisteravond toen ik wou gaan slapen keek ik uit mijn raam zoals ik dat vaker s’avonds doe. Hier viel mij gelijk iets geks op namelijk, een bijzonder helder licht en daarbij een bijzonder lage bromtoon. Het zag er apart uit maar deed weinig met me en ik besloot te gaan slapen.

Rond 3 uur ’s nachts schrok ik wakker, door mijn gordijnen zag ik een schim deze schim had menselijke trekken maar wat langere armen ik ging dan ook direct uit van een inbreker of iets dergelijks.

Ik besloot op dat moment mijn gordijnen open te doen hierbij constateerde ik dat er niemand op het serre dak stond, een beetje gespannen ben ik verder gaan slapen.

Een klein uur later was ik weer wakker, nu in compleet andere omstandigheden, ik had het gevoel dat ik vastgenageld aan mijn bed was over mij heen hingen drie gedaantes en het heldere licht en het lage geluid waren terug.

Tot hier gaat mijn herinnering en werd ik de volgende ochtend gewoon weer wakker, direct ben ik op internet gaan zoeken wat het zou kunnen zijn slaapverlamdheid, lucide dromen, enz. Dit was helaas niet toepasbaar op mijn ervaringen.”

Mijn vraag is zijn er nog meer mensen met deze ervaring?

Staan bovenstaande ervaringen los van elkaar, of heeft het iets met elkaar te maken. Wat is de kans dat binnen een paar weken verschillende mensen in een relatief kleine plaats als Winsum dingen in de lucht zien en daarbij een vreemd geluid horen? Nog meer ervaringen uit Winsum met vreemde fenomenen.

https://www.ufomeldpunt.nl/melding/6298-ufo

https://www.ufomeldpunt.nl/melding/6282 ... end-geluid

http://winsum.nieuws.nl/nieuws/20170328 ... en-winsum/

Plaats reactie