Ufo's

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Ufo's

Bericht door entropy » 01 sep 2017, 17:47

https://www.facebook.com/vikmancinioffi ... 720929339/

Ik vind het toch raar; het is ontzettend hoog en behoorlijk opvallend en dan zouden talloze horden mensen het gezien moeten hebben en gefilmd. Maar je hoort nooit wat op de media over zo'n sighting. Het gaat wel over ufo's - alsof dat niet interessant genoeg is! Maar dit ziet er levensecht uit! :shock:

gusteman

Re: Ufo's

Bericht door gusteman » 01 sep 2017, 20:02

entropy schreef:Maar dit ziet er levensecht uit!
Dat is dan ook de bedoeling, het moet er zo echt mogelijk uit zien, anders trappen de mensen er niet in.

Gast1

Re: Ufo's

Bericht door Gast1 » 02 sep 2017, 08:38

Ik kan de filmpjes niet bekijken, want ik ben bewust niet aangesloten op Facebook.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Ufo's

Bericht door herman50 » 02 sep 2017, 12:56

hm, vind het toch vreemde filmpjes, je kan niet zeggen het is dit of dat ..ja oke de doemdenkers weten altijd een ´antwoord´, dát mogen ze ook , alleen laat een ander dan ook wat denken ,,, het rare is wel dat ´vermeende´ voetstappen het nieuws halen maar dat soort vreemde fenomeenen niet ,,,,is het -makkelijk- uit te leggen doe dat dan üfo1:
alles van waarde is weerloos

Ufo

Re: Ufo's

Bericht door Ufo » 02 sep 2017, 14:39

Gast1 schreef:Ik kan de filmpjes niet bekijken, want ik ben bewust niet aangesloten op Facebook.
@Pierre

Dat ligt dan aan jouw computer. Ik ben ook niet aangesloten op Facebook maar ik kan de filmpjes gewoon bekijken.

Ufo

Re: Ufo's

Bericht door Ufo » 02 sep 2017, 14:47

Bespaar je de moeite om het te bekijken. Het is allemaal fake!

Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Re: Ufo's

Bericht door entropy » 02 sep 2017, 16:39

Ufo schreef:Bespaar je de moeite om het te bekijken. Het is allemaal fake!
Hoe weet u dat, Ufo?

Ufo

Re: Ufo's

Bericht door Ufo » 02 sep 2017, 16:52

entropy schreef:
Ufo schreef:Bespaar je de moeite om het te bekijken. Het is allemaal fake!
Hoe weet u dat, Ufo?
Dat kun je toch zo zien? Het zesde en zevende filmpje is overduidelijk nep. Het is allemaal geplaatst door dezelfde persoon. Op Facebook staat vaker van dit soort onzin, dat is ook de reden dat ik geen Facebook account heb.

Ufo

Re: Ufo's

Bericht door Ufo » 02 sep 2017, 17:01

@entropy

Of geloof jij dat dit echt is?

Afbeelding

Ufo

Re: Ufo's

Bericht door Ufo » 02 sep 2017, 17:06

Of dit?

Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Ufo's

Bericht door Fenna » 02 sep 2017, 18:38

Ik geloof alleen de spelende ijsbeer. :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Re: Ufo's

Bericht door entropy » 02 sep 2017, 18:50

Ufo schreef:Dat kun je toch zo zien? Het zesde en zevende filmpje is overduidelijk nep.
Ik ben er nog agnostisch over. [wave]
Ufo schreef:Het zesde en zevende filmpje is overduidelijk nep.
Het gaat maar over één filmpje.

Ik heb een klein beetje verstand van computers, en met dat kleine beetje verstand vind ik dit toch erg overtuigend! Maar wat ik al zei: het zou wereldnieuws moeten zijn, en dit is niet het enige filmpje over UFO's, dus de kans is groot dat het nep is.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Ufo's

Bericht door Kristof Piessens » 03 sep 2017, 07:55

Denk dat ook dat het gros van die filmpjes op ongeveer een kleine 50/50 nep als echt kunnen zijn, maar als ik over die onderwerp relaties leg met de huidige situatie, vrees ik het volgende;

Volgens de documentaires is de huidige paus, fransiscus 1 de laatste paus, de achtste koning, in letterlijke zin is de paus een plaatsvervanger van god en dan begrijp je wel dat de bijbelse profetie hierin wel al voorzegt is over de evolutie van de mensheid dat wereldwijd erg verdeeld is.

Het doel van deze paus is een valse nieuwe zondag sabbat op te gaan leggen en tegelijkertijd de mensheid te laten geloven dat er buitenaards leven is, heb er nog steeds mijn grote twijfels over omdat het geloof hiermee beproefd wordt en de mensheid in twee kampen gaat splitsen, de ene groep gelovigen die terecht in GOD geloven, en de andere groep gelovigen zullen zich scharen achter het geloof van de paus en dus in wezen satan gaan aanbidden.

In werkelijkheid is de roomskatholieke kerk met de paus aan het hoofd en plaatsvervanger van god niet anders dan de aardse wereld in stand te houden zoals het zich heeft ontwikkeld, veel mensen zien niet dat wat er gebeurd geen natuurlijke fenomenen zijn (voor een deel wel) maar tekenen die de bijbelse profetie vooropstaan.

Eigenlijk is het gros van de ufo - spotting van menselijke makelij binnen structuren die grotendeels geheim zijn, alleen leg de context hiervan eens naar hoe ideeën verregaande gevolgen kunnen hebben voor de geloofskwestie, wat mag je geloven en wat niet ?

Waarom zou het niet kunnen zijn dat viktor shauberger toen al de grondlegger was voor techniek van de vliegende schijven, dat idee is uiteraard overgenomen om een doel te dienen waarbij de oorspronkelijke gebruik er van misbruikt word met een ander doel voor ogen.

Zo begin ik verschillende zaken te zien die zeer dicht kunnen leunen aan wat wat de echte doelen zullen worden....ik heb er heel zware bedenkingen over en dat allemaal buiten de geloofskwestie, want van het gros van alle informatie lijkt het erop dat je gedwongen wordt daar in mee te gaan of niet, in het laatste geval bij weigering kan de dood er op volgen, want aan de kerkelijke orde als jezuïeten orde mag je niet twijfelen over de gang van zaken, het wordt je opgedrongen en daar blijft het bij.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie