Just A Cloud? Well, Maybe Not

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Ufo

Just A Cloud? Well, Maybe Not

Bericht door Ufo » 07 sep 2017, 18:29

In general, it is safe to say that when we observe UFOs (or merely envision them) we tend to think in terms of objects or unusual aircraft that may be discernible in our skies. After all, the prototype UFO is often considered to be a metallic silver disk of sorts, or else an elongated, cigar-shaped object. Orbs are also very common in day-to-day sightings these days. But one aspect of Ufology that is overlooked all too often is the notion that UFOs may be disguising themselves in order to obtain a closer look at Earth without giving themselves away. This seems to be particularly evident when we take a closer look at meteorological phenomena, clouds in particular.

https://www.allufos.com/just-a-cloud-well-maybe-not/

gusteman

Re: Just A Cloud? Well, Maybe Not

Bericht door gusteman » 08 sep 2017, 00:41

Ufo schreef:But one aspect of Ufology that is overlooked all too often is the notion that UFOs may be disguising themselves in order to obtain a closer look at Earth without giving themselves away.
Ja zeg, stel je voor dat ze zich gaan vermommen, in, ja in wat zoal?
Een vlieg? Een mug? Een spin? Een mus? Een houtduif? Een regenworm? Een oorwurm? Een pissebed?
Ufo schreef:This seems to be particularly evident when we take a closer look at meteorological phenomena, clouds in particular.
Evident? Hoezo, evident?
Och ja, wolken, waarom niet hè?
Misschien omdat heel wat UFO gelovers allerlei van die tuigen denken te zien in wolkenformaties?

De omgekeerde wereld dus: eerst er met de neus op gedrukt worden dat er helemaal geen Ufo's te zien zijn, dat het gewoon wolken zijn. Om dan te gaan beweren dat buitenaardsen hun tuigen vermommen als wolken ..... en klaar is kees.
Kunnen ze daarna doodleuk gaan stellen: zie je wel dat er wel degelijk buitenaardsen onze planeet bezoeken? :shock:

Hoe afgestompt kan je eigenlijk wel zijn? [doh]

En neen, de aangehaalde tekst (de quote dus) is niet van forumlid Ufo maar afkomstig van een website waar forumlid Ufo de mosterd schijnt te halen.
En ja, ik zou kunnen de quote functie aanpassen en er de verwijzing naar die bewuste website in plaatsen.

Maar neen, dat doe ik niet omdat dit eigenlijk in eerste instantie behoort gedaan te worden door forumlid Ufo ..... en als forumlid Ufo dit zo had gedaan dan kon ik het eenvoudigweg zo citeren.
Ik heb dus gewoon mijn persoonlijk stukje verantwoordelijkheid opgenomen.
Als forumlid Ufo dit nu in het vervolg ook gaat doen dan worden er in de toekomst geen onjuiste citaten meer geplaatst.

Fijn hè? Wat kan het leven toch aangenaam zijn als ieder zijn stukje verantwoordelijkheid op zich neemt. :mrgreen:

Ter verduidelijking: de autist in mij heeft gewoon eventjes dik genoeg van de kleuterklas aanpak en verkiest dezer dagen de niet-politiek correcte aanpak maar gewoon recht voor de raap reacties.
Moet je echt eens proberen, voelt best wel lekker hoor.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Just A Cloud? Well, Maybe Not

Bericht door herman50 » 08 sep 2017, 07:25

nounou, daar is echt helemaal geen woord chinees bij ...... en sorry maar als ie niet wil of iets dergelijks, kan zijn,, waarom lees ie dit dan ?
oke in plus minus 2012 zag ik volgenden vierkant zielig en alleen , nouja behoudens vliegtuigstrepen ,, dus klik waarom niet ?????????

Afbeelding üfo1: :mrgreen: oja toch nog een fijne dag gewenst
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie