Allies of Humanity briefings

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 22 nov 2017, 13:32

Wat is het nu om te discussiëren als men het materiaal niet eens wilt lezen.

Waar Marshall deze waarheid vandaan haalt? Via de Angelic Assembly die deze wereld overziet. Deze spreken via Marshall als de Voice of Revelation.

Zoals je hier kan horen;

The Assembly
https://www.youtube.com/watch?v=FiZSAtl ... R&index=30

Over de Greater Community
https://www.youtube.com/watch?v=9oKis977YX8

Nog een die ik wil delen
https://www.youtube.com/watch?v=JRme0V7Psmw
Laatst gewijzigd door Arend85 op 22 nov 2017, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 22 nov 2017, 13:34

Arend85 schreef:Wat is het nu om te discussiëren als men het materiaal niet eens wilt lezen.
Omdat we in discussie willen met jou, niet met het materiaal.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 22 nov 2017, 13:44

MetalPig schreef:
Arend85 schreef:Wat is het nu om te discussiëren als men het materiaal niet eens wilt lezen.
Omdat we in discussie willen met jou, niet met het materiaal.
Over de inhoud zou ik graag discussieren. Maar tot nu toe is het vooral bekritiseren en oordelen zonder het materiaal eerst doorgenomen te hebben. Dat is jammer.

In de tijd dat we hier al bezig zijn had een briefing al doorgenomen kunnen zijn en hadden we het dan daarover kunnen hebben en over kumnen discussiëren.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 22 nov 2017, 14:01

Arend85 schreef:Over de inhoud zou ik graag discussieren.
Tja. Ik heb je gevraagd waarom je het een betrouwbare bron vindt, maar je weigert antwoord te geven. Dat is ook jammer.

Als we het eens worden dat het een betrouwbaar verhaal is dan wil ik best de inhoud in, maar als het dat niet is... Waarom zou je discussieren over een science-fiction-verhaal?

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Determinist » 22 nov 2017, 14:26

Arend85 schreef:Wat is het nu om te discussiëren als men het materiaal niet eens wilt lezen.
Ik heb het grotendeels doorgelezen.
Waar Marshall deze waarheid vandaan haalt? Via de Angelic Assembly die deze wereld overziet. Deze spreken via Marshall als de Voice of Revelation.
En waarom zouden wij Angelic Assembly moeten geloven?

Je dient pas wat te geloven als het op waarheid berust. Dus moeten er bewijzen overlegd worden die de extraordinaire claims onderbouwen.

Uiteraard kan je alles geloven wat je wilt. Het is maar of je het geloof wil baseren op juiste of onjuiste aannames.

Mijn houding in deze is: ik wil zoveel mogelijk juiste claims geloven en zo min mogelijk onjuiste.

Geef mij de juiste argumenten waarom ik hierin zou moeten geloven.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 22 nov 2017, 17:26

Arend85 schreef:Waar Marshall deze waarheid vandaan haalt? Via de Angelic Assembly die deze wereld overziet. Deze spreken via Marshall als de Voice of Revelation.
Maar Arend, tal van mensen krijgen boodschappen, tekens of wat dan ook via soortgelijke als die van de 'Voice of Relevation'.
In het vorige forum zaliger werd ik als een 'prediker' geoormerkt en dat was meteen de eerste reactie.
Een reactie overigens die ik meteen kon begrijpen.
Hoeveel waarzeggers - goeroes - messiassen - boodschappers en profeten hebben zich al niet aangekondigd, waarbij de meesten zich vooral financieel verrijkten.
De mensheid wordt er mee doodgegooid ...

Waarom zou deze Marshall anders zijn?
Ik heb 'm even opgezocht op Wikipedia en dit was het eerste wat ik las en wat ook duidelijk in het oog sprong:
This article contains content that is written like an advertisement for a religious community.
Please help improve it by removing promotional content and inappropriate external links, and by adding encyclopedic content written from a neutral point of view.
(May 2017) (Learn how and when to remove this template message)
Overigens is het ook wel interessant om dit te lezen.
Goeie tips van Conradius O.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 22 nov 2017, 17:46

Pierre,

Als jij in relatie bent met je Hogere Zelf dat kan je weten dat Marshall DE Messenger van onze tijd is. Dat de New Message volledig op waarheid berust. Dit zou je in het meest intieme deel van jou moeten voelen en weten.

Voor de mensen die het niet geloven zullen toch echt zelf op onderzoek moeten gaan met o.a de links uit mijn posts. Niet iedereen zal het kunnen accepteren. Weinigen zullen het in het begin accepteren. Zo is het nou eenmaal.

@Metalpig

Lees de briefings dan maar als sci fi, wie weet zal het toch anders zijn dan je verwacht.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 22 nov 2017, 18:25

MetalPig schreef:
univers schreef:
We kunnen in cirkels blijven draaien, maar ik moet toch weer zeggen dat als je de tijd zou kunnen nemen om deze briefings door te lezen, dat dat veel duidelijk zal maken.
Daar is ze te beroerd voor.
Ze uit liever kritiek, dan de link te lezen.
Niet liegen univers, dat is niet netjes.
Ik lieg niet, het zijn je eigen woorden, die je meerdere keren hier op het forum geschreven hebt, bewijs is er, zwart op wit.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 22 nov 2017, 18:26

Arend85 schreef:Pierre,

Als jij in relatie bent met je Hogere Zelf dat kan je weten dat Marshall DE Messenger van onze tijd is.
Marshall is niet DE Messenger van onze tijd, het is één van de boodschappers. Een van de velen Arend.
Ook jij bent een boodschapper ...
Arend85 schreef:Dat de New Message volledig op waarheid berust.
Ik schreef ongeveer een 3000 pagina's waar er 550 van over bleven en ook die dienen nog een keer aangepast worden.
Ja, de nieuwe boodschap -wat eigenlijk een heel oude boodschap is- berust zéker op waarheid.
Arend85 schreef:Dit zou je in het meest intieme deel van jou moeten voelen en weten.
Zoals ik hier al schreef en zoals ik anderhalve dag geleden al schreef ...
Gast1 schreef:Ik lees bij de 'Zesde briefing' over 'nieuwe inzichten' en ik lees veel, heel veel herkenning.
Ik lees over 'een stem van waarheid', over 'bewustzijn' (waar had ik het over hier elders op het fourm en hoe vaak hebben we er al over geschreven?)
Ik lees over 'de weg van kennis' ... en scrol verder, waarbij ik me afvraag of ik een 'ongezienene' ben, een aliën?
Het antwoord is heel eenvoudig, ik kom niet van deze wereld en mijn oorsprong ligt elders verspreid in het al, in het 'alles' in het universum en nog verder weg in het multversum.
Al dat wat er hier op Aarde is, komt daarvandaan en wij allen zijn in feite aliëns.

Ik lees bij 'Slotwoorden' niets nieuws en zelf ben ik een Bondgenoot van de mensheid, want dat ben ik.
Echter krijg ik allemaal niet uitgelegd wat ik bedoel, ik word niet gehoord -op slechts een enkeling na- en ik word niet begrepen.
De mensheid is zoals de mensheid is en misschien zijn er maar 144.000 die het wel begrijpen en verstaan.
Eigenlijk hoeft dat helemaal niet, want zij 'weten' het al en hoeven niet overtuigd te worden.

Ik lees bij 'De oplossing' het volgende:

Het gaat over het vernieuwen van de menselijk geest.
Het gaat over mensen die zich bewust worden van de Interventie en zich hiertegen uitspreken.
Het gaat over het beëindigen van de isolatie en de spot die mensen weerhoudt om dat wat ze zien en weten uit te drukken.
Het gaat over het overwinnen van angst, vermijding, fantasie en bedrog.
Het gaat over mensen die sterk, bewust en mondig worden.


Hoe waar is het dit te lezen en hoe waar is het om te weten dat de mensheid zelve, dit stadium niet zal bereiken.
Het zijn slechts de zandkorrels op het strand die we er uit kunnen vissen en die als juwelen gelijken.
Het zijn de druppels uit de oceaan die ons verkoelen ...

Het gaat inderdaad over deze enkele mensen, deze 144.000 ...

Ik lees bij 'Er is nieuwe hoop in de wereld' over 'hoop' ...
Waar hebben we het hier nog heel recent over gehad?
Was het niet de sluitzin van Cornelius die vertelde over hoop en verlangen, bekritiseerd door gusteman?

En er staat geschreven:

En het lot van de mensheid zou volkomen voorspelbaar lijken.
Maar omdat er hoop in de wereld is, omdat er hoop is in jou en in anderen zoals jij die reageren op een grotere roeping,
is het lot van de mensheid zeer veelbelovend, en de vrijheid van de mensheid kan alsnog veiliggesteld worden.


Ik 'leen' die sluitzin even van Cornelius: Hoop is het enige verlangen dat haar doel al bereikt in het verlangen zelf (Coen Simon).
Hoop doet leven en zo is dat. Ik zal er niet verder op ingaan, want dan neem ik de glans weg.

Ik lees onder 'Actie ondernemen – Wat jij kan doen' het volgende:

Ontwikkel jezelf.
Voorbereiding moet beginnen met bewustzijn en onderricht.
Je moet een begrip hebben van waar je mee te maken hebt.


... en dat is met jezelf, met de oorsprong die in je is, het buitenaardse, oer en oeroud.
Met de Bondgenoot van de mensheid in jezelf.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 23 nov 2017, 09:16

univers schreef:
MetalPig schreef:
univers schreef:Daar is ze te beroerd voor.
Ze uit liever kritiek, dan de link te lezen.
Niet liegen univers, dat is niet netjes.
Ik lieg niet, het zijn je eigen woorden, die je meerdere keren hier op het forum geschreven hebt, bewijs is er, zwart op wit.
Laat maar zien dan.

Ik ben benieuwd hoe ik geanticipeerd heb op het verschijnen van Arend en zijn link naar de Allies of Humanity. Ik herinner het mij niet, maar ik zou het wel knap vinden van mezelf.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 23 nov 2017, 09:19

Arend85 schreef:@Metalpig

Lees de briefings dan maar als sci fi, wie weet zal het toch anders zijn dan je verwacht.
Scifi is niet een genre wat ik graag lees, dus dit laat ik voorbijgaan.

Ik hoop wel dat je beseft dat jij degene bent die nu de discussie afkapt door geen antwoord te geven.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 23 nov 2017, 09:24

Ik ben benieuwd hoe ik geanticipeerd heb op het verschijnen van Arend en zijn link naar de Allies of Humanity. Ik herinner het mij niet, maar ik zou het wel knap vinden van mezelf.
Nog niet bij Arend, wel bij andere forumleden.
Schijnbaar kort van memory?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 23 nov 2017, 09:40

univers schreef:niet bij Arend,
Fijn zo. Bedankt ;P!

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Mypos » 21 dec 2017, 00:45

Ik heb nu de eerste briefing gelezen en ik moet zeggen dat ik het enorm interessant vindt. Tot nu toe sluit het ook naadloos aan bij wat Martijn v Staveren bv vertelt.

Zal met veel interesse de volgende gedeeltes lezen! :nice:

Plaats reactie