Allies of Humanity briefings

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 21 nov 2017, 12:04

Arend85 schreef:De wereld is in transitie. De aliens die hier vandaag de dag zijn
Kijk, hier ben je me al kwijt.
Aangezien je me niet overtuigd hebt dat ze er zijn, zijn verhalen over hun bedoelingen voor mij (nog) niet relevant.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 21 nov 2017, 12:27

Arend85 schreef:Hallo allen,

Graag wil ik jullie op de hoogte brengen van de Allies of Humanity briefings.
Ik lees bij de 'Zesde briefing' over 'nieuwe inzichten' en ik lees veel, heel veel herkenning.
Ik lees over 'een stem van waarheid', over 'bewustzijn' (waar had ik het over hier elders op het fourm en hoe vaak hebben we er al over geschreven?)
Ik lees over 'de weg van kennis' ... en scrol verder, waarbij ik me afvraag of ik een 'ongezienene' ben, een aliën?
Het antwoord is heel eenvoudig, ik kom niet van deze wereld en mijn oorsprong ligt elders verspreid in het al, in het 'alles' in het universum en nog verder weg in het multversum.
Al dat wat er hier op Aarde is, komt daarvandaan en wij allen zijn in feite aliëns.

Ik lees bij 'Slotwoorden' niets nieuws en zelf ben ik een Bondgenoot van de mensheid, want dat ben ik.
Echter krijg ik allemaal niet uitgelegd wat ik bedoel, ik word niet gehoord -op slechts een enkeling na- en ik word niet begrepen.
De mensheid is zoals de mensheid is en misschien zijn er maar 144.000 die het wel begrijpen en verstaan.
Eigenlijk hoeft dat helemaal niet, want zij 'weten' het al en hoeven niet overtuigd te worden.

Ik lees bij 'De oplossing' het volgende:

Het gaat over het vernieuwen van de menselijk geest.
Het gaat over mensen die zich bewust worden van de Interventie en zich hiertegen uitspreken.
Het gaat over het beëindigen van de isolatie en de spot die mensen weerhoudt om dat wat ze zien en weten uit te drukken.
Het gaat over het overwinnen van angst, vermijding, fantasie en bedrog.
Het gaat over mensen die sterk, bewust en mondig worden.


Hoe waar is het dit te lezen en hoe waar is het om te weten dat de mensheid zelve, dit stadium niet zal bereiken.
Het zijn slechts de zandkorrels op het strand die we er uit kunnen vissen en die als juwelen gelijken.
Het zijn de druppels uit de oceaan die ons verkoelen ...

Het gaat inderdaad over deze enkele mensen, deze 144.000 ...

Ik lees bij 'Er is nieuwe hoop in de wereld' over 'hoop' ...
Waar hebben we het hier nog heel recent over gehad?
Was het niet de sluitzin van Cornelius die vertelde over hoop en verlangen, bekritiseerd door gusteman?

En er staat geschreven:

En het lot van de mensheid zou volkomen voorspelbaar lijken.
Maar omdat er hoop in de wereld is, omdat er hoop is in jou en in anderen zoals jij die reageren op een grotere roeping,
is het lot van de mensheid zeer veelbelovend, en de vrijheid van de mensheid kan alsnog veiliggesteld worden.


Ik 'leen' die sluitzin even van Cornelius: Hoop is het enige verlangen dat haar doel al bereikt in het verlangen zelf (Coen Simon).
Hoop doet leven en zo is dat. Ik zal er niet verder op ingaan, want dan neem ik de glans weg.

Ik lees onder 'Actie ondernemen – Wat jij kan doen' het volgende:

Ontwikkel jezelf.
Voorbereiding moet beginnen met bewustzijn en onderricht.
Je moet een begrip hebben van waar je mee te maken hebt.


... en dat is met jezelf, met de oorsprong die in je is, het buitenaardse, oer en oeroud.
Met de Bondgenoot van de mensheid in jezelf.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 21 nov 2017, 15:19

The Unseen Ones zijn die genen die niet meer in het fysieke zijn en alle intelligent leven assisteren die nog wel in het fysieke leven.

Zo hebben wij allemaal een Spirituele Familie waar wij vandaan komen voordat wij hier kwamen, en naar wie wij zullen terugkeren na het verlaten van deze wereld. Zij hebben ons gestuurd om hier op aarde iets te volbrengen. Ieder van ons heeft een Spirituele Familie en Spirituele Teachers die ons begeleiden en voorbereiden.

Een van de manieren om jouw Spirituele Family en Teacher te kunnen ervaren is door de Steps to Knowledge te volgen. Zo zul je als je verder komt in deze voorbereiding ook realiseren dat wie je echt bent, niet een mens is maar dat je ergens anders vandaan komt.

https://www.newmessage.org/wiki/Spiritual_Family

https://www.newmessage.org/the-message/ ... nseen-ones

Jouw Spirituele Family en Teachers ervaren.. dat is iets dat je niet met woorden kan beschrijven. Pure warmte en liefde. Echt heel mooi.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 21 nov 2017, 16:27

MetalPig schreef:
Arend85 schreef:De wereld is in transitie. De aliens die hier vandaag de dag zijn
Kijk, hier ben je me al kwijt.
Aangezien je me niet overtuigd hebt dat ze er zijn, zijn verhalen over hun bedoelingen voor mij (nog) niet relevant.
De wereld staat op het punt om uit isolement te stappen om de grotere gemeenschap van intelligent leven te betreden.

En het is ook niet aan mij om jou of een ander te overtuigen, daar zijn de briefings o.a voor bedoeld.
Laatst gewijzigd door Arend85 op 21 nov 2017, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 21 nov 2017, 16:44

Gast1 schreef:
waarbij ik me afvraag of ik een 'ongezienene' ben, een aliën?
Denk maar aan je eerste uittreding.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Kristof Piessens » 21 nov 2017, 20:31

Heb nog niet de tijd gehad om dat rustig door te nemen binnenkort heb ik verlof en maak eens tijd vrij om dat eens in zijn geheel door te lezen.

Het punt is aliens met slechte bedoelingen kunnen zich zelden fysiek laten zien maar zijn wel zichtbaar via de geestelijke als mentale weg en erken wel dat ze daardoor de niveau' s waarmee de mens zich verbind en ontwikkeld verregaand kunnen manipuleren zodat het lijkt alsof het echt is dat wat je ondervind, heb ook die indrukken opgedaan maar besloot om dat niet meer toe te laten, zelfs geloven dat ik een alien ben heeft effect gehad op hoe ik me sinds een bepaald keerpunt geheel in het licht kon plaatsen waardoor ik echter niet kwetsbaar/interressant meer was of zelf de moeite niet meer waard om nog aan te vallen op die gebieden die behoren tot de menselijke identiteit/personaliteit die er eigen aan zijn, daar profiteren de meeste mentale heersers van om zelfs de zwakke onder te houden.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 22 nov 2017, 07:22

Arend85 schreef:
MetalPig schreef:
Arend85 schreef:De wereld is in transitie. De aliens die hier vandaag de dag zijn
Kijk, hier ben je me al kwijt.
Aangezien je me niet overtuigd hebt dat ze er zijn, zijn verhalen over hun bedoelingen voor mij (nog) niet relevant.
En het is ook niet aan mij om jou of een ander te overtuigen, daar zijn de briefings o.a voor bedoeld.
Prima, maar intussen presenteer je hier van alles als waarheid, zonder enige deugdelijke onderbouwing.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 22 nov 2017, 07:33

We kunnen in cirkels blijven draaien, maar ik moet toch weer zeggen dat als je de tijd zou kunnen nemen om deze briefings door te lezen, dat dat veel duidelijk zal maken.

Wil je het dan nog niet geloven of wat dan ook, het zij zo.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 22 nov 2017, 07:37

Arend85 schreef:We kunnen in cirkels blijven draaien, maar ik moet toch weer zeggen dat als je de tijd zou kunnen nemen om deze briefings door te lezen, dat dat veel duidelijk zal maken.
Waarom zou ik? Het is een linkje dat jij gevonden hebt in de buurt van een youtube-filmpje. Klinkt niet als een betrouwbare bron.
Waarom geloof jij wat er in de briefings staat?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 22 nov 2017, 07:41

We kunnen in cirkels blijven draaien, maar ik moet toch weer zeggen dat als je de tijd zou kunnen nemen om deze briefings door te lezen, dat dat veel duidelijk zal maken.
Daar is ze te beroerd voor.
Ze uit liever kritiek, dan de link te lezen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 22 nov 2017, 07:42

Waarom geloof jij wat er in de briefings staat?
Waarom jij niet?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 22 nov 2017, 07:51

MetalPig schreef:
Arend85 schreef:We kunnen in cirkels blijven draaien, maar ik moet toch weer zeggen dat als je de tijd zou kunnen nemen om deze briefings door te lezen, dat dat veel duidelijk zal maken.
Waarom zou ik? Het is een linkje dat jij gevonden hebt in de buurt van een youtube-filmpje. Klinkt niet als een betrouwbare bron.
Waarom geloof jij wat er in de briefings staat?
Met alle respect hoor, maar jij vraagt mij om alles te onderbouwen en om met bewijs te komen. Ik heb meerdere linkjes in deze topic gepost met waardevolle informatie. Maar als jij niet eens even de tijd wilt nemen om het door te nemen, dan kan ik ook niet verwachten dat je het zal begrijpen als ik vertel waarom ik het wel "geloof."

Deze briefings leggen alles uit met zo'n diepte dat geen van ons zou kunnen verzinnen. Daarnaast heb ik dus ook persoonlijke ervaringen..En deze briefings komen van een zeer betrouwbare bron. Hoe iemand deze briefings vindt is totaal onbelangrijk.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 22 nov 2017, 08:05

univers schreef:
We kunnen in cirkels blijven draaien, maar ik moet toch weer zeggen dat als je de tijd zou kunnen nemen om deze briefings door te lezen, dat dat veel duidelijk zal maken.
Daar is ze te beroerd voor.
Ze uit liever kritiek, dan de link te lezen.
Niet liegen univers, dat is niet netjes.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 22 nov 2017, 08:12

Arend85 schreef:
MetalPig schreef:Waarom zou ik? Het is een linkje dat jij gevonden hebt in de buurt van een youtube-filmpje. Klinkt niet als een betrouwbare bron.
Waarom geloof jij wat er in de briefings staat?
Met alle respect hoor, maar jij vraagt mij om alles te onderbouwen en om met bewijs te komen. Ik heb meerdere linkjes in deze topic gepost met waardevolle informatie. Maar als jij niet eens even de tijd wilt nemen om het door te nemen, dan kan ik ook niet verwachten dat je het zal begrijpen als ik vertel waarom ik het wel "geloof."
We zullen het nooit weten, aangezien je niet eens wilt proberen het uit te leggen.

Ik wil de tijd best nemen, maar dan zul je me toch eerst moeten vertellen waarom dit mijn tijd waard is.
Deze briefings leggen alles uit met zo'n diepte dat geen van ons zou kunnen verzinnen.
Heb je wel eens een boek gelezen? De menselijke fantasie kent geen grenzen.

Maar goed.

De inleiding:
Meer dan twintig jaar geleden, is een groep individuen uit verschillende werelden samengekomen op een onopvallende plek binnen ons zonnestelsel, dichtbij de Aarde, teneinde het buitenaardse bezoek dat plaatsvindt op onze wereld te observeren. Vanuit hun verborgen waarnemingspost, waren zij in staat
om de identiteit, de organisatie en de intenties van diegenen die onze wereld bezoeken vast te stellen, en de activiteiten van de bezoekers in de gaten te houden. Deze groep waarnemers noemen zich de “Bondgenoten van de Mensheid”.
Dus ook daar wordt het buitenaardse bezoek zonder onderbouwing als waarheid gepresenteerd.

Ik neem dat niet zomaar van ze aan.

Waarom doe jij dat wel en waarom vind jij deze bron betrouwbaar?

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 22 nov 2017, 08:32

Nee, geen enkele persoon kan dit verzinnen. Het is te diep daarvoor. Als je het met aandacht doorneemt zal je het misschien zelf vernemen.

En nogmaals, wil je het dan nog niet geloven dan is het nou eenmaal zo. No hard feelings.

Daar laat ik het voor nu bij.

gusteman

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door gusteman » 22 nov 2017, 08:37

Arend85 schreef:Nee, geen enkele persoon kan dit verzinnen.
Ja, hiermee is zowat alles verklaard.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 22 nov 2017, 08:53

Ik heb mijn zegje voor nu wel gedaan. Ik ben hier niet om maar te blijven discussiëren en te beargumenteren.

Ik heb de informatie gedeeld. Het is aan de individu om het te lezen en om te beslissen of hij of zij het gelooft of niet.

Geloof je het wel of is je interesse gewekt.. dan kan dit het begin van een openbaring zijn voor jou.

Geloof je het niet, dan niet.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 22 nov 2017, 09:15

Arend85 schreef:Ik heb mijn zegje voor nu wel gedaan. Ik ben hier niet om maar te blijven discussiëren en te beargumenteren.
Dan is een blog misschien een betere optie dan een discussieforum.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 22 nov 2017, 09:36

Arend85 schreef:Geloof je het niet, dan niet.
Zoals mijn onderschrift al vertelt, toch?
Maar ik ga geheel met MetalPig mee in dezen, waar haalt Marshall vian Summers deze 'waarheid' vandaan?:
Marshall vian Summers schreef:… Meer dan twintig jaar geleden, is een groepdutch individuen uit verschillende werelden samengekomen op een onopvallende plek binnen ons zonnestelsel, dichtbij de Aarde, teneinde het buitenaardse bezoek dat plaatsvindt op onze wereld te observeren.
Vanuit hun verborgen waarnemingspost, waren zij in staat om de identiteit, de organisatie en de intenties van diegenen die onze wereld bezoeken vast te stellen, en de activiteiten van de bezoekers in de gaten te houden.
Deze groep waarnemers noemen zich de “Bondgenoten van de Mensheid”.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Determinist » 22 nov 2017, 11:12

Pffft.

Dit is duidelijk YARR.

We hebben reeds de beschikking over talloze religies en deze kan er ook nog wel bij.

Ik zie liever het aanbod slinken.

Plaats reactie