Allies of Humanity briefings

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 11 nov 2017, 14:52

Hallo allen,

Graag wil ik jullie op de hoogte brengen van de Allies of Humanity briefings. Deze briefings beschrijven heel duidelijk de huidige realiteiten van contact met buitenaardse rassen.

Zo wordt er duidelijk gemaakt dat er een interventie is in de wereld door rassen die geen goede bedoelingen hebben. Deze rassen zijn hier voornamelijk voor de biologische materialen zoals bloed en plasma. Deze rassen gebruiken de mentale omgeving om de mensheid te beinvloeden om hier meer en meer invloed te krijgen en uiteindelijk dominant proberen te worden. Zo kunnen ze ideeen, beelden etc projecteren in het bewustzijn van een persoon.

Deze briefings die ook in het Nederlands te lezen zijn geven uitgebreid uitleg over deze activiteiten en meer. Ik heb persoonlijke ervaringen met enkele rassen die hier vandaag zijn. Ontvoeringen en beinvloedingen in de mentale omgeving is wat mij vaker is overkomen. Ik ben nu bezig met de "Steps to Knowledge", wat mij sterker maakt in de mentale omgeving en daardoor nu minder aantrekkelijk voor hun ben om te ontvoeren. Enkele weken geleden een laatste poging van hun weten te weerstaan. Maar goed, dat is een ander verhaal.

Voor nu is het echt belangrijk dat er meer mensen op de hoogte komen van deze interventie, wat hun echte bedoelingen zijn en dat meer mensen de kracht vinden om hun ervaringen te delen met andere mensen.

De Allies of Humanity briefings kun je hier vinden en gratis lezen;
http://alliesofhumanity.org/home

De NL versie is hier te vinden;
http://alliesofhumanity.org/nl/

Daarnaast wil ik jullie het boek Life in the Universe van Marshall Summers aanbevelen. Deze geeft ook inzicht over de realiteiten in het universum en contact tussen rassen zoals deze plaatsvinden.

https://www.newmessage.org/the-message/ ... e-universe

Heel veel succes en hoop dat jullie zullen inzien hoe belangrijk deze briefings zijn.

Mvg, Arend

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Maxi » 12 nov 2017, 00:04

Leuke reclame! :tv:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 12 nov 2017, 09:54

Leuke reclame! :tv:
Vind er geen moer aan. :pc bad:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door gusteman » 12 nov 2017, 10:06

Maxi schreef:Leuke reclame! :tv:
Och ja, beste Maxi, ieder zijn ding, nietwaar?

En ja, je weet maar nooit hè, wie weet dient zich wel eens iemand aan die over onweerlegbare bewijzen beschikt dat er inderdaad intelligente wezens van buitenaardse oorsprong op onze planeet verblijven.
De titel van dit topic doet vermoeden dat het zou gaan om een soort van "bondgenoten"; de erbij geplaatste opmerkingen van Arend85 wijzen echter veeleer in de richting van vijandig gezinde buitenaardsen.
Een contradictie die wel moet leiden tot nieuwsgierigheid.

Persoonlijk ben hierdoor ik meer geïnteresseerd in de boodschapper dan in de boodschap zelf.(*)

Zoals bijvoorbeeld dit intrigerend stukje
Arend85 schreef:Ik heb persoonlijke ervaringen met enkele rassen die hier vandaag zijn.
Maar vooral ook dit stukje
Arend85 schreef:Ontvoeringen en beinvloedingen in de mentale omgeving is wat mij vaker is overkomen.
Daar wil ik best wat meer over vernemen, maar dan niet op de websites waarnaar wordt verwezen maar wel uit de eerste hand, namelijk van Arend85 zelf.

Ik wacht gewoon tot zij/hij zich voorstelt en daar zal ik dan wel op inhaken. :wink:

Komt dat voorstellen er niet, dan ga ik er van uit dat Arend85 niet echt geïnteresseerd is in het uitwisselen van, of het tegen elkaar afwegen van, ideeën en/of ervaringen en het inderdaad een vorm van publiciteit zou kunnen zijn.

_______________
(*) Edit

Persoonlijk ben hierdoor ik meer geïnteresseerd in de boodschapper dan in de boodschap zelf.

Een behoorlijk krakkemikkige zinsbouw (waarvoor mijn excuses), dit had natuurlijk moeten zijn

Persoonlijk ben ik hierdoor meer geïnteresseerd in de boodschapper dan in de boodschap zelf.
Laatst gewijzigd door gusteman op 12 nov 2017, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.

gusteman

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door gusteman » 12 nov 2017, 10:13

univers schreef:
Leuke reclame! :tv:
Vind er geen moer aan. :pc bad:
:hahaha:
Grappig, beste univers, 11 november en daarmee ook de meest herdachte wapenstilstand hebben we gehad dus nu meteen maar weer met de knots er bovenop. :mrgreen:

Een cartoonist zou hier wel een leuk plaatje kunnen van maken. :wink:

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 12 nov 2017, 10:20

Jammer dat hier zo op gereageerd wordt, al is het niet geheel onverwacht. Door alle misinformatie dat verspreid wordt kan men de waarheid in de ogen staren en niet zien voor wat het is.

Het is absoluut geen reclame, alle informatie is gratis te lezen. Daarnaast heb ik dus inderdaad zelf persoonlijke ervaringen waar deze briefings mij enorm hebben geholpen om duidelijkheid te krijgen. Waarom zou ik dit hier anders posten?

In plaats van assumpties te maken en te oordelen, misschien kan je de tijd nemen om het door te lezen. Nogmaals het is de waarheid, hoe moeilijk dat ook is om te accepteren of hoe bizar het ook lijkt. Dit is geen fictie.

Lees de briefings, dit zal veel antwoorden geven. Zowel over de mentale omgeving en hoe deze gebruikt wordt om ons te beivloeden.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Kristof Piessens » 12 nov 2017, 10:32

Arend85 schreef:Jammer dat hier zo op gereageerd wordt, al is het niet geheel onverwacht. Door alle misinformatie dat verspreid wordt kan men de waarheid in de ogen staren en niet zien voor wat het is.

Het is absoluut geen reclame, alle informatie is gratis te lezen. Daarnaast heb ik dus inderdaad zelf persoonlijke ervaringen waar deze briefings mij enorm hebben geholpen om duidelijkheid te krijgen. Waarom zou ik dit hier anders posten?

In plaats van assumpties te maken en te oordelen, misschien kan je de tijd nemen om het door te lezen. Nogmaals het is de waarheid, hoe moeilijk dat ook is om te accepteren of hoe bizar het ook lijkt. Dit is geen fictie.

Lees de briefings, dit zal veel antwoorden geven. Zowel over de mentale omgeving en hoe deze gebruikt wordt om ons te beivloeden.
Kijk, ik ben dit eens aan het doornemen, een kern van wat hoe de psychologie bij de verzamelterm mens werkt om een werkelijkheid te manipuleren die er niet is, is bij definitie een ongeloofwaardige verhaling en deels kan dit berusten op waarheid, maar gemakshalve ga ik er vanuit dat manipulatie niet kan bewezen worden net als men op verschillende niveau"s van de menselijke ontwikkeling een psychotische benadering heeft van de omgekeerde wereld waarin oprechtheid, eerlijkheid en de goede deugden geen plaats kent of heeft, het beroemt zich altijd op de polarisering waarin de waarheid geen waarheid is !
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 12 nov 2017, 10:49

gusteman schreef:Persoonlijk ben hierdoor ik meer geïnteresseerd in de boodschapper dan in de boodschap zelf.
Zoals bijvoorbeeld dit intrigerend stukje
Arend85 schreef:Ik heb persoonlijke ervaringen met enkele rassen die hier vandaag zijn.
Maar vooral ook dit stukje
Arend85 schreef:Ontvoeringen en beinvloedingen in de mentale omgeving is wat mij vaker is overkomen.
Daar wil ik best wat meer over vernemen, maar dan niet op de websites waarnaar wordt verwezen maar wel uit de eerste hand, namelijk van Arend85 zelf. Ik wacht gewoon tot zij/hij zich voorstelt en daar zal ik dan wel op inhaken. :wink:
Komt dat voorstellen er niet, dan ga ik er van uit dat Arend85 niet echt geïnteresseerd is in het uitwisselen van, of het tegen elkaar afwegen van, ideeën en/of ervaringen en het inderdaad een vorm van publiciteit zou kunnen zijn.
Guus, wij zijn het bij lange na niet altijd met elkaar eens, maar in dit geval -in dat wat ik van jou aanhaal- ben ik het helemaal met je eens.
Ook ik verneem graag van Arend85 en zal eventueel daarna de links gaan lezen, waarnaar hij verwijst.
Even aan Arend zelf:
Arend85 schreef:Deze briefings beschrijven heel duidelijk de huidige realiteiten van contact met buitenaardse rassen.
Los van de briefings ben ik er zeker van dat de huidige mens het gevolg is van contact met buitenaardse rassen.
Dus ik ben wel geïnteresseerd en dat wil ik je graag laten weten. :wink:

gusteman

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door gusteman » 12 nov 2017, 10:56

Arend85 schreef:Waarom zou ik dit hier anders posten?
Dat weet ik niet, beste Arend85.

Doorgaans stellen nieuwe forumleden zich even voor waarbij veelal ook een reden gegeven wordt voor hun aanwezigheid op het forum (wat hen ertoe heeft gebracht het lidmaatschap aan te vragen en wat zij verwachten van hun aanwezigheid en inbreng op het forum).

Dat voorkomt dan meestal ook de nood tot het stellen van de vraag "Waarom zou ik dit hier anders posten?" :wink:

My five cents :hands:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 12 nov 2017, 11:02

Los van de briefings ben ik er zeker van dat de huidige mens het gevolg is van contact met buitenaardse rassen.
Wij weten al lang dat met het menselijk ras gesjoemeld wordt.(al miljoenen jaren).
Is intussen in onze genen geplaatst.
De mens heeft intussen het stokje overgenomen.
Kijk maar hoe er gesjoemeld wordt met dieren en planten, door de mens.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 12 nov 2017, 11:04

De reden dat ik hier ben en dit poste leek mij duidelijk. Ik ben hier om deze briefings te delen en om zo veel mogelijk mensen op de hoogte te brengen van wat er zich afspeelt in de wereld. Zoals deze briefings en de Steps to Knowledge mij geholpen hebben, zo hoop ik dat ook andere zullen inzien wat dit voor hen kan betekenen.

Alles staat in deze briefings beschreven en deze leggen alles veel beter uit dan ik dat ooit zou kunnen.

En nogmaals, ik doe dit echt niet voor mijzelf of om het een en andere te promoten. Misschien dat een paar mensen hier dit kunnen inzien.


EDIT:
Ik moet er nu vandoor. Ik lees later vandaag de nieuwe reacties wel.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 12 nov 2017, 11:24

univers schreef:
Los van de briefings ben ik er zeker van dat de huidige mens het gevolg is van contact met buitenaardse rassen.
Wij weten al lang dat met het menselijk ras gesjoemeld wordt.(al miljoenen jaren).
Is intussen in onze genen geplaatst.
De mens heeft intussen het stokje overgenomen.
Kijk maar hoe er gesjoemeld wordt met dieren en planten, door de mens.
Zo is dat Uni.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 12 nov 2017, 11:37

Arend85 schreef:De reden dat ik hier ben en dit poste leek mij duidelijk. Ik ben hier om deze briefings te delen en om zo veel mogelijk mensen op de hoogte te brengen van wat er zich afspeelt in de wereld.
Zoals deze briefings en de Steps to Knowledge mij geholpen hebben, zo hoop ik dat ook andere zullen inzien wat dit voor hen kan betekenen.
Alles staat in deze briefings beschreven en deze leggen alles veel beter uit dan ik dat ooit zou kunnen.
En nogmaals, ik doe dit echt niet voor mijzelf of om het een en andere te promoten. Misschien dat een paar mensen hier dit kunnen inzien.

EDIT:
Ik moet er nu vandoor. Ik lees later vandaag de nieuwe reacties wel.
En ik heb het ingezien Arend.
Al meteen biecht ik op dat ik geen 'lezer van boeken' ben.
Het lukt mij niet.

Onlangs heb ik de leeftijd van 60 jaar bereikt.
Nét voor mijn 50-ste levensjaar ben ik ontwaakt en viel alles -maar niet meteen- op z'n plaats.
Ook mijn 'uittreding' op 35-jarige leeftijd.

Mijn dochter heeft mij gestimuleerd om er over te gaan schrijven en zo begon ik in 2008.
Uiteindelijk ligt er sinds eind 2012 een manuscript klaar van 550 A4-tjes.
Van de oorspronkelijke ongeveer 3000 pagina's bleven er 550 over.

Eind 2012 kreeg ik een flinke lading 'beproevingen' en mijn eerdere beproevingen bleken dus niet voldoende te zijn geweest.
Of ik mijn manuscript over zingeving nog op ga pakken weet ik niet.
Mijn momentele beproeving loopt op haar eind, dit jaar of anders mogelijk uiterlijk begin volgend jaar.
Ik heb 3 rechtszaken lopen waarvan 2 bij de CRvB in Utrecht, waarbij ik mij voel zoals ik gefotografeerd heb in 2015 tijdens de passiespelen in Tegelen:

Afbeelding

Pontius Pilatus, links naast Jezus is een directe collega van mij.

Er zijn talloze mensen zoals jij, Mashall Vian Summers en ik die een boodschap hebben.
Ook zijn er talloze raakvlakken en ja, ik geloof niet enkel in God, God bestaat net zo zeker als dat ik besta.
Maar de mens zal het niet leren, niet zien, niet horen en nog minder geloven, laat staan 'weten'.

Lees hier verder.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 12 nov 2017, 11:57

Ook zijn er talloze raakvlakken en ja, ik geloof niet enkel in God, God bestaat net zo zeker als dat ik besta.
Dat jij besta, daar hebben we bewijs genoeg voor.
Maar god is in het ziekelijke brein van één of andere maljoot ontstaan, om de mens te onderdrukken.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 12 nov 2017, 13:40

univers schreef:
Ook zijn er talloze raakvlakken en ja, ik geloof niet enkel in God, God bestaat net zo zeker als dat ik besta.
Maar god is in het ziekelijke brein van één of andere maljoot ontstaan, om de mens te onderdrukken.
Dat is absoluut onwaar. Maar iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wilt.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 12 nov 2017, 15:55

Dat is absoluut onwaar
Bewijs maar eens de absolute waarheid.
Maar iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wilt
Zo is dat.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 12 nov 2017, 17:54

univers schreef:
Dat is absoluut onwaar
Bewijs maar eens de absolute waarheid.
Maar iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wilt
Zo is dat.
God hoef je niet te bewijzen maar moet je ervaren. God is ook niet een God zoals veel mensen fantaseren. God is relatie, niet een of andere man ergens in de wolken die oordeelt, of iets dergelijks.

http://www.stepstoknowledge.com

https://www.newmessage.org/introduction-new-message

Maar dit eigenlijk voor een ander rubriek in dit forum.

gusteman

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door gusteman » 12 nov 2017, 18:15

Arend85 schreef:God hoef je niet te bewijzen maar moet je ervaren. God is ook niet een God zoals veel mensen fantaseren. God is relatie, niet een of andere man ergens in de wolken die oordeelt, of iets dergelijks.
Probeer het eerst maar eens ééns te worden over de definitie van "God".

Zolang iedereen er een eigen betekenis aan hecht en jullie niet vertrekken vanuit eensgezindheid over de betekenis van "God" zitten jullie maar gewoon wat tegen elkaar op te roepen, behoorlijk suf gedoe hoor. :roll:

Van univers weet ik het onderhand wel: voor hem is het fenomeen "God" een verzinsel van mensen die macht en controle willen uitoefenen.

Van Arend85 weet ik tot nu toe alleen maar wat God NIET is ..... en zo kan ik er nog wel een paar bedenken.

Maar dergelijke wazige omschrijvingen bieden geen basis om op door te redeneren, geen kans om er dieper op in te gaan.
En een verwijzing naar een webpagina of één of andere video is een al even wazige oplossing: ook daar schuilt het angeltje onder het gras dat er kan worden geïnterpreteerd wat ook niet bevorderlijk is voor de duidelijkheid.

En als er iets is waarover duidelijkheid behoort te bestaan is het wel het fenomeen God; zeker binnen een subforum bedoeld voor onderwerpen als UFO's en Buitenaardse Zaken. :wink:

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 12 nov 2017, 18:37

God is een ervaring die je kan hebben. Er zijn geen complete definities. Je kan speculeren en discussiëren maar dan weet je het nog niet. Je kan alle boeken over religies bestuderen en je leven hier aan wijden, maar dan weet je het nog niet. Heel kort door de bocht.. God is alle relaties. Maar er is geen enkele definitie die compleet is en kan zijn. God is te groot en compleet voor definities.

De Steps to Knowledge is een weg naar deze ervaring. Maar niet iedereen kan en wil deze afleggen.

Ieder heeft de vrijheid om te kiezen, maar uiteindelijk zal iedereen weten.

gusteman

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door gusteman » 12 nov 2017, 19:19

Arend85 schreef:God is een ervaring die je kan hebben.

..... knipperdeknip .....

De Steps to Knowledge is een weg naar deze ervaring. Maar niet iedereen kan en wil deze afleggen.

Ieder heeft de vrijheid om te kiezen, maar uiteindelijk zal iedereen weten.
Nou, dan lijkt het mij behoorlijk evident: als uiteindelijk toch iedereen zal weten is er geen nood aan het doorlezen van die Stappen naar Kennis. De kennis komt dan toch vanzelf ..... en dan ook nog eens bij iedereen ..... zo staat het hier toch.

Arend85 schreef:Er zijn geen complete definities. Je kan speculeren en discussiëren maar dan weet je het nog niet. Je kan alle boeken over religies bestuderen en je leven hier aan wijden, maar dan weet je het nog niet. Heel kort door de bocht.. God is alle relaties. Maar er is geen enkele definitie die compleet is en kan zijn. God is te groot en compleet voor definities.
Dit zet dan wel weer aan tot nadenken: "... er is geen enkele definitie die compleet is en kan zijn. God is te groot en compleet voor definities."
Iemand, uit de tekst valt niet af te leiden wie dit zou zijn, heeft ooit ergens beslist dat "geen enkele definitie compleet kan zijn".
Dit is een behoorlijk sterke uitspraak die ergens op moet gebaseerd zijn ..... anders zou dit gewoon een verzinsel zijn.
Hetzelfde geldt voor de stelling "God is te groot en compleet voor definities."

Op welke parameters zijn deze stellingen dan wel gebaseerd?

Plaats reactie