Allies of Humanity briefings

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 20 nov 2017, 08:12

Arend85 schreef:Het waren meer levendige dromen.
Ja, dat waren het.

Het spijt me voor je dat je in je zoektocht bent gevallen voor de leugens van anderen.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 20 nov 2017, 08:34

Arend85 schreef:Het waren meer levendige dromen.
Een in totaal keurige reactie Arend85.
Ik kan mij bij 'levendige dromen' veel voorstellen, daar mij dit ook al eerder overkomen is, maar dan op een ander gebied.
Verder kan ik me nu ook beter voorstellen dat je herkenning hebt gevonden en dat je dit wilt delen.
Dank voor jouw reactie.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 20 nov 2017, 08:36

Een beetje over mijzelf;

Ik ben over de jaren zelf meerdere keren ontvoerd geweest. De herinneringen waren altijd vaag en had ook toen nog niet het idee dat ik ontvoerd werd. Het waren meer levendige dromen.
Bijna 2 jaar geleden had ik een ervaring die zo duidelijk was dat ik op zoek ben gegaan naar de waarheid over de aanwezigheid van buitenaards leven op aarde, zoals velen daar naar op zoek zijn. Na een tijdje zoeken kwam ik via een link in een youtube video bij de alliesofhumanity.org site uit. Dit gaf mijn ontzettend veel duidelijkheid al was het wel even slikken.
Dit wekt gelijk mijn belangstelling.
Je leest veel over ontvoeringen, zelf heb ik het jammer genoeg nooit meegemaakt.
Zie je ook de figuren die je ontvoeren?
Hoe zien ze er uit?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 20 nov 2017, 08:37

Het waren meer levendige dromen.
Was het geen uittreding?
Laatst gewijzigd door univers op 20 nov 2017, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 20 nov 2017, 09:08

Dat was het Uni, en in mijn beleving heb ik zelfs precies dezelfde woorden -levendige droom- aangehaald.
Maar 'levendige dromen' heb ik ook al vaker aangehaald i.v.m. mij dromen waarin ik kan vliegen.
Alsof ik het écht beleef ... :wink:

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 20 nov 2017, 14:39

univers schreef:
Een beetje over mijzelf;

Ik ben over de jaren zelf meerdere keren ontvoerd geweest. De herinneringen waren altijd vaag en had ook toen nog niet het idee dat ik ontvoerd werd. Het waren meer levendige dromen.
Bijna 2 jaar geleden had ik een ervaring die zo duidelijk was dat ik op zoek ben gegaan naar de waarheid over de aanwezigheid van buitenaards leven op aarde, zoals velen daar naar op zoek zijn. Na een tijdje zoeken kwam ik via een link in een youtube video bij de alliesofhumanity.org site uit. Dit gaf mijn ontzettend veel duidelijkheid al was het wel even slikken.
Dit wekt gelijk mijn belangstelling.
Je leest veel over ontvoeringen, zelf heb ik het jammer genoeg nooit meegemaakt.
Zie je ook de figuren die je ontvoeren?
Hoe zien ze er uit?
Een ontvoering is ook niet iets dat je wilt meemaken hoor, de redenen voor ontvoeringen zijn nou niet bepaald voor de gezelligheid.

Die ene keer die mij heeft doen ontwaken; Ik lag op bed (gebruikelijke scenario voor ontvoeringen in mijn geval) en werd wakker in een steriel ogende kamer en zag drie grey achtige wezens mij aanstaren. Ik keek de middelste recht in zijn grote donkere ogen en zag dat deze wezen enigsinds verrast was dat ik wakker was. Dit duurde maar heel even voordat de lichten uit gingen en ik wakker werd in mijn bed. Normaal, als je onvoorbereid in zo'n situatie komt ben je erg emotioneel, bang, geschrokken etc, maar ik weet nog goed dat dit in mijn geval toen totaal niet het geval was. Ik was compleet neutraal en keek gewoon naar deze wezen, zonder gedachte en emotie.

Maar Toen wist ik nog niet zeker wat er was gebeurd. Was dit een droom of was het meer. Het voelde als meer.. Toen voelde ik dat ik moest gaan zoeken naar de waarheid.

Nu weet ik dat het geen droom was en wordt er langzaam steeds meer duidelijk. Ook ben ik dus nu bij pogingen wel wakker en weet ik wat er gebeurd om het moment dat het gebeurd. Het is op zich wel een enge situatie hoor. Door de voorbereiding in Steps voel ik van te voren of er iets ergs gaat gebeuren, je voelt het en dat komt dat licht en een enorme gevoel van anxiety. Wat ik nog niet weet is de precieze reden van mijn ontvoeringen, al heb ik het idee dat het mogelijk is voor een hybrid progamma die zij hebben. Maar dit weet ik niet zeker en wil er ook niet teveel over speculeren.

Er worden veel mensen onvoert in de wereld, het is alleen zo jammer dat deze mensen er niet mee naar buiten durven te komen omdat je dan in een positie kan komen dat niemand je meer serieus neemt. Terwijl de aanwezigheid van deze buitenaardse wezens en ontvoeringen het grootste gevaar is voor onze bestaan. Maar dit is ook een onderdeel van de interventie, het ontmoedigen van het verspreiden van de waarheid.

Daarom dus mijn poging om de Allies onder de aandacht te brengen.
Laatst gewijzigd door Arend85 op 20 nov 2017, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 20 nov 2017, 14:43

MetalPig schreef:
Arend85 schreef:Het waren meer levendige dromen.
Ja, dat waren het.

Het spijt me voor je dat je in je zoektocht bent gevallen voor de leugens van anderen.
Nee, zo interpreteerde ik het omdat ik toen nog niet beter wist. Het waren geen dromen, dat weet ik nu.
Laatst gewijzigd door Arend85 op 20 nov 2017, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 20 nov 2017, 14:53

Bij deze een aantal links;

Voor de mensen die liever luisteren dan lezen;
https://newknowledgelibrary.org/audio-m ... ing&page=2

Moet wel bij gezegd worden dat het meeste niet over de interventie gaat, maar is allemaal interesant.


Voor de lezers onder ons;
https://www.newmessage.org/the-message/ ... -community

https://www.newmessage.org/the-message/ ... -community


En het volgende stukje gaat over de mentale omgeving;
https://www.newmessage.org/wiki/Mental_Environment
Laatst gewijzigd door Arend85 op 20 nov 2017, 17:08, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 20 nov 2017, 15:06

Er worden veel mensen onvoert in de wereld, het is alleen zo jammer dat deze mensen er niet mee naar buiten durven te komen omdat je dan in een positie kan komen dat niemand je meer serieus neemt.
Dagelijks worden er mensen ontvoerd. de laatste tijd wordt er steeds meer ruchtbaarheid aangegeven.
Wat ik van je lees, heeft het niets met uittreding te maken.
Ben je ook bewust van je eigen lichaam, als ze je mee nemen?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 20 nov 2017, 15:33

univers schreef:
Er worden veel mensen onvoert in de wereld, het is alleen zo jammer dat deze mensen er niet mee naar buiten durven te komen omdat je dan in een positie kan komen dat niemand je meer serieus neemt.
Dagelijks worden er mensen ontvoerd. de laatste tijd wordt er steeds meer ruchtbaarheid aangegeven.
Wat ik van je lees, heeft het niets met uittreding te maken.
Ben je ook bewust van je eigen lichaam, als ze je mee nemen?
Ja, de een na laatste keer dat ik het wist te weerstaan voelde ik mijn lichaam opgetild worden. Ik voelde mijn lichaam zweven als het ware. Niet fysiek opgetild worden even voor alle duidelijkheid. Ik was toen niet wakker maar was wel bij bewustzijn en wist wat er aan de hand was. Dit was echt een heel intense ervaring. Ik voelde mijn lichaam zweven en hoorde een geluid van een soort motor, hele diepe geluiden maar dan heel anders dan ik ooit gehoord heb. Niet van een voertuig dat bij mij bekend is.. Maar toen voelde dat mijn lichaam werd laten vallen op mijn bed. Dit voelde en hoorde ik ook en had dat allemaal door, maar was niet wakker met mijn ogen zeg maar. Vlak hierna kon ik mij weer gewoon bewegen en mijn ogen openen.

Dit was echt een intense en ook enge ervaring.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 20 nov 2017, 15:46

Gast1 schreef:
Arend85 schreef:Het waren meer levendige dromen.
Een in totaal keurige reactie Arend85.
Ik kan mij bij 'levendige dromen' veel voorstellen, daar mij dit ook al eerder overkomen is, maar dan op een ander gebied.
Verder kan ik me nu ook beter voorstellen dat je herkenning hebt gevonden en dat je dit wilt delen.
Dank voor jouw reactie.
Dank, Gast1.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 20 nov 2017, 18:49

Nog een ervaring die mij net weer even te boven schiet is dat ik een keer wakker werd in een kamer en er rond liep en dat ik via een soort raam naar buiten kon kijken. Wat ik zag was de ruimte en zag grote stukken "gesteente" rondzweven niet ver van het raam vandaan. Ik vond het wel gaaf om te zien kan ik mij herinneren. Maar goed, met de kennis van nu vind ik het niet zo gaaf meer natuurlijk.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 21 nov 2017, 08:56

Valt er niet te onderhandelen met die gasten?
Ik zou duizenden vragen hebben.
Het enigste contact wat ik heb gehad, is in een andere dimensie. (telepathisch)
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 21 nov 2017, 09:18

Arend85 schreef:
MetalPig schreef:
Arend85 schreef:Het waren meer levendige dromen.
Ja, dat waren het.

Het spijt me voor je dat je in je zoektocht bent gevallen voor de leugens van anderen.
Nee, zo interpreteerde ik het omdat ik toen nog niet beter wist. Het waren geen dromen, dat weet ik nu.
Je hebt je laten overtuigen door anderen; dat is niet volgens stap 113 van de "steps to knowledge" die je promoot.

Maar goed, ik kan je toch niet van je geloof af helpen, dus ik ga er verder geen energie in steken.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 21 nov 2017, 09:50

MetalPig schreef:@ Arend85: Maar goed, ik kan je toch niet van je geloof af helpen ...
Waarom zou je dat bijvoorbeeld wél doen/willen, MetalPig?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 21 nov 2017, 09:59

Gast1 schreef:
MetalPig schreef:@ Arend85: Maar goed, ik kan je toch niet van je geloof af helpen ...
Waarom zou je dat bijvoorbeeld wél doen/willen, MetalPig?
Omdat ik het jammer vind als mensen energie verspillen cq. zich laten belemmeren door hun waanideeën.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 21 nov 2017, 10:32

I see ...

Maar misschien voelen ze zich daar erg prettig bij en zo leef ik misschien ook wel in waanideeën.
Ik heb dat heel, heel vaak gedacht maar zelfs vanmorgen nog kwam ik op een site, die precies beschreef hoe ik het in mijn hoofd heb.
Ik vond die tekst hier en heb ze mij geprint.
Zes pagina's die ik nu eens -omdat ik mij moeilijk kan concentreren- rustig door wil nemen.

Ik ben erg gelukkig in mijn geloof, in mijn 'weten' en dat is iets van mij.
Zoals dat van Arend85 dat van Arend85 is ...
Ik vind het bijzonder te lezen wat hij schrijft en hij is ervan vervult.
Wanneer hij zich daar gelukkig in waant of voelt dan zie ik dat niet als energie verspillen of een belemmering, integendeel.

Maar wanneer mensen zoals Arend85 of ik zich in hun gedachten en belevingswereld -erg- ongelukkig voelen ...
Dan ga ik helemaal met je mee.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 21 nov 2017, 10:52

Gast1 schreef:Ik ben erg gelukkig in mijn geloof, in mijn 'weten' en dat is iets van mij.
Zoals dat van Arend85 dat van Arend85 is ...
Ik vind het bijzonder te lezen wat hij schrijft en hij is ervan vervult.
Wanneer hij zich daar gelukkig in waant of voelt dan zie ik dat niet als energie verspillen of een belemmering, integendeel.
Die indruk krijg ik niet bij Arend. Zijn wereldbeeld bevat aliens met kwade bedoelingen, en ik kan me niet voorstellen dat hij daar vrolijk van wordt.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 21 nov 2017, 11:15

MetalPig schreef:
Gast1 schreef:Ik ben erg gelukkig in mijn geloof, in mijn 'weten' en dat is iets van mij.
Zoals dat van Arend85 dat van Arend85 is ...
Ik vind het bijzonder te lezen wat hij schrijft en hij is ervan vervult.
Wanneer hij zich daar gelukkig in waant of voelt dan zie ik dat niet als energie verspillen of een belemmering, integendeel.
Die indruk krijg ik niet bij Arend. Zijn wereldbeeld bevat aliens met kwade bedoelingen, en ik kan me niet voorstellen dat hij daar vrolijk van wordt.
De wereld is in transitie. De aliens die hier vandaag de dag zijn hebben geen goede bedoelingen. Maar er zijn wel rassen die spiritueel heel ver zijn en zij hebben ons deze briefings gestuurd. Daarnaast zijn er ook andere krachten voor het goede aan het werk in de wereld..

Dit staat al bijvoorbeeld al in de inleiding van de Allies of Humanity briefings. Staat al in de titel eigenlijk.

Maar dit zijn serieuze tijden en vragen ook om serieuze houdingen. Als je denkt dat ik alleen maar somber ben, dan heb je dat heel erg mis. Er is zoveel moois waarvan ik voor het vinden van de Allies briefings en Steps to Knowledge nog niet vanaf wist.

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 21 nov 2017, 11:47

MetalPig schreef:
Gast1 schreef:Ik ben erg gelukkig in mijn geloof, in mijn 'weten' en dat is iets van mij.
Zoals dat van Arend85 dat van Arend85 is ...
Ik vind het bijzonder te lezen wat hij schrijft en hij is ervan vervult.
Wanneer hij zich daar gelukkig in waant of voelt dan zie ik dat niet als energie verspillen of een belemmering, integendeel.
Die indruk krijg ik niet bij Arend. Zijn wereldbeeld bevat aliens met kwade bedoelingen, en ik kan me niet voorstellen dat hij daar vrolijk van wordt.
Dat kan ik me dan inderdaad ook niet voorstellen.
Ik zal toch eens even kijken bij die briefings en zo ...

Plaats reactie