VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door taigitu » 19 dec 2017, 12:11

univers schreef:
Dat is er inderdaad geweest, namelijk in de koude oorlog heeft de CIA zo'n 20 jaar een programma gehad waarbij helderzienden ed. objecten in Rusland moesten 'ontdekken' zoals plekken waar militair materieel lag opgeslagen en al dat soort zaken.
Mij overkomt steeds spontaan, dat ik ineens ergens anders kan wezen.
Alles zo precies omschrijven hoe ik het zag.
Ik heb het eens getest, een vriend van ons, was bij een vriendin op bezoek.
Wat ik normaal niet zo gauw zal doen, ik ben in trance gegaan, dacht aan hem, en kijk van boven af de kamer in.
Ik vertelde hem later waar hij zat en nog naar boven keek, hoe de kamer er uitzag, alles.
Ik ben het gaan vergelijken met de experimenten van de CIA, of telepathie het zelfde is.
Ik heb het ook geprobeerd van die ander kamer, nou dat was een grote miskleun.
Knap dat je dat kan. Hoe voelde het toen je dat voor de eerste keer overkwam.
Je schreef al eerder dat je af en toe wiet neemt voor je pijnen. Niet lelijk bedoeld Univers, maar is dat van invloed op die Remote Viewing. Helpt het je om makkelijker in trance te gaan? Ik heb weleens mee gedaan aan een seance. We zaten met 3 mensen aan een tafel en de andere leden van de vereniging om ons heen die gevraagd was energie aan ons te geven. Ik ben toen in trance gegaan en was aanwezig (als toeschouwer) op een sjieke party. Het was een groot huis met pilaren op het bordes. Ik kon aan degene het leidde vertellen hoe de mensen gekleed waren en hoe het huis er van binnen uitzag. Ik bleef kijken vanaf het bordes. Dat was maar heel kort want ook de andere persoon aan de tafel gaven door wat zij zag. Het was een bijzondere ervaring. In trance raken op zich is niet moeilijk bij een geleide meditatie. Ik krijg dan niets door maar mijn bovenlijf draait kleine cirkels. Het is een fijne ervaring en nadien even suf te zijn voel je je los van het dagelijkse, dicht bij jezelf.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door taigitu » 19 dec 2017, 12:27

CIA Confirms: The Mental Ability 'Remote Viewing' Exists And You Can Use It Too

Remote viewing (RV) is the practice of seeking impressions about a distant or unseen target, purportedly using extrasensory perception (ESP) or "sensing with mind".

This guy claims he worked on the CIA remote viewing program. Watch the banned TedTalk

Video: These CIA documents prove that remote viewing is an ability every human has:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Lees meer: https://www.disclose.tv/cia-confirms-th ... too-313148
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door univers » 19 dec 2017, 13:42

Knap dat je dat kan. Hoe voelde het toen je dat voor de eerste keer overkwam.
De eerste keer kan ik mij niets van herinneren, was al heel vroeg.
Op de lagere school, zijn ze achter gekomen dat er een steekje bij mij los zat.
Ik was een hele snelle leerling, en als ik klaar was met mijn opdracht, moest je met je armen over elkaar zitten.
En dan was ik binnen de kortste tijd ergens anders.
Als de les afgelopen was, moest de juf me weer terug brengen naar het land der levenden.
Toen ik vertelde van een ongelijk die ik had gezien, en dat later werd bevestigt, ben ik mij ervan bewust geworden van wat ik kon.
Ik was nogal een flapuit, en zei wat ik gezien had, dat sommige mensen bang van mij waren.
Na de nodige draaien om mijn oren, leek het mij verstandiger, om mijn broodmolen dicht te houden.
Voor mij is het een normale zaak, ik weet niet beter.
Je schreef al eerder dat je af en toe wiet neemt voor je pijnen. Niet lelijk bedoeld Univers, maar is dat van invloed op die Remote Viewing.
Je weet ik heb geen kraakbeen meer tussen mijn wervels zitten, en had veel pijn.
Ze hadden mij spierverslappers en andere troep gegeven, niets hielp.
Tot mijn zoon zei, pa probeer eens een jointje.
Nou was ik vroeger een echte drankorgel, maar met die andere troep moest ik niets van hebben.
Dus mijn zoon heeft een joint voor mij gedraaid.
Ben heerlijk in mijn luiestoel gaan gaan leggen, en heb het aangestoken, bij de eerste haal stak ik de dievenmoord.
Mijn zoon had gezegd dat ik een paar haaltjes moest nemen, meer niet,
Na de eerste haaltjes, voelde ik mijn bloed gaan tintelen, en ik kreeg en lekker ontspannend gevoel.
Na nog een paar heissies, kon ik via mijn derde oog in mijn lichaam kijken, kon zo door mijn lichaam reizen.
Kon de energie er om heen zien.
De pijn voelde ik zo uit mijn lichaam stromen, dat was een heerlijk gevoel, ik had mij in geen tijden zo ontspannen gevoeld geen pijn.
Ik heb mijn derde oog altijd gebruikt, om in andere universum's te komen, maar nooit om in mijn lichaam te komen, of bij een ander.
Helpt het je om makkelijker in trance te gaan?
Daar gebruik ik het eigenlijk niet voor, het is tegen de pijn.
Ik ben 1 keer met behulp van een joint in trance gegaan, weer via mijn derde oog.
Het eerste wat er bij mij binnenkwam, was een boek, waar een man ongeveer de zelfde gave had als ik, zijn naam was passend "Nobody".
Hij maakte verbinding met de aarde via een zilveren draad, zijn IK was verbonden met zijn lichaam.
Ik zelf ben altijd vrij geweest, had geen draad of iets anders nodig.
Dus ik dacht, probeer het ook eens.
In plaats van een wormhole, maakte ik een zilveren bol, en ging via mijn ruggengraat naar mijn stuitje.
Met een enorme flits, schoot ik terug in de tijd, heel de geschiedenis passeerde mij.
Ik heb het later nog eens geprobeerd zonder joint, kwam niet verder dan mijn stuitje.
Door die joint heb ik wel geleerd om in mijn lichaam te kijken, ook zonder.
Mijn steen en de joint, helpen mij tegen de pijn, en daar kan geen medicijn tegen op.
Ik heb weleens mee gedaan aan een seance.
Ik heb er nooit aan meegedaan of aan andere zaken, heb er niets mee.
Als de andere wereld me nodig hebben, melden ze zich wel.
Ik krijg dan niets door maar mijn bovenlijf draait kleine cirkels. Het is een fijne ervaring en nadien even suf te zijn voel je je los van het dagelijkse, dicht bij jezelf.
Bij mij gaat heel mijn lichaam sidderen, van mijn grote teen tot in mijn nek.
Voel me dan het zelfde als jij,
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door Mypos » 19 dec 2017, 14:52

Wat een verademing dit forum! Ik zat altijd op FOK maar volgens mij staan de users hier toch wat meer open voor moeilijk te verklaren onderwerpen.

Mbt het vrijgeven van dit bericht door het Pentagon. Dit is in mijn ogen een behoorlijke "big deal" en geeft mij zeer veel hoop op een of andere vorm van Disclosure. Ze geven dmv dit bericht al toe dat ze in ieder geval jarenlang gelogen hebben tegen het volk (wat ze al decennia lang doen trouwens) en dat is een van de lastigste punten van het hele Disclosure proces. Verder word er ook nog eens verteld dat de conclusies onduidelijk zijn wat ook een grote stap voorwaarts is tov het gebruikelijke "we hebben niks kunnen vinden".

Een mooi interview wat hier bij aan sluit is het interview met Robert Bigelow, de CEO en oprichten van Bigelow Aerospace, een multinational op het gebied van ruimtebouw. Ze werken nauw samen met NASA. En dit bedrijf heeft ook een groot deel van het onderzoek gedaan naar UFO's.

Robert Bigelow verklaard in dit interview niet alleen dat (sommige) UFO,s van buitenaardse origine zijn maar ook dat buitenaardse wezens heden ten dagen aanwezig zijn op onze planeet.

https://www.youtube.com/watch?v=yI7ad6RoETc&t=3s

Gast1

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door Gast1 » 20 dec 2017, 09:32

Jammer dat 'Ufo' nét van dit (forum)toneel verdwenen is.
Kun je je even voorstellen Mypos en wat je zoal bezighoudt?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door Mypos » 20 dec 2017, 13:45

Gast1 schreef:Jammer dat 'Ufo' nét van dit (forum)toneel verdwenen is.
Kun je je even voorstellen Mypos en wat je zoal bezighoudt?
Dag Gast1. Zal ik dat in dit topic doen of hebben jullie daar een speciaal plekje voor?

gusteman

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door gusteman » 20 dec 2017, 14:18

Mypos schreef:
Gast1 schreef:Jammer dat 'Ufo' nét van dit (forum)toneel verdwenen is.
Kun je je even voorstellen Mypos en wat je zoal bezighoudt?
Dag Gast1. Zal ik dat in dit topic doen of hebben jullie daar een speciaal plekje voor?
Hallo, beste Mypos, ik heb de indruk dat Gast1 even offline is en ik kan me voorstellen dat je baat hebt bij een antwoord op je vraag.

En ja, zo'n plekje is er inderdaad, in het subforum "De Forummers" dat bijna helemaal onderaan het Forumoverzicht terug te vinden is.
Je start er gewoon een onderwerp op onder je forumnaam, zo weet iedereen waar ze terecht kunnen om jou welkom te heten. ;P!

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door Mypos » 20 dec 2017, 15:11

gusteman schreef:
Mypos schreef:
Gast1 schreef:Jammer dat 'Ufo' nét van dit (forum)toneel verdwenen is.
Kun je je even voorstellen Mypos en wat je zoal bezighoudt?
Dag Gast1. Zal ik dat in dit topic doen of hebben jullie daar een speciaal plekje voor?
Hallo, beste Mypos, ik heb de indruk dat Gast1 even offline is en ik kan me voorstellen dat je baat hebt bij een antwoord op je vraag.

En ja, zo'n plekje is er inderdaad, in het subforum "De Forummers" dat bijna helemaal onderaan het Forumoverzicht terug te vinden is.
Je start er gewoon een onderwerp op onder je forumnaam, zo weet iedereen waar ze terecht kunnen om jou welkom te heten. ;P!
;P!

Gast1

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door Gast1 » 20 dec 2017, 15:40

Goeie tip van gusteman en inderdaad, ik was even offline.
Nu ben ik er weer maar dadelijk weer niet.

En zo gaat dat dan hier, maar ik heb je al welkom geheten. ;P!

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: VS stak miljoenen in geheim onderzoek naar ufo's

Bericht door taigitu » 24 dec 2017, 12:38

Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie