Vliegende schotel hangt minutenlang boven vliegveld, maar onderzoek blijft uit. Rara, hoe kan dat?

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Vliegende schotel hangt minutenlang boven vliegveld, maar onderzoek blijft uit. Rara, hoe kan dat?

Bericht door univers » 21 jan 2018, 10:40

Onlangs publiceerde de New York Times een artikel over het geheime UFO-programma van het Pentagon. Eén van de auteurs van dat artikel, Leslie Kean, was donderdag te gast in Tucker Carlson Tonight op Fox News.
Het programma hield zich bezig met waarnemingen van vliegende objecten die niet konden worden verklaard en het verzamelen van onbekende materialen uit UFO’s.
“We weten dat er objecten in de lucht – en soms ook in het water – zijn die in staat zijn tot buitengewone dingen,” zei Kean. “Dingen waarvan experts zeggen dat ze op aarde niet mogelijk moeten zijn.”
Weigerde
Ze voegde toe dat UFO’s al vele jaren in de Verenigde Staten en in andere landen worden bestudeerd en dat er veel meer van dit soort programma’s zijn.
Carlson verwees vervolgens naar een waarneming op 7 november 2006 op O’Hare International Airport in Chicago, waar een piloot op klaarlichte dag een vliegende schotel boven zijn vliegtuig zag.
Hij vroeg zich af waarom de Amerikaanse luchtvaartautoriteit FAA weigerde een onderzoek in te stellen, terwijl het object werd gezien door tientallen mensen.
Schokkend
“Dit is schokkend,” zei Kean. “Ik denk dat ze het niet hebben onderzocht omdat ze zoiets niet kunnen verklaren.”
“Ze zeggen niet graag dat er iets boven het vliegveld heeft gehangen waarvan ze niet weten wat het was,” voegde ze toe.
“En dus bedenken ze andere verklaringen voor dit fenomeen, dat het een weerfenomeen of iets dergelijks was,” aldus Kean.
Belediging
Dat is een belediging voor de piloot en anderen die duidelijk zagen dat het geen weerfenomeen was, zei ze. “Het was een metaalkleurig, schijfvormig object dat vijf minuten bleef hangen.”
“Vervolgens schoot het recht omhoog de wolken in,” zei Kean. “Dit is een zeer indrukwekkend aspect van de waarneming omdat er een gat in de wolken was ontstaan.”
Voor zover bekend hebben wij geen machines die zoiets kunnen doen, besloot ze.
Bekijk het fragment hieronder:





https://www.ninefornews.nl/categorie/ufo/
Laatst gewijzigd door univers op 21 jan 2018, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gouwepeer

Re: Vliegende schotel hangt minutenlang boven vliegveld, maar onderzoek blijft uit. Rara, hoe kan dat?

Bericht door gouwepeer » 21 jan 2018, 11:25

univers schreef:
21 jan 2018, 10:40
Onlangs publiceerde de New York Times een artikel over het geheime UFO-programma van het Pentagon.
Het gaat om dit artikel op nytimes.com.

gouwepeer

Re: Vliegende schotel hangt minutenlang boven vliegveld, maar onderzoek blijft uit. Rara, hoe kan dat?

Bericht door gouwepeer » 21 jan 2018, 11:31

Bovenstaande link heb ik door Google Translate laten vertalen:
On the Trail van een Geheim Pentagon UFO-programma

Onze lezers zijn volop geïnteresseerd in ongeïdentificeerde vliegende objecten. We weten dat uit de enorme reactie op ons artikel op de voorpagina van zondag (net na de middag op zaterdag gepubliceerd) en een geheime Pentagon-programma om UFO's te onderzoeken. Het stuk, door de Pentagon-correspondent Helene Cooper, de auteur Leslie Kean en ikzelf - een bijdrager naar de Times na een 45-jarige loopbaan - heeft sindsdien de meest geëmailde en meest bekeken lijsten gedomineerd.

Dus hoe komt een verhaal over UFO's in The New York Times? Niet zo gemakkelijk, en pas na heel wat onderzoeken, dat verzeker ik je.

De reis begon twee en een halve maand geleden met een tip aan Leslie, die al lang over UFO's berichtte en een bestseller uit de New York Times van 2010 publiceerde: "UFO's: generaals, piloten en overheidsfunctionarissen gaan on the record." Tijdens een vertrouwelijke vergadering Op 4 oktober ontmoette ze in een Pentagon City-hotel met verschillende huidige en voormalige inlichtingenfunctionarissen en een defensie-aannemer Luis Elizondo, de directeur van een Pentagon-programma waar ze nog nooit van had gehoord: het Advanced Aerospace Threat Identification Program.

Ze ontdekte dat het een geheime inspanning was, gefinancierd op initiatief van de toenmalige senaatsleider, Harry Reid, die in 2007 begon met het onderzoeken van bedreigingen vanuit de lucht, waaronder wat het leger 'niet-geïdentificeerde luchtfenomenen' of alleen 'objecten' noemde. groot nieuws omdat het Amerikaanse leger al in 1969 had aangekondigd dat het niet de moeite waard was om te studeren. Leslie hoorde ook dat de heer Elizondo net was afgetreden om te protesteren tegen wat hij typeerde als overdreven geheimhouding en interne oppositie - de reden voor de ontmoeting.

Ze bracht uren door met hem bij het beoordelen van niet-geclassificeerde documenten, voor het $ 22 miljoen-programma dat grotendeels "in het wit" werd geëxploiteerd (dat wil zeggen, niet onder speciale beperkte toegang), maar verborgen in het enorme defensiebudget, met slechts een deel ervan. Een paar dagen later de heer Elizondo en anderen daar - met inbegrip van Harold E. Puthoff, een ingenieur die onderzoek heeft gedaan naar buitenzintuiglijke waarneming voor de CIA en later als aannemer op het programma heeft gewerkt, en Christopher K. Mellon, een voormalig adjunct-assistentsecretaris van verdediging voor intelligentie - kondigde aan dat ze zich bij een nieuwe commerciële onderneming aansloten, To the Stars Academy of Arts and Science, om geld in te zamelen voor onderzoek naar UFO's Leslie schreef het op voor de Huffington Post met weinig details van het programma.

Ik ken Leslie al jaren, en ze vertelde me dat dit een verhaal leek voor The Times. Ik ging akkoord. Leslie en ik hebben op 31 oktober een ontmoeting gehad met de heer Elizondo in Philadelphia. Drie dagen later stuurde ik de hoofdredacteur Dean Baquet een e-mail over "een sensationeel en zeer vertrouwelijk tijdsgevoelig verhaal" dat ik heb gezegd "betreft een hoge Amerikaanse inlichtingenfunctionaris die abrupt ophield met vorige maand een "geheim" programma "blootleggend", lang mythologisch maar nu bevestigd. "

Hij waarschuwde Mark Mazzetti, de onderzoeksredacteur van het kantoor in Washington. Leslie en ik hebben hem op 7 november ingelicht in New York. We hebben hem verzekerd dat er geen anonieme bronnen waren; iedereen was in de geschiedenis. Na discussies in Washington en New York kwam Helene bij ons team. De hoofdcommissaris van het Washington, Elisabeth Bumiller, zou onze redacteur zijn. Op 17 november ontmoetten we dr. Elizondo in een onopvallend Washington-hotel waar hij met zijn rug tegen de muur zat en de deur in de gaten hield.

Carl Hulse, de belangrijkste correspondent van de Times in Washington, was goed bekend met Mr. Reid en hielp met het regelen van een interview voor Helene. Ze vloog op 5 december naar Las Vegas en ontmoette de voormalige senator, die het programma met details bevestigde en zei: "Ik schaam me niet of schaam me niet of sorry dat ik dit heb gedaan."

Leslie interviewde de ruimtevaartmagnaat Robert Bigelow, die ook zijn deelname bevestigde, door te zeggen dat Amerikanen door serieus onderzoek naar UFO's werden tegengehouden door "een jeugdig taboe." En ik interviewde een prominente scepticus voor perspectief.

Het was belangrijk dat we niets meenamen over geloof. Dit veld trekt zowel fanatici als debunkers aan, en veel Amerikanen blijven diep sceptisch dat het fenomeen bestaat zoals in de volksmond wordt geportretteerd. In de diepgang na de draft hebben we de moeite genomen om het onderzoek voor zichzelf te laten spreken, zonder vooringenomenheid.

Helene ontmoette een woordvoerder van het Pentagon op 8 december voor een antwoord op de informatie die we hadden verzameld. Het antwoord kwam snel. Er was een programma geweest om UFO's te onderzoeken, maar het eindigde in 2012 na vijf jaar, drong het ministerie van Defensie aan.

Onze rapportering suggereerde dat het nog steeds, grotendeels niet-gefinancierd, doorgaat naar het heden. En dat is wat we schreven.
--> Bron van de vertaling <--

Plaats reactie