Rosswell 1947

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 09 jun 2007, 23:22

ferdi schreef:je gaat me nu toch niet vertellen dat de nazi's de oorlog hebben verloren terwijl ze technologieën bezaten die de onze tot op de dag van vandaag overtroffen.
Ze hadden niet genoeg van dat wapentuig, als ze dat wel hadden. Hadden ze de oorlog gewonnen.

http://greyfalcon.us/restored/AN%20INVE ... EAPONS.htm

http://www.stevequayle.com/High.Jump/Vr ... omeda.html

ferdi

Bericht door ferdi » 10 jun 2007, 11:12

tofu_kronos schreef:
ferdi schreef:je gaat me nu toch niet vertellen dat de nazi's de oorlog hebben verloren terwijl ze technologieën bezaten die de onze tot op de dag van vandaag overtroffen.
Ze hadden niet genoeg van dat wapentuig, als ze dat wel hadden. Hadden ze de oorlog gewonnen.

http://greyfalcon.us/restored/AN%20INVE ... EAPONS.htm

http://www.stevequayle.com/High.Jump/Vr ... omeda.html
danku voor de links.
Maar toch geloof ik het niet. Ik weet wel dat de nazi's veel geld gaven aan ontwikkeling van oorlogswapens en voertuigen maar het s toch onlogisch dat ze al zover stonden.

Gijs

Bericht door Gijs » 09 jul 2007, 23:07

de alien autopsy was nep ze gebruikte namelijk gereedschap die niet uit de jaren is die het moet voorstellen ze hadden wel aan de achtergrond gedacht. Maar ze gebruikten gereedschap die net hun tijd vooruitwas. Met andere woorden hoax.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 25 jul 2007, 21:40

Gijs schreef:de alien autopsy was nep ze gebruikte namelijk gereedschap die niet uit de jaren is die het moet voorstellen ze hadden wel aan de achtergrond gedacht. Maar ze gebruikten gereedschap die net hun tijd vooruitwas. Met andere woorden hoax.
Vriend ze hadden al electrische messen in 1930, en nog wel paar voorbeelden dus wie zegt dat het nep is ?

dan0x

Bericht door dan0x » 12 okt 2007, 19:12

tofu_kronos schreef:Google maar eens voor de vril en haunebu, dat waren nazi schotels en ze werkte ook nog.


Afbeelding
Als deze egt werkte dan zouden de Nazi's hem allang hebben ingezet toen Hitler zag dat ze gingen verliezen. Het lijkt me ook wel grappig, zo'n Nazi Ufo's, schiet je het neer, ga je kijken wie erin zitten en dan zijn het een stelletje toen dertijd genoemde als scheldwoord ''moffen''. xD

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 09 nov 2007, 16:05

William Lyne verzamelt onderdelen van die Nazi schotels. Ik heb 2 van zijn documentaires ooit geupload maar ze staan er niet meer op. Wie ze wil hebben stuur ik ze met plezier toe..

Kennen jullie ook Admiral Byrd? Hij waarschuwde omstreeks 1946 voor vijandelijke toestellen die in enkele uren van pool tot pool konden vliegen. Hun basis lag op Antarctica waar enige tijd later Operation Highjump heeft plaatsgevonden, wat een totale mislukking was.
Opvallend genoeg beschrijven de eerste UFO-abductees hun ontvoerders als 'Nazis'.

Gijs

Bericht door Gijs » 09 nov 2007, 17:36

Ik wil dat soort documentaires wel zien over dat operation highjump. Ook zou ik graag wat willen zien over die nazi-abductees. Alvast bedankt :wink:

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 09 nov 2007, 17:57

U vraagt, wij draaien.

Aenimaxequal

En ik dans

Bericht door Aenimaxequal » 13 nov 2007, 11:26

*O*

Aenimaxequal

Re: Rosswell 1947

Bericht door Aenimaxequal » 24 aug 2008, 21:54

Ja, met enige verbazing heb ik een magazine vast dat verspreid word door de school waar m`n kids dus ook zitten. Klasse Ouders noemt het en het exemplaar dat ik nu voor me heb is een vakantie kalender waar op 8 Juli de volgende vermelding staat.
8 Juli
Ufo`s Roswell - USA
In de woestijn nabij het stadje Roswell crashte in 1947 een onbekend voorwerp.
De Amerikaanse luchtmacht verklaarde officieel dat het een neergestorte vliegende schotel was.
Ow, was dat een officieel feit dan :?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Rosswell 1947

Bericht door Tammy » 25 aug 2008, 07:47

In het begin wel Ohana, maar daarna trokken ze het weer in.
Leuke school zeg ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Aenimaxequal

Re: Rosswell 1947

Bericht door Aenimaxequal » 25 aug 2008, 21:53

Dat terugtrekken ...is dat dan ook terug teruggetrokken? Ja, ik mag wel weer eens gaan spitten. En m`n geheugen weer wat wakker maken.

Kokopelli-online

Re: Rosswell 1947

Bericht door Kokopelli-online » 04 sep 2008, 10:35

Letterlijk gezien zou je iets wat neergestord is toch geen ufo meer kunnen noemen?
Er zal best wat neergestord zijn. Maar ik heb er mijn vraagtekens bij of dit een buitenaards voertuig is.
Of zouden de ontwerpen van buitenaardse voorwerpen gelijk opgaan met die van de aarde?
In de jaren dertig zag een ufo er uit als een bolhoed.
Ik zie me zelf nog niet in zoiets ff naar de aarde vliegen.

Aenimaxequal

Re: Rosswell 1947

Bericht door Aenimaxequal » 04 sep 2008, 15:38

Nee, het was vast van Duitse makelij. Maar ja.. het is ook maar giswerk want ik had er niets mee te maken. [fluit]

Kokopelli-online

Re: Rosswell 1947

Bericht door Kokopelli-online » 04 sep 2008, 16:23

Nee ik ook niet. Diep in mijn hart hoop ik wel dat buitenaardse wezens bestaan die de aarde komen bezoeken. Maak het leven net wat levendiger. :mrgreen: Zou wel een klap geven voor mensen die in een bepaalde religie hebben. :? maar dat is vast een andere topic :oops:

Howlin Mad Murdock

Re: Rosswell 1947

Bericht door Howlin Mad Murdock » 05 sep 2008, 07:07

De wereld gaat er aan [joker]

Kokopelli-online

Re: Rosswell 1947

Bericht door Kokopelli-online » 06 sep 2008, 11:30

Howlin Mad Murdock schreef:De wereld gaat er aan [joker]
Daar zeg je zo wat...Stel dat die buitenaardse wezens virussen mee brengen waar wij niet tegen bestand zijn.

Aenimaxequal

Re: Rosswell 1947

Bericht door Aenimaxequal » 06 sep 2008, 11:47

Dan nog... er zullen mensen zijn die resistentie bevatten.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Rosswell 1947

Bericht door Tardis » 06 sep 2008, 12:55

Die foto's uit WO2 lijken me echt. Ook had ik al eens een documentaire gezien waarin de presentator naar de overblijfselen op zoek gaat, zoals dat betonnen 'Stonehenge' waar de eerste proeven gehouden zouden zijn. De foto's van de overblijfselen van Rosswell, tja, aluminiumfolie was toen nog geen huishoudelijk product dus ik snap de verbazing van de mensen van toen. En als je verder kijkt wat er is aangetroffen: stokjes van glasvezel (in die tijd - net als aluminium folie - net ontwikkeld door Dupont) en plakband met figuurtjes. Het zijn lichte materialen die je zou kiezen om een weerballon of spionage ballon van te maken. Met dit spul maak je toch geen intergalactisch ruimteschip?

O.k. dat was de scepticus in mij, ik sta wel degelijk open voor de ooggetuigenverslagen van mensen die in verwarring zijn door wat ze gezien hebben. Een maand geleden was ik bij mijn moeder op bezoek en er komt een kennis van haar langs. Een nuchter type. Haar zoon is KLM-piloot op een 747, ze weet hoe een vliegtuig er uitziet. Ze vertelt opeens wat ze een paar dagen geleden gezien heeft. Ze woont in het dorp Dieren (halverwege Arnhem en Zutphen) aan de oever van de IJssel. Aan het begin van de avond komt er vanuit het noord-westen opeens een oranje gloed tamelijk laag over haar appartementen gebouw overvliegen. Vlieghoogte en omvang van het geheel zijn voor haar niet te schatten want er is niets om het object mee te vergelijken. Ze staat aan de grond genageld en is niet bij machte om een camera te pakken. Als de gloed is overgevlogen zwenkt hij uit naar rechts en verdwijnt achter de bomen in de richting van de Veluwezoom. Haar man is niet thuis, ze belt naar een vriendin in de buurt om verslag te doen en die vriendin zegt dat die oranje gloed zojuist ook bij haar is overgevlogen.

Ik twijfel niet aan haar verhaal, maar wat het is, geen idee. Wie weet is de technische kennis inderdaad al veel verder gevorderd dan wij officieel weten. Maar waarom zouden de piloten over dichtbevolkt gebied vliegen om hun zeer geheime vliegtuig aan de bevolking te tonen? of doen ze het expres? Als ze 'van ons' zijn waarom worden er dan nog van die ouderwetse JSF strikefighters en Jumbojet Airbussen ontwikkeld?

Food for thought
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Aenimaxequal

Re: Rosswell 1947

Bericht door Aenimaxequal » 10 sep 2008, 10:26

[think] Stonehedge... die moest ik ook nog eens onder de loep leggen.

http://www.jsf.mil/images/gallery/sdd/f ... tb_021.jpg
Gigantisch :shock:

Zal ik `m zo maar eens aanpassen? Of...
Mag hij blijven? [wings]

*Edit: Gewoon de link gebruiken en dan is "big bird" niet zo groot. Daar valt hij ook onder de loep te leggen. Muisklik [tand]
Het was de eerste keer dat ik een close-up met zoveel details zag.*
Laatst gewijzigd door Aenimaxequal op 10 sep 2008, 11:06, 3 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie