" Evil Freds" Zurichmansion Poltergeist

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
American Dawn

" Evil Freds" Zurichmansion Poltergeist

Bericht door American Dawn » 07 sep 2005, 20:54

Interessante web site waarin begeleidende audiotekst de foto's uitlegd .

http://www.zurichmansion.org/ghosts/video1.html


Audio tekst d/l


http://www.zurichmansion.org/media/stories/enfsnd.wma





Afbeelding

spooky!!!

Anet

Bericht door Anet » 07 sep 2005, 20:58

Meisje springt van bed en doet alsof ze bezeten is? :wink:

MMe

Bericht door MMe » 07 sep 2005, 21:06

Ik droom er wel eens van dat ik ineens ga vliegen zonder dat ik dat wil en dat is best wel angstig, mischien gebeurd dat hier ook wel maar dan in het echt :shock:

Garfield

Bericht door Garfield » 17 sep 2005, 21:22

MMe schreef:Ik droom er wel eens van dat ik ineens ga vliegen zonder dat ik dat wil en dat is best wel angstig, mischien gebeurd dat hier ook wel maar dan in het echt :shock:
Heb jij ook zulke dromen?????De meeste dromen van mij gaan altijd over vliegen en zweven, en dat ik zodanig machtig ben ,dat ik alles kan doen bewegen............. Raar ,en die dromen komen steeds terug

alifoeroe

Bericht door alifoeroe » 20 sep 2005, 20:12


Anet

Bericht door Anet » 20 sep 2005, 20:25

MMe schreef:Ik droom er wel eens van dat ik ineens ga vliegen zonder dat ik dat wil en dat is best wel angstig, mischien gebeurd dat hier ook wel maar dan in het echt :shock:
Hee, da's toevallig, ik droom dat ik vlieg omdat ik dit wil en heel goed gecontroleerd.
Vorige week nog ...
Ook kan ik voorwerpen laten vliegen en zo verplaatsen naar waarheen ik maar wil.
Het was zo makkelijk om dit te doen ... het is een bepaald soort gevoel, en bijna nam ik het mee uit mijn droom naar wakker zijn, het scheelde heel weinig, jammer hé! 8)

MMe

Bericht door MMe » 20 sep 2005, 21:04

Als ik droom dat ik vlieg in m'n droom gaat dat ongewilt en ik voel me dan heel angstig, zeg maar een heel spooky gevoel :shock: , ik ben altijd weer blij dat ik wakker wordt en dat ik gewoon weer met bijde benen op de grond sta :o

Plaats reactie