Geesten bestaan

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Paranormaalmeisje

Geesten bestaan

Bericht door Paranormaalmeisje » 03 mar 2005, 21:15

ik ben ervan overtuigd dat geesten bestaan. zelf hoor en voel ik ze elke dag. geesten zijn overal en misschien klinkt dat wel eng, maar toch hoef je er niet bang voor de zijn. geesten zijn energiën die overal om je heen 'fladderen'. ik zie ook beelden van geesten of anders gezegd, van overledenen. dus ben ik ervan overtuigd dat geesten bestaan.

Japairman

Bericht door Japairman » 04 mar 2005, 00:42

Ik doe met je mee! Mijn schoonvader is licht paranormaal en ben in mijn leven velen(paranormalen) tegengekomen.

Reincarnatie heeft hier ook mee te maken.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 04 mar 2005, 15:27

Ik geloof ook zeker in geesten, ook al heb ik er nooit eentje gezien.
Vind het mooi Paranormaalmeisje dat jij ze kan zien, ik wou dat ik die gave had.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Romaine

Bericht door Romaine » 05 mar 2005, 10:18

Niets bijzonders hoor, geesten/entiteiten, ze zijn continu rond ons heen en vele mensen voelen ze, en anderen zien ze.
Romaine

Paranormaalmeisje

Bericht door Paranormaalmeisje » 05 mar 2005, 12:18

Tammy schreef:Ik geloof ook zeker in geesten, ook al heb ik er nooit eentje gezien.
Vind het mooi Paranormaalmeisje dat jij ze kan zien, ik wou dat ik die gave had.
thankx tammy, ik ben ook heel blij met de gave en het voelt alsof het gewoon bij mij hoort. maar hey, iedereen heeft een gave. ik vind het ook een gave b.v. als je supergoed kan voetballen of als je megagoed kan piano spelen, of dat je een geweldige moeder bent voor je kinderen. maar als jij je goed blijft ontwikkelen, wie weet maakt je ooit deze dingen ook wel mee!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 05 mar 2005, 12:20

Ik hoop dat ik ze een keer meemaak, wie weet :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

scary

Bericht door scary » 07 mar 2005, 17:41

ik geloof ook in geesten hoor maar ik heb ooit een pendel vastgehouden en ik heb een vraag gesteld maar ik weet niet of die antwoord nou echt door een geest was gezegt zeg maar maar al weet iemand het van jullie zeg het me a.u.b en sinds mijn oma dood is en ik voel me niet echt lekker soms dan voelt het net of ik dan getroost word door me oma maar is dat zeg maar dan een verbeelding of kan het ook echt zijn :?: :?:

Paranormaalmeisje

Bericht door Paranormaalmeisje » 08 mar 2005, 08:40

scary schreef:ik geloof ook in geesten hoor maar ik heb ooit een pendel vastgehouden en ik heb een vraag gesteld maar ik weet niet of die antwoord nou echt door een geest was gezegt zeg maar maar al weet iemand het van jullie zeg het me a.u.b en sinds mijn oma dood is en ik voel me niet echt lekker soms dan voelt het net of ik dan getroost word door me oma maar is dat zeg maar dan een verbeelding of kan het ook echt zijn :?: :?:
hallo scary, ik heb veel ervaring met geesten. hoor ze elke dag en communiceer ook veel met ze. als jij je niet lekker voelt en dan voelt dat jouw oma jou troost, dan klopt dat. jij voelt dat het beste en daar hoef je niet aan te twijfelen. als je aan een overledene denkt, komt die altijd bij jou en ik weet zeker dat jouw oma het erg voor je vindt als je je rot voelt. het is fijn dat je voelt dat jouw oma je troost.

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 08 mar 2005, 10:38

Volgens mij heb ik ze gister voor het eerst gezien.. ik zak vlekken boven mij en ze bewogen. ze zeiden niets maar het voelde aslsof ze een "feestje hadden. heel apart. ik was bezig met een uittreding en opeens zag ik een witte flits met mijn ogen dicht en daar waren ze ineens... na een paar minuten gingen ze weg enw as alles rustig..

Chopin-lover

Bericht door Chopin-lover » 08 mar 2005, 20:02

Hey paranormaal meisje,

Ik ben zelf paranormaal begaafd en heb elke dag te maken met geesten. Ik ben dus overtuigd van hun bestaan. Via hoofd en geest krijg ik ook veel boodschappen door, via engelen, via hogere entiteiten en componisten. Ook ben ik heldervoelend, helderhorend en helderruikend.
Ik ben er echt zeker van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde.

xx chopin-lover

tricky84

Bericht door tricky84 » 24 mar 2005, 15:22

Nou willen jullie weten hoe ik er over denk...dat jullie vol met onzin zitten, alleen maar bullshit praten en een zielig stelletje eenzame motherfuckers zijn.
GET A LIFE!!!!! LOSERSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! Ik zie spoken :( tssss kleine kinderen die zien spoken en monsters. CHAPPEN!!! ik heb een gave en ik ben er blij mee rot toch op je bent gewoon sneu laat mij maar een foto zien of een gesprek horen, video opname dat zomaar iets beweegt zoiets dan praten we wel verder.

Romaine

Bericht door Romaine » 24 mar 2005, 16:13

Waarom zou er uberhaupt iemand aan jouw of iemand anders moeten bewijzen dat ze bestaan?????????

Dat jij denkt dat ze niet bestaan, zal niemand van deze discussiegroep hier erg vinden, daarvoor hebben wij dat respect, maar dat respect missen we geheel van jouw zijde!

Bovendien, als je bewijs voor spoken/geesten wilt hebben, let dan eens beter op, in de afgelopen jaren zijn er tientallen foto's en filmpjes van geesten gemaakt!!!

Romaine

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 24 mar 2005, 16:31

Hallo tricky84, ik wil je welkom heten op het forum maar doe het niet omdat je totaal geen respect toont voor de anderen forumleden, en dat is een vereiste op dit forum.
Als je weer gaat schreeuwen raad ik je aan om een ander forum op te zoeken waar dat wel kan.
IK hoop dat ik duidelijk ben .
Dit is een eerste waarschuwing, bij de tweede krijg je er nog eentje, bij de derde vlieg je eruit.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
deheerst
Leraar
Berichten: 1997
Lid geworden op: 06 feb 2005, 00:08

Bericht door deheerst » 24 mar 2005, 17:07

tricky84 schreef:Nou willen jullie weten hoe ik er over denk...dat jullie vol met onzin zitten, alleen maar bullshit praten en een zielig stelletje eenzame motherfuckers zijn.
GET A LIFE!!!!! LOSERSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! Ik zie spoken :( tssss kleine kinderen die zien spoken en monsters. CHAPPEN!!! ik heb een gave en ik ben er blij mee rot toch op je bent gewoon sneu laat mij maar een foto zien of een gesprek horen, video opname dat zomaar iets beweegt zoiets dan praten we wel verder.
Ik vind het werkelijk opmerkelijk dat iemand zo paranormaal begaafd is, dat hij via een forum op internet kan zien dat alle gebruikers van dat forum losers zijn.
Tevens ben je in staat te 'voelen' dat wij niet blij zijn, maar kennelijk heel sneu.
Jammer alleen dat je intuitie niet verder rijkt dan het kennen van 'iets dat zomaar beweegt' en op die manier het verband legt met spoken.

Knap hoor.
Zo te horen ben je al bijna volwassen.
Of heel onzeker.

Ik hoop dat je nog wat topics doorleest, zodat je misschien beseft dat er meer is tussen hemel en aarde.
En zo niet, dan is dat jammer, maar meer ook niet.

Een beetje respect zou wel fijn zijn.
IBM's Z10-ec: 1,5 TB memory, 77 PU's (4,4Ghz 4-core), zIIP, zAAP, IFL, ICF, and so on... ___ Got Bulk?

Anet

Bericht door Anet » 25 mar 2005, 18:47

tricky84 schreef:Nou willen jullie weten hoe ik er over denk...dat jullie vol met onzin zitten, alleen maar bullshit praten en een zielig stelletje eenzame motherfuckers zijn.
GET A LIFE!!!!! LOSERSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! Ik zie spoken :( tssss kleine kinderen die zien spoken en monsters. CHAPPEN!!! ik heb een gave en ik ben er blij mee rot toch op je bent gewoon sneu laat mij maar een foto zien of een gesprek horen, video opname dat zomaar iets beweegt zoiets dan praten we wel verder.


Beste tricky,

Staat die 84 soms voor I.Q ?

Japairman

Bericht door Japairman » 25 mar 2005, 20:24

tricky84 schreef:Nou willen jullie weten hoe ik er over denk...dat jullie vol met onzin zitten, alleen maar bullshit praten en een zielig stelletje eenzame motherfuckers zijn.
GET A LIFE!!!!! LOSERSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! Ik zie spoken :( tssss kleine kinderen die zien spoken en monsters. CHAPPEN!!! ik heb een gave en ik ben er blij mee rot toch op je bent gewoon sneu laat mij maar een foto zien of een gesprek horen, video opname dat zomaar iets beweegt zoiets dan praten we wel verder.
:twisted: Stuur me maar een mail en ik zal ervoor zorgen dat jij ook gaat twijfelen en later overstag gaat.
Teminste als je durft want kleine kinderen zijn bang voor spoken!!!! :twisted:

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 26 mar 2005, 13:40

:twisted: Stuur me maar een mail en ik zal ervoor zorgen dat jij ook gaat twijfelen en later overstag gaat.
Teminste als je durft want kleine kinderen zijn bang voor spoken!!!! :twisted:
heb jij mooi materiaal dan?? japairman?

Paranormaalmeisje

Bericht door Paranormaalmeisje » 29 mar 2005, 15:37

tricky84 schreef:Nou willen jullie weten hoe ik er over denk...dat jullie vol met onzin zitten, alleen maar bullshit praten en een zielig stelletje eenzame motherfuckers zijn.
GET A LIFE!!!!! LOSERSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! Ik zie spoken :( tssss kleine kinderen die zien spoken en monsters. CHAPPEN!!! ik heb een gave en ik ben er blij mee rot toch op je bent gewoon sneu laat mij maar een foto zien of een gesprek horen, video opname dat zomaar iets beweegt zoiets dan praten we wel verder.
TJA, SOMMIGE MENSEN ZIJN NOG NIET ZO VER ONTWIKKELD OM DEZE ZAKEN TE KUNNEN BEGRIJPEN

Maïca

Bericht door Maïca » 29 mar 2005, 19:01

TJA, SOMMIGE MENSEN ZIJN NOG NIET ZO VER ONTWIKKELD OM DEZE ZAKEN TE KUNNEN BEGRIJPEN
Ja je hebt helemaal gelijk paranormaalmeisje!

Pff diegene schrijft 'get a life', nou hij/zij moet zelf maar eens een hobby gaan zoeken in plaats van andere mensen af te kraken!
Eigenlijk moet je met zulk soort mensen alleen maar medelijden hebben.... :( Verder ga ik er geen woord meer aan dit soort mensen verspillen!

alifoeroe

Bericht door alifoeroe » 29 mar 2005, 21:24

pikkie84??? :shock:

dat kleine bange knulletje gewoon uit het forum zetten... voordat ie weer in zn broekie plast, en zijn mamma alles weer moet schoonmaken, mamma zegt toch tricky84, pampers om als je nog niet zindelijk bent... en als je iets groter en ouder bent mag je met de grote mensen praten...

zo chappieh, knulletje, mammaskindje, tricky84 aka pikkie84 van mij dus geen welkom... :twisted:

Plaats reactie