geest van opa

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
darknes

geest van opa

Bericht door darknes » 05 jul 2006, 17:03

mijn opa is in de zomer vakantie overleden en nietlang daarna kwam een kat aanlopen die jong was het was een zwerfer hij was niet bang voor ons en dit is toch wel wat bijzonder want er zijn heel veel zwerf katten die bang voor mensen zijn dus kan dit iets met mijn opa te maken hebben??

The Return

Bericht door The Return » 05 jul 2006, 17:05

Als dat helpt bij je rouwproces; ja.

darknes

Bericht door darknes » 05 jul 2006, 17:14

nou dat zou het niet maar ik wou gewoon weten of dat zo kan zijn want zo iets heb ik ook gelezen en hij hield erg van katten want hij heeft vroeger drie kleintjes uit de sloot gered dus daarom dacht ik dat dat mischien wel kon

Missy

Bericht door Missy » 05 jul 2006, 17:14

Lijkt me sterk.. maar je weet maar nooit... :)

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 05 jul 2006, 17:28

Ik je het verband tussen je opa en een zwerfkat niet zo eigenlijk.

Anet

Bericht door Anet » 05 jul 2006, 19:05

Dieren voelen je verdriet.

darknes

Bericht door darknes » 05 jul 2006, 21:03

dat met dieren voelen je verdriet snap ik nhiet heleamaal bedoel je hiermee dat ze komen troosten want mijn moeder was
kapot van ze storte in op de begrafenis

Anet

Bericht door Anet » 06 jul 2006, 10:50

Troosten weet ik niet, maar het lijkt wel zo .. [think]
Bepaalde intense gemoedstoestanden van mensen, hebben vaak invloed op dieren.

The Return

Bericht door The Return » 06 jul 2006, 13:23

Meestal komen ze ook naar je toe omdat ze honger hebben.

Anet

Bericht door Anet » 06 jul 2006, 15:22

Het kan inderdaad ook zo zijn dat het zwerfkatje uitgehongerd was, en daardoor de angst overwon om naar je toe te komen. :wink:

Ravertje

Bericht door Ravertje » 09 jul 2006, 18:58

darknes schreef:dat met dieren voelen je verdriet snap ik nhiet heleamaal bedoel je hiermee dat ze komen troosten want mijn moeder was
kapot van ze storte in op de begrafenis
de 3 katten die we hier hebben (eigenlijk 1 kater en 2 katten)
Die voelen het ook als ik me kut voel meestal komt de kater naar me toe dan. Andere ook wel
en ze voelen ook aan als er iets aan de hand is.... Ik ben 3 jaar geleden gebeten door iets in de zee en op een of andere manier waren die katen doe we toen hadden (1e ervan leeft nog hadde er 2 ) hardstikke ja hoe zeg je dat ze blaasde naar tante van me die ze verzorgde en grommen en zo.
Dag later was er niks meer aan de hand.
Mjah dat ligt er dan maar net weer aan hoe je band is met de katten

Anne Panne

Bericht door Anne Panne » 06 aug 2006, 23:03

Die voelen het ook als ik me poes voel meestal komt de kater naar me toe dan. Andere ook wel
leuke woordspeling :lol: :lol:

The Return

Bericht door The Return » 06 aug 2006, 23:12

synoniem voor vagina word hier neergezet als poes automatisch.

Missy

Bericht door Missy » 16 aug 2006, 20:17

FoX schreef:Ik je het verband tussen je opa en een zwerfkat niet zo eigenlijk.
haha

Mk. II

Bericht door Mk. II » 21 aug 2006, 19:03

katten kunnen voor zover ik zoek (niet echt ver hoor :)) elk moment van het jaar drachtig worden.
jonge dieren zijn als jonge mensen: Nieuwsgierig :)
en een kat kan allerlei soorten 'persoonlijkheden' hebben. niet-raskatten zullen over het algemeen wel rustige beestjes zijn, wilde zwerf katten zullen door de mens wel uitgeroeit zijn/worden :). een jonge zwerver heeft geen ervaring met de hardheid die zijn bestaan waarschijnlijk voor de rest zal vullen, dus dat ie niet bang is zou ik niet onwaarschijnlijk vinden.

toeval bestaat niet, en als je iets niet zo direct kunt verklaren kun je denk ik het best dit soort dingen nagaan. Geloof wat je meer waarschijnlijk vindt.. een soortgelijke verklaring als hierboven of dat het op een manier met je opa te maken heeft dat de kat er was en zich zo gedroeg.

Plaats reactie