Geest gezien of gevoeld?

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Tammy » 02 mei 2009, 11:03

Ontopic graag :wink:
We zijn aan het kijken of we een plekje kunnen vinden om dit soort verhalen/vragen in te kunnen plaatsen. :D

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Tammy » 02 mei 2009, 21:08

Voor Hysteria en Tofu.
We hebben een subforum aangemaakt over psychologie.
Als jullie willen kunnen jullie daar verder praten over wat jullie net besproken hebben , zie maar :wink:

Hier weer ontopic.... :D



viewforum.php?f=60

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Hysteria

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Hysteria » 03 mei 2009, 00:14

Dank je wel Tammy, heel interessant!

:D

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 17 jul 2009, 11:10

hoi iedereen

als 1 januari 2009 er aan kwam wist ik dat dit een jaar zou zijn dat ik zou wensen dat het snel voorbij zou zijn ... omdat ik "voelde" dat onze "heldere vrienden " (hoe ik geesten soms noem ) iets voor mij in petto hadden .

en ja hoor het houdt hier niet op ... ze gaan niet meer weg !
ook al roep ik veel "nu niet" of "ga weg" ze blijven .
ze kruipen dan meer in de hoeken en houden dan wel afstand maar ik zie ze en voel ze dan nog steeds.

zo ben ik van slaapkamer verhuisd naast onze badkamer ... waar mijn verstand zat om dat te doen weet ik niet maar op een dag zou ik die kamer in orde maken en iedereen van kamer laten veranderen .
sinds een jaar begint mijn dochter te zeggen dat er iemand aan haar deur staat en toen heb ik de jongens op haar kamer gelegd dan is ze niet alleen .
want het was een slecht entiteit , die heb ik uit het huis kunnen krijgen .
haar kamermuur ligt tegenover de badkamer .

en sinds wij naast de badkamer slapen heb ik nog geen één nacht door geslapen .
er staat een vrouw in onze slaapkamerhoek (aan mijne kant natuurlijk) in een klederdracht van 18e .
ze blijft er precies staan tot ik haar gewoon word ,zo voelt dat aan .
want ik heb mijn man vertreld van haar "bestaan" en er kwam precies een bevestigend gevoel over mij , zoals "ik weet dat jij er bent en zij weet dat ik er ben !"

dus laat ik haar daar maar staan zolang ze maar daar blijft hahaha

en die badkamer deur staat altijd open en onze slaapkamerdeur (die hebben we niet , bouwfout) staat haaks naast die badkamer en daar "loopt" constand "iemand" weg en weer .
ik voel daar "alles" van goed tot kwaad .
ik kan tegen woordig lang opvoorhand vertellen wanneer het gaat onweren want dan is er "heel veel" activiteit .

ik heb dus in een opwelling een dictafoontje gekocht ,gewoon om te bewijzen dat er wel degelijk "iets" boven zit in die badkamer .

ik heb dat direkt getest in volle dag voor 30min .
ik was alleen thuis .
toen dat op nam (in de badkamer natuurlijk) was ik beneden aan het rommelen en ja hoor telkens ik veel lawaai maakte kreeg ik 3 stevige kloppen (op de gyproc denk ik) tot 5x toe en op de 19min hoor je plots dat er een schuif open gedaan word en weer gesloten .

zelfs de ongelovige thomas en de wetenschapper van het huis....mijn man, zei plots " we hebben bezoek"

zo ging ik een maand of 2 geleden naar boven om de was weg te leggen en als ik in de badkamer sta voel ik "iets" heel zwaar en slecht naar mij toekomen en ik moest mij bukken omdat de ruimte plots gevuld werd .
ik roep nog "ik moet hier weg" en kon niks anders doen dan de gang oplopen voor 2meter verder tegen de muur gaan te staan omdat er geen uitweg meer was voor mij .

in die sec kon ik maar een ding doen en dat was bidden .... terwijl ik luidop aan het bidden was zag ik dat er 2 "engelen" neerdalen naast mij en met de woorden "nu kun je weg" ik liep weg en de druk en het slechte was weg ...

ik was dus heel blij toen wij een week geleden op vakantie vertrokken ...eindelijk slapen dacht ik nog!
ja ... die heldere vrienden namen ook vakatie!!!
bij ons in de caravan natuurlijk.

het was een staancaravan en als je in bed lag voelde je dat er iemand rond liep want je wiebelde in je bed ,heel handig met 4 bengels.

zo was onze kleinste ziek geworden en was bij hem gaan liggen ; en daar constand te voelen hoe zijn koorts was en omdat hij zich honderd keer per min omdraaide kon ik niet slapen ... hoorde ik dat er iemand aan het rond lopen was .
je hoorde heel goed de voetstappen en natuurlijk dat wiebelen .
ik zat recht in mijn bed maar kon net de keuken niet inkijken ... zo hoorde ik dat de ijskast open ging en de schuif open en dicht !.
ik werd een beetje kwaad en stond op en .... alles was stil en iedereen lag vredig te knorren .dat heeft ongeveer 10min geduurd.

ik besefte het nog niet tot de volgende nacht er weer werd rondgelopen en zelfs mijn man riep op de kinderen dat ze stil moesten zijn en het licht moesten aandoen omdat er overal tegen gelopen werd ....en... alles was stil !

is er iemand die een goede tip heeft zodat ik niet meer bang hoef te zijn ?
ik sta er helemaal alleen voor er zijn wel mensen in mijn buurt die dat begrijpen en zelf zien maar die hebben nog meer angst dan ik !

ik heb grote angst als ik ze "binnen" laat dat ik het niet kan stoppen en controleren .
ooit heeft er een waarzegger tegen mij gezegd dat ik entiteiten naar het licht ga sturen en ze helpen en dat zou rond mijn 38ste zijn .... nu dus!
ik was dat helemaal vergeten dat die dat gezegd had tot een maand geleden ik naar een waarom zocht.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Tammy » 17 jul 2009, 18:25

Dat is een zeer opmerkelijk verhaal wat je hier neerzet Willowvrouw.
Ik kan je helaas niet helpen, ik heb het zelf nooit meegemaakt.
Hoop dat de anderen leden je kunnen helpen.
Dank voor je verhaal. ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

thaboy

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door thaboy » 17 jul 2009, 23:47

willowvrouw, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar op een forum kan het geen kwaad denk ik. Een vriendin van me ziet ook geregeld een geest, die geest zit meestal in haar kamer. Ze is de enigste die hem/haar ziet. En meestal is dat dan nog vanop afstand. Natuurlijk is ze bang, maar haar grootste schrik is niet de geest zelf, het is het idee dat hetgeen ze ziet... niet echt is, dat ze gek word. Ik probeer dat gevoel bij haar dan te verkleinen, maar gemakkelijk is dat niet(alhoewel ik persoonlijk wel alles van gekheid weet :P ).

Ervaar jij het ook zo?

Trouwens, dat is nog steeds de beste manier om geesten weg te houden: breng ze naar het licht. Dit is meestal geen gemakkelijke klus, en het vraagt erg veel voorbereiding, maar als het je is voorspeld, en als er 2 goede entiteiten verschijnen om je bij te staan... Ik denk dat jij een erg goede kans maakt dat het je lukt. Ik ben er ergens zelfs zeker van. Misschien is het een idee om, als jijzelf ervan bent verlost, andere mensen te helpen met je 'kunnen'.

Dat meende ik, dit al iets minder:

Who ya gonna call?
:trillip:

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 18 jul 2009, 09:15

thaboy
de fase waar ik denk dat ik gek word is al lang voorbij .
dat gevoel geeft de "buitenwereld" aan je .
sommige mensen reageren fout als je iets verteld of polst of ze ook zo iets zien of er gewoon voor open staan... maar ik neem ze dat niet kwadelijk , ergens zit er bij hun ook een angst of ze hebben er nog nooit vangehoord .

de angst is bij mij het onbekende en geen controle hebben .
en ik denk dat als ik ze naar het licht moet brengen dat dat voor mij geen probleem ga zijn want ik krijg inderdaad begeleiding maar die sprong in het duister zetten .... das is iets anders .

ik voel dat de activiteit boven weer toe aan het nemen is en dat er heel binnenkort weer vanalles ga gebeuren .
ik ben deze nacht aan het denken geweest dat aan de badkamer en onze kamer een poort is die nog niet helemaal open is en de angst sloeg mij om het hart dat die gesloten moest worden voor ik mij "geef" aan een of andere geest .

het lachwekkende van dit alles is dat ik vroeger mijn neus ophaalde als er een of andere medium of wat dan ook begon te bidden en een hoop gezever naar hier boven zei....
ik dacht toen ikke niet hahahaha en nu denk ik al aan kruisen te laten wijden , aan wijwater , en vooral goed leren bidden ...hoe een mens toch kan veranderen hé hahahaha

je zei dat ik mij verlost zou voelen als ik geesten zou helpen naar het licht brengen ?
ik ben daar zeker van .
dat geld ook voor uw vriendin als ze aanvaard dat zij dat ziet gaat er een poort voorhaar open en een blok van "last" gaat van haar schouders vallen .

je doet het mss al maar laat haar kennis maken met mensen die dat ook zien .
liefst mensen die er geen beroep van maken want die vertellen verkeerde dingen en de angst is bij die mensen al weg en dan hebben ze weinig begrip voor haar gevoel .
je zult verschieten hoeveel mensen dingen zien en voelen in uw of haar omgeving maar ook niet durven spreken maar als ze ietsje gaat aanvaarden van haar gave gaan er mensen op haar pad komen die ze gaat vertrouwen want ze maken het zelfde mee .
er zulle er ook afhaken maar dat geeft niet , je kunt niet voor iedereen normaal zijn :wink:

volg liever je eigen maatstaven dan proberen de wereld te vrede te stellen !

het rare aan mijn verhaal is dat ik al mensen help en als ik die help "zie" ik ook geesten achter hun staan en soms komen er gewoon geesten kijken en dan stel ik wel vragen en dan krijg ik ook antwoord en dan vind ik het fantastisch ... maar die komen niet voor mij en die zijn zo weer weg !!!!

maar dat gebeurt ook in mijn bureau "mijn veilige" plaats en daar komen geen slechte binnen die blijven gewoon aan de deur staan .
ik denk dat er te veel kruisjes liggen hahahaha

ik zal mijn moed eens bijeen rapen en eens naar boven gaan en eens vragen stellen met mijn dictafoontje en ik laat u zeker iets weten .
dat zal volgende week zijn als er niemand thuis is .

en ik laat u zeker iets weten .
echt bedankt

thaboy

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door thaboy » 18 jul 2009, 15:36

graag gedaan, en ook hartelijk bedankt voor het uitgebreide antwoord :wink:

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 18 jul 2009, 16:57

:) ik moet aan mijn 20.000 woorden per dag komen :D

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 20 jul 2009, 17:13

ik heb mijn moed bijeen geraapt en ben naar mijn slaapkamer getrokken gewapend met kodac en als ik voelde dat er een aanwezigheid was trok ik foto's en weet je wat in de hoek van mijn kamer waar ik voelde dat daar een vrouw stond ... a wel op mijn foto stond een grote orb in die hoek .

en nu ik de foto's van de vakantie onleed heb zie ik dat er in mijn keuken zeker 10 van die orbsen staan van zeer groot tot heel klein en van heel vaag tot heel lichte punten .

dus nu weet ik zeker dat ik niet gedroomd heb.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Tammy » 20 jul 2009, 17:31

Hai Willowvrouw, zou je de foto`s willen plaatsen hier? :D
Ik ben er heel benieuwd naar.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 20 jul 2009, 17:34

ik zou dat héééééél graag doen maar ik kan nog gene foto mailen :(
er is nog niemand die mij dat eens fansoenlijk uitgelegd heeft :?
ik heb nog niet lang een pc , en die dingen zijn gemaakt voor mensen die er alles vanaf weten hihihihi

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Tammy » 20 jul 2009, 17:38

Ok ik snap het Willowvrouw. :mrgreen:
Wie weet over een tijdje :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 20 jul 2009, 17:41

ik ben al heel druk aan het zoeken naar een slachtoffer om mij dat voor te doen want het zijn naar mijn mening goeie duidelijke foto's die ik zeker wil delen .

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 20 jul 2009, 17:51

willowvrouw schreef:ik zou dat héééééél graag doen maar ik kan nog gene foto mailen :(
er is nog niemand die mij dat eens fansoenlijk uitgelegd heeft :?
ik heb nog niet lang een pc , en die dingen zijn gemaakt voor mensen die er alles vanaf weten hihihihi
Hoi Willow,

Heb je wel al een foto op je pc staan?
Je moet nu een plek hebben op internet waar je je plaatje neer kan zetten. Ik doe dat bijvoorbeeld altijd bij http://imageshack.us/
Als je daar een gratis login aanmaakt kan je je plaatje daar neerzetten.

Met behulp van

Code: Selecteer alles

[img]adres[/img]
kan je dan je plaatje plaatsen hier.

Hopelijk heb je aan dit beknopte verhaal iets, anders wil ik het wel uitgebreider uitleggen.

Succes!
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 20 jul 2009, 20:07

tom tom 74
het is mij al gelukt om de foto op imageshack te zetten , maar jij spreekt van code ? waar moet ik die intikken? en wat juist moet ik intikken ?ik heb de oude versie gebruikt om die foto te plaatsen want de nieuwe versie neemt mijn e-mail adres niet aan !

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 20 jul 2009, 22:03

Hoi Willow,

Als je in imageshack bij je overzicht (My images) kijkt zie je als het goed is rechts naast je foto een aantal icoontjes staan. De bovenste is een blauwe i. Als je daar op klikt dan zie je een overzicht van manieren om de foto ergens te plaatsen. De bovenste optie is forums. In het code blokje hieronder zie je een bijvoorbeeld van een foto van mijn verzameling:

Code: Selecteer alles

[IMG]http://img31.imageshack.us/img31/6944/16062009242.jpg[/IMG]
By [URL=http://profile.imageshack.us/user/tomtom74]tomtom74[/URL] at 2009-07-20
De tweede regel die begint met By kan je weghalen, die is niet nodig. Als ik die eerste regel nu in dit bericht plaats krijg je:
Afbeelding

Succes!
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 21 jul 2009, 09:04

sorry ik zal toch een ander slachtoffer moeten zoeken .
ze aanvaarden mijn mail adres niet op die site en andere site's aan het zoeken geweest maar das allemaal voor gevorderde :oops:

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 21 jul 2009, 09:10

willowvrouw schreef:sorry ik zal toch een ander slachtoffer moeten zoeken .
ze aanvaarden mijn mail adres niet op die site en andere site's aan het zoeken geweest maar das allemaal voor gevorderde :oops:
Ze aanvaarden je mail adres niet? Hoe bedoel je?
Wat doe je precies en waar gaat het fout.

P.S. weet je hoe PB werkt? Dan kunnen we via PB verder gaan, scheelt weer topic vervuiling.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 22 jul 2009, 07:59

Hierbij de foto's van Willowvrouw:

Orb boven stoel:
Afbeelding

Vakantiefoto:
Afbeelding
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Plaats reactie