Geest gezien of gevoeld?

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Beatrix Kiddo » 22 jul 2009, 09:06

En waar moet ik nu een geest zien? :?
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 22 jul 2009, 09:47

Beatrix Kiddo schreef:En waar moet ik nu een geest zien? :?
Geen geest maar orbs :wink:
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Beatrix Kiddo » 22 jul 2009, 10:27

Willow is bang voor stof? :shock:
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 22 jul 2009, 21:16

iedereen ziet er in wat hij wil !
die bol of orbs boven die stoel is getrokken nadat ik "voelde" dat die vrouw aanwezig was die er al een paar weken zit (in de hoek van mijn kamer).

en die foto van de rode kastjes is genomen op vakantie heel onbewust maar na 2 nachten onrustig slapen omdat er onder andere "rond gelopen" werd door blijkbaar niemand van het gezin.

en als je eens de kans krijgt om een foto met veel "stof" te bezien gaat je heel duidelijk zien dat de struktuur in een bol met "stof" heel anders is en de vershillende grote die je op mijn foto"s ziet die ga je niet zien in die foto met "stof"!

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Beatrix Kiddo » 22 jul 2009, 22:19

willowvrouw schreef:iedereen ziet er in wat hij wil !
Ja, en ik zie overbelicht stof. Als je dezelfde foto's zonder flits had genomen had je geen orbs gehad.
willowvrouw schreef:iedereen ziet er in wat hij wil !
Waarom wil jij er dan zo graag geesten in zien als het je zulke problemen geeft? Dat begrijp ik niet.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 23 jul 2009, 07:43

beatrix kiddo
ikke graag geesten zien?
mss wel maar alles heeft een goede en een slechte kant !
je bent ongelovig en dat vind ik fantastisch (mijn man is dat ook) en het is voor een believer moeilijk om zich in te houden als er zo'n vragen gesteld word om niet te overtuigend te gaandoen want dan gaat de essentie verloren en als believer ben je toch al verloren als je discusie aangaat en je aan je principes houdt .(dat geld voor beide kanten)
de kunst is om je in de plaats te stellen van de andere persoon en te zien hoe hij denkt en dan op het einde van een gesprek is de non believer niet overtuigd maar heeft hij respect :wink:

dus kan ik alleen maar zeggen dat ik al "geesten" zie, hoor, reuk en voel vanaf ik kan herinneren , sommigen hebben mij serieus angst aangejaagd en andere mij geholpen .
en waarom die angst dan... wel ik ben opgevoed dat het fantasie is en duivels :twisted: en dat ik de enige was die zoiets zag en als ik iets zag was het voor mij te komen "halen" [burn] zou je dan geen angst hebben ?

ik denk zo natuurlijk niet meer en ik heb onder tss vernomen dat ik niet de enige was in de familie die dingen zag .

ik en ik denk vele onder de mensen hebben angst voor het onbekende omdat mensen controle willen hebben over alles en zoiets overvalt (mij toch) .

stel nu je streft en een non believer zegt "dood is dood" maar stel nu dat je ontdekt dat er meer is en je hebt je geliefde achter gelaten ,wil je dan niet gaan zeggen dat alles oké is ?

je partner "voelt" u die begint waarschijnlijk te flippen hahahaaha
kijk ik hoef niemand te overtuigen wat ik zie , ik weet voor mijn eigen wat ik zie en wie ik daar mee kan helpen .

ik heb de meeste angst omdat ik gezien heb en lichamelijk gevoeld heb wat zij kunne doen en je weet nooit opvoorhand wat ze komen doen .

ik heb een maal gewenst dat ze allemaal zouden weg gaan maar dat doe ik niet meer .
kun je nog volgen hahahah bang hebben en toch ze niet kunne missen hahahahaha
ach ik weet dat je niks aan mijn uitleg hebt en dat je tonnen bewijs wil maar dat ik u niet geven enkel mijn verhalen en bewijzen op papieren foto's waar echte gezichten staan van mensen die al jaren dood zijn ...maar dat kan ik tomtom74 niet aandoen :wink: ...trouwens nogmaals bedankt hé en zelfs mijn man ziet het heel duidelijk en das al iets hahahaha

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Beatrix Kiddo » 23 jul 2009, 08:11

Hm, ik geloof niet dat er iets is wat ik kan zeggen dat jou gaat helpen; je hebt immers al besloten dat het allemaal echt is.

Dan snap ik ook niet zo goed waar je nou hulp voor wilt. Je gelooft dat het echt is en wilt dat graag zo houden. :?
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 23 jul 2009, 08:36

willowvrouw schreef:bewijzen op papieren foto's waar echte gezichten staan van mensen die al jaren dood zijn ...maar dat kan ik tomtom74 niet aandoen
Scannen van afstand gaat een beetje lastig dus dat zal je toch zelf moeten doen haha.

Heb je vaker zo'n foto genomen nadat je gevoeld hebt dat die vrouw aanwezig was? Zo ja, was er toen ook een orb zichtbaar?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 23 jul 2009, 08:41

Beatrix Kiddo schreef:Ja, en ik zie overbelicht stof. Als je dezelfde foto's zonder flits had genomen had je geen orbs gehad.
Jij ziet overbelicht stof omdat jij er vanuit gaat dat orbs niet bestaan. Of heb jij zoveel verstand van orbs dat je ziet dat dit een stofdeeltje is en geen geen orb is?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Beatrix Kiddo » 23 jul 2009, 08:54

Toon mij het bestaan van orbs (en dus geesten) aan en ik zal ze overwegen als verklaring voor de foto's. Eerder niet.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Beatrix Kiddo » 23 jul 2009, 09:18

Ik bedoel: van stof weten we dat het bestaat en dat stofdeeltjes als wittige bollen op geflitste foto's verschijnen. Daarmee is stof een verschrikkelijk veel waarschijnlijker verklaring voor deze foto's dan een fenomeen waarvan het bestaan nog altijd niet is aangetoond. Toch?
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 23 jul 2009, 09:49

Je zegt het goed: een veel waarschijnlijker verklaring, hetgeen dus niet uitsluit dat het wat anders is ;-)
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 23 jul 2009, 09:50

Waarmee ik dus niet zeg dat het geen stofdeeltjes zijn maar ik houd die optie dus nog wel open.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Beatrix Kiddo » 23 jul 2009, 10:07

TomTom74 schreef:Je zegt het goed: een veel waarschijnlijker verklaring, hetgeen dus niet uitsluit dat het wat anders is ;-)
Het bewijzen van het niet-bestaan van dingen is in veel gevallen onmogelijk, dus je kunt het nooit 100% uitsluiten, maar om orbs daarom maar als realistische verklaring voor de foto's te zien gaat me te ver. Zeker gezien het feit dat er een simpele en voor de hand liggende verklaring voorhanden is.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 23 jul 2009, 15:34

tomtom74
ik heb nog nooit een foto genomen als ik iets voelde dit was dus de 1st maal en die vrouw voel ik nog maar een paar weken .en ik heb verder geen enkele foto met orbs (stof :wink: ) buiten deze 2
ik heb al wel veel foto gezien en heb er een paar waar ik direkt aanvoelde dat er "iets" opstond en bij nader kijken stonden er gezichten op .
meestal in ruiten waar geen weerspiegeling mogelijk is van andere ruiten of andere dingen .

beatrix kiddo
je zei " je gelooft dat het echt is en je wil het zo graag houden "
ik weet voor mijn eigen dat "het "echt is ik heb er meer dan 15 jaar overgedaan om te geloven dat het niet zo was maar de bewijzen bleven opstappelen zodat ik nu 7j weet dat het echt is !en ik wil dat inderdaad zo houden want mijn leven is nu vele gemakkelijker geworden bij de aanvaarding.

dus ja ik heb besloten voor mijn eigen dat het "allemaal" echt is wat ik "zie" want ik geloof ook niet alle verhalen dat ik hoor maar ik moet geen 100% wetenschappelijk bewijs hebben dat er meer bestaat .

de feit dat jij hier al dit forum zit zegt al dat je meer wil weten maar nog niet bereid bent om te aanvaarden.
ik daaren tegen geniet dat ik meer zie en soms weet dan andere die dat niet kunnen of willen .
ik heb 4 kids en 3 kunnen dingen "zien" en zij weten niet dat ik die dingen ook zie het enige wat ik doe is hun angst wegnemen door mooie verhaaltjes te vertellen over tinkebel enz niet abnormaal dus .

een wetenschapper moet eerst alles op papier hebben en dan geloofd die alles ook veranderen ze 10j later van gedacht en het bewijs omstreden is maar dan nog kan die zeggen "het was bewezen " dus heeft het nut om 100% tebewijzen dat geesten en orbsen bestaan ?
ik denk het niet want altijd zal er iemand zijn die dat tegen spreekt juist het zelfde met vele wetenschappelijke dingen die sommige niet aanvaardenen

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door TomTom74 » 23 jul 2009, 15:47

willowvrouw schreef:ik heb nog nooit een foto genomen als ik iets voelde dit was dus de 1st maal en die vrouw voel ik nog maar een paar weken .en ik heb verder geen enkele foto met orbs (stof :wink: ) buiten deze 2
Ben wel benieuwd of er weer orb(s) op de foto zullen staan als je weer een foto gaat maken als je de vrouw voelt.
willowvrouw schreef:heb er een paar waar ik direkt aanvoelde dat er "iets" opstond en bij nader kijken stonden er gezichten op .
Maar die heb je dus alleen op papier?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 23 jul 2009, 16:22

ja alleen op papier en heb een scanner dus ooit maar zeker zet ik die op de site.
ik trek heel dikwijls foto's en op 100 foto's heb je mss 1 waar iets opstaat .
maar ik zei al ik heb nog nooit orbsen getrokken altijd gezichten en ik zal dat ook op de site zetten .... wel geduld hé :wink:

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Beatrix Kiddo » 23 jul 2009, 16:31

TomTom74 schreef:Ben wel benieuwd of er weer orb(s) op de foto zullen staan als je weer een foto gaat maken als je de vrouw voelt.
En of er orbs op de foto staan als je foto's maakt als je de vrouw *niet* voelt.
En of er orbs op de foto staan als je foto's maakt zonder flits als je de vrouw voelt.
En of er orbs op de foto staan als je foto's maakt zonder flits als je de vrouw *niet* voelt.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Beatrix Kiddo » 23 jul 2009, 16:34

willowvrouw schreef:ik trek heel dikwijls foto's en op 100 foto's heb je mss 1 waar iets opstaat .
En dat is natuurlijk volkomen consistent met de stofdeeltjes-uitleg.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

willowvrouw

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door willowvrouw » 23 jul 2009, 16:54

zal ik ook vragen of ze dan even willen wachten tot ik het volledige senario gelezen heb en dan zal ik vragen of ze op een stoel gaan zitten voor een zwarte doek en voor de zekerheid nog eens een foto nemen als recht staan !
waar is dan de spontaniteit dan naar toen ?
IK BEN NIET DE GENE die kost wat wil wil bewijzen dat ik gelijk heb jij bent de gene die kost wat wil wil bewijzen dat ik ongelijk heb !

ooit al van zelfstudie gehoord?
ik hou u niet tegen

Plaats reactie