echte geest footage

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Rambo

echte geest footage

Bericht door Rambo » 08 jun 2005, 18:07

hier is de link je ziet niks maar kijk heel goed dan zie je een jongetje
link: http://www.putfile.com/media.php?n=GHOS ... n%20camera
verry weird maar waar denk ik

Tomiesfeestjes

Bericht door Tomiesfeestjes » 11 jun 2005, 16:13

Verrek! Je ziet een jongetje inderdaad,maar helemaal aan het begin. Daarna zie ik niets meer, ik neem aan dat de voetstappen van de filmer zijn?

Anet

Bericht door Anet » 11 jun 2005, 20:11

Sorry Rambo, maar ik zie helemaal niets terwijl ik hem 50 keer bekeken heb!
Waar moet ik dat dan zien?

Moeder natuur

Re: echte geest footage

Bericht door Moeder natuur » 11 jun 2005, 21:21

Rambo schreef:verry weird maar waar denk ik
Waarom?

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 12 jun 2005, 14:36

Ik durf niet te kijken ;)

Moeder natuur

Bericht door Moeder natuur » 12 jun 2005, 15:00

FoX schreef:Ik durf niet te kijken ;)
Waarom niet? Geesten bestaan niet.
Geesten en alle verhaaltjes eromheen zijn ontsproten uit de fantasie van de mens. Door de ingebakken angst voor de dood zoekt de mens allerlei afleidingen zoals geesten en religie om van de angst af te komen.
Dat is ook een verklaring waarom enkel de mens allerlei onzin over geesten/dimensies en dergelijke verzint en alle andere zoogdieren niet.
Door herhaaldelijke doorgave door de generaties heen, de misbruik ervan om mensen bang te maken zodat ze controleerbaar blijven, is er nu in onze generatie een beeld van:"Mmm, je hoort er zoveel van, zou het mischien toch waar zijn?".
Nee dus.

Er is geen enkel bewijs voor het bestaan van geesten, andere dimensies, godenverschijningen, contact met, kinetische of paranormale...
Let op. Er zijn veel onderzoeken gedaan met onverklaarbare resultaten. Dit zegt NIETS over dat het wel bestaat. Soms willen mensen dat het juist wel bestaat en dan een onderzoek met onverklaarbare resultaten aangrijpen om de scepticie te "bewijzen" dat er meer moet zijn. Erg leuk maar daarmee bewijs je jezelf dat je iets zoekt voor je eigen invulling.

Vertel jezelf maar de hele dag dat je hoofdpijn hebt, terwijl dit niet zo is. Wedden dat je aan het begin van de avond hoofdpijn gaat krijgen?
Stel je geloofd in geesten en je bent er bang voor. Als je telkens tegen jezelf zegt dat ze niet bestaan en na een tijd er diep tot in je tenen erin geloofd dat ze niet bestaan, hoor je snachts in bed ook geen geluiden meer of zie je niet meer wat je voorheen wel zag.
Het zit in je eigen fantasie die gevoed wordt door de verhalen om je heen.

Stel je een jongen voor die in de jungle opgroeid zonder onze verhalen en geen kennis heeft van geesten.
Mocht hij in onze samenleving komen en de verhalen horen die wij vertellen over geesten zou hij ons vreemd aankijken.

Onze fantasie en angst is de bron van deze onzin. Maak het jezelf niet moeilijk. Vooral niet met al die berichten over bewijzen. Bekijk ze maar eens nuchter want bewijzen zijn het echt niet. Ze brengen je in twijfel en als je al ergens een angst ervoor hebt, ben je eerder geneigt om het te geloven. En dan ben je jezelf te dom af.

Nog 1 voorbeeld van massahysterie:
Dit heb je mischien wel eens gezien op DiscoveryChannel.
Een schoolklas in Engeland krijgt onverwacht een bezoek van een onderzoeker. Deze deelt velletjes papier uit waar hun horoscoop op staat. Ze worden gevraagt dit rustig door te lezen. Nadien wordt hun gevraagt op wie die horoscoop van toepassing was. Of het dus klopte met de persoon zelf, hun eigen specifieke karaktereigenschappen. 18 van de 24 leerlingen staken hun vinger op. Nu werden ze gervaagt hun vel papier te wisselen met hun klasgenootje naast hun.

Ze hadden allemaal dezelfde horoscoop. Dat was even een koude kermis.

Doe er je voordeel mee en leef gelukkig en ongecompliceerd.

Shizo

Bericht door Shizo » 12 jun 2005, 18:19

Is dat dat filmpje waarin ze een film zelf maken en er dan een geest staat achter een gordijn nouja jongetje?

Fake, het was een reclamebord voor een volgend filmpje

En moeder natuur waarom zouden er geen geesten bestaan volgens jou?
Als je doodgaat. Dan komt er toch niet opeens allemaal zwart ofwel volgens jou? -.-

brown-eyed-girl

Bericht door brown-eyed-girl » 12 jun 2005, 19:46

FoX schreef:Ik durf niet te kijken ;)
haha dat had ik ook, maar ik heb hem bekeken maar ik zie het jongetje niet :?

Moeder natuur

Bericht door Moeder natuur » 12 jun 2005, 19:47

Shizo schreef:En moeder natuur waarom zouden er geen geesten bestaan volgens jou?
Hoe kun je deze vraag nu stellen als je mijn verhaal/uitleg goed leest. :?


Shizo schreef:Als je doodgaat. Dan komt er toch niet opeens allemaal zwart ofwel volgens jou? -.-
Wat daarna komt weet niemand. Dat is geen bewijs voor het bestaan van geesten. Het kan ook wit zijn.
Dat is dezelfde kromme beredenering als: omdat we bananen hebben, zijn er ook andere dimensies.

Shizo

Bericht door Shizo » 12 jun 2005, 19:48

Laat me raden, meerdere dimensies vind jij ook een bedrog?
Door een mens ingebeeld 'iets'?

Moeder natuur

Bericht door Moeder natuur » 12 jun 2005, 19:51

Dat hoef je niet te raden. Dat kun je zo wel concluderen dat ik dat denk.

Tenzij je de natuurkunde dimensies bedoeld. Horizontaal, verticaal, diepte, tijd etc..

brown-eyed-girl

Bericht door brown-eyed-girl » 12 jun 2005, 19:55

waar moet je dat jongetje zien? :|

Shizo

Bericht door Shizo » 12 jun 2005, 19:55

Nou je weet niets zekers als je het niet bewijst niet?
Wat jij nu doet is mensen de grond inboren die iets willen bewijzen
Als een wetenschapper bewijst dat er meerdere dimensies zijn wat ga je dan zeggen? -.-

Moeder natuur

Bericht door Moeder natuur » 12 jun 2005, 19:58

Shizo schreef:Nou je weet niets zekers als je het niet bewijst niet?
Wat jij nu doet is mensen de grond inboren die iets willen bewijzen
Als een wetenschapper bewijst dat er meerdere dimensies zijn wat ga je dan zeggen? -.-
Moet ik hier serieus op reageren? Ik denk dat jij met jouw reacties op mijn posts hele andere bedoeling hebt. In een andere post heb je dat ook al bewezen.
Dus laat ik jouw en je relaas liever links liggen.

Shizo

Bericht door Shizo » 12 jun 2005, 20:02

Jij probeert hier echte wetenschap te vinden, Hallo?
Try http://www.wetenschapsforum.nl

Dit is voor de mensen die wat verder kijken dan wiskunde 8)

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 12 jun 2005, 20:59

@Moeder Natuur en Schizo, ontopic blijven a.u.b. Dank jullie.

Maïca

Bericht door Maïca » 13 jun 2005, 09:05

waar moet je dat jongetje zien? Neutral
Je ziet dat jongetje helemaal aan het begin:
Eerst filmt de camera een gang, dan gaat ie naar links, waar de camera een wat meer donkere gang filmt. De camera zoomt een heel klein beetje in en dan zie je hem. Het is een hele wazige schim. Daarna gaat de camera weer terug naar de lichte gang (heel schokkerig) maar dan ben je er dus al voorbij. :)

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 13 jun 2005, 15:20

Ik zie hem ook nog niet goed.

Maïca

Bericht door Maïca » 13 jun 2005, 19:35

Je ziet ook echt maar heel kort een schim, en het is maar heel even. Je kunt het beste steeds (in dat bewuste stukje) op pauze zetten en dan stukje voor stukje afdraaien.

Gebruikersavatar
deheerst
Leraar
Berichten: 1997
Lid geworden op: 06 feb 2005, 00:08

Bericht door deheerst » 13 jun 2005, 20:15

Shizo schreef:Jij probeert hier echte wetenschap te vinden, Hallo?
Try http://www.wetenschapsforum.nl

Dit is voor de mensen die wat verder kijken dan wiskunde 8)
En dat is dus niet helemaal waar.
Dit forum is voor iedereen, en dus ook voor alle meningen.
Ik zou graag zien dat het wat minder persoonlijk was en wat meer op inhoud gericht.
:wink:
IBM's Z10-ec: 1,5 TB memory, 77 PU's (4,4Ghz 4-core), zIIP, zAAP, IFL, ICF, and so on... ___ Got Bulk?

Plaats reactie