Uitdrijvings rituelen, werkt het echt of is het nep?

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Aenimaxequal

Re: Uitdrijvings rituelen, werkt het echt of is het nep?

Bericht door Aenimaxequal » 05 dec 2008, 08:46

moonwalker schreef: En over je tweede vraag: nee hier kunnen ze zoiets niet inrichten. Hier word je naar een psycholoog gestuurd.
Nou, das dan jammer, blijven de demonen hier lekker hun gang gaan.

Die eerste vraag...
Also, JREF will NOT accept claims of the existence of deities or demons/angels, the validity of exorcism, religious claims, cloudbusting, causing the Sun to rise or the stars to move, etc. JREF will also NOT test claims that are likely to cause injury of any sort, such as those involving the withholding of air, food or water, or the use of illicit materials, drugs, or dangerous devices.
Vraag me af wat wel mag dan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Uitdrijvings rituelen, werkt het echt of is het nep?

Bericht door MetalPig » 05 dec 2008, 08:50

Ohana_eye schreef:Vraag me af wat wel mag dan.
Van alles; telepathie, telekinese, babyfluisteren, astrologie, dat soort dingen. Zaken waarvan objectief vast te stellen is of het werkt of niet.
Demonen vallen daar niet onder; stel dat Randi stapelgek uit zo'n huis zou komen, dan zou nog niet vaststaan dat hij bezeten is door een demon.

Aenimaxequal

Re: Uitdrijvings rituelen, werkt het echt of is het nep?

Bericht door Aenimaxequal » 05 dec 2008, 09:02

ah zoooo. Thnx MetalPig. :)

Aenimaxequal

Re: Uitdrijvings rituelen, werkt het echt of is het nep?

Bericht door Aenimaxequal » 30 jan 2009, 00:05

gatver... Ik heb net een aflevering van The Haunting ( Discovery World) bekeken.
Gemengde gevoelens. De IRL getuigen echt of nep? Tja ik had zo mn twijfels.
Als ik heel de aflevering moet geloven dan bestaan er duivelse entiteiten die uitgedreven moeten worden.

Maan

Re: Uitdrijvings rituelen, werkt het echt of is het nep?

Bericht door Maan » 31 jan 2009, 00:17

Er zullen vast wel Marokkanen in nl zijn, die bezeten zijn, moeten die dan ook helemaal naar Marokko om een uitdrijving te krijgen?

Plaats reactie