En deze dan?

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
Braamsluiper

En deze dan?

Bericht door Braamsluiper » 26 jul 2005, 17:34

http://paranormal.about.com/gi/dynamic/ ... ghost.html

Ik vind deze ook erg boeiend. En in plaats van erop te hameren wat ik allemaal niet kan zien, vertel me maar eens wat zich hier beweegt.

Laat ons proberen te ontrafelen en niet bij voorbaat al NEE roepen. Ook geen JA trouwens, haha.

Braamsluiper

sel

Bericht door sel » 26 jul 2005, 18:32

Wat ik zie is een vrouw /meisje dat achteruit loopt.Het kan ook een filmpje zijn wat terug gespoeld wordt. :|

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80669
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 27 jul 2005, 12:23

Ik krijg alleen een stilstaand beeld, maar ik zie een meisje staan.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Bericht door Anet » 27 jul 2005, 16:05

Kan hem niet kijken want ik heb alleen windows media player! :|

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 27 jul 2005, 16:06

Anet schreef:Kan hem niet kijken want ik heb alleen windows media player! :|
Ik heb hetzelfde probleempje. Misschien kan iemand het op deze server gooien, http://www.putfile.com (daar kunnen foto's en filmpjes geupped worden :) )

brown-eyed-girl

Bericht door brown-eyed-girl » 27 jul 2005, 21:21

FoX schreef:
Anet schreef:Kan hem niet kijken want ik heb alleen windows media player! :|
Ik heb hetzelfde probleempje. Misschien kan iemand het op deze server gooien, http://www.putfile.com (daar kunnen foto's en filmpjes geupped worden :) )
ik ook :|

Tomiesfeestjes

Bericht door Tomiesfeestjes » 31 jul 2005, 19:38

Ja en hoe heet het daar dan?
Of staat het er nog niet op?
Ik kan het ook niet zien, want hij meimert over een pagina die opeens niet zou bestaan *spookie*

Romaine

Bericht door Romaine » 02 sep 2005, 00:10

Waarom kunnen spoken er niet gewoon overduidelijk op staan, net zoals de foto's van Robbert van den Broeke?

Romaine

GhostRecon

Bericht door GhostRecon » 07 sep 2005, 18:03

Mja, daar heb je een punt, Romaine. Ik zou geen enkel argument kunnen aanhalen waarom dat niet zou kunnen, alhoewel Jimmy van GhostStudy aan zijn bijgeleverde commentaar precies niet dezelfde mening is toegedaan. We mogen ook niet vergeten dat lenzen van foto- en videocamera's dikwijls betere lenzen bevatten dan ons oog.

Wat ik zie is een vrouwelijke persoon (te oordelen aan haar lange haar toch) die precies achteruit lijkt te lopen, eerst schijnbaar achter de auto door, maar dan schijnt ze precies opeens op te lossen. Zeer vreemd verschijnsel dat ik niet aan "verstoring van de camera" kan wijten, zoals de inzender oppert. Anderzijds weet ik uit ervaring dat je met een beetje videobewerkingspakket al deze effecten zelf wel kan toepassen.

Het leidt ons dus eigenlijk weer tot steeds diezelfde vraag: is het origineel, onbewerkt materiaal? Bij de commentaar op de pagina staat dat het van de bewakingcamera's van een Japans bedrijf komt en dat de tape enkel naar avi is geconverteerd. Indien dit werkelijk het geval is, is dit toch wel iets dat ik zelden heb meegemaakt...

Romaine

Bericht door Romaine » 07 sep 2005, 18:59

Het mooiste (vind ik) zou zijn als er meer mensen kwamen die ze met het blote oog kunnen zien.

GhostRecon

Bericht door GhostRecon » 07 sep 2005, 19:06

De wereld zou er dan anders uitzien denk ik...

Romaine

Bericht door Romaine » 07 sep 2005, 19:27

Wat is anders? Je begrijpt dan beter waarom er dingen gebeuren. Op op het niet 'normaal' zichtbare vlak gebeurt er veel dat zichtbare consequenties heeft.

Maar hoe de wereld eruit ziet verschilt niet, want de wereld ziet er al eeuwen zo uit. Alleen het besef van wat we waarnemen verandert...

GhostRecon

Bericht door GhostRecon » 08 sep 2005, 16:40

Beter zou ik het niet kunnen uitdrukken Romaine. Alleen, doordat ons besef verandert, verandert de wereld toch ook? Niet materieel natuurlijk, maar maatschappelijk. Zal ze dan niet anders beleefd worden? Anders ervaren worden? Ja, toch?

Romaine

Bericht door Romaine » 08 sep 2005, 20:05

Beter zou ik het niet kunnen uitdrukken Romaine. Alleen, doordat ons besef verandert, verandert de wereld toch ook? Niet materieel natuurlijk, maar maatschappelijk. Zal ze dan niet anders beleefd worden? Anders ervaren worden? Ja, toch?
Ik hoop het niet eerlijk gezegd, dat onze maatschappij juist daardoor veranderen gaat. Immers, deze kennis was 2000 jaar geleden ook voorhanden en sinds die tijd zijn we als mensheid aardig afgedwaald.

Een wereld verandert niet door verschil in besef of dat je meer gaat zien en weten, want als dat weer wegvalt gaat het net zo hard weer fout. Wat nodig is is dat de mens zichzelf ontwikkeld, echt groeit, echt een hogere ontwikkeling krijgt. Want als dat gebeurt kan de wereld de wereld aan en weet doe hoe te handelen (en dat weten we nu niet!).

Romaine

Bericht door Romaine » 08 sep 2005, 20:38

Maar wat zou er daadwerkelijk veranderen als een groot deel van de mensen entiteiten kon waarnemen?

-Meer mensen hebben geloof dat het (andere) paranormale bestaat
-Meer mensen veranderen van (niet-)geloof en denken dat er een hiernamaals bestaat
-Meer mensen zijn er bewust van dat we een ziel hebben en dat we niet zinloos hier op deze planeet rondlopen en dat we meer levens gehad hebben en gaan hebben
-...

Missy

Bericht door Missy » 03 jul 2006, 13:50

ik kan het filmpje ok niet kijken... zie alleen het meisje staan.. of het staan...

Plaats reactie