Kunnen geesten je leven verzieken?

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
wookie

Kunnen geesten je leven verzieken?

Bericht door wookie » 20 sep 2011, 14:37

Kunnen geesten je leven verzieken?

Waarom ik dit vraag?

Voor 2003 liep mijn leven op rolletjes.
Goede baan, vrienden, gezondheid, alles zat mee.

Tot ik in 2003 mijn huidig huis betrok.
sindsdien is mijn leven een aaneenschakeling van ongeluk en falen.

Geestelijk/lichamelijk ben ik nu een wrak, financieel ben ik op, zakelijk zit ik aan de grond. mijn sociaal leven bestaat niet meer.

In 2010 hoorden wij van buren dat X volgend jaar weer op vrij zou komen. Ik wist niet wie X was. Toen wisten mijn buren te vertellen dat X de vorige bewoner van mijn huis met een jachtgeweer Had doodgeschoten.

Nu vraag ik me af, kan de geest van de beste man mijn leven verzieken?

Wat kan ik hier tegen doen?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Kunnen geesten je leven verzieken?

Bericht door MetalPig » 20 sep 2011, 15:05

wookie schreef:Nu vraag ik me af, kan de geest van de beste man mijn leven verzieken?
Nee. Je geloof in geesten kan je leven wel verzieken, zeker als je gelooft dat een geest je leven verziekt.
Wat helemaal sneu zou zijn is als je zelf je leven verziekt en de geest de schuld geeft.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Kunnen geesten je leven verzieken?

Bericht door Tammy » 20 sep 2011, 16:25

Hallo Wookie welkom op het forum. :grin:

Ik weet niet of dit door een geest word veroorzaakt.
Merk je iets in het huis?
Gebeuren er rare dingen die je hoort of ziet?

Je zegt het het ongeluk zich opstapelt, op wat voor manier?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

wookie

Re: Kunnen geesten je leven verzieken?

Bericht door wookie » 20 sep 2011, 17:01

Tammy schreef:Hallo Wookie welkom op het forum. :grin:

Ik weet niet of dit door een geest word veroorzaakt.
Merk je iets in het huis?
Gebeuren er rare dingen die je hoort of ziet?

Je zegt het het ongeluk zich opstapelt, op wat voor manier?
Vrienden geven aan dat ze zich ongemakkelijk voelen in ons huis. We hebben een tijd terug een oppas hond, deze ging elke nacht door het lint. Tot het punt dat we midden in de nacht een dierenarts hebben moeten bellen. Omdat de hond niet kalm te krijgen was.

En wat betreft het ongeluk

Er is sinds 2003 7x ingebroken in huis en 4x in de auto.
Er zijn 2 auto's in vlammen opgegaan.
Mijn vrouw heeft 3 misskramen gehad.
Een zoldertrap die spontaan in tweeën breekt waardoor ik blijvend rug letsel heb opgelopen.
Mijn zakelijk partner die een groot bedrag heeft verduisterd, en van de aardbodem is verdwenen. Waardoor ik nu al 3 jaar elke stuiver die ik kan vinden, terug in de zaak moet stoppen om te kunnen overleven.


Het vald zelf anderen op dat wij wel heel veel pech hebben.

Heb er zelf verder nooit bij stil gestaan tot dat ik hoorde van de moord op de vorige bewoner van ons huis.

En samen met mijn vrouw tot de conclusie kwam. Dat er wel heel veel fout gaat sinds we in dat huis wonen.

Elfje

Re: Kunnen geesten je leven verzieken?

Bericht door Elfje » 20 sep 2011, 17:27

Ik heb weleens verhalen gehoord waarin geschreven stond dat het kan, het veolt dat alsof je leeggezogen wordt.
Ben je ook van karakter verandert of dat niet?

Ik denk dat het kan bestaan maar dat dat zoiets ook heel veel andere oorzaken kan hebben..

aquarius

Re: Kunnen geesten je leven verzieken?

Bericht door aquarius » 20 sep 2011, 17:54

wookie shreef;
In 2010 hoorden wij van buren dat X volgend jaar weer op vrij zou komen. Ik wist niet wie X was. Toen wisten mijn buren te vertellen dat X de vorige bewoner van mijn huis met een jachtgeweer Had doodgeschoten.
Als het ongeval in het huis gebeurt is kan de geladen emotionele negativiteit blijven hangen.
Als hier niks aan gedaan werd ,gaat het een eigen leven leiden,en de bewoners er last van krijgen.
Vrienden geven aan dat ze zich ongemakkelijk voelen in ons huis.
Best indenken ,en dit bewijst al dat er iets is in dat huis .
Maar jou opsomming van ongelukkige omstandigheden staan buiten dit geval ,het is een opsomming van oorzaken en gevolg.
Omdat de meeste zaken buiten huis gebeuren,en niet in huis.

Het beste is je huis verkopen en helemaal weer op nieuw beginnen ,je moet uit die negatieve spiraal zien te komen ,voor dat je iedereen mee trekt.

Dit is misschien niet het verhaal wat je verwachte maar denk er eens over na..... sterkte :-|

Plaats reactie