Roken slecht voor je ???

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door Tardis » 09 apr 2014, 12:50

Ja, het zou je waarschijnlijk ook verder van de waarheid kunnen brengen. Ik heb bewust besloten om geen LSD trip te ondergaan. Mijn paddotrips waren leuk, een vorm van entertainment, maar eigenlijk niet meer dan dat. Terwijl de verkoper lyrisch was over de inzichten die hij naar eigen zeggen had verworven tijdens die trips. Leuk voor hem.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door univers » 09 apr 2014, 12:59

Zelf heb ik nog nooit LSD of pado's gebruikt.
Rook s'avonds wel een blowtje, maar dat is om de pijn te verzachten, kan ik de volgende dag weer normaal functioneren.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door The Grey » 09 apr 2014, 13:15

Ik heb 1 keer truffels gebruikt. Dat doe ik ook nooit meer :mrgreen:
Verder is een blowtje op z'n tijd leuk maar voor de rest houdt het op bij mij.

Dankjewel voor het stukje Tardis! Een kleine vraag, een week vasten zonder iets te eten. Is dat niet een beetje ongezond?
-

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door Tardis » 09 apr 2014, 13:18

Vitharr schreef:Ik was al erg nieuwsgierig maar heb me kunnen bedwingen om je inhoudelijke vragen te stellen omdat je gelijk had toen je schreef dat je eigenlijk zelf toe moet treden om echte antwoorden te krijgen.
Het laatste wat ik er over wil schrijven is de verwijzing naar logion 2 in het Thomas evangelie. Die tekst komt overeen met wat ik op de vorige pagina probeerde uit te leggen. J. van Nazareth had zich volgens de overlevering 40 dagen teruggetrokken in de woestijn om daar te bidden en te mediteren. Hij kwam met nieuwe inzichten terug.

logion 2
Stephen Patterson & Marvin Meyer schreef: Jesus said, "Those who seek should not stop seeking until they find. When they find, they will be disturbed. When they are disturbed, they will marvel, and will reign over all. [And after they have reigned they will rest.]"

Bram Moerland schreef: Jezus zei:
Laat hij die zoekt voortgaan met zoeken
totdat hij vindt
en wanneer hij vindt
zal hij geschokt zijn
en geschokt zijnde
zal hij zich verwonderen
en hij zal koning zijn over het Al.
En als koning zal hij zijn rust hervinden.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door Tardis » 09 apr 2014, 13:35

The Grey schreef:Ik heb 1 keer truffels gebruikt. Dat doe ik ook nooit meer :mrgreen:
Verder is een blowtje op z'n tijd leuk maar voor de rest houdt het op bij mij.

Dankjewel voor het stukje Tardis! Een kleine vraag, een week vasten zonder iets te eten. Is dat niet een beetje ongezond?
Je moet zeker in een goede gezondheid zijn als je aan een lange vasten periode wilt beginnen. Het vereist een goede voorbereiding. Het is verstandig om een goede gezondheid op te bouwen. Eerst stoppen met een ongezond eet- en drink patroon. Sommigen worden vegetariër maar ik eet nog steeds regelmatig een goed stuk vlees (liefst van de slager) één of twee keer per week.

Als je gezond bent en je goed voelt kun je een korte vastenperiode beginnen. Drie dagen niets eten, alleen water drinken. Bij voorkeur bronwater. Ik woon in Utrecht, bij ons komt bronwater van de Soesterduinen uit de waterkraan. In de supermarkt wordt precies hetzelfde bronwater onder het merk Sourcy verkocht. Wees matig met alcohol, ik drink meestal niet meer dan twee glazen wijn per dag. Soms abdijbier. Ik rook niet, ik snoep geen zoetigheid. Snacks in de vorm van allerlei soorten kaas, macadamia- en cashewnoten en olijven, geen chips of iets dergelijks.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door Gast1 » 09 apr 2014, 14:31

Passend in deze tijd van het jaar ...
Ik ben tijdens deze periode gestopt met elke vorm van alcohol.
Na Pasen pak ik weer een wijntje ...

Dank voor jouw bijdragen Tardis ;P!

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door univers » 18 sep 2015, 11:47

Ik heb een tijd terug aan Tammy beloofd, waarom de groot industriële, cannabis willen verbieden.
Ik weet niet meer waar, maar ik heb me er toe aangezet om mijn dossiers te doorzoeken.
Aan jou de primeur Tammy. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb deze voor je uitvergroot, hoefje geen vergrootglas te gebruiken. :mrgreen:

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gouwepeer

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door gouwepeer » 19 sep 2015, 00:02

tofu_kronos schreef:Vraag me trouwens af welke eikels het al 50 jaar voor mekaar krijgen, om nog steeds uranium
Toch werd in de jaren 1950 niet massaal gekozen voor thoriumcentrales. Reden: de Koude Oorlog tussen de VS en Rusland. Washington koos bewust voor uranium, omdat het plutonium dat op die manier geproduceerd wordt, gebruikt kon worden voor de ontwikkeling van kernwapens. De kernwapenindustrie blokkeerde de verdere ontwikkeling van thoriumcentrales.
--> Bron <--

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door Tammy » 19 sep 2015, 01:56

Dank je Univers, dat ga ik eens op mijn gemak lezen. :hands:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Roken slecht voor je ???

Bericht door univers » 19 sep 2015, 11:06

Lekkere jongens bij de CIA.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie