Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door entropy » 05 mar 2014, 09:46

Misschien wil de elite zombies maken van de onderklasse, zodat ze kritiekloos onderworpen kunnen worden? (let op mijn woorden... :mrgreen: )

Gebruikersavatar
goudroes
Onderzoeker
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 apr 2012, 11:35

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door goudroes » 06 mar 2014, 21:41

entropy schreef:Misschien wil de elite zombies maken van de onderklasse, zodat ze kritiekloos onderworpen kunnen worden? (let op mijn woorden... :mrgreen: )
Zoals dat boek, the brave new world of zo?

@ susan, het is toch doodeng met die gasten. Je zou bijna zeggen het is duivels.
Er bestaat maar één weg naar het geluk;
stoppen ons zorgen te maken over zaken
waar we geen invloed op hebben.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door Witte wel » 06 mar 2014, 23:26

goudroes schreef:Je zou bijna zeggen het is duivels.
Dat is het ook en gaat steeds verder door.
Goeie post Susan, erg duidelijk.
Overigens van alle gemodificeerde zaden en gewassen is het origineel goed geconserveerd en diep opgeslagen onder het mom van als de soort zou uitsterven. En de soorten zullen langzaam uitsterven te bedenken dat bijvoorbeeld sommige groentes hun grootste voedingswaardes al kwijt zijn door de genetische aanpassingen.
Het vreemde is dat nagenoeg alle westerse overheden niet optreden tegen genetische manipulatie en het zelfs stimuleren.
Betreft het hier wel alleen het economische belang of telt het "zombie belang" hier ook mee valt af te vragen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door Gast1 » 07 mar 2014, 07:52

goudroes schreef: Wat noem jij dan de positieve kant van genetisch gemanipuleerd voedsel?
'Genetisch gemanipuleerd' is in feite een verkrachting van de Natuur. Door genetische manipulatie toe te passen creëren we mogelijkheden om daar te leven waar de Natuur 'nee' zegt en we creëren mogelijkheden om 'verder' te gaan waar de Natuur 'stop' zegt. Het laat ons mensen leven op plekken waar we anders niet zouden gaan wonen en het laat ons langer leven. We creëren een parasiet die resistent is tegen allerlei ziektes waardoor we de Aarde nog meer gaan bevolken en nog meer gaan uitputten. We manipuleren niet alleen voedsel, we manipuleren ons zelf ook tot geïnstitutionaliseerde robotten die een plutocratie dienen. De levende zombie wordt niet gecreëerd, hij is er al: de mens met een kleine 'm' ... We manipuleren alles wat er is, we fokken honden zoals wij het graag hebben, we kweken vogels zoals wij het graag hebben en we veranderen het 'pure' in het onwerkelijke. De werkelijkheid is dat we een onwerkelijkheid scheppen en daarin leven we. De meeste mensen weten en kennen de werkelijke Natuurlijke waarden al lang niet meer. Het is een bezitterige soort uitgroeisel van het dierlijk specimen geworden die denkt heel veel te hebben en dan toch nog heel ontevreden is en kijkt.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door Susan » 07 mar 2014, 08:06

@Goudroes en Witte wel,

Dat het duivels is, ja hoor, zo zie ik het ook echt.
Wat misschien ooit bedoeld is om via genetische manipulatie iets te verbeteren,
is zoals bij alles uitgelopen op een egoïstischegeldkwestie door op machtbeluste
figuren. Heeft niets van doen met ALLEEN maar bezorgdheid voor de mens om daar
zo meer voedsel voor te kunnen verbouwen....
En welke idioot gaat hier mee door als je alleen al naar het feit kijkt dat bijen
verhongeren omdat ze geen honing meer van die gemanipuleerde planten kunnen krijgen?
Bijen zijn verschrikkelijk belangrijk in de hele natuurlijke keten, als die uitsterven
is dat een ramp!

Kijk maar eens rond op internet voor wie het interesseert wat het belang daar van is.

En niemand weet bij lange na niet wat de gevolgen zijn als mensen van babie af aan alleen
'Monsanto's' (en van anderen!) rommel zou binnen krijgen...
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door Susan » 07 mar 2014, 17:24

Er zal een tijd komen dat de vogels uit de bomen vallen, de rivieren vergiftigd zullen zijn en de wolven in de bossen sterven. Alleen dan zullen de krijgers van de regenboog verschijnen en de wereld redden —

Cree Indianen uitspraak

Ik denk/weet dat we hier al midden in zitten...
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door Zoeker » 07 mar 2014, 18:01

Gast1 schreef:
goudroes schreef: Wat noem jij dan de positieve kant van genetisch gemanipuleerd voedsel?
'Genetisch gemanipuleerd' is in feite een verkrachting van de Natuur. Door genetische manipulatie toe te passen creëren we mogelijkheden om daar te leven waar de Natuur 'nee' zegt en we creëren mogelijkheden om 'verder' te gaan waar de Natuur 'stop' zegt. Het laat ons mensen leven op plekken waar we anders niet zouden gaan wonen en het laat ons langer leven. We creëren een parasiet die resistent is tegen allerlei ziektes waardoor we de Aarde nog meer gaan bevolken en nog meer gaan uitputten. We manipuleren niet alleen voedsel, we manipuleren ons zelf ook tot geïnstitutionaliseerde robotten die een plutocratie dienen. De levende zombie wordt niet gecreëerd, hij is er al: de mens met een kleine 'm' ... We manipuleren alles wat er is, we fokken honden zoals wij het graag hebben, we kweken vogels zoals wij het graag hebben en we veranderen het 'pure' in het onwerkelijke. De werkelijkheid is dat we een onwerkelijkheid scheppen en daarin leven we. De meeste mensen weten en kennen de werkelijke Natuurlijke waarden al lang niet meer. Het is een bezitterige soort uitgroeisel van het dierlijk specimen geworden die denkt heel veel te hebben en dan toch nog heel ontevreden is en kijkt.

Zo is het. De mens is zo langzamerhand zelf een parasiet geworden.

Mooie quote trouwens: De werkelijkheid is dat we een onwerkelijkheid scheppen en daarin leven we.

En die onwerkelijkheid bouwen we nog steeds uit. Ik ben benieuwd hoe het afloopt met 'de mens', maar ik geef er geen duppie voor.
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gast1

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door Gast1 » 07 mar 2014, 18:06

Dank voor het bloemetje ...

Het is zo ernstig dat zelfs het duppie niet meer bestaat en je kunt het er dus ook niet meer voor geven ... :-|

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door Susan » 07 mar 2014, 20:30

Gast1 schreef: Het is zo ernstig dat zelfs het duppie niet meer bestaat en je kunt het er dus ook niet meer voor geven ... :-|
;P!
En dát maakt dat ik mij wel eens een beetje mismoedig voel in het algemeen,
omdat echt heel veel mensen denken dat alles wel 'opgelost' zal worden wat
nu verkeerd gaat, en beslist niet zien dat er iets erg mis is én mis blijft gaan op
dit moment, net zo goed als al ontzettend veel jaren aan de gang was :shock: ..
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door taigitu » 02 mar 2015, 12:38

Zembla onderzoekt gentech-lobby en Monsanto: “Geen enkel kind hier kan lopen”
ZEMBLA INTERNATIONAAL zendt een reportage uit van veelvuldig onderscheiden Franse journalist Paul Moreira. De Franse onderzoeksjournalist volgt het spoor van de bedrijven die handelen in genetisch gemanipuleerde gewassen en de bijbehorende bestrijdingsmiddelen.

Ziek van landbouwgif

Moreira begint in Argentinië. Argentinië is de afgelopen 15 jaar een van de grootste exportlanden geworden van genetisch gemanipuleerde soja. De gen-soja heeft de Argentijnse economie uit het slop getrokken. Maar in de arme landbouw- gebieden denkt de bevolking dat ze ziek wordt van het landbouwgif dat hierbij gebruikt wordt.

Bezorgde bewoners
Moreira bezoekt de landbouwgebieden in Argentinië en spreekt met bezorgde bewoners, zorgmedewerkers en artsen. Hoofdverpleegkundige M. Gutman van een gehandicapteninstelling uit Saenz Pena.: 'Geen enkel kind hier kan lopen. De meeste patiënten komen van het platteland, uit de provincie. Ze zijn allemaal blootgesteld aan landbouwgif.'

Combinaties van chemicaliën
Topambtenaar A. Mentaberry, van het Argentijnse ministerie van Wetenschap bevestigt dat er gezondheidsproblemen zijn in de gen-tech gebieden: 'Er is een duidelijk verband met de opmars van de landbouw. Wat er gebeurt, kan te maken hebben met pesticiden. We weten niet hoe ze het toepassen. Ze zijn niet voorzichtig genoeg, want de mensen worden eraan blootgesteld. En we weten niet welke combinaties van chemicaliën ze gebruiken.”

TAFTA/TTIP
In Europa wordt de Argentijnse gen-soja vooral geïmporteerd voor het diervoer. Voor het verbouwen van gemanipuleerde gewassen gelden nog strenge regels. Maar hoe lang nog kan Europa de lobby van bio-tech bedrijven weerstaan? Er is een vrij-handelsverdrag tussen Amerika en Europa in de maak, de TAFTA/TTIP. Euro-parlementariër Corinne Lepage vreest dat de gen-tech industrie hiermee een achterdeur heeft gevonden om de strenge Europese regelgeving te omzeilen.

Als de TAFTA/TTIP eenmaal van kracht is, kunnen multinationals zich wenden tot een arbitragetribunaal als zij vinden dat een land handelt in strijd met het handelsverdrag. Euro-parlementslid Lepage: 'Dan zou Frankrijk miljoenen of miljarden euro’s moeten betalen als ze genetische gewassen blijft weigeren.'

Kijk de uitzending ‘De gentech-lobby’ hier terug.
http://zembla.vara.nl/seizoenen/interna ... 25-02-2015
We zijn in de aap gelogeerd door dit soort monsterbedrijven.......
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door taigitu » 02 mar 2015, 12:46

Honderden boeren blokeren de weg in protest van Monsanto’s GMO gewassen 2 maart 2015

Polen’s grootste boeren protest ooit is begonnen.
Konvooien van traktoren nemen de weg over in protest van GMO infiltratie
en het overnemen van land door grote biotech and agrarische bedrijven.

Meer als 150 boeren blokeren de weg en houden grote demonstraties om aandacht
te brengen aan een van de grootste issues van voedsel soevereiniteit in Polen
De focus is een verbod op GMOs en het herstel van kleine boeren rechten na jaren van
onderdrukkende gezondheid en veiligheids regels,
die rechten van kleine boeren wegneemt en deze overhandigt aan grote Agrarische bedrijven.

The boeren eisen dat wetgevers kleine boeren beschermt tegen de monopolisatie
van bedrijven en weigeren hun land te verkopen. Eenmaal verkocht is de baan vrij
voor deze grote agrarische monsters.

Totdat de overheid praat met de vakbond hebben ze gezworen om niet te stoppen.
Edward Kosmal, hoofd van het committee voor de boeren van West-Pomeranian
zei het volgende:

“We are ready for dialogue.
We look forward to meeting with you, Prime Minister, and beginning a comprehensive government commitment to solving the problems of Polish agriculture.
If you do not enter into a dialogue with the Union, we will be forced to step up our protests.”


vertaling:
”We zijn open voor dialoog.
We kijken er naar uit om de premier te ontmoeten, en het beginnen van een uitgebreid overheidse toewijding aan het oplossen van de problemen
van de Poolse agrarische cultuur. Als u niet in gesprek wil gaan met de vakbond, zijn we genoodzaakt om onze protesten
intenser te maken.”

http://worldunity.me/honderden-boeren-b ... -gewassen/
Een video van het protest is te zien via de link, wel in het Pools.

Eigenlijk is het vreemd dat niet in meer landen wordt geprotesteerd door de bevolking.
Het is toch al langer bekend en ik heb vorig jaar aan de handtekeningen actie
meegedaan. Nadien is er geen enkele activiteit of groot protest merkbaar geweest.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door Vitharr » 02 mar 2015, 12:47

taigitu schreef:
Zembla onderzoekt gentech-lobby en Monsanto: “Geen enkel kind hier kan lopen”
ZEMBLA INTERNATIONAAL zendt een reportage uit van veelvuldig onderscheiden Franse journalist Paul Moreira. De Franse onderzoeksjournalist volgt het spoor van de bedrijven die handelen in genetisch gemanipuleerde gewassen en de bijbehorende bestrijdingsmiddelen.

Ziek van landbouwgif

Moreira begint in Argentinië. Argentinië is de afgelopen 15 jaar een van de grootste exportlanden geworden van genetisch gemanipuleerde soja. De gen-soja heeft de Argentijnse economie uit het slop getrokken. Maar in de arme landbouw- gebieden denkt de bevolking dat ze ziek wordt van het landbouwgif dat hierbij gebruikt wordt.

Bezorgde bewoners
Moreira bezoekt de landbouwgebieden in Argentinië en spreekt met bezorgde bewoners, zorgmedewerkers en artsen. Hoofdverpleegkundige M. Gutman van een gehandicapteninstelling uit Saenz Pena.: 'Geen enkel kind hier kan lopen. De meeste patiënten komen van het platteland, uit de provincie. Ze zijn allemaal blootgesteld aan landbouwgif.'

Combinaties van chemicaliën
Topambtenaar A. Mentaberry, van het Argentijnse ministerie van Wetenschap bevestigt dat er gezondheidsproblemen zijn in de gen-tech gebieden: 'Er is een duidelijk verband met de opmars van de landbouw. Wat er gebeurt, kan te maken hebben met pesticiden. We weten niet hoe ze het toepassen. Ze zijn niet voorzichtig genoeg, want de mensen worden eraan blootgesteld. En we weten niet welke combinaties van chemicaliën ze gebruiken.”

TAFTA/TTIP
In Europa wordt de Argentijnse gen-soja vooral geïmporteerd voor het diervoer. Voor het verbouwen van gemanipuleerde gewassen gelden nog strenge regels. Maar hoe lang nog kan Europa de lobby van bio-tech bedrijven weerstaan? Er is een vrij-handelsverdrag tussen Amerika en Europa in de maak, de TAFTA/TTIP. Euro-parlementariër Corinne Lepage vreest dat de gen-tech industrie hiermee een achterdeur heeft gevonden om de strenge Europese regelgeving te omzeilen.

Als de TAFTA/TTIP eenmaal van kracht is, kunnen multinationals zich wenden tot een arbitragetribunaal als zij vinden dat een land handelt in strijd met het handelsverdrag. Euro-parlementslid Lepage: 'Dan zou Frankrijk miljoenen of miljarden euro’s moeten betalen als ze genetische gewassen blijft weigeren.'

Kijk de uitzending ‘De gentech-lobby’ hier terug.
http://zembla.vara.nl/seizoenen/interna ... 25-02-2015
We zijn in de aap gelogeerd door dit soort monsterbedrijven.......
Ik ben geen fan van Zembla, maar ja, inderdaad Taigitu. Het fascinerende (voor mij) is dat er toch gewoon aardige mensen werken. Die mensen proberen goed te zijn in wat ze doen maar ze overzien het totaalplaatje niet. En dat is in mijn beleving het grote onderliggende probleem. (in het algemeen gesproken uiteraard.)
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door taigitu » 02 mar 2015, 12:55

Vitharr schreef: Ik ben geen fan van Zembla, maar ja, inderdaad Taigitu. Het fascinerende (voor mij) is dat er toch gewoon aardige mensen werken. Die mensen proberen goed te zijn in wat ze doen maar ze overzien het totaalplaatje niet. En dat is in mijn beleving het grote onderliggende probleem. (in het algemeen gesproken uiteraard.)
Ja, het is hun werk om dingen te onderzoeken en kijken of er iets bruikbaars kan worden
ontdekt en in de praktijk zal pas duidelijk worden hoe iets uitpakt. Dan ligt het vaak niet
meer in de handen van de 'ontwerpers/uitvinders' maar in die van de directie en zijn
medewerkers. Dan ligt de nadruk meer op de financiële opbrengst. Het is niet vreemd, ook
niet bij de farmaceutische industrie, om af en toe foutjes die in testen naar boven komen
weg te moffelen..... Geeft lager personeel daar ruchtbaarheid aan, kost het hem/haar zijn
baan.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door Vitharr » 02 mar 2015, 13:05

taigitu schreef:
Vitharr schreef: Ik ben geen fan van Zembla, maar ja, inderdaad Taigitu. Het fascinerende (voor mij) is dat er toch gewoon aardige mensen werken. Die mensen proberen goed te zijn in wat ze doen maar ze overzien het totaalplaatje niet. En dat is in mijn beleving het grote onderliggende probleem. (in het algemeen gesproken uiteraard.)
Ja, het is hun werk om dingen te onderzoeken en kijken of er iets bruikbaars kan worden
ontdekt en in de praktijk zal pas duidelijk worden hoe iets uitpakt. Dan ligt het vaak niet
meer in de handen van de 'ontwerpers/uitvinders' maar in die van de directie en zijn
medewerkers. Dan ligt de nadruk meer op de financiële opbrengst. Het is niet vreemd, ook
niet bij de farmaceutische industrie, om af en toe foutjes die in testen naar boven komen
weg te moffelen..... Geeft lager personeel daar ruchtbaarheid aan, kost het hem/haar zijn
baan.
Klopt. Ik heb eerder al eens kritiek gehad op de HBO technologen/chemici die het contact met de materie zelf kwijt raken. Nu ik een opleiding in Bedrijfskunde volg zie je daar eigenlijk hetzelfde. De wereld waar jij en ik in leven wordt vertaald naar abstracte cijfers en op basis van die cijfers worden beslissingen genomen. Ik vind het een vereiste om daarna ook nog even terug te vertalen om de gevolgen onder ogen te zien. Maar in de praktijk gebeurt dat niet bij veel bedrijven. Ook niet bij 'goede'.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door taigitu » 02 mar 2015, 14:12

Overheidswetenschappers onthullen gevaren GMO’s
John Diks op mrt.01, 2015,

Dramatische stijging van aantal ziektebeelden

Sinds 1998 toen genetisch gemanipuleerde organismen voor het eerst werden geïntroduceerd heeft zich een dramatische stijging van aantallen voedselallergieën, autisme, reproductieve stoornissen en problemen met spijsvertering voorgedaan. Natuurlijk willen bedrijven als Monsanto, DuPont en Syngenta, die ongeveer de helft van de totale zaadmarkt bezitten, ons doen geloven dat GMO-gevaren niet bestaan. Niets is echter minder waar.

Onafhankelijke onderzoeken naar GMO worden aangevallen en onderdrukt, maar op de eerstvolgende “Natural News Talk krijgt u uit de eerste hand te horen wat een voormalig USDA microbioloog te zeggen heeft over de gevaren van GMO’s. Na het beluisteren van dit programma zult u nog wel twee keer nadenken over onze voedselvoorziening en hopelijk het vertrouwen dat u dit nieuws zal delen met uw familie en vrienden.

Super weeds
Een van de grootste leugens over GMO technologie waaraan we worden blootgesteld is dat bedrijven zoals Monsanto blijven hameren op het ‘feit’ dat het gebruik van GMO zaden de behoefte aan giftige chemicaliën in de landbouw zal doen verminderen, maar in de afgelopen vijf jaar zijn als gevolg van de ontwikkeling van onkruid resistente gewassen (superweeds), boeren gedwongen om méér herbiciden dan ooit te spuiten op hun velden in een poging om het onkruid te doden. Dit heeft een verwoestende uitwerking op ons milieu en de menselijke gezondheid.

In feite zijn de enige mensen die gebaat zijn bij GMO-technologie, de bedrijven die de zaden en de chemicaliën bezitten die worden gebruikt op de gewassen die uit de gemanipuleerde zaden groeien. Denk maar na, als GMO zaden worden verondersteld minder behoefte te hebben aan giftige chemicaliën, waarom zien we dan een enorme groei in de verkoop van glyfosaat?

Volgens een nieuw rapport, gepubliceerd door “Transparency Market Research“, werd de wereldwijde markt voor herbicide glyfosaat in 2012 gewaardeerd op 5,46 miljard dollar, en er wordt verwacht dat de markt tot en met 2019 zal groeien naar 8,79 miljard dollar.

In de afgelopen vijf jaar zien we nu dat deze giftige stof glyfosaat wereldwijd in lucht en watermonsters wordt aangetroffen, en zelfs in het bloed van nog ongeboren kinderen.
Overheden en corporaties misleiden publiek om bedrijfswinsten te garanderen

Volgens de FDA (Food en Drug Administration) moedigt de FDA ontwikkelaars van GE planten aan om te overleggen met het agentschap voor de afzet van hun producten, hoewel het overleg plaatsvindt op basis van vrijwilligheid. Met andere woorden; het agentschap dat belast is met voedselveiligheid heeft niet eens een enkel onderzoek naar de veiligheid nodig, en zal de etikettering van GMO’s of zelfs een aanmelding niet nodig hebben vóórdat een GE voedselproduct wordt verkocht aan het publiek. Het is duidelijk dat de FDA niet aan zijn verantwoordelijkheden als waakhond voor de bevolking voldoet.

Geheime memo’s
In feite onthullen geheime memo’s van de FDA dat wetenschappers van de FDA het roerend eens zijn met de eigen wetenschappers van de FDA dat GMO’s onvoorspelbare en moeilijk te detecteren bijwerkingen kunnen veroorzaken. De memo’s werden openbaar gemaakt dankzij een rechtszaak. Deze wetenschappers hebben voor de veiligheid gevraagd naar lange termijnstudies, maar het Witte Huis heeft de FDA bevolen om de biotechnologie te bevorderen.

Om de zaak nog erger te maken benoemde de FDA Michael Taylor als de adjunct-commissaris voor voedsel. Het ironische van deze benoeming is dat Michaël Taylor een advocaat was van Monsato.

Als u echt de de waarheid over GMO’s en het effect ervan op onze voedselvoorziening wilt horen, meldt u dan aan bij bij het volgende “NaturalNews spreekuur“. “Ontdek de echte bedreigingen achter GGO-technologie en voedingsmiddelen – zondag 1 maart”

Bron: NaturalNews.com - http://www.naturalnews.com/048805_GMO_d ... remer.html

http://www.gewoon-nieuws.nl/2015/03/ove ... PRgEOHCqu8
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

realdreamers

Re: Hoever reiken Monsanto´s tentakels?

Bericht door realdreamers » 02 mar 2015, 21:40

Een goeie over hoe Monsanto en anderen tewerk gaan:

Je kan het dan ook beter MonsterenCo kunnen noemen!

Schandalig!!!


Afbeelding

Plaats reactie