Aanslagen 11 september 2001 WTC

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gesloten
Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 18:44

Vitharr schreef:Wow, duidelijk. ;P!
Tis toch een vrouw? Hoe kan je dan op de man spelen? ;)
Inhoudelijk weer nul komma nul. Zoals gewoonlijk.
Als ze dan toch jouw maatje is, vraag haar dan eens of ze vrijmetselaar is.
Pm me met het antwoord.
Niet onbelangrijk toch?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door univers » 05 mar 2015, 18:47

Pm me met het antwoord.
Niet onbelangrijk toch?
Waarom moet dat stiekem ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

realdreamers

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door realdreamers » 05 mar 2015, 19:06

Eindelijk, MentalPig is gek geworden!!

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door univers » 05 mar 2015, 19:07

Die krijg jij niet gek.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

realdreamers

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door realdreamers » 05 mar 2015, 19:11

univers schreef:Die krijg jij niet gek.

Dat beweer ik ook nergens! Gaat blijkbaar vanzelf als ik de laatste bovenste post lees.



Onbegrijpelijk dat mensen nog op zoiets reageren.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 05 mar 2015, 19:48

realdreamers schreef:Onbegrijpelijk dat mensen nog op zoiets reageren.
En dat is grappig, want je reageert zelf.
:hahaha:

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 05 mar 2015, 19:49

realdreamers schreef:Eindelijk, MentalPig is gek geworden!!
Oeh, ja, een overzicht van feiten, inclusief onderbouwing. Dat is gek! Ik leef met je mee.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 05 mar 2015, 19:54

univers schreef:
Pm me met het antwoord.
Niet onbelangrijk toch?
Waarom moet dat stiekem ?
Ja, Frank, waarom moet dat stiekem?

En waarom stuur je me een PM terwijl je in het openbaar zegt dat je me negeert?

Draadloosstroom

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Draadloosstroom » 05 mar 2015, 19:55

Helaas lieverd ik heb Metalpig jaren geteroriseerd maar he just don't give a fuck. Dus als mij het al die jaren niet lukte lukt t zo'n persoontje als jou al hillemaol ni !

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 19:57

Draadloosstroom schreef:Helaas lieverd ik heb Metalpig jaren geteroriseerd maar he just don't give a fuck. Dus als mij het al die jaren niet lukte lukt t zo'n persoontje als jou al hillemaol ni !
Typisch voor een vrijmetselaar

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 19:57

Metalpig
Zou je niet beter antwoorden op de vraag:
Ben je een vrijmetselaar?

Doe maar openbaar

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 20:05

Mijn uitspraken van 'in twee breken' en engelse termen komen uit volgende link
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker: ... _Van_HORES


http://www.theadvocate.com.au/story/183 ... eemasonry/

Kijk in de commentaren en zoek naar "the invisible pink unicorn" (vrijmetselaars aanbidden deze godin)


Barry Knott • Does the Flying Spaghetti Monster count as a supreme being?
Antwoord: Sorry Barry, but the Invisible Pink Unicorn is the revised edition that one must believe in.


Afbeelding
Zoek op de freethinker website naar gebruiker "collegavanerik" en kijk naar het symbool. Het is zij.Enkel vrijmetselaars kennen deze termen. http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... f=1&t=6610

"
Uit diplomatieke overwegingen heb ik besloten mijn moderatorschap neer te leggen.
dat betekent echter niet dat trollen nu vrij spel krijgen
"

BTW : in Zuid-Limburg , Maastricht is er een loge. Gegarandeerd dat ze lid is.

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 20:07

Eens was er geen orde of wanorde, alleen maar Werkelijkheid. De grote PTAH, de schepper van de Werkelijkheid, maakte stenen tabletten. Op een dag was hij zijn goddelijke tabletten aan het bakken. Toen bedacht de grote PTAH, dat hij een bal kon maken in plaats van een tablet en zo schreef hij op die bal, voordat er orde en wanorde was, dat de bal wanorde moest zijn. En het tablet orde moest zijn. Op dat tablet zette hij kleine poppetjes, gelijkend aan ons en hij blies hen leven in.

De poppetjes hadden het koud en zo maakte hij de zon, deze noemde hij HORES. Nu waren de poppetjes verveelt, want alles was perfect. PTAH zat er over in, want alles dat perfect is, kan niet perfect zijn en daarom niet bestaan. Dus brak hij HORES in tweeën, Eris en de Onzichtbare Roze Eenhoorn. Nu konden de poppetjes zien, dat zij niet perfect waren en zij noemde elkaar vrouwen. Er waren drie (eigenlijk Vijf, maar de vroegere mensen konden nog niet tellen) vrouwen en Eris zag in dat ze niet perfect waren en gooide een appel met daarop voor de mooiste, ze begonnen erom te vechten, maar de Roze Eenhoorn vertelde ze dat je niet moest vechten daarom. Dus maakte zij drie mannen en zij waren aantrekkelijk voor elkander. En zo kwamen er kinderen en noemden zij zichzelf als eenheid mensen. De Onzichtbare Roze Eenhoorn sprak met Eris af, dat ze elke dag een ronde om de wereld zou maken, zodat het licht zou schijnen. Dit is de samenvoeging, maar geen mens zal dit ooit beseffen tot de tijd rijp is, zei PTAH hierover en viel in een diepe slaap. En zo werden mensen op de ronde bal gezet, zodat de twee godinnen rondjes zouden kunnen maken.

Hores: Verily am I blessed among women, for I have had revealed unto me the Truthful Doctrine of the Invisible Pink Unicorn (Peace Be Unto Her).

Zo zal er vrede zijn, want de vrouw heeft de waarheid, want zo vertelt Eris, de godin, ons aan haar eerste apostel:

"O! Eris! Blessed Mother of Man! Queen of Chaos! Daughter of Discord! Concubine of Confusion! O! Exquisite Lady, I beseech You to lift a heavy burden from my heart!

Afbeelding

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 20:09

De naam van HORES en de hoogpriester Collegavaneric

collegavanerik: Amen Amen Amen profeet, Wijze wat is je naam?

Hores: En mijn naam zal zijn zoals deze profetie tot mijn is gekomen, maar ook een eerbetoon aan de twee Godinnen, de gastHeer van de Onzichtbare Roze Eenhoorn en eriS(HORES), (eriS is Sire omgedraaid). Wat een andere schrijfwijze van Horus is. Hiermee hebben we bewezen, dat ze de zon zijn, we kunnen gelukkig worden. Ik maak jou hierbij tot hoog priester van dit nieuwe geloof, oh waarde Collegavaneric! Vertel het woord aan ieder die het weten wil. Dat Eris en de Onzichtbare Roze Eenhoorn samen zijn! Samen berijden ze de hemelen en brengen ons het licht!

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 20:11

MetalPig schreef:
univers schreef:
Pm me met het antwoord.
Niet onbelangrijk toch?
Waarom moet dat stiekem ?
Ja, Frank, waarom moet dat stiekem?

En waarom stuur je me een PM terwijl je in het openbaar zegt dat je me negeert?
Dat je vrijmetselaar bent, verandert de zaak. DAN WEET IEDEREEN WAAROM JE AMBETANT DOET

realdreamers

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door realdreamers » 05 mar 2015, 21:00

Frank51 schreef: Dat je vrijmetselaar bent, verandert de zaak. DAN WEET IEDEREEN WAAROM JE AMBETANT DOET

Wel, als ze vrijmetselaar is, 32 of hoger, dan is ze dus een SATANIST

at betekent per definitie dat ze een psychopaat is.

Dat verklaard waarom ze een bord voor haar kop heeft,


Maar het verklaart niet waarom Tammy zo vriendelijk tegen dit rare ei doet,



btw gezien de uitspraken van Determinorotto heb i hetzelfe vermoeden. Als het over 'vrijmetselaars' zaken gaat is er wel erg snel bij om er 'mee af te rekenen!"




Tammy wordt eens wakker, de rest van de wereld volgt ook binnenkort!






It is echt "GAME OVER" voor de psychopaten!!!



Mooi!

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 21:10

Het is stil aan de overkant, dat ik zeker..
Die is van haar stoel gevallen.

http://www.katholieknieuwsblad.nl/nieuw ... n-justitie

Een mening ivm bovenstaand artikel :
Wederom belangrijke bewijzen, naast bv het Gladio onderzoek, die ondersteunen dat hier sprake is van samenzwering en niet slechts een samenzweringstheorie.
Katholiek Nieuwsblad lijkt me het enige Nederlandse blad waar het nieuws niet bepaald wordt door deze elite, zij berichten ook consequent over Demmink.

De vrijmetselaars richten zich met name op 6 bepalende sectoren: media, justitie, politiek, inlichtingendiensten, bankieren en georganiseerde misdaad. (al is bankieren natuurlijk gewoon al georganiseerde misdaad) Wellicht kan wetenschap er als zevende ook bij genoemd worden.
Door infiltratie in de hoogste regionen van deze sectoren kunnen ze achter de schermen de touwtjes in handen houden. In deze sectoren worden zaken als 911, Sandy Hook en Boston Bombings onder het tapijt geschoven.
Met name de CIA is niets anders dan een onderafdeling van de vrije metselaars.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 05 mar 2015, 21:58

Dit is een fascinerend kijkje in hoe het brein van een complotdenker functioneert. :shock:

Het is bijna te zielig om nog uit te lachen.

Bijna he, dus:

:hahaha: :hahaha: :hahaha:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Vitharr » 05 mar 2015, 22:15

MetalPig schreef:Dit is een fascinerend kijkje in hoe het brein van een complotdenker functioneert. :shock:
Het functioneert niet dus.

Ik vind jouw manier soms wat analytisch kil van doen voor mijn smaak. Maar ik ben je dankbaar dat je doorbijt zodat we zelf kunnen aanschouwen en oordelen.

Ik wil geen wereld waarin respect voor andermans visie ontbreekt. En ik begrijp nu ook de dreiging die determinist in complotdenkers ziet. Het "-denkers" zette me op het verkeerde been. Daar is namelijk helemaal geen sprake van...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 22:56

Vitharr schreef:
MetalPig schreef:Dit is een fascinerend kijkje in hoe het brein van een complotdenker functioneert. :shock:
Het functioneert niet dus.

Ik vind jouw manier soms wat analytisch kil van doen voor mijn smaak. Maar ik ben je dankbaar dat je doorbijt zodat we zelf kunnen aanschouwen en oordelen.

Ik wil geen wereld waarin respect voor andermans visie ontbreekt. En ik begrijp nu ook de dreiging die determinist in complotdenkers ziet. Het "-denkers" zette me op het verkeerde been. Daar is namelijk helemaal geen sprake van...
Vitharr manneke, heb jij dan een verklaring voor alles wat ik hier bloot gelegd heb over jouw vriendin?
Ze zwijgt in alle talen, zegt genoeg toch?
Of leest madam boeken over het geloof van Hores? Waar is ze nu met haar 'feiten'?
Wij moeten altijd met feiten en argumenten komen

Gesloten