Aanslagen 11 september 2001 WTC

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gesloten
Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 23:00

Vitharr schreef:
MetalPig schreef:Dit is een fascinerend kijkje in hoe het brein van een complotdenker functioneert. :shock:
Het functioneert niet dus.

Ik vind jouw manier soms wat analytisch kil van doen voor mijn smaak. Maar ik ben je dankbaar dat je doorbijt zodat we zelf kunnen aanschouwen en oordelen.

Ik wil geen wereld waarin respect voor andermans visie ontbreekt. En ik begrijp nu ook de dreiging die determinist in complotdenkers ziet. Het "-denkers" zette me op het verkeerde been. Daar is namelijk helemaal geen sprake van...
Als ge een klein beetje brein hebt weet je wie met jouw voeten speelt!
Tip: het heeft tieten

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 05 mar 2015, 23:16

Frank51 schreef:Ze zwijgt in alle talen, zegt genoeg toch?
Omdat ik op mijn privacy gesteld ben. Ik ga niet over mijzelf vertellen om te proberen jou uit je (ongetwijfeld natte) droom te helpen. Het kan mij werkelijk geen reet schelen wat jij over mij denkt te weten, en ik heb totaal geen behoefte om iets te ontkennen of bevestigen.

Krijg je punten van je complottersclubje als je een vrijmetselaar ontmaskert?

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 23:26

MetalPig schreef:
Frank51 schreef:Ze zwijgt in alle talen, zegt genoeg toch?
Omdat ik op mijn privacy gesteld ben. Ik ga niet over mijzelf vertellen om te proberen jou uit je (ongetwijfeld natte) droom te helpen. Het kan mij werkelijk geen reet schelen wat jij over mij denkt te weten, en ik heb totaal geen behoefte om iets te ontkennen of bevestigen.

Krijg je punten van je complottersclubje als je een vrijmetselaar ontmaskert?
Zend me dan pm met de waarheid. Kom met feiten af. Iets wat je nog nooit gedaan hebt.
Toon mij eens dat ik tot een complottersclub behoor.
Ik heb je in elk geval al ontmaskerd
Collegavanerik! haha

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 05 mar 2015, 23:27

Hee Frankie, over vragen beantwoorden gesproken, doe deze eens:
Frank51 schreef:En nu de vraag waar je al een tijdje zit op te wachten:
Werk jij voor de overheid?
Zou je het geloven als ik 'nee' zeg?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 05 mar 2015, 23:30

Frank51 schreef:
MetalPig schreef:Ik ga niet over mijzelf vertellen om te proberen jou uit je (ongetwijfeld natte) droom te helpen. Het kan mij werkelijk geen reet schelen wat jij over mij denkt te weten, en ik heb totaal geen behoefte om iets te ontkennen of bevestigen.
Zend me dan pm met de waarheid.
Kun je niet lezen?
Het kan mij werkelijk geen reet schelen wat jij over mij denkt te weten, en ik heb totaal geen behoefte om iets te ontkennen of bevestigen.

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 23:47

Ok , vanaf nu laten we die gefrustreerde ex-moderator van freethinker voor wat het is.
Negeermodus terug aan.
Afbeelding

Barry Jennings

Barry Jennings was the former New York Housing Authority Emergency Coordinator.
On 9/11, Barry Jennings reported that he and Michael Hess had been blown back by a big explosion inside Building 7.
He later said in an interview that he had heard explosions in Building 7 before either Tower had collapsed.
He also reported that he was stepping over bodies, contradicting the official gov't claim that no one died in Building 7.
Barry died mysteriously on August 19, 2008 -- two days before the release of the NIST Report's first draft.


Beverly Eckert

Beverly Eckert lost her husband on 9/11.
She did not believe the official story of 9/11.
She was among the families organizing for disclosure around the facts of Sept. 11, including a lawsuit against the Saudi and U.S. Gov't.
She was offered money by the U.S. gov't to keep silent. But Beverly did not comply.
Eckert died at age 57 in a mysterious commuter airplane crash on February 12, 2009.
A week before she died she met with President Barack Obama as an advocate for those affected by 9/11.

Afbeelding

Kenneth Johannemann

Kenneth was a janitor at the wtc. He reported seeing explosions in the basement and upper floors of the tower.
Johannemann reported a massive explosion in the basement of one of the Twin Towers, and rescuing someone who received full body burns from an explosion that took place at the base -- not the top -- of the building.
In Sept. 2008, Kenneth died from a gunshot to the head from an apparent suicide.
The suicide note makes it appear as if the reason for the suicide was eviction. Johannemann had a large and loving family. One of his cousins had offered him a place.

Afbeelding

Christopher Landis

Former Operations Manager for Safety Service Patrol for the Virginia Department of Transportation.
He gave the makers of "The Pentacon" a film photo collection and nervously answered their questions.
He had an unobstructed view of the Pentagon crash site and amazing unseen pictures showing of a coverup. Pictures also showed 9/11 perps in their government vehicles.
About a week after the film makers had obtained the CITGO witnesses testimony on film, Christopher Landis committed suicide. No further info has been released on his death.

Afbeelding

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 05 mar 2015, 23:48

Frank51 schreef:Mijn uitspraken van 'in twee breken' en engelse termen komen uit volgende link
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker: ... _Van_HORES
Ik heb net deze link gelezen, en ik moet zeggen: goeie grap Frank, je had me te pakken. :mrgreen: Je parodie van de complotter is indrukwekkend; respect ;P! Ik ben er met open ogen ingetrapt. [jaja]

Hoorde al je domme geneuzel over 9/11 ook bij de set-up voor deze grap?

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 05 mar 2015, 23:59

Deborah Palfrey

"No, I'm not planning to commit suicide. I'm planning to go into court on April 7th if indeed we do have the trial, and I plan on defending myself vigorously and I plan on exposing the government in ways that I do not think they want me to expose them on."

When she went outside, she noticed the three-wheel bicycle had been moved that was normally kept in the shed. Upon entering the shed located on the west side of the residence, Blanche Palfrey discovered her daughter Deborah had apparently hung herself using a nylon rope from a metal beam on the ceiling of the shed. She then called 911.

At approximately 11:01 a.m., Tarpon Springs Fire Rescue pronounced Deborah Jean Palfrey deceased.

They murdered her.

Frank51

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Frank51 » 06 mar 2015, 00:08

Ik vind dat ik genoeg gepost heb over deze topic. Wie nog vragen heeft mag die stellen.
Maar vooraleer je de vraag stelt, kijk best eens naar
Een dikke kans dat ze beantwoord raakt.
Zoniet, laat me het weten.
Ik weet het, het is een lange documentaire, maar ik verzeker je, als je ze volledig uitkijkt zul je een ander beeld hebben van 'complottheoriëen'

Wie heeft ze al gezien?
- WW2016
- Frank51

realdreamers?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 06 mar 2015, 00:13

"This film represents solely the views of the author"
100% mening dus.

Waar zijn je feiten, Frankie?

:hahaha:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Tammy » 06 mar 2015, 03:01

Frank51 schreef:
Dat jij geen fucking stom kalf zijt kunt ge ook niet bewijzen.
Ge bewijst het gewoon keer op keer.
Zulk dom wicht ben ik nog nooit tegengekomen. En dat meen ik

En nu de vraag waar je al een tijdje zit op te wachten:
Werk jij voor de overheid?
Metalpig is ontmaskerd als vrijmetselaar. Die proberen geheimen in stand te houden.
Geef het nu maar toe dat ik er recht op zit!!!!!
Ban ze aub
Hallo Frank51.

Je hebt het over bannen van MetalPig ?
Je hebt gelijk Frank51, tijd om te bannen.
Maar niet MetalPig maar jij.
Jouw gedrag en geschreeuw is onacceptabel.



Realdreamers schreef :

Wel, als ze vrijmetselaar is, 32 of hoger, dan is ze dus een SATANIST

at betekent per definitie dat ze een psychopaat is.

Dat verklaard waarom ze een bord voor haar kop heeft,


Maar het verklaart niet waarom Tammy zo vriendelijk tegen dit rare ei doet,



btw gezien de uitspraken van Determinorotto heb i hetzelfe vermoeden. Als het over 'vrijmetselaars' zaken gaat is er wel erg snel bij om er 'mee af te rekenen!"


Tammy wordt eens wakker, de rest van de wereld volgt ook binnenkort!

It is echt "GAME OVER" voor de psychopaten!!!
Hallo Realdreamers.

Hartelijk dank voor het wakker maken.
Je word hierbij ook geband.
Er is geen plaats voor schreeuwers zoals jij hier.
Vroeger zou je eerst 3 waarschuwingen krijgen , maar niet in jouw geval of Frank51.
Game Over voor jou.



Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door univers » 06 mar 2015, 07:36

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Draadloosstroom

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Draadloosstroom » 06 mar 2015, 07:37

Wat een volk

Barrel

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Barrel » 01 jul 2015, 17:40

Goh, lang geleden dat ik hier voor het laatst
was. Er is niet zo veel veranderd ... :)
Hallo allemaal!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Tammy » 03 jul 2015, 03:53

Hallo Barrel, hoe is het ermee. :grin:

We hebben nog genoeg anderen topics hoor waar men beschaafd praat met elkaar. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Barrel

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Barrel » 03 jul 2015, 09:22

Tammy schreef:Hallo Barrel, hoe is het ermee. :grin:

We hebben nog genoeg anderen topics hoor waar men beschaafd praat met elkaar. :mrgreen:
Hoi Tammy,

Uiteraard! Was als grapje bedoeld ... Is denk ik meer het onderwerp wat dit uitlokt ... Zal zeker de andere topics bekijken!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Tammy » 04 jul 2015, 02:39

Klopt Barrel, maar sommige gaan gewoon te ver in hun gedrag. :mrgreen:

Welcome back en veel plezier. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gusteman

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door gusteman » 02 jul 2018, 10:09

WTC7 stortte neer zoals enkel kan gebeuren bij gecontroleerde afbraak (controlled demolition in het Engels).

Zo wordt beweerd door heel wat mensen op heel wat websites.

Hieronder vind je een video door Brian Dunning (ik weet het, hij wordt weggezet als bevooroordeeld, maar toch: bekijk gewoon de beelden) waarin hij beweert dat WTC7 niet werd neergehaald maar gewoon instortte.

Zelf volg ik zijn visie: om te voldoen aan de theorie van gecontroleerde afbraak zouden de beelden welke werden genomen op 11 september 2001 moeten sporen vertonen van het gebruik van explosieven ... en die sporen zijn er niet. Waarmee de theorie van de gecontroleerde afbraak onhoudbaar wordt.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1544
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Kristof Piessens » 04 jul 2018, 09:47

gusteman schreef:
02 jul 2018, 10:09
WTC7 stortte neer zoals enkel kan gebeuren bij gecontroleerde afbraak (controlled demolition in het Engels).

Zo wordt beweerd door heel wat mensen op heel wat websites.

Hieronder vind je een video door Brian Dunning (ik weet het, hij wordt weggezet als bevooroordeeld, maar toch: bekijk gewoon de beelden) waarin hij beweert dat WTC7 niet werd neergehaald maar gewoon instortte.

Zelf volg ik zijn visie: om te voldoen aan de theorie van gecontroleerde afbraak zouden de beelden welke werden genomen op 11 september 2001 moeten sporen vertonen van het gebruik van explosieven ... en die sporen zijn er niet. Waarmee de theorie van de gecontroleerde afbraak onhoudbaar wordt.
Gusteman, een kleiner gebouw, die voor de twins, instortte was ook gecontroleerde demolition, heb hiervan ooit filmpjes gezien waarop duidelijke geluidspatronen te horen waren, van de twins zelf heb ik zo mijn twijfels dat de instortingen alleen al door de vliegtuigen zijn veroorzaakt, bijkomende maatregelen zouden de vreemde vonken kunnen verklaren die de definitieve instortingen hebben in(be)geleid.
Wij zijn intussen meer dan 15 jaar voorbij dat moment, (H)erken wel dat ze ingestort zijn, maar de vraag blijft nog steeds staan hoe een kolossaal gebouw als de twins konden instorten als berekend werd dat ze met zekerheid niet konden instorten, er is maar 1 reden om tot die actie over te gaan en dat zal vermoedelijk te maken hebben met de materialen die verwerkt zijn binnen die gebouwen zelf, destijds kwamen de gevaren van het gebruik van asbest in gebouwen meer en meer naar boven...kun je je voortellen dat dit het enigste antwoord was op het zogenaamde terorisme !
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 04 jul 2018, 10:57

Kristof Piessens schreef:
04 jul 2018, 09:47

Gusteman, een kleiner gebouw, die voor de twins, instortte was ook gecontroleerde demolition, heb hiervan ooit filmpjes gezien waarop duidelijke geluidspatronen te horen waren,
Er zijn filmpjes van het instorten van WTC7 in omloop waarom de geluiden later zijn toegevoegd. Maar weet niet of je die bedoelt, aangezien je het hebt over een gebouw dat *voor* WTC 1 en 2 instortte. Ik ben wel benieuwd over welk gebouw je het dan hebt.
Kristof Piessens schreef:
04 jul 2018, 09:47
(H)erken wel dat ze ingestort zijn, maar de vraag blijft nog steeds staan hoe een kolossaal gebouw als de twins konden instorten als berekend werd dat ze met zekerheid niet konden instorten,
Waar heb je die berekeningen gevonden? Die zijn verder bij niemand bekend denk ik :shock:

Gesloten