Aanslagen 11 september 2001 WTC

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gesloten
WW2016

Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door WW2016 » 22 apr 2014, 09:59

Ik wilde reageren in een topic over dit onderwerp, maar deze is gesloten. Dus bij deze dan maar een nieuwe. Dat het om een inside job gaat is voor mij niet eens een theorie meer. Geen haartje op mijn hoofd (en dat zijn er nog genoeg) die twijfelt. Overduidelijk. Ik ben een keer naar Amsterdam geweest bij een lezing over dit onderwerp maar misschien wel het meest indrukwekkende verhaal van de concierge van het WTC, William Rodriguez: http://www.wanttoknow.nl/politiek/9-11/ ... -over-911/ Bovendien zijn er zoveel getuigen die het hebben over het horen van meerdere explosies voordat het gebouw instortte.

Voor mij is dit het beste voorbeeld voor struisvogelgedrag als het gaat om samenzweringen. Aangezien er bewijs in overvloed is en genoeg goede documentaires zijn gemaakt, genoeg goede boeken zijn geschreven en inmiddels men genoeg de tijd heeft gehad om op zoek te gaan naar de waarheid.

Mijn conclusie; men die gelooft in het sprookje van de overheid met de grote boze wolf Osama Bin Laden, die willen de waarheid niet weten.

WW2016

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door WW2016 » 22 apr 2014, 14:14

Mensen die geen interesse hebben in de waarheid zullen de volgende documentaire vast niet gaan kijken, maar voor diegenen die wel interesse hebben in de waarheid is dit een must see:

[youtube-2]https://www.youtube.com/watch?v=O1GCeuSr3Mk#t=2674[/youtube-2]

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Zoeker » 22 apr 2014, 17:04

Geen haartje op mijn hoofd (en dat zijn er nog genoeg) die twijfelt.

In de menselijke perceptie is geen waarheid te vinden.
Maar misschien in je haren wel;-)
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gast1

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Gast1 » 22 apr 2014, 19:01

Ook in je 4e chakra en thymusklier en het 7e chakra en de pijnappelklier of epifyse... :wink:

Maar ach WW2016, wat heeft het voor een toegevoegde waarde?
Ik kan zomaar geloven dat er allerlei complotten zijn en sterker, die zijn er ook.
Feitelijk is de complete mensheid een groot complot, aangestuurd door een aantal 'families' ...
En dat blijft maar doorgaan tot vlakbij, in je familie en op je werk.
Het is voor mij een 'weten'...

Ik geloof je werkelijk en mogelijk zit de aanslag van 2001 daar ook bij.

Vertel me, wat voegt het toe ... behalve dan er afstand van te nemen?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 22 apr 2014, 19:11

WW2016 schreef:Bovendien zijn er zoveel getuigen die het hebben over het horen van meerdere explosies voordat het gebouw instortte.
En wat betekent dat volgens jou?
WW2016 schreef:Aangezien er bewijs in overvloed is
Laat eens wat zien wat nog niet al lang weerlegd is?

Begrijp me niet verkeerd, ik sta altijd open voor nieuw bewijsmateriaal, maar het is een feit dat de trutherbeweging na ruim 13 jaar nog steeds geen overtuigend en/of samenhangend verhaal heeft weten te produceren.

WW2016

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door WW2016 » 23 apr 2014, 08:39

Gast1 schreef:Ook in je 4e chakra en thymusklier en het 7e chakra en de pijnappelklier of epifyse... :wink:

Maar ach WW2016, wat heeft het voor een toegevoegde waarde?
Ik kan zomaar geloven dat er allerlei complotten zijn en sterker, die zijn er ook.
Feitelijk is de complete mensheid een groot complot, aangestuurd door een aantal 'families' ...
En dat blijft maar doorgaan tot vlakbij, in je familie en op je werk.
Het is voor mij een 'weten'...

Ik geloof je werkelijk en mogelijk zit de aanslag van 2001 daar ook bij.

Vertel me, wat voegt het toe ... behalve dan er afstand van te nemen?
Wat voegt het toe? Wat bedoel je met 'het'? Dan kan ik hopelijk antwoord geven op je vraag.

WW2016

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door WW2016 » 23 apr 2014, 08:41

MetalPig schreef: En wat betekent dat volgens jou?
Wat denk je?
Begrijp me niet verkeerd, ik sta altijd open voor nieuw bewijsmateriaal, maar het is een feit dat de trutherbeweging na ruim 13 jaar nog steeds geen overtuigend en/of samenhangend verhaal heeft weten te produceren.
Een feit? Jouw mening bedoel je. Als je het verschil al niet weet tussen jouw mening en een feit dan gaat dit een moeizame discussie worden.

Ik wil beginnen met jou te vragen hoeveel tijd je hebt gestopt in alternatieve informatie over 911? Boeken gelezen? Docu's gezien?

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Zoeker » 23 apr 2014, 09:13

WW2016 schreef:
MetalPig schreef: En wat betekent dat volgens jou?
Wat denk je?
Begrijp me niet verkeerd, ik sta altijd open voor nieuw bewijsmateriaal, maar het is een feit dat de trutherbeweging na ruim 13 jaar nog steeds geen overtuigend en/of samenhangend verhaal heeft weten te produceren.
Een feit? Jouw mening bedoel je. Als je het verschil al niet weet tussen jouw mening en een feit dan gaat dit een moeizame discussie worden.

Ik wil beginnen met jou te vragen hoeveel tijd je hebt gestopt in alternatieve informatie over 911? Boeken gelezen? Docu's gezien?

Waarheid is niet te vinden in boeken…..
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gast1

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Gast1 » 23 apr 2014, 09:36

WW2016 schreef:
Gast1 schreef:Ook in je 4e chakra en thymusklier en het 7e chakra en de pijnappelklier of epifyse... :wink:

Maar ach WW2016, wat heeft het voor een toegevoegde waarde?
Ik kan zomaar geloven dat er allerlei complotten zijn en sterker, die zijn er ook.
Feitelijk is de complete mensheid een groot complot, aangestuurd door een aantal 'families' ...
En dat blijft maar doorgaan tot vlakbij, in je familie en op je werk.
Het is voor mij een 'weten'...

Ik geloof je werkelijk en mogelijk zit de aanslag van 2001 daar ook bij.

Vertel me, wat voegt het toe ... behalve dan er afstand van te nemen?
Wat voegt het toe? Wat bedoel je met 'het'? Dan kan ik hopelijk antwoord geven op je vraag.
Het 'weten' ... Ik schreef al dat ik overtuigd ben van complotten en mogelijk heb je gelijk. Maar wat kan ik ermee?
WW2016 schreef:Een feit? Jouw mening bedoel je. Als je het verschil al niet weet tussen jouw mening en een feit dan gaat dit een moeizame discussie worden.
Helemaal met je eens. Overigens heb ik hier al heel veel over geschreven.

WW2016

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door WW2016 » 23 apr 2014, 10:26

Gast1 schreef:Het 'weten' ... Ik schreef al dat ik overtuigd ben van complotten en mogelijk heb je gelijk. Maar wat kan ik ermee?
Tja, dat is een goede vraag die ik mijzelf ook wel eens stel. Ik kan daar geen goed antwoord op geven. Maar ik ben wel blij met de vele mensen die lezingen hebben gegeven, boeken hebben geschreven en goed onderzoek hebben gedaan. Als een meerderheid van de mensheid hiervan weet dan kan het niet zo makkelijk nog een keer gebeuren. Ik verwacht niet dat er ooit gerechtigheid komt en dat de echte verantwoordelijken voor de aanslagen van 911 zich ooit hoeven te verantwoorden, maar ik hoop het natuurlijk wel.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Determinist » 23 apr 2014, 13:27

WW2016 schreef:Als een meerderheid van de mensheid hiervan weet dan kan het niet zo makkelijk nog een keer gebeuren.
Als we één ding leren van het verleden is dat wij er niet van leren.

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Zoeker » 23 apr 2014, 14:21

Gast1 schreef:Ook in je 4e chakra en thymusklier en het 7e chakra en de pijnappelklier of epifyse... :wink:

De thymus verteld mij dat ik hersens heb die zich beter met feiten kunnen bezighouden dan met speculaties….
Een feit is dat er 2 gekaapte vliegtuigen in die torens zijn gevlogen.
Het complotdenken is speculatie. En speculatie 'waarheid' noemen is een gotspe.
Geen haartje op mijn hoofd (en dat zijn er nog genoeg) die twijfelt. Overduidelijk.
Toevalligerwijs waren de kapers die die torens invlogen ook OVERTUIGD van de waarheid…

Het is ook hoe ego werkt. Ego vergt indentificatie, anders is er geen 'ik'. Daarom denkt ego van zichzelf dat zij waarheid denkt.
Wij weten wel beter.
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Tardis » 23 apr 2014, 16:58

Het kon geen kwaad om deze gebeurtenis grondig te onderzoeken. De mensen die een standpunt voor of tegen de officiële lezing hadden ingenomen deden er beter aan om zoveel mogelijk tegenargumenten te bedenken om hun eigen standpunt hierin op de proef te stellen en dat is hier op het forum door sommigen uitgebreid gedaan. Ik was toen blijven steken bij de bolletjes ijzer die overal in de omgeving van de WTC torens zijn gevonden en het ontbreken van de zwaluwstaartplaten die gebruikt werden om de vloeren te construeren. We kunnen dat topic wel weer uit het zwarte gat peuteren, maar is het niet een geval van oude koeien uit de sloot halen? Is er nog nieuws?

Nou vooruit dan, een laatste vraag van mijn kant, is er nog nieuws over de bolletjes ijzer (ter grootte van schot hagel) die daar overal in het betonstof gevonden zijn?
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 23 apr 2014, 17:16

WW2016 schreef:
MetalPig schreef: En wat betekent dat volgens jou?
Wat denk je?
Ik kan niet in je hoofd kijken.
WW2016 schreef:
Als je het verschil al niet weet tussen jouw mening en een feit dan gaat dit een moeizame discussie worden.
Jammer dat je meteen al weigert inhoudelijk te reageren.
Als jij op simpele vragen zoals bovenstaande geen antwoord wilt geven dan gaat dit helemaal geen discussie worden.
WW2016 schreef:Ik wil beginnen met jou te vragen hoeveel tijd je hebt gestopt in alternatieve informatie over 911? Boeken gelezen? Docu's gezien?
Als je dat gesloten topic bekijkt dan zie je dat ik daar actief in was.
Verder volg ik beide kanten van de discussie al een jaar of 10. En jij?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door univers » 23 apr 2014, 17:27

Ik kan niet in je hoofd kijken.
Is maar goed ook. :mrgreen:

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door MetalPig » 23 apr 2014, 17:34

Kunnen we het een beetje on-topic houden?

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Fenna » 23 apr 2014, 18:10

Ach even een zijsprongetje moet kunnen.
Ik vind hem wel leuk Uni. ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Gast1 » 23 apr 2014, 18:11

Neem de tijd om te lachen, het is muziek voor de ziel.
Zoeker schreef: De thymus verteld mij dat ik hersens heb die zich beter met feiten kunnen bezighouden dan met speculaties….
Gaan we weer Zoeker ... wat is een feit? Dat de 2 vliegtuigen in de torens zijn gevlogen is een feit én een complot. Dat is dus geen speculatie.
Nog een keer: Feitelijk is de complete mensheid een groot complot, aangestuurd door een aantal lieden. Politiek is een complot en de wereld hangt in elkaar van complotten.
En dat blijft maar doorgaan tot vlakbij, in je familie en op je werk. Dat zijn geen speculaties maar feiten.
Dat er dus complotdenkers zijn is dus niet zo vreemd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door univers » 23 apr 2014, 18:16

Ik vond de eerste reactie van Busch vreemd, toen het hem ter oren kwam.
Kreeg een vreemde smaak van in mijn mond.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Aanslagen 11 september 2001 WTC

Bericht door Gast1 » 23 apr 2014, 18:26

Dat heb ik elke keer gekregen als ik hem zag en als ik hem hoorde.
Er 'moest' wel iets met hem aan de hand zijn.
Er begon mij iets te dagen toen ik naar 'The Lord of the Rings' gekeken had:

Afbeelding

Later wist ik ook waarom.

Afbeelding

Gesloten