Satanische kinderoffers en misbruik

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
WW2016

Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door WW2016 » 23 jun 2014, 09:34

Hierbij een herhaling van een bericht welke ik in een ander topic heb geplaatst, ik bedacht mij dat het misschien handig is om het ook hier te plaatsen ivm het soort subforum:

Via iemand ben ik in contact gekomen met "Pindar", jullie kennen hem vast nog wel. Zo af en toe leest hij hier nog mee, anyway, hij vroeg mij of ik het volgende bericht wilde plaatsen en ik vind het ook wel belangrijk dat mensen dit weten (hoe gigantisch duister de werkelijkheid soms ook is en kan begrijpen dat men hier letterlijk niets van wil weten maar helaas is het wel de werkelijkheid), dus bij deze:

Alle discussies op deze draad die niet en nergens raken waar het echt om gaat!
Dit niet om gelijk te krijgen maar wat er echt aan de hand is zo enorm belangrijk!
Vandaar deze indirecte post. Ik heb op een paar mensen na hier, weinig fudicie in
dat het wat oplevert, maar de feiten zijn nu wel echt aardig onweerlegbaar.

(Ik heb het hier op dit forum al eens eerder over gehad, en werd voor gek en
fantast versleten. Op zich niet zo erg, maar wel erg dat deze informatie niet doordringt!
Als we dezelfde energie aan de dag zouden leggen als m et het huidige voetbal, hield het morgen
allemaal op! Want dit is een wereldwijd iets en gebeurt overal!!)

Die 800 babies hebben niks met religie en wat dan ook te maken.
Deze lijkjes hebben te maken met SATANISCH MISBRUIK door onze
elite, waaronder het koninklijk huis en 'onze' walg kots minister president rutte
en nog veel meer!
Wat het officiele nieuws ons niet verteld is dat de baby-lijkjes er veel erger aan toe waren!
Afgehakte hoofden, ledematen etc!
Dit is allemaal gebeurd en gebeurd nog door de Ninth Circle Satanic Child Sacrifice Cult network!!!!

Iedereen die dit afdoet als een gekke fantasie moet zich eens afvragen waarom er
een Common Law proces gaande is in Brussel naar deze satanische praktijken van
'onze' elite!!!
The witness, a retired public official, has named nine top judges, politicians, Bilderberger member George Soros and Prince Friso, the brother of the present King of Holland, as participants in killings of children she observed in Oudergem, Belgium and Zwolle, Holland during 1996 and 2000. The witness gave her videotaped testimony last Monday to Court investigators.

“In some woods near Oudergem, they hunted those naked children through the forest and shot them down … then they cut off the penises of the dead boys and held them up as trophies. I saw Belgian soldiers patrolling the woods and protecting the men who did the hunting, men like Prince Friso, King Albert of Belgium and Mark Rutte, the Prime Minister. I recognized George Soros in the hunting party too, you know, the billionaire. He is good friends with Friso’s wife, Mabel Wisse Smit.”
Breaking Interview with Kevin Annett, June 13: Irish babies’ remains bear signs of ritual sacrifice; George Soros and royalty “hunting children”; Direct Action Units to shut down upcoming Ninth Circle ritual slaying of children in Dublin and Montreal

Decapitated, dismembered children in Catholic mass grave site were ritually murdered?

Marks on the bones of nearly 800 children found in a Roman Catholic Nun septic tank indicated they had been ritually killed a source within the Irish Garda police force revealed this week. The informant told five judges of the International Common Law Court of Justice (ICLCJ) in Brussels that forensic experts have confirmed the decapitation and dismemberment of babies in the mass grave resembled the usual signs of ritualistic murder. Last week death certificates were released on the 796 Irish children, ages two months to nine years, found in a cistern at the Catholic St. Mary’s Mothers and Babies Home near Taum
A Catholic Jesuit Order dated Dec. 25 1967 and called the Magisterial Privilege has been provided to the ICLCJ Court from the Vatican archives. The document was said to show that every new Pope was required to participate in Ninth Circle Satanic Child Sacrifices of newborn children, including drinking of their blood. For the last month the five ICLCJ judges have “examined numerous eyewitnesses and Vatican archival documentation that clearly link Catholic Jesuit head Adolfo Pachon, Pope Francis, former Pope Ratzinger and Archbishop of Canterbury Justin Welby to the ritual rape and killing of children as recently as 2010.”
http://able2know.org/topic/247237-1#post-5695219
The common law trial in absentia of the three top officials of the Vatican and the Church of England – Jorge Bergoglio, Adolfo Pachon and Justin Welby – began last Monday, April 7 with the opening arguments of the Citizen Prosecutor. The Court convened in closed session under tight security, presided by five Magistrates and a complete Court room staff, along with twenty seven sworn Jury members.

The Prosecutor has spent the past three days presenting affidavits or videotaped statements from sixteen (16) witnesses from Canada, the United States of America, England and Holland. These witnesses’ statements and evidence address the complicity of the Defendants or their agents in the sexual and financial trafficking and the ritual rape, torture and murder of children in these countries.

The Prosecution will be calling upon the first of these witnesses to be present in Court for examination and questioning commencing the week of Monday, April 14, when the Special Assistant to the Prosecutor, Reverend Kevin Annett, will also be present in Court to give testimony and assistance.
http://itccs.org/tag/ninth-circle/
The Citizen Prosecutor of the International Common Law Court of Justice said today from Brussels,

“Our position is that Jorge Bergoglio’s bizarre remarks are not coincidental, but reveal that he understands that the rape of children within his church are linked to satanic rituals in which he himself participates. We consider the Pope’s remarks a tacit admission of guilt and more evidence of his involvement in this monstrous crime.”
PLEASE WATCH THIS:

Kevin Annett: Witnesses to 800 Irish children slaughtered; Dutch Prince, PM, Soros hunting children


Now, please wake up!

wat gaat het worden? ongeloof? denial? of oprechte woede dat onze eigen kinderen ontvoerd en gemarteld worden door onze 'elite'!

en als je het allemaal nog steeds niet gelooft, vraag je dan in godsnaam eens af waarom niet!

WW2016

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door WW2016 » 23 jun 2014, 09:36

Daar wil ik zelf nog aan toevoegen, er is best veel info over dit onderwerp te vinden. De andere kant opkijken, hoofd in het zand steken zoals de meeste mensen zullen doen, gaat er niet voor zorgen dat dit soort zieke dingen zullen verdwijnen.

http://olympiczion.nl/index.php/satansk ... te-schaal/

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door Vitharr » 23 jun 2014, 10:22

Voor degenen die in feiten geïnteresseerd zijn:

https://stopkevinannett.wordpress.com/c ... itccs-org/

Hier wordt keurig uitgelegd hoe je zelf Kevin Annett's claims kunt toetsen.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door entropy » 23 jun 2014, 13:09

Sorry, ik ga niet al je citaten lezen, maar dat er satanisme bedreven wordt vermoed ik al heel lang. En dat ze daar baby's voor gebruiken vermoedde ik ook al lang. Ik vind het alleen jammer dat je desinformatie verspreid daarover. Zit je ook in het complot?

Dat Rutte hier niet mee te maken heeft is een kwestie van 'gezond verstand'. Hoe zou hij dat als publiek figuur dat totaal, maar dan ook totaal, verborgen kunnen houden?

Kijk eerder in de hoek van psychopaten en sadisten!

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door Tardis » 23 jun 2014, 16:33

entropy schreef:Kijk eerder in de hoek van psychopaten en sadisten!
Of pak het meteen goed aan en ga eens in gesprek met satanisten i.p.v. zomaar wat vermoedens ventileren.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door entropy » 23 jun 2014, 16:40

Tardis schreef:
entropy schreef:Kijk eerder in de hoek van psychopaten en sadisten!
Of pak het meteen goed aan en ga eens in gesprek met satanisten i.p.v. zomaar wat vermoedens ventileren.
WW2016 ventileert net zo goed vermoedens, vermoed ik. Dat blijkt wel uit het klakkeloos overnemen van allerhande niet-onderbouwde citaten.

De paus die betrokken is bij satanisme. :shock: En satanisten die christus aanbidden zeker?? Ik begin te denken dat WW2016 een forum infiltrant is... de werkelijke gang van zaken verdoezelen door verdachtmakingen.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door Tardis » 23 jun 2014, 17:03

entropy schreef:WW2016 ventileert net zo goed vermoedens, vermoed ik. Dat blijkt wel uit het klakkeloos overnemen van allerhande niet-onderbouwde citaten.
WW2016 heeft nergens verstand van, dus ik zou hem niet als referentie uitzoeken. :wink:
Wat ik bedoel te zeggen is dat je niet op vermoedens dient te vertrouwen. Als je meer wilt weten over een bepaald onderwerp dan kun je het best zelf op onderzoek uit gaan en zoveel mogelijk bronnen raadplegen, er zullen onbetrouwbare bronnen zijn, en het is aan jou om die te doorzien. Dat valt niet mee, wie op zoek is naar waarheid zal veel werk moeten verzetten. De beloning is dat je je ontdoet van allerlei onzin, onzin die door anderen nog als waarheid wordt beschouwd. Goed geïnformeerd zijn geeft je een voorsprong op de rest.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door entropy » 23 jun 2014, 17:06

Daar heb je wel een punt ja, ware het niet dat als er 'betrouwbare' informatie over rituele offering in de moderne geschiedenis zou zijn, hier zeker al aandacht aan geschonken zou zijn, en zo niet, hoe informeer je je dan?

WW2016

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door WW2016 » 23 jun 2014, 17:09

Zoals gewoonlijk, worden de boodschappers zwartgemaakt en de boodschap zelf genegeerd. Ook ik word weer 's zwartgemaakt, terwijl het in principe niet eens mijn boodschap is. Ach ja, ik had niet anders verwacht. Gelukkig staan er steeds meer klokkenluiders op, je weet wel, van die mensen waar mensen op dit forum nogal moeite mee hebben.



Zeker ook nog nooit van Cathy O'Brien gehoord? Die verzint ze zeker ook ter plekke?

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door Tardis » 23 jun 2014, 17:20

WW2016 schreef:Zoals gewoonlijk, worden de boodschappers zwartgemaakt en de boodschap zelf genegeerd. Ook ik word weer 's zwartgemaakt,
Terecht. Je verkondigt niets dan leugens.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door entropy » 23 jun 2014, 17:26

Ok, ik ga de website bekijken.

UPDATE: Allemachtig wat een lange video's... :shock:

gusteman

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door gusteman » 23 jun 2014, 22:21

entropy schreef:... Ik begin te denken dat WW2016 een forum infiltrant is... de werkelijke gang van zaken verdoezelen door verdachtmakingen.
Hmmmm .... daar zit wel iets in.

Je bedoelt dus dat WW2016 bewust allerlei onzin gaat rondstrooien met de bedoeling verwarring te stichten doordat naïevelingen de onzin klakkeloos geloven, maar iemand die nuchter redeneert doorziet die onzin al vrij snel. En je vindt altijd wel ergens op internet één of meer argumenten waarmee je kan aantonen dat het inderdaad over onzin gaat.

Daar kan WW2016 dan weer tegenover stellen dat de debunkers dan weer de ECHTE mollen zijn waardoor hij/zij de indruk wekt de enige echt betrouwbare aandrager van informatie te zijn.

En dan is het dus ook om die reden dat WW2016 steeds maar weer nieuwe draadjes opstart rond urban legends en forum-trollen en dies meer, met de bedoeling de verwarring almaar groter te maken.

Het ligt er inderdaad ook wel wat dik op hoe vaak hij/zij er de nadruk op legt dat het maar goed is dat er mensen zijn zoals hij/zij die de rol van klokkenluider op zich willen nemen.

Zit toch wel knap in elkaar, en eens de bal aan het rollen is wordt het verdomd moeilijk om nog een klare kijk op de zaken te krijgen.

Helemaal Agatha Christie. ;P!

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door Zoeker » 23 jun 2014, 22:40

Het is dus niet "zoek de mol", maar "zoek de trol".
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door univers » 23 jun 2014, 22:49

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door Tet » 23 jun 2014, 23:47

Niet elke complotdenker is een forumtrol.

Er zullen zich onder hen mensen bevinden die overtuigd zijn dat ze de waarheid spreken. En dat ze het als hun plicht zien om hun theorieën (hoe bizar ook) wereldkundig te maken om de mensheid te alarmeren en behoeden voor het kwaad.

Het zijn veelal jonge volwassenen die zich met complotten inlaten. Met niet al te veel levenservaring en misschien wel heel erg beïnvloedbaar. Op middelbare scholen wordt al gesproken over de illuminati, zo vroeg begint het al.

Complottheorieën zijn m.i. een internetfenomeen. Voor het internet waren er uiteraard ook al theorieën maar dit ging eigenlijk niet echt verder dan de moord op Kennedy of Roswell. En dat zeg ik vanuit mijn perspectief.
Ik heb een tijd gehad dat ik wel geïnteresseerd was in complottheorieën, en de variëteit, kwaliteit en kwantiteit die te vinden zijn op het internet is echt duizelingwekkend.
En al deze informatie wordt opgepikt door mensen die wel open staan voor een alternatief want het is namelijk best wel verleidelijk om complotdenker te zijn. Het is een alternatieve manier van leven, het is een subcultuur. Het leven is opeens intenser. Het is een vlucht uit de werkelijkheid.

Wat ik wil zeggen is dat er onder complotdenkers velen zullen zijn die oprecht geloven wat ze verkondigen, en zich heel erg onbegrepen voelen.
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door Witte wel » 24 jun 2014, 00:27

Tardis schreef:WW2016 heeft nergens verstand van, dus ik zou ....
??? :roll:
Tet schreef:Niet elke complotdenker is een forumtrol.
;P!
Het zijn veelal jonge volwassenen die zich met complotten inlaten. Met niet al te veel levenservaring en misschien wel heel erg beïnvloedbaar.

Afbeelding
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door MetalPig » 24 jun 2014, 08:23

Witte wel schreef:
Tardis schreef:WW2016 heeft nergens verstand van, dus ik zou ....
??? :roll:
Ja, beetje cru van Tardis he? Ik zou zeggen: WW2016 heeft nog niet laten zien dat hij ergens verstand van heeft.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door MetalPig » 24 jun 2014, 08:24

WW2016 schreef:Zeker ook nog nooit van Cathy O'Brien gehoord? Die verzint ze zeker ook ter plekke?
Goeie vraag. Wat is jouw antwoord en waarom?

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door Vitharr » 24 jun 2014, 09:57

@Witte wel

Hij checkt zijn bronnen niet, en bekt iedereen af die het waagt een tegenargument te formuleren.

Ik vind zulke mensen een gevaar...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Satanische kinderoffers en misbruik

Bericht door Witte wel » 24 jun 2014, 13:29

MetalPig schreef:
Witte wel schreef:
Tardis schreef:WW2016 heeft nergens verstand van, dus ik zou ....
??? :roll:
Ja, beetje cru van Tardis he? Ik zou zeggen: WW2016 heeft nog niet laten zien dat hij ergens verstand van heeft.
dus ik zou ...
cru
??? :roll:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie