MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door univers » 22 sep 2014, 06:56

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Draadloosstroom

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door Draadloosstroom » 26 feb 2015, 15:06

MH370 heeft nooit bestaan.

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door Zoeker » 26 feb 2015, 15:08

Draadloosstroom schreef:MH370 heeft nooit bestaan.

Die theorie ken ik nog niet.
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door Tardis » 26 feb 2015, 15:26

De video is privé en daardoor niet zichtbaar... :?

Niemand kent the real truth, hoe zouden de makers van deze video moeten weten wat er precies gebeurd is? Wat ik wel gek vind is dat er nog steeds geen onderdelen van dat vliegtuig op zee zijn aangetroffen of dat er na bijna een jaar nog steeds niet ergens op een strand iets herkenbaars van dat vliegtuig is aangespoeld.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Draadloosstroom

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door Draadloosstroom » 26 feb 2015, 16:05

Zoeker schreef:
Draadloosstroom schreef:MH370 heeft nooit bestaan.

Die theorie ken ik nog niet.
Bij deze.

Nee ik heb lang gedacht dat het vliegtuig "gekaapt" is geweest en vervolgens op die Amerikaanse basis daar is geland. Echter zet k daar mijn vraag tekens bij , en heb ik meer en meer het idee dat het nooit gebeurt is.
Of dat er iets anders achter zit, kan je je herinneren dat Israel ineens de Gaza strook toen binnen viel ?

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door Zoeker » 26 feb 2015, 17:20

Draadloosstroom schreef:
Nee ik heb lang gedacht dat het vliegtuig "gekaapt" is geweest en vervolgens op die Amerikaanse basis daar is geland. Echter zet k daar mijn vraag tekens bij , en heb ik meer en meer het idee dat het nooit gebeurt is.
Of dat er iets anders achter zit, kan je je herinneren dat Israel ineens de Gaza strook toen binnen viel ?

Ik ben je even kwijt hoor. Wat heeft de MH370 met Gaza te maken?
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

gusteman

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door gusteman » 26 feb 2015, 17:24

Tardis schreef:Wat ik wel gek vind is dat er nog steeds geen onderdelen van dat vliegtuig op zee zijn aangetroffen of dat er na bijna een jaar nog steeds niet ergens op een strand iets herkenbaars van dat vliegtuig is aangespoeld.
Dat is niet eens zo gek hoor.
Wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig vanop grote hoogte in zee valt kan het gebeuren dat het toestel zowat loodrecht (ten opzichte van het oppervlak) het water in gaat. Dat zal tot gevolg hebben dat het toestel als een soort van pijl onder water terechtkomt. Door de enorme tegendruk kan het gebeuren dat de aanwezige brandstof ontploft. Het resultaat zal hetzelfde zijn als wanneer een granaat ontploft: het vliegtuig, met inhoud, zal fragmenteren in honderdduizenden kleine brokstukjes.
Om daar ooit nog iets van terug te vinden is zo goed als onmogelijk.
Onderdelen die te sterk zijn om te versplinteren (zoals het landingsgestel, motoronderdelen en ook de zwarte dozen) zijn dan weer te zwaar om aan de oppervlakte te blijven drijven; die zinken naar de bodem.

realdreamers

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door realdreamers » 26 feb 2015, 17:30

gusteman schreef:
Tardis schreef:Wat ik wel gek vind is dat er nog steeds geen onderdelen van dat vliegtuig op zee zijn aangetroffen of dat er na bijna een jaar nog steeds niet ergens op een strand iets herkenbaars van dat vliegtuig is aangespoeld.
Dat is niet eens zo gek hoor.
Wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig vanop grote hoogte in zee valt kan het gebeuren dat het toestel zowat loodrecht (ten opzichte van het oppervlak) het water in gaat. Dat zal tot gevolg hebben dat het toestel als een soort van pijl onder water terechtkomt. Door de enorme tegendruk kan het gebeuren dat de aanwezige brandstof ontploft. Het resultaat zal hetzelfde zijn als wanneer een granaat ontploft: het vliegtuig, met inhoud, zal fragmenteren in honderdduizenden kleine brokstukjes.
Om daar ooit nog iets van terug te vinden is zo goed als onmogelijk.
Onderdelen die te sterk zijn om te versplinteren (zoals het landingsgestel, motoronderdelen en ook de zwarte dozen) zijn dan weer te zwaar om aan de oppervlakte te blijven drijven; die zinken naar de bodem.


Klinkt mooi, maar is het echt waar?
Ik denk het niet, het lijkt mij te veel op een kringredenring
Denk je dat het ook zo gegaan is bij de inslag in het Pentagon dan of zo? totaal verdampt weet je wel,
Ik vind het allemaal nogal lachwekkend.


Persoonlijk denk ik dat er een groep is die verdomd goed weet wat er aan de hand is.

gusteman

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door gusteman » 26 feb 2015, 18:22

realdreamers schreef:
gusteman schreef:
Tardis schreef:Wat ik wel gek vind is dat er nog steeds geen onderdelen van dat vliegtuig op zee zijn aangetroffen of dat er na bijna een jaar nog steeds niet ergens op een strand iets herkenbaars van dat vliegtuig is aangespoeld.
Dat is niet eens zo gek hoor.
Wanneer bijvoorbeeld een vliegtuig vanop grote hoogte in zee valt kan het gebeuren dat het toestel zowat loodrecht (ten opzichte van het oppervlak) het water in gaat. Dat zal tot gevolg hebben dat het toestel als een soort van pijl onder water terechtkomt. Door de enorme tegendruk kan het gebeuren dat de aanwezige brandstof ontploft. Het resultaat zal hetzelfde zijn als wanneer een granaat ontploft: het vliegtuig, met inhoud, zal fragmenteren in honderdduizenden kleine brokstukjes.
Om daar ooit nog iets van terug te vinden is zo goed als onmogelijk.
Onderdelen die te sterk zijn om te versplinteren (zoals het landingsgestel, motoronderdelen en ook de zwarte dozen) zijn dan weer te zwaar om aan de oppervlakte te blijven drijven; die zinken naar de bodem.


Klinkt mooi, maar is het echt waar?
Wat ik hier heb beschreven is inderdaad echt waar. Ik was er zelf bij om een vliegtuig te bergen dat op die manier aan zijn eind is gekomen, gelukkig was dat toen in vrij ondiep water waardoor we een deel van de brokstukjes hebben kunnen recupereren door gebruik te maken van een trawler met sleepnetten. Ook alle zware onderdelen hebben we kunnen bergen. Van een toestel van 15 ton hebben we toen bijna 2,5 ton kunnen recupereren. In volle zee zou dit niet mogelijk zijn.
realdreamers schreef:Ik denk het niet, het lijkt mij te veel op een kringredenring
Jij hebt het recht om dat te denken, ik weet dat het begrip "kringredenering" niet van toepassing is op wat ik heb geschreven.
realdreamers schreef:Denk je dat het ook zo gegaan is bij de inslag in het Pentagon dan of zo? totaal verdampt weet je wel,
Ik vind het allemaal nogal lachwekkend.
Hier probeer je een impact op een gebouw wat is opgetrokken uit gewapend beton te vergelijken met een impact op een wateroppervlak.
Dat is pas lachwekkend te noemen.
realdreamers schreef:Persoonlijk denk ik dat er een groep is die verdomd goed weet wat er aan de hand is.
Jij hebt het recht om dat te denken. Hou er echter rekening mee dat alles wat je zegt enkel vermoedens zijn zolang je er niet in slaagt om onweerlegbaar bewijs aan te dragen.

realdreamers

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door realdreamers » 26 feb 2015, 18:32

gusteman schreef: Wat ik hier heb beschreven is inderdaad echt waar. Ik was er zelf bij om een vliegtuig te bergen dat op die manier aan zijn eind is gekomen, gelukkig was dat toen in vrij ondiep water waardoor we een deel van de brokstukjes hebben kunnen recupereren door gebruik te maken van een trawler met sleepnetten. Ook alle zware onderdelen hebben we kunnen bergen. Van een toestel van 15 ton hebben we toen bijna 2,5 ton kunnen recupereren. In volle zee zou dit niet mogelijk zijn.
Mogelijk, maar op zich zegt me dit niets. Ik zeg niet dat je liegt of niet, ik weet het niet. Ik neem niet zomaar iedere beschrijving voor waar aan en ik zou het ook op andere manieren moeten kunnen vinden dan.


Jij hebt het recht om dat te denken, ik weet dat het begrip "kringredenering" niet van toepassing is op wat ik heb geschreven.
Tsja, ik vind het dat dus nog steeds.

Hier probeer je een impact op een gebouw wat is opgetrokken uit gewapend beton te vergelijken met een impact op een wateroppervlak.
Dat is pas lachwekkend te noemen.

Hier heb je me niet helemaal begrepen. Ik vergelijk niet die 2 zaken technich , maar de manier waarop mensen er redeneringen op los laten.
Ik vind jouw redenering nl hetzelfde. Zo 'redeneerde'mensen dat hat vliegtuig verdampt was, omdat het er niet meer is, reageerden mensen zo,
Niemand kwam op het idee dat het vliegtuig er nooit geweest is. Idem met jouw verhaal.
Ik denk dat het vliegtuig daar helemaal niet was!

Jij hebt het recht om dat te denken. Hou er echter rekening mee dat alles wat je zegt enkel vermoedens zijn zolang je er niet in slaagt om onweerlegbaar bewijs aan te dragen.

Nee hoor, totaal geen vermoedens.
Voor mij staat het op dit moment als een huis dat dit zo is. Na jaren van onderzoek.Maar ik zal je niet vragen het aan te nemen hoor. Je zult zelf op onderzoek moeten gaan. Zo werkt dat op dit gebied nu eenmaal.
Maar als ik jouw bovenstaande redenering door trek kom ook jij met alleen maar vermoedens.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door Tardis » 26 feb 2015, 19:19

gusteman schreef:Onderdelen die te sterk zijn om te versplinteren (zoals het landingsgestel, motoronderdelen en ook de zwarte dozen) zijn dan weer te zwaar om aan de oppervlakte te blijven drijven; die zinken naar de bodem.
Ik dacht vooral aan stoelkussens en spullen in de handbagage die zo licht zijn dat ze blijven drijven en oneetbaar zijn voor vissen. Dat is niet gebeurd en dat is iets wat me opvalt en ook wel een beetje verbaast. Misschien zijn alle inzittenden onwel geworden tijdens de vlucht en was er geen vernietigende impact toen het in zee terecht kwam en bleef het vliegtuig helemaal intact, waarna het in zijn geheel is gezonken. In ieder geval lijkt mij het ontbreken van brokstukken en andere restanten een aanwijzing voor wat er tijdens de vlucht is mis zou kunnen zijn gegaan.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

gusteman

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door gusteman » 26 feb 2015, 19:36

Tardis schreef:
gusteman schreef:Onderdelen die te sterk zijn om te versplinteren (zoals het landingsgestel, motoronderdelen en ook de zwarte dozen) zijn dan weer te zwaar om aan de oppervlakte te blijven drijven; die zinken naar de bodem.
Ik dacht vooral aan stoelkussens en spullen in de handbagage die zo licht zijn dat ze blijven drijven en oneetbaar zijn voor vissen. Dat is niet gebeurd en dat is iets wat me opvalt en ook wel een beetje verbaast. Misschien zijn alle inzittenden onwel geworden tijdens de vlucht en was er geen vernietigende impact toen het in zee terecht kwam en bleef het vliegtuig helemaal intact, waarna het in zijn geheel is gezonken. In ieder geval lijkt mij het ontbreken van brokstukken en andere restanten een aanwijzing voor wat er tijdens de vlucht is mis zou kunnen zijn gegaan.
Er kan van alles mis zijn gegaan, zolang de echte oorzaak van het verdwijnen niet is aangetoond blijft het koffiedik kijken.
Persoonlijk denk ik dat het toestel werd uit de lucht gehaald omdat aan boord een aantal mensen zaten die op weg waren naar China om daar hun radarapparatuur te slijten. Wetend dat het toestel verdween net nadat het binnen het controlegebied van de Vietnamese luchtverkeerscontrole terechtkwam, gecombineerd met de wetenschap dat op dat ogenblik tussen Vietnam en China een conflict aan de hand was over een eilandengroepje doet mij veeleer in die richting denken.
Maar dat is een denkpiste, meer niet, en daar kan ik ook niet dieper op in gaan met de weinige gegevens die beschikbaar zijn.

realdreamers

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door realdreamers » 26 feb 2015, 21:51

gusteman schreef:
Tardis schreef:
gusteman schreef:Onderdelen die te sterk zijn om te versplinteren (zoals het landingsgestel, motoronderdelen en ook de zwarte dozen) zijn dan weer te zwaar om aan de oppervlakte te blijven drijven; die zinken naar de bodem.
Ik dacht vooral aan stoelkussens en spullen in de handbagage die zo licht zijn dat ze blijven drijven en oneetbaar zijn voor vissen. Dat is niet gebeurd en dat is iets wat me opvalt en ook wel een beetje verbaast. Misschien zijn alle inzittenden onwel geworden tijdens de vlucht en was er geen vernietigende impact toen het in zee terecht kwam en bleef het vliegtuig helemaal intact, waarna het in zijn geheel is gezonken. In ieder geval lijkt mij het ontbreken van brokstukken en andere restanten een aanwijzing voor wat er tijdens de vlucht is mis zou kunnen zijn gegaan.
Er kan van alles mis zijn gegaan, zolang de echte oorzaak van het verdwijnen niet is aangetoond blijft het koffiedik kijken.
Persoonlijk denk ik dat het toestel werd uit de lucht gehaald omdat aan boord een aantal mensen zaten die op weg waren naar China om daar hun radarapparatuur te slijten. Wetend dat het toestel verdween net nadat het binnen het controlegebied van de Vietnamese luchtverkeerscontrole terechtkwam, gecombineerd met de wetenschap dat op dat ogenblik tussen Vietnam en China een conflict aan de hand was over een eilandengroepje doet mij veeleer in die richting denken.
Maar dat is een denkpiste, meer niet, en daar kan ik ook niet dieper op in gaan met de weinige gegevens die beschikbaar zijn.
Zaten er ook niet een antal aids onderzoekers in?
Of vergis ik me nu?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door Tammy » 27 feb 2015, 06:40

Die zaten in dat anderen vliegtuig Realdreamers.
Wel bij de les blijven.

Wat Gusteman zegt zou heel goed mogelijk kunnen zijn Realdreamers.
Ik ken hem al heel lang en hij weet waar hij over praat gezien zijn ervaringen.

Tardis , wat jij zegt snap ik ook.
Maar het is daar gigantisch uitgestrekt, ik vraag me af of er ook iets zal aanspoelen van dat vliegtuig.
En mocht het compleet ontploft zijn in zee word het denk ik bijna onmogelijk om nog ooit iets te vinden denk ik.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

realdreamers

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door realdreamers » 27 feb 2015, 07:49

Tammy schreef:Die zaten in dat anderen vliegtuig Realdreamers.
Wel bij de les blijven.

Tsja, ik zei dat al was enorm moe, en dan al die ongelukken met al die vliegtuigen!

Gewoon echt geen toeval

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door MetalPig » 27 feb 2015, 07:54

Zoeker schreef:
Draadloosstroom schreef: Of dat er iets anders achter zit, kan je je herinneren dat Israel ineens de Gaza strook toen binnen viel ?
Ik ben je even kwijt hoor. Wat heeft de MH370 met Gaza te maken?
Dat is de theorie dat de verdwijning van MH370 geensceneerd is om de aandacht af te leiden van andere zaken die op dat moment speelden in de wereld.

realdreamers

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door realdreamers » 27 feb 2015, 07:54

Tammy schreef:Die zaten in dat anderen vliegtuig Realdreamers.
Wel bij de les blijven.

Wat Gusteman zegt zou heel goed mogelijk kunnen zijn Realdreamers.
Ik ken hem al heel lang en hij weet waar hij over praat gezien zijn ervaringen.

Tardis , wat jij zegt snap ik ook.
Maar het is daar gigantisch uitgestrekt, ik vraag me af of er ook iets zal aanspoelen van dat vliegtuig.
En mocht het compleet ontploft zijn in zee word het denk ik bijna onmogelijk om nog ooit iets te vinden denk ik.

Wel ok, maar dat het zou kunnen, maaklt het zeker nog niet waar. Persoonlijk geloof ik er geen zak van.

Draadloosstroom

Re: MH370 :Real Truth Behind MH370 Malaysian Flight (Full Docume

Bericht door Draadloosstroom » 27 feb 2015, 13:01

Zoeker schreef:
Draadloosstroom schreef:
Nee ik heb lang gedacht dat het vliegtuig "gekaapt" is geweest en vervolgens op die Amerikaanse basis daar is geland. Echter zet k daar mijn vraag tekens bij , en heb ik meer en meer het idee dat het nooit gebeurt is.
Of dat er iets anders achter zit, kan je je herinneren dat Israel ineens de Gaza strook toen binnen viel ?

Ik ben je even kwijt hoor. Wat heeft de MH370 met Gaza te maken?
Mompeld iets over False FLag.

Plaats reactie