Everything You Know Is Wrong | By Lloyd Pye

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Everything You Know Is Wrong | By Lloyd Pye

Bericht door Maxi » 25 sep 2014, 20:35

zeer interessante theorie. Spijtig vind ik geen video met goede kwaliteit.

gusteman

Re: Everything You Know Is Wrong | By Lloyd Pye

Bericht door gusteman » 25 sep 2014, 22:27

Denk dat dit beter tot zijn recht zou komen binnen "Pseudowetenschap" maar kom, eigenlijk is het wel omgeven door mysterie en heeft het iets boeiends.

Want het werk van Pye heeft ook mij geboeid in het verleden toen ik, argeloos en naïef maar met voornamelijk een hopeloos tekort aan kennis, de artikelen en voordrachten van Lloyd Pye heb gelezen en gehoord waarin hij het had over de Starchild Skull.

Ik was zelfs geabonneerd op Lloyd Pye's maandelijkse column waarin hij de vorderingen in het onderzoek naar het DNA van de Starchild Skull stap voor stap becommentarieerde.

Jammer genoeg voor de heer Pye bleek na verloop van tijd (vooral nadat ik op zoek ben gegaan naar alle vindbare documentatie over die schedel) dat dit "onderzoek" in feite niets anders was dan een dekmantel voor "fundraising". Mensen die van nature uit behoorlijk achterdochtig zijn zouden zoiets ronduit zwendel en fraude noemen.

En het werd me helemaal te gortig toen bleek dat in zijn laatste levensjaar de heer Pye (over de doden verder niets dan goeds) een fervent aanhanger van de stellingen van Zechariah Sitchin bleek te zijn geworden en hij mee op speurtocht trok naar de planeet Niburu.

Maar ja, een mens, ook al heet hij dan Lloyd Pye, moet ergens terecht kunnen met zijn teleurstellingen. En als je de dood in het aangezicht kijkt kan ik me voorstellen dat zo'n vooruitzicht van gered te worden door de Anunnaki best wel aantrekkelijk kan zijn.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Everything You Know Is Wrong | By Lloyd Pye

Bericht door Osiris » 26 sep 2014, 06:22

Blijft fascinerend.

Betreffende Annunaki verhaal, geloof daar zelf ook meer in dan 'reguliere' geschiedschrijving.
En zeker niet wenselijk om door Annunaki 'gered' te worden,aangezien deze oorspronkelijk het nog onderontwikkelde menselijk ras, genetisch manipuleerden om hen als slaven te kunnen dienen.
'Volgers' en ' zuivere' nazaten van Annunaki qua bloedlijnen ( vinden ze zelf) zitten nu op huidige hoogste machtsposities en zijn bezig hetzelfde te creeren met de mensheid.

Maar goed, is net wat je gelooft....
En daar is een ieder vrij in .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: Everything You Know Is Wrong | By Lloyd Pye

Bericht door Maxi » 26 sep 2014, 19:59

Ik ken Lloyd Pye niet Gusteman, net zoals alle andere auteurs,onderzoekers... trouwens. Die komen het allemaal haar fijn uitleggen en met de nodige humor als het moet. Ik ben overtuigd dat de meeste gewoon sterk zijn in verhalen maken en lekker wat geld willen verdienen.

Maar of ik het nu geloof of niet. Ik vind al deze theorien/verhalen best wel intressant.

Of ik geloof dat er nog wat "pre-humans" wonen in tropische wouden weet ik niet, Annunaki en niburu daar durf ik me niet over uitspreken.
Maar waar ik wel sterk in geloof is dat we gecreëerd of aangepast zijn door "aliens". Beetje zoals Lloyd Pye dat nu verwoord in dit filmpje.

Plaats reactie