IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Determinist » 25 jan 2015, 13:43

Het is handig om voordat Japan de nabestaanden verwittigt aannemelijk zeker te zijn dat de "vermeend" geëxecuteerde persoon daadwerkelijk de Japanner is waar men in het filmpje over spreekt en dat de eerdere bedreiging in ieder geval voor de helft is uitgevoerd.

Uiteraard controleren ze de "echtheid" van de claim, want die zou iedereen kunnen maken.

Frank51

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Frank51 » 25 jan 2015, 13:48

[quote="Vitharr"]

Ik vond externe informatie relevant voor mijn onderbouwing om aan te tonen dat Frank niet de autoriteit is die hij beweert te zijn

What the hell is dat nu weer? Verklaar jou nader

Frank51

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Frank51 » 25 jan 2015, 13:50

Vitharr schreef:
Frank51 schreef:Een 'vreemde' beslissing? : Japan betaalt geen losgeld.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... isme.dhtml

De bedreiging is echt, het filmpje is zogezegd echt, en toch niets doen? :?
Waarom dan ophef maken over het filmpje (zie artikel: "het filmpje is wel degelijk echt") als dit hun beslissing toch niet wijzigt?
Geen opvolging geven aan de wensen van IS staat niet gelijk aan niets doen.

Japan geeft met de berichtgeving aan dat ze de statuswijziging hebben geverifieerd. Dat is niet vreemd.
In staat van oorlog met IS? Tuurlijk. Wie doet er nog niet mee? Rusland? Misschien kunnen ze deze nog eens optrommelen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Vitharr » 25 jan 2015, 13:57

Frank51 schreef:
Vitharr schreef:
Ik vond externe informatie relevant voor mijn onderbouwing om aan te tonen dat Frank niet de autoriteit is die hij beweert te zijn
What the hell is dat nu weer? Verklaar jou nader
Als ik je vraag begreep zou ik dat misschien kunnen doen.

Edit: Hou aub rekening met je quotes...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Vitharr » 25 jan 2015, 14:00

Frank51 schreef:
Vitharr schreef:
Frank51 schreef:Een 'vreemde' beslissing? : Japan betaalt geen losgeld.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... isme.dhtml

De bedreiging is echt, het filmpje is zogezegd echt, en toch niets doen? :?
Waarom dan ophef maken over het filmpje (zie artikel: "het filmpje is wel degelijk echt") als dit hun beslissing toch niet wijzigt?
Geen opvolging geven aan de wensen van IS staat niet gelijk aan niets doen.

Japan geeft met de berichtgeving aan dat ze de statuswijziging hebben geverifieerd. Dat is niet vreemd.
In staat van oorlog met IS? Tuurlijk. Wie doet er nog niet mee? Rusland? Misschien kunnen ze deze nog eens optrommelen.
Waar reageer je nu eigenlijk op?
Morgen is vandaag ook gisteren....

Frank51

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Frank51 » 26 jan 2015, 19:44

Afbeelding

Als dit geen complot is, kan iemand me uitleggen waarom McCain een handje komt schudden met FSA?

Afbeelding

FSA werkt samen met ISIS? :


Even one of the FSA commanders, Bassel Idriss, recently admitted to openly collaborating with ISIS and al-Nusra, revealing yet another example of the fact that the “moderate rebels” are not moderate at all.

In an interview with the Daily Star of Lebanon , Idriss stated “We are collaborating with the Islamic State and the Nusra Front by attacking the Syrian Army’s gatherings in . . . Qalamoun . . . . Let’s face it: The Nusra Front is the biggest power present right now in Qalamoun and we as FSA would collaborate on any mission they launch as long as it coincides with our values.”


http://www.globalresearch.ca/new-york-t ... is/5409160

According to the Assyrian International News Agency, Assyrian Christians who have fled from an area of Syria called al-Thawrah, have been told by FSA jihadist rebels, “If you want to come back, you must convert to Islam, or you will be killed.”

FSA deed dus onthoofdingen van Christenen...

Frank51

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Frank51 » 26 jan 2015, 20:03

Patrick Poole, an esteemed national security reporter and expert on radical Islam for PJ Media, has reported that the Free Syrian Army’s commanders have admitted in public to working alongside ISIS. “As President Obama laid out his ‘strategy’ last night for dealing with the Islamic State of Iraq and Syria (ISIS), and as bipartisan leadership in Congress pushes to approve as much as $4 billion to arm Syrian ‘rebels,’ it should be noted that the keystone to his anti-Assad policy — the ‘vetted moderate’ Free Syrian Army (FSA) — is now admitting that they, too, are working with the Islamic State,” Poole wrote on Sept. 10.

“According to a New York Times report, over a year ago, the CIA began training Syrian rebels in nearby Jordan, thousands of them, along with delivering arms and ammunition,” Paul said, according to a transcript of the speech provided to Breitbart News by his office. “New York Times reports also detailed the huge arms and financial transfers from Quatar to the Syrian rebels, beginning as early as 2011. No one really knows where that all ended up: Jane’s Terrorism Center noted, the transfer of Quatari arms to targeted groups has the same practical effect as shipping them to Al Nusra, a violent jihadist force. The New York Times further detailed that Sudan has provided anti-tank missiles and other arms.”

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13648
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Fenna » 27 jan 2015, 08:39

Afbeelding
Afbeelding

Frank51

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Frank51 » 27 jan 2015, 09:37

Fenna schreef:
Je ziet duidelijk dat hij zn hoofd draait ja. Kijk maar eens nr de sch van zn tshirt onderaan
Legt hij uit waarom de rechterman meer last heeft van de wind?

Frank51

Re: IS video van Japanse gijzelaars is FAKE

Bericht door Frank51 » 27 jan 2015, 16:19

OK. Bij nader inzicht kan dit filmpje wel degelijk ECHT zijn. Mijn excuses voor de titel. Kan ik die nog veranderen?
Het filmpje leek vals voor velen maar omdat de camera hoger opgesteld staat dan hun hoofden en hun schouders op 1 lijn liggen vergeet je dat ze gedraaid geknield zitten tov camera. Soms kunnen cameras en belichting rare dingen doen..
Đat windje zullen we maar op een verdwaalde bries houden..

Was een leuk testje om alert te blijven
Case closed imo

Plaats reactie