Chemical trails boven Leiden?

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Chemical trails boven Leiden?

Bericht door Cardassian » 22 apr 2015, 22:35

Ik heb deze foto gemaakt van de Chemtrails om dinsdag ochtend, uurtje of 8. Ze hangen iets ten noorden van het centrum.
Kunnen dit Chemtrails zijn?

Afbeelding

Gebruikersavatar
goudroes
Onderzoeker
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 apr 2012, 11:35

Re: Chemical trails boven Leiden?

Bericht door goudroes » 22 apr 2015, 22:57

Niks onmogelijk, in de kop van Noord Holland ook een dambord en sluierbewolking.
Er bestaat maar één weg naar het geluk;
stoppen ons zorgen te maken over zaken
waar we geen invloed op hebben.

gusteman

Re: Chemical trails boven Leiden?

Bericht door gusteman » 24 apr 2015, 08:49

Cardassian schreef:Ik heb deze foto gemaakt van de Chemtrails om dinsdag ochtend, uurtje of 8. Ze hangen iets ten noorden van het centrum.
Kunnen dit Chemtrails zijn?
Als ik dit zo lees heb je in je openingszin zelf al een antwoord gegeven op je vraag.

Basis logica noopt mij dan ook om te stellen: waarom vraag je bevestiging voor iets wat voor jou zelf al voldoende bevestigd is?

Frappant is ook het gebruik van een hoofdletter, wat eigenlijk alleen toegepast wordt wanneer het eigennamen of acroniemen betreft.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Chemical trails boven Leiden?

Bericht door Determinist » 24 apr 2015, 12:24

Cardassian schreef:Kunnen dit Chemtrails zijn?
Zeer onwaarschijnlijk.

Gebruikersavatar
goudroes
Onderzoeker
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 apr 2012, 11:35

Re: Chemical trails boven Leiden?

Bericht door goudroes » 24 apr 2015, 12:24

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/che ... berichten/

Al een ouder stuk, maar niet minder aktueel. Ook hier, haal je eigen waarheid eruit, de propaganda beweging draait aan beide kanten volop.
Er bestaat maar één weg naar het geluk;
stoppen ons zorgen te maken over zaken
waar we geen invloed op hebben.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Chemical trails boven Leiden?

Bericht door Witte wel » 25 apr 2015, 00:02

Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

gusteman

Re: Chemical trails boven Leiden?

Bericht door gusteman » 25 apr 2015, 10:50

Sorry hoor maar kan iemand hier ook eens zo exact mogelijke cijfers bij geven?
Waarbij ik het dan heb over de hoeveelheden giftige stoffen die zouden verspreid worden.
En als het kan ook even de manier waarop deze giftige stoffen worden toegevoegd aan de uitlaatgassen?
Want via de verbrandingskamer zal dit niet lukken, dan valt zo'n straalmotor binnen de kortste keren stil en komt het vliegtuig als een baksteen naar beneden.

Het is me wel al opgevallen dat wat oudere chemtrail standpunten (zoals massale beïnvloeding van denkpatronen) het niet meer doen. Blijkbaar zijn de aanhangers van de chemtrail theorie er eindelijk achter gekomen dat dit een broodje aap verhaal was.
Dus toch al één stap in de goede richting. ;P!

Plaats reactie