Illuminati plannen

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Illuminati plannen

Bericht door univers » 22 sep 2015, 08:04

Beter 10 x loos alarm, dan 1 x raak.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Il guercio

Re: Illuminati plannen

Bericht door Il guercio » 26 sep 2015, 14:06

Als er één cultuur is die zijn normen, waarden, manieren van de cultuur doorgeven, etc. en wereldheerschappij wil verkrijgen (en dat in feite al heeft) dan is dat wel de westerse, zogenaamd democratische, technocratische, economisch liberale op de wetenschappen gebaseerde cultuur. Met behulp van veel bommen. Of met behulp van een neutronenbom, toch een westerse uitvinding, waarvan de uitwerking is dat de mensen dood gaan, maar huizen overeind blijven staan: dit is toch wel een ultiem voorbeeld van materialistisch denken. Hoewel dit anders ligt in de tweede golfoorlog o.l.v. Bush en zijn clan: eerst plat bombarderen en dan het land weer laten opbouwen door het bedrijf dat is handen was van een van de havikken rondom de president met oorlog in het achterhoofd.
Denk alstublieft niet dat ik nu een fan van I.S. ben! Mijn God is de Natuur, maar ik probeer alles een beetje in perspectief te zien (mijn bijnaam is niet voor niets Il guercio, de schele). Als je het zekere voor het onzekere wil nemen, dan kan je iedereen uit voorzorg wel oppakken, want wie weet...En dat geldt dan ook voor hen die dienaars van onze wetten hier zijn.

gusteman

Re: Illuminati plannen

Bericht door gusteman » 26 sep 2015, 21:40

Daar schuilt veel waarheid in, Il guercio, daarom ook :post:

Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Re: Illuminati plannen

Bericht door Cardassian » 28 sep 2015, 21:06

Neutronenbommen? Ik heb net een documentaire gezien over het nieuwe speelgoed van de VS die ze in willen zetten in het leger; Hittestralen, tijdelijk-blind-maak-stralen, railguns, etc. Noem het maar op. Ze hebben de grootste plannen.
Tijd om ze te testen in het veld.

Daar krijgen we natuurlijk geen berichten van op CNN en NU.NL

gusteman

Re: Illuminati plannen

Bericht door gusteman » 28 sep 2015, 21:31

Cardassian schreef:Daar krijgen we natuurlijk geen berichten van op CNN en NU.NL
Och, je kan altijd kijken naar Discovery Channel, daar komen die spullen wel aan bod.
En je ziet meteen ook de verwoestende resultaten.

Voor iedereen die wil op de hoogte blijven van wat er wereldwijd aan nieuwe mensenkapotmaakspullen wordt "op de markt" gebracht, één adres: Jane's.
En voor de spreekwoordelijke stuiver neem je een abonnement en gaat de volledige archiefkast van Jane's voor je open.
Wie komt vertellen dat we "niet op de hoogte worden gehouden": dan zoek je niet goed genoeg. :wink:

Plaats reactie