Radio industrie

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 12:56

.
Laatst gewijzigd door Lezer op 07 okt 2016, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 13:14

.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Radio industrie

Bericht door Vitharr » 07 okt 2016, 16:26

Ik heb het momenteel erg druk maar ben tevens de draad kwijt geraakt omdat je aangaf je tot radio te willen beperken en vervolgens in mijn optiek toch over muziek verder gaat. Ik zit er in ieder geval niet goed in en kan dan beter zwijgen.

Tevens heb ik aangegeven niet zo'n complotfan te zijn. Ik lees regelmatig over vermeende complotten maar dat zou regelmatig impliceren dat ik er deel van uit maak en tot TPTB behoor. Voor mensen die me kennen is dat erg grappig. Tegelijk ligt hier ook de aanleiding voor mijn afkeer van in complotten denken. Ik ben actief met dergelijke problematiek aan de slag gegaan terwijl dergelijke structurele complotdenkers alleen maar roepen dat we alert moeten zijn maar geen invloed uit kunnen oefenen. Ik ben het levende bewijs dat dat een leugen is namelijk. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 18:54

Ik zit op dit moment meer het het feit dat het gewoon een soort spannend verhaal aan het worden is en er voor mij weinig complot in zit tot nu toe. Ik probeer in gedachte kronkels het wel te zoeken maar het gaat mij niet van harte.

Ik merk ook dat ik er moeite mee heb om het echt simpel en gericht te houden omdat ik uiteindelijk een deel van mijn passie er in stop wat er los van moet staan. Maar ik merk nu zelf dat het ook weer bij het standaard liedje uitkomt als het om complotten gaat.

Nee ik ben er zelf nog niet over uit, dat ik het geheel weet is iets anders dan dat het een complot is. Dat komt ook mede omdat ik er deels zelf in zit en het dan meer een samenwerking is dan een samenzwering. Ik denk dan ook dat ik tot het punt kom waar ik zelf de conclusie trek dat er niet echt een complot gaande is.

Ach, dan heb ik zelf een mysterie minder denk ik dan maar. :)

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 19:46


Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 21:37

Grrrrrr ik weet niet wat het is maar mijn gevoel zegt dat ik hier wel verder in moet gaan. Er is iets wat ik wil laten zien maar weet niet hoe of wat. Wellicht is het ook de angst omdat ik niet weet wat ik wel en niet mag zeggen......... Of angst is wellicht een verkeerd woord, het is meer dat ik dan veel dingen kan bederven voor veel mensen.

Zoals bij het artikel van 3fm staat, als het eenmaal in je hoofd zit dan ben je min of meer verneukt. En dat zou jammer zijn. Aan de andere kant denk ik dan weer dat mensen die zich echt interesseren in het onderwerp radio/muziek hier juist wel weer wat aan hebben en van kunnen genieten. Want ergens is het een soort spannend verhaal en lijkt het niet helemaal te kloppen, terwijl er toch heel veel geheim in staat.

En aan de andere kant is het ook weer dat ik denk... ik heb hier tig jaren voor moeten leren en dan blur ik er alles uit en klap uit de school. Ik wil niet te veel vertellen en wil ook niet te weinig vertellen. Ik heb dan toch even overlegt met mijzelf hoe ik dit moet doen. Ik denk dat ik maar gewoon willekeurig wat dingen ga droppen, het zal wel tijd nodig zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 21:42

Zo zit ik dus idd met het probleem dat het heel veel met de muziek te maken heeft, maar dat is ook juist de radiowereld zoals ik hem ken. Dus moet ik die dan maar aanhouden en voor iedereen die dit kan begrijpen of dit leuk vind is het dan ook goed.

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 21:52

Wellicht is het ook juist wel het anti complot wat ik wil vertellen, maar moet ik eerst mensen in een complot trekken :) Terwijl er dan weer een complot is op een vreemde manier om een ander complot te ontkrachten.... of om mensen juist weer ergens uit te halen.....



Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 22:02

Misschien is het juist zo dat er wel eerst een angst moet zijn, en dat je dan ergens de kans hebt om de weg compleet kwijt te raken. Maar dat je dingen moet trotseren om dit te kunnen begrijpen. Alles kanten op zigzaggen om daar te komen.


Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 22:06

Misschien is het wel dat je eerst moet beseffen dat het geen spel is en dat je doorhebt in wat voor duistere wereld je induikt.

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 22:13

Muziek Gilde.

Bent u ook een ‘soortgenieter’?
DSC_0096Ruim 20 jaar werd in Hilversum een maandelijkse muziekavond georganiseerd onder het motto: “Altijd al plezier gehad in het luisteren naar goeie muziek? Genoten van mooie opnamen, blij geworden van vrolijke noten, gesnotterd bij muzikale treurnis? Misschien weet u veel van muziek, misschien ook weinig – dat hoeft ook niet, áls je maar geniet… Maar wellicht wilt u méér: meer weten, meer genres leren kennen, op ontdekkingstocht naar meer smaken. Dat kan!”

Maar helaas, ‘t kan niet meer: het Muziekgilde is – evenals haar ‘beschermheer’ het Gilde eerder al – opgehouden te bestaan. In 2014 werd het “Gilde Hilversum en Wijdmeren”, een organisatie van mensen van 50+ die belangeloos hun kennis en ervaring overdroegen aan anderen, ‘ge-deactiveerd‘. De meeste activiteiten worden overigens – onder een andere paraplu – voortgezet.


Misschien is het wel een manier die anders is, iets wat je nog niet wist. Niet wist dat er ook een Gilde van mijn soort is ;)

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 22:27

Geen gebroken ars in deze club!

Afbeelding

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 22:35

Afbeelding

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 23:06



[Intro:]
(Notorious B.I.G. Sample)
(Uhh, I'm interrupted... Sometimes I wish I never got the motherfucking thing)
Uhh, I'm interrupted... Sometimes I wish I never got the motherfucking thing)
Uhh, I'm interrupted... Sometimes I wish I never got the motherfucking thing)
Uhh, I'm interrupted... Sometimes I wish I never got the motherfucking thing)

[Verse 1:]
Guess who up in this bitch?
Catch you duckin' this clip
Dick, who want it? My nigga it's nothin'
Them boys young drummers, y'all niggas keep gunnin'
But y'all niggas ain't gutter like me

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 23:11

Afbeelding

Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 23:13


Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 23:15


Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 23:25

Afbeelding




Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 23:34


Lezer

Re: Radio industrie

Bericht door Lezer » 07 okt 2016, 23:37

Afbeelding

Plaats reactie